The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon
Covers on.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Berdych wint!  Alleen dit was weer niet best.
Tomic met pijn en moeite op 5/3. Wat een geluk met hem.
Reply
Hoor ik nou net dat het waarschijnlijk de hele dag blijft regenen en dat alles weer verschoven zal gaan worden? Lekker dan!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Als dat het geval is, wordt de geluksfactor (die op gras al hoger is) steeds groter deze weken.
Reply
Dat is toch altijd zo op Wimbledon? Komt veel meer bij kijken dan alleen tennis.

Ik lees op Twitter dat er iig niks is voor 15:30, meer niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ze zeiden zoiets net op die audio van de wimbledon site. Elke dag is de kans 40-50 procent maar laat het dan eens de andere kant van die medaille opvallen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Op de BBC praten ze alleen maar over een gozer die straks hooguit 6 games weet te halen
Kei Nishikori





Reply
Met dit weer heb je elke dag wel een paar uur spel. Dan komen ze een heel end.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(29-06-2016, 02:48 PM)kooltje Wrote: Op de BBC praten ze alleen maar over een gozer die straks hooguit 6 games weet te halen

Mooi verhaal, maar nu wel een beetje klaar ja.
Hij is iig zelf een stuk relaxter.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
6 games is al veel gok ik. Prachtig verhaal maar heel veel beter dan Buurs is ie natuurlijk niet.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(29-06-2016, 02:56 PM)centre court Wrote: 6 games is al veel gok ik. Prachtig verhaal maar heel veel beter dan Buurs is ie natuurlijk niet.

Hoe goed is Buurs dan?
Reply
(29-06-2016, 02:53 PM)Ad Wim Wrote:
(29-06-2016, 02:48 PM)kooltje Wrote: Op de BBC praten ze alleen maar over een gozer die straks hooguit 6 games weet te halen

Mooi verhaal, maar nu wel een beetje klaar ja.
Hij is iig zelf een stuk relaxter.

Standaard met Engelsen, hypen zijn ze goed in. Ligt wel in lijn met de beslissing uit de EU te stappen.
Hetzelfde geldt al jaren voor Murray. Normaal hebben Engelsen het niet zo op Schotten (en andersom).
Raar volk!
Reply
(29-06-2016, 03:14 PM)NickHop27 Wrote:
(29-06-2016, 02:56 PM)centre court Wrote: 6 games is al veel gok ik. Prachtig verhaal maar heel veel beter dan Buurs is ie natuurlijk niet.

Hoe goed is Buurs dan?

Niet zo goed. Daarom ook. 

Hij staat op het forum bekend als de man met de onderhandse service.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(29-06-2016, 03:24 PM)centre court Wrote:
(29-06-2016, 03:14 PM)NickHop27 Wrote:
(29-06-2016, 02:56 PM)centre court Wrote: 6 games is al veel gok ik. Prachtig verhaal maar heel veel beter dan Buurs is ie natuurlijk niet.

Hoe goed is Buurs dan?

Niet zo goed. Daarom ook. 

Hij staat op het forum bekend als de man met de onderhandse service.

Cool , mooie dag was dat!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
En de man met de grote mond die werd geveegd door een andere forummer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Niks voor 16:30.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die commentator op fox zegt dat Djoko niet op gras heeft gespeeld ter voorbereiding op Wimbledon. Zal zon man alleen de ATP site checken?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Leuk allemaal dat FOX maar alleen v Lottum en Bogstra hebben toegevoegde waarde. Gisteren zat er een dame in de studio (van WNL ofzo) en die wist niets van een akkefietje tussen Kyrgios en Wawrinka.
Laat ik het maar helemaal niet over Martin Simek hebben. Wat een onzin lult die man zeg. Heb zijn analyse over Haase-Schwartzman gezien. Alles wat Haase deed was geweldig... Ongelooflijk.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Waarschijnlijk ja. Maar ik vind 1 demonstratie waarbij ie ook nog eens verliest toch ook geen serieuze voorbereiding.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En zo heeft Djoko al 2 potjes gewonnen en moeten oa Pouille en Fognini nog aan hun 1e ronde partij beginnen. Schande.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tja, wil je die dan op cc zetten?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Isner Baghdatis kan toch prima?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Die Willis kan echt niet trouwens. Daar maken wij serieus nog kans tegen. 

e zijn ook weer begonnen op de rest. Kut Verdasco.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hij heeft wel een lekker wijf. Dat maakt het nog leuk om naar te kijken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prima Albot. Zverev om me 100% te geven.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(29-06-2016, 06:17 PM)Ad Wim Wrote: Die Willis kan echt niet trouwens. Daar maken wij serieus nog kans tegen. 

e zijn ook weer begonnen op de rest. Kut Verdasco.
Nou, ik ben maar een vijfje.
Reply
Klasse Tomic! 100% na ronde 1.
Reply
14 uit 14. Nu door in die 2e ronde.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Thiem super steady! Easy 720!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Tja, hier ook 100%, zo bijzonder is dat allemaal niet. 

Teleurstellend van Mayer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: