The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon
(29-06-2016, 06:40 PM)maartendinkelman Wrote:
(29-06-2016, 06:17 PM)Ad Wim Wrote: Die Willis kan echt niet trouwens. Daar maken wij serieus nog kans tegen. 

e zijn ook weer begonnen op de rest. Kut Verdasco.
Nou, ik ben maar een vijfje.
Ik maar een 6 die dit jaar van 7'ens heeft verloren... Blush
Reply
Tussen 13 en 15 uur kans op regen

Voor de rest lijkt het droog te blijven
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hahaha, drie keer raden hoe laat ze vandaag beginnen.

Goede zaak, al vind ik het voorlopig nog allemaal paniek om niks. Ze hebben dit zo vaak gehad.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ze zijn begonnen. Hup Baghdatis. Verder niks interessants. Zolang het maar niet weer marathons worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee hoor, Baghdatis verkloot een 4-1 voorsprong.
Dolgo heeft er geen zin in. Prima voor Roger, nog een trainingspotje volgende ronde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nu wordt het crunch time, veel belangrijke potjes.
Voorlopig gaat het vrij kut.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haase mto. Last van rechterknie. Dacht zeg t even. Verder niet zo boeiend.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ineens wel hee veel belangrijke potjes. Wat ad zegt, gaat nog niet best. Was in een aantal gevallen ook te verwachten, die hebben de punten al binnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Jezus Ferrer, ga eens tennissen.
Karlo is warm gelukkig. Blij dat CC weer terug is.

Haase inderdaad 50-50. MTO als excuus.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hmm, moet eigenlijk gewoon voor Stakh zijn tegen Cilic, blijft lastig als je hem zelf lang in je team had.

Muller begint ook weer lekker. Over een paar uur weten we een stuk meer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een spanning
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Die Ferrer blaast dus Sela weg die SF Nottingham haalt en presteert dan helemaal niks meer tegen Mahut?
Een set met 6-1 van die man verliezen kan echt niet. En de tweede set gaat dezelfde kant op.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Fijn zo'n klein team. Wordt 2e week pas interessant. Raonic nid. Mahut zou lekker zijn.

Ivo , Muller & Cilic mogen er wel af.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
(30-06-2016, 02:15 PM)Ad Wim Wrote: Die Ferrer blaast dus Sela weg die SF Nottingham haalt en presteert dan helemaal niks meer tegen Mahut?
Een set met 6-1 van die man verliezen kan echt niet. En de tweede set gaat dezelfde kant op.

Mahut gaat dit jaar voor 't eerst vlammen om Wimbledon en dan mis je hem. Duidelijk niet jouw jaar Ad.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Prima must have Mahut, Cilic en slecht begin Muller

Helaas van Haase maar die heeft weer een nieuw hoofdstuk in zijn boek met excuses
Kei Nishikori





Reply
Ff Ad nadoen misschien helpt het :
tyfus Lacko
tyfus Haase
tyfys Muller

ga gvd eens tennisen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Kiki btw weer easy volgende ronde. Over iemand on fire gesproken!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
(30-06-2016, 02:19 PM)Stille Wrote: Ff Ad nadoen misschien helpt het :
tyfus Lacko
tyfus Haase
tyfys Muller

ga gvd eens tennisen

Lacko & Haase ook Xtragaap4de
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
(30-06-2016, 02:18 PM)Haggie Wrote:
(30-06-2016, 02:15 PM)Ad Wim Wrote: Die Ferrer blaast dus Sela weg die SF Nottingham haalt en presteert dan helemaal niks meer tegen Mahut?
Een set met 6-1 van die man verliezen kan echt niet. En de tweede set gaat dezelfde kant op.

Mahut gaat dit jaar voor 't eerst vlammen om Wimbledon en dan mis je hem. Duidelijk niet jouw jaar Ad.

Muller of Mahut, we gaan het zien. Muller op voorhand betere loting, Mahut betere grasspeler.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(30-06-2016, 02:20 PM)Haggie Wrote:
(30-06-2016, 02:19 PM)Stille Wrote: Ff Ad nadoen misschien helpt het :
tyfus Lacko
tyfus Haase
tyfys Muller

ga gvd eens tennisen

Lacko & Haase ook Xtragaap4de

zijn al rendabel maar ook dan doet AD het Rolleyes
en eigenlijk moet ook nog effe klagen over andere partijen zonder spelers van me Hakkuh
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(30-06-2016, 02:23 PM)Stille Wrote:
(30-06-2016, 02:20 PM)Haggie Wrote:
(30-06-2016, 02:19 PM)Stille Wrote: Ff Ad nadoen misschien helpt het :
tyfus Lacko
tyfus Haase
tyfys Muller

ga gvd eens tennisen

Lacko & Haase ook Xtragaap4de

zijn al rendabel maar ook dan doet AD het Rolleyes
en eigenlijk moet ook nog effe klagen over andere partijen zonder spelers van me Hakkuh
Ga je ook nog eens naar jezelf kijken? Als je je aan deze matige jongens al gaat ergeren. Beide 10% kans.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
En Dimitrov kan ook opeens weer tennissen?
2 maanden lang verliest ie van jan en alleman en nu veegt ie Simon?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Cilic lekker bezig. Zelfs als Karlo wint, lijkt het me moeilijk verhaal. Toch voor Johnson moeten gaan dan, die lijkt niet zo moe als ie zei.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ferrer mist natuurlijk bps voor de ommekeer, en Karlo voor de vorentscheidung.
Nog niet mijn dag vandaag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(30-06-2016, 02:25 PM)Haggie Wrote:
(30-06-2016, 02:23 PM)Stille Wrote:
(30-06-2016, 02:20 PM)Haggie Wrote:
(30-06-2016, 02:19 PM)Stille Wrote: Ff Ad nadoen misschien helpt het :
tyfus Lacko
tyfus Haase
tyfys Muller

ga gvd eens tennisen

Lacko & Haase ook Xtragaap4de

zijn al rendabel maar ook dan doet AD het Rolleyes
en eigenlijk moet ook nog effe klagen over andere partijen zonder spelers van me Hakkuh
Ga je ook nog eens naar jezelf kijken? Als je je aan deze matige jongens al gaat ergeren. Beide 10% kans.

Neem mijn post effe serieus. Staat toch bij dat ik iemand imiteer Bier
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hahaha, en dan Mahut met 2 lucky ballen en een df naar setwinst. Wtf...
Die gaat nu gewoon 180 punten halen, tyfus Ferrer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prima Stakh en Raonic, eindelijk weer wat positiefs.
Ferrer mist daarentegen natuurlijk weer een bp. 1 uit 7, allemaal uit set 2 en 3, klasse man.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En Mahut breakt wel meteen, frustrerende misser dit.
Maar zolang Muller ook gewoon wint, maakt het niet uit.
Maar die snapt nog steeds niet tegen wat voor paupers ie speelt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Karlovic verliest de TB en Muller naar 2-0 achter in sets. Dit gaat echt nergens over.
Stakh verkloot ook nog een 5-3 voorsprong. Laat het ajb weer gaan regenen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb zoveel belangen nu op de baan dat ik me maar even terug trek en dan straks de schade opneem. De achtbaan van emoties is te heftig als ik deze allemaal intensief ga volgen. Wat een spanning!

Cc week!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: