The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon
Ai, 2 virtuele mps gemist op 2-2.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Weer deuce, doordrukken!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Raonic serveert z'n 2e nu net zo hard als z'n 1e. Hij moet wel. Lukt aardig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En weer een bp gemist. Liever niet op de TB aan laten komen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
0-30. Doe t nu maar dan
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Wow, wat een geweldige volley van Raonic op 0-30, die houdt hem in de wedstrijd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(08-07-2016, 04:47 PM)Ad Wim Wrote: Wow, wat een geweldige volley van Raonic op 0-30, die houdt hem in de wedstrijd.

Poe idd. En 6-5_*
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Raonic overleeft de hele set al. Meestal ga je dan lekker de TB in.
Come on Roger, even volhouden nog. 11 punten!

Raonic ook geïrriteerd over hoeveel afzwaaiers ie produceert.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lol, en dan van 40-0 naar sp tegen?!

Mooi punt van Raonic trouwens.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Raonic speelt opeens weergaloos, spannend dit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dan de set voor Raonic, bizar dit.
Zo onnodig.

3 bps missen in de set, dan 40-0 op 5-6, en het dan verkloten, oa met 2 dfs.
Erg zuur dit, zoveel beter deze set. Raonic speelt 1 goede game.

Zo dichtbij die 480 bonuspunten, maar nu ook zo ver weg...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Godver. 40-0 naar set. Kantelpuntje.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Federer is op, klapt net door z'n enkel uit vermoeidheid. Dit wordt hem niet meer. Doodziek.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jezus! So close!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
(08-07-2016, 04:56 PM)Ad Wim Wrote: En dan de set voor Raonic, bizar dit.
Zo onnodig.

3 bps missen in de set, dan 40-0 op 5-6, en het dan verkloten, oa met 2 dfs.
Erg zuur dit, zoveel beter deze set. Raonic speelt 1 goede game.

Zo dichtbij die 480 bonuspunten, maar nu ook zo ver weg...

360 bonuspunten vind ik genoeg.

Raonic mist 2 bp voor 5*-1 in de 5e set....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Jammer. Godzijdank won ie nog van Cilic.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Kunnen de zuurpruimen met hun pech/geluk ook weet terug in hun hok. 
Zuur dat het door een blessure komt. 
En dat hij kansen had om het af te maken en gewoon beter was tot 6-6.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
blessure?

Hij speelde toch direct weer voluit door?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
MILOS  Hakkuh
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Prima Canadese prins! 
Maak de dag nog maar mooier Tomas.
Reply
Prima Milos. Helaas 360 punten teveel voor Goat. Maar voor nu prima. En allemaal volledig volgens verwachting. Nu even geen tijd om mezelf te quoten maar ik zal nog wel wat posts van vorige week aanhalen later dit weekend.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(08-07-2016, 05:37 PM)Stille Wrote: MILOS  Hakkuh

Oh Stille, je vergist je. Je moest op twitter posten.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hahaha wat een onzin hier allemaal weer Big Grin 
Prima uitslag dit, zo valt de schade gelukkig nog mee...doei Fed !  Hakkuh
Reply
(08-07-2016, 05:43 PM)Haggie Wrote:
(08-07-2016, 05:37 PM)Stille Wrote: MILOS  Hakkuh

Oh Stille, je vergist je. Je moest op twitter posten.

Koning Zuurpruim
Reply
(08-07-2016, 05:37 PM)buurs Wrote: blessure?

Hij speelde toch direct weer voluit door?

Klopt, de normale reactie volgt nog zoals hij van anderen ook eist
Reply
(08-07-2016, 05:43 PM)centre court Wrote: Prima Milos. Helaas 360 punten teveel voor Goat. Maar voor nu prima. En allemaal volledig volgens verwachting. Nu even geen tijd om mezelf te quoten maar ik zal nog wel wat posts van vorige week aanhalen later dit weekend.

Met volledig volgens verwachting bedoel je dat Raonic in 4 zou winnen en geen TB zou verliezen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(08-07-2016, 06:36 PM)NickHop27 Wrote:
(08-07-2016, 05:37 PM)buurs Wrote: blessure?

Hij speelde toch direct weer voluit door?

Klopt, de normale reactie volgt nog zoals hij van anderen ook eist

Heb je gekeken?
Nee, dus waar heb je het over?

Was die game duidelijk aangeslagen en werd direct gebroken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Murray duidelijk te sterk!  Die speelt zijn beste wedstrijd van het toernooi. Berdych 720 was al prima! 
Een prima week om voorlopig op pagina 1 te blijven en richting de top 10 te kijken.
Reply
(08-07-2016, 06:51 PM)Ad Wim Wrote:
(08-07-2016, 06:36 PM)NickHop27 Wrote:
(08-07-2016, 05:37 PM)buurs Wrote: blessure?

Hij speelde toch direct weer voluit door?

Klopt, de normale reactie volgt nog zoals hij van anderen ook eist

Heb je gekeken?
Nee, dus waar heb je het over?

Was die game duidelijk aangeslagen en werd direct gebroken.

Ik heb die game gezien

Dat laatste punt werd Federer van links naar rechts en van achteren naar voren gestuurd.
Hij haalde alles tot hij werd gepasseerd.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(08-07-2016, 06:51 PM)Ad Wim Wrote:
(08-07-2016, 05:43 PM)centre court Wrote: Prima Milos. Helaas 360 punten teveel voor Goat. Maar voor nu prima. En allemaal volledig volgens verwachting. Nu even geen tijd om mezelf te quoten maar ik zal nog wel wat posts van vorige week aanhalen later dit weekend.

Met volledig volgens verwachting bedoel je dat Raonic in 4 zou winnen en geen TB zou verliezen?

Nee. Maar wel dat ie te kort zou schieten tegen spelers van dit kaliber. Willis en Evans ging nog wel, Cilic en Raonic is teveel gevraagd, laat staan Djoko en Murray. 
Maar Goat heeft het voor zijn managers prima gedaan. 720 is goed. 
Zo speelt een groot gedeelte quitte. De mensen die winnen zijn de managers met Berdych. De managers die verliezen hebben geen Murray. Best prettig dat Jornstars en Vos, 2 concurrenten, tot die laatste groep behoren. Morgen Murray in 4.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: