The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
10 miljoen is veel te weinig :roll:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
12/2/2006 - Hiddink in NOTW: 'Ik verbreek contract PSV niet, part-time wel mogelijk'
(Gepost door RvN)

Het Engelse tabloid News of the World komt vandaag met quotes van Guus Hiddink waarin hij aangeeft alleen geinteresseerd te zijn in de positie van Engelse bondscoach voor het komende seizoen als dat part-time is. "Ik zal mijn contract met PSV niet verbreken, maar het is mogelijk om de Engelse taken erbij te doen voor de eerste 12 maanden. Dat is iets dat lukte met het Australische nationale elftal. Londen is slechts een uur van waar ik leef in Eindhoven dus de afstand zal geen probleem zijn. Ik ben het gewend om uit een koffer te leven."
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
Quote:Ajax haalt Gentenaar en aast op Mathijsen

13/2/2006 20:58

EXLCUSIEF - Dennis Gentenaar verhuist komende zomer naar Ajax. De Amsterdamse club legde de huidige tweede doelman van Borussia Dortmund vast.

Gentenaar vertrok afgelopen zomer van NEC naar Dortmund. Bij BVB tekende hij een eenjarig contract, als vervanger van Roman Weidenfeller. Tot op heden kwam de dertigjarige keeper in de Bundesliga nog niet in actie voor de ploeg van coach Bert van Marwijk.

Met Ajax bereikte hij een akkoord over een driejarig contract. De Amsterdammers kunnen een ervaren doelman gebruiken. Hans Vonk neemt afscheid aan het einde van het huidige seizoen, terwijl tijdens de winterstop al Bogdan Lobont naar Fiorentina verhuisde. Maarten Stekelenburg en Kenneth Vermeer lagen al vast voor komend seizoen.

Ajax speurt bovendien nog naar versterking voor het centrum van de verdediging. Joris Mathijsen is de voornaamste kandidaat. Mocht de international niet zijn los te weken bij AZ, dan staat Wilfred Bouma op het lijstje.

Gentenaar altijd al een goede keeper gevonden, maar kheb geen idee wat hij er zelf mee opschiet, ik verwacht dat Stekelenburg toch eerste keeper blijft. Mathijsen lijkt me een zeer welkome versterking, hopen dat hij te halen is want die Bouma mag lekker in Engeland blijven wegrotten!
Reply
Tuurlijk blijft stekelenburg 1e kiepert... tot de 2e wedstrijd van de voorbereiding waarna Dennis het over zal nemen en z'n plek nie meer af staat!!

Alleen klote dat het ajax is geworden!

Ik gun Dennis Ajax, alleen gun ik Ajax Dennis niet!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Lijkt me een goede aankoop van Ajax, alleen niet al te slim van Gentenaar.
Matthijsen erbij zou helemaal top zijn =D>
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Als Mathijsen slim is, gaat ie naar PSV :razz: . Bouma zou ik niet doen als ik Ajax was. Bij PSV ben ik nooit echt kapot van hem geweest. Altijd maar de hopen dat ie in de belangrijke wedstrijden geen slippertje zou maken (hetgeen helaas weleens voorkwam).

Ik snap trouwens totaal niet dat Gentenaar voor een plek op de bank bij Ajax kiest ipv bij Dortmund. Dortmund heeft een fantastisch stadion+publiek en speelt in een betere competitie. Wrs heeft hij dus te horen gekregen dat ie bij Dortmund op het 3e plan zou komen of heeft Stekelenburg ergens anders getekend :|
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Quote:'Sneijder mogelijk verkocht'
Pieter Hanson | 13-02-2006 19:59:43

Wed €15 gratis bij Unibet
Ajax overweegt om Wesley Sneijder te verkopen, zo vertelde VI-journalist Thijs Slegers vanavond in het AT5-programma FC De Godenzonen. Voorwaarde is wel dat er een zeer hoge transfersom geboden wordt.

Tijdens de transferonderhandelingen van Jaap Stam zouden Ajax en AC Milan gesproken hebben over een mogelijke overgang van Sneijder. De Milanese club heeft bovendien belangstelling voor Ryan Babel.

Waar rook is........

Nu ze Perez hebben gekocht, lijkt het me niet eens onverstandig voor Ajax en voor Sneijder om er serieus over na te denken om uit elkaar te gaan. Ik heb ook het gevoel dat Sneijder een nieuwe club nodig heeft om zich verder te ontwikkelen, net zoals met Van der Vaart.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Ajax heeft er (heel) goed aan gedaan dat ze het contract van Sneijder hebben verlengd, en Perez gehaald. Nu kunnen ze eventueel bij een hoog bod Sneijder voor veel geld verkopen, en hebben ze een ervaren kracht erbij.

Toch denk ik dat Sneijder volgend jaar (winterstop of zomer) pas weggaat...
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
BIERTEAM.NET Wrote:[Verhaal over Gentenaar en Mathijsen]

Ze hebben het nu veranderd:

Ajax aast op Gentenaar en Mathijsen

13/2/2006 20:58

EXCLUSIEF - De kans is groot dat Dennis Gentenaar komende zomer verhuist naar Ajax. De huidige tweede doelman van Borussia Dortmund staat op het punt een driejarig contract te tekenen bij de Amsterdamse club.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
FC Wageningen Wrote:Ajax heeft er (heel) goed aan gedaan dat ze het contract van Sneijder hebben verlengd, en Perez gehaald. Nu kunnen ze eventueel bij een hoog bod Sneijder voor veel geld verkopen, en hebben ze een ervaren kracht erbij.

het zou gek zijn om hem bij een hoog bod voor weinig geld te verkopen. :razz:

wij bieden 15 mio voor sneijder. willen jullie ryan bijbal erbij? ja, dan bieden we 12 mio voor sneijder!
Reply
waf Wrote:
FC Wageningen Wrote:Ajax heeft er (heel) goed aan gedaan dat ze het contract van Sneijder hebben verlengd, en Perez gehaald. Nu kunnen ze eventueel bij een hoog bod Sneijder voor veel geld verkopen, en hebben ze een ervaren kracht erbij.

het zou gek zijn om hem bij een hoog bod voor weinig geld te verkopen. :razz:

wij bieden 15 mio voor sneijder. willen jullie ryan bijbal erbij? ja, dan bieden we 12 mio voor sneijder!
je hep gelijk waf :-$
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Volgens de geruchten is Hiddink na het wk de nieuwe bondscoach van Rusland.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Volgens de geruchten is Hiddink na het wk de nieuwe bondscoach van Rusland.

Ik vind het gerucht dat hij coach van Man United wordt toch iets leuker :Big Grin
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:
Ekslem Wrote:Volgens de geruchten is Hiddink na het wk de nieuwe bondscoach van Rusland.

Ik vind het gerucht dat hij coach van Man United wordt toch iets leuker :Big Grin

:eeeek: , ik hoop dat hij bij PSV blijft!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Dat hoop ik ook voor PSV, maar Man United zou ook leuk zijn, en dan kan Ooijert mee, want Man U kan wel een goede verdediger gebruiken.
Bangkok resident.
Reply
Ik heb gehoord dat ie samen met Fons Spooren scout voor PSV wordt in Marokko....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ricochan Wrote:Dat hoop ik ook voor PSV, maar Man United zou ook leuk zijn, en dan kan Ooijert mee, want Man U kan wel een goede verdediger gebruiken.

hoe krijg je dit in één zin?!
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.nec-nijmegen.nl">http://www.nec-nijmegen.nl</a><!-- w -->

"Daar aan de boorden van de Waal, ligt de oude Keizerstad"

Viva Barreto!Edje, alvast bedankt!
Reply
Na Engeland, Rusland en Manchester United schijnt Hiddink nu ook coach van Zuid-Afika te worden. =D>
Reply
Ook Togo heeft belangstelling....

Quote:De Togolese bond heeft bekend gemaakt dat Stephen Keshi niet langer meer zal aanblijven als bondscoach van de WK-ganger vanwege de vroegtijdige uitschakeling in de Afrika Cup en een aanvaring met sterspeler Emmanuel Adebayor.

De komende dagen zal de Togolese bond de opvolger van Keshi bekendmaken die Togo op het WK in Duitsland zal moeten leiden. Togo is ingedeeld in groep C samen met Frankrijk, Zuid-Korea en Zwitserland.
Reply
Quote:Brands: 'Mathijsen simpelweg niet te koop'

15/2/2006 9 :40

Ajax kan alle pogingen staken om Joris Mathijsen en/of Denny Landzaat los te weken bij AZ. De Alkmaarse club laat niet nog een vaste waarde naar Amsterdam vertrekken. 'We zijn ook concurrenten, hè.'
Na het vastleggen van Kenneth Perez heeft Ajax belangstelling voor de twee Oranje-internationals van AZ. Maar de Amsterdammers moeten hun pijlen op andere kandidaten gaan richten, zo is de duidelijke boodschap van Marcel Brands. 'Mathijsen is simpelweg niet te koop en Landzaat laten we niet naar Ajax gaan. Dat is ook geen droom of wens van hem', aldus de technisch directeur van AZ in de Volkskrant.

De gevoeligheden tussen AZ en Ajax - lees: Scheringa en Van Geel - kent Brands ook wel, maar daar ligt niet het enige struikelblok. 'We zijn ook concurrenten hè. Wij willen richting Ajax, en Ajax ziet ons niet graag komen. Maar je kunt AZ natuurlijk niet transformeren naar Amsterdam', geeft de technisch directeur ook een rationele uitleg.

AZ houdt Mathijsen aan zijn contract, maar wat betreft Landzaat is er wel een opening voor een transfer. 'Maar het is niet zo dat het afscheid van Landzaat is ingecalculeerd. Hij staat bij ons ook nadrukkelijk in het beeld voor volgend seizoen. Maar als hij gaat, weten we hoe we moeten anticiperen', aldus Brands.

Mathijsen dus gewoon naar PSV :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
FC Wageningen Wrote:
BIERTEAM.NET Wrote:[Verhaal over Gentenaar en Mathijsen]

Ze hebben het nu veranderd:

Ajax aast op Gentenaar en Mathijsen

13/2/2006 20:58

EXCLUSIEF - De kans is groot dat Dennis Gentenaar komende zomer verhuist naar Ajax. De huidige tweede doelman van Borussia Dortmund staat op het punt een driejarig contract te tekenen bij de Amsterdamse club.

Ajax heeft voor komend seizoen weer drie doelmannen ter beschikking. Dennis Gentenaar maakt het seizoen af bij Borussia Dortmund en sluit daarna aan in Amsterdam. De dertigjarige keeper is transfervrij en tekent voor drie jaar.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:
FC Wageningen Wrote:
BIERTEAM.NET Wrote:[Verhaal over Gentenaar en Mathijsen]

Ze hebben het nu veranderd:

Ajax aast op Gentenaar en Mathijsen

13/2/2006 20:58

EXCLUSIEF - De kans is groot dat Dennis Gentenaar komende zomer verhuist naar Ajax. De huidige tweede doelman van Borussia Dortmund staat op het punt een driejarig contract te tekenen bij de Amsterdamse club.

Ajax heeft voor komend seizoen weer drie doelmannen ter beschikking. Dennis Gentenaar maakt het seizoen af bij Borussia Dortmund en sluit daarna aan in Amsterdam. De dertigjarige keeper is transfervrij en tekent voor drie jaar.
=D>
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
AMSTERDAM - Hatem Trabelsi wil zijn contract met Ajax misschien afkopen. Dat zegt zijn zaakwaarnemer Franklin Sedoc donderdag in Algemeen Dagblad. De Tunesische voetballer, wiens contract aan het eind van het seizoen afloopt, is teleurgesteld in de Amsterdamse clubleiding.

"Afgelopen zomer wilde Ajax hem per se niet verkopen", zegt Sedoc. "Terwijl ze destijds veel geld voor hem konden ontvangen. Hij moest en hij zou blijven. Een fitte Trabelsi is de beste rechtsback van Nederland, zei Danny Blind erbij. Ook tussentijds vertrek was uitgesloten."

Zondag zat Trabelsi tegen ADO Den Haag op de reservebank. Vreemd vindt Sedoc. "Een fitte Trabelsi zou toch altijd spelen?" Nu is de zaakwaarnemer bang dat zijn speler vier roemloze maanden voor de boeg heeft. "Misschien is het voor ons wel een optie om de boel af te kopen, zoals Maxwell ook heeft gedaan."
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Zeikerd die maxwell met zijn zaakwaarnemer...
Bangkok resident.
Reply
Zaakwaarnemers maken het voetbal kapot
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.nec-nijmegen.nl">http://www.nec-nijmegen.nl</a><!-- w -->

"Daar aan de boorden van de Waal, ligt de oude Keizerstad"

Viva Barreto!Edje, alvast bedankt!
Reply
Ooijer twijfelt over langer verblijf
André Ooijer twijfelt over een langer verblijf bij de Eindhovense club. De verdediger heeft een nieuwe aanbieding gekregen van PSV. Hij kan zijn contract verlengen tot medio 2007. Maar Ooijer heeft extra tijd gevraagd. Hij laat zijn besluit afhangen van de toekomstplannen van trainer Guus Hiddink en Philip Cocu bij PSV. Ooijer zegt niet opnieuw te willen beginnen met een jong team, waar de meeste grote spelers zijn vertrokken.
==

Ze laten t allemaal van elkaar afhangen. Confused Als ze nou eens met zn allen om de tafel gaan zitten en afspreken allemaal door te gaan. Anders volgend seizoen zonder Ooijer,Cocu,Hiddink,Farfan,Alex en Gomes een leuk overgangsjaar incl play-offs. :x
Reply
Had die Barbara Barends toch gelijk. Hiddink naar Manchester en Ooijer + Cocu mogen mee.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
B. Barends moet die bek dicht houden, dan is het een beter gezicht :-#
Bangkok resident.
Reply
Peter Wrote:Anders volgend seizoen zonder Ooijer,Cocu,Hiddink,Farfan,Alex en Gomes een leuk overgangsjaar incl play-offs. :x

Ik kan haast niet wachten! Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ricochan Wrote:B. Barends moet die bek dicht houden, dan is het een beter gezicht :-#

Ricochan and Barbara sitting in a tree.
K! I! S! S! I! N! G!!!!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply


Forum Jump: