(09-04-2019, 11:51 AM)Stille Wrote: Denk dat het mijn laatste week is. Zit echt enorm te kloten met de gezondheid (al 3 maanden ziektewet) en al dat onnodig domme volgen spelers die toch alleen maar verliezen is ook niet echt bevordelijk. Denk er nog een paar dagen over na.
Stoppen Stille.
Bespaart je een hoop frustratie en stress.
En het levert je een goede nachtrust op.
Beterschap.
Je kan wel hiermee stoppen, maar dan heb je Excelsior nog. Dat is vast net zo frustrerend. Daarnaast denk ik dat stoppen heel lastig is voor Stille, want hij heeft het al vaak gezegd (net als Raymond van Barneveld..) .
Maar ik hoop dat het snel wat beter gaat. Gezondheidsklachten zijn echt niet fijn. Beterschap Stille!
ik zie dat in de spreadsheet bij mijn linux versie de iferror functie niet goed werkt. Dan gaat alles door de war.
In de matrix onder de standen en naast de spelers, moet een 1 of 2 staan bij spelers die nog in het toernooi zitten en die gekozen zijn, bij de andere uitgeschakelde spelers moet een 0 staan en de overige velden moeten leeg zijn.
Garin is een topkeuze. heeft al 2 veelgekozen spelers eruit gewerkt. Ik snap niet dat ik de enige was met hem. Had zijn vorm al aangetoond.
Op tennisabstract.com is hij al favoriet voor de toernooizege.
(11-04-2019, 08:23 AM)rikbetert Wrote: Garin is een topkeuze. heeft al 2 veelgekozen spelers eruit gewerkt. Ik snap niet dat ik de enige was met hem. Had zijn vorm al aangetoond.
Op basis van?? 1 goede challenger tegen spelers gelijkwaardig niveau.
(11-04-2019, 08:23 AM)rikbetert Wrote: Garin is een topkeuze. heeft al 2 veelgekozen spelers eruit gewerkt. Ik snap niet dat ik de enige was met hem. Had zijn vorm al aangetoond.
Op basis van?? 1 goede challenger tegen spelers gelijkwaardig niveau.
11-04-2019, 04:36 PM (This post was last modified: 11-04-2019, 04:48 PM by rikbetert.)
Het blijft maar doorgaan. Nu de beurt en Herbert en daarna Munar.
Maar ik blijf met beide benen op de grond staan, ik kan nog flink buitelen deze week afhankelijk wat er verder in houston gebeurd. Met name Johnson is een gevaarlijke speler.