The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

FTM 2019 Montreal
Hierbij de nieuwe sheet

Deadline maandagmiddag 17:00

Attached Files
.xlsx   FTM 2019 Montreal.xlsx (Size: 14.33 KB / Downloads: 20)
Kei Nishikori

Reply
Waarom weer een andere deadline?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Omdat ze op een ander tijdstip beginnen?
Kei Nishikori

Reply
Dat doen ze toch het hele jaar al? Ik dacht juist dat we een consequent tijdstip wilden. Het is dat ik er nu op let...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
het is consequent. De deadline is als ze beginnen.
Maar je kan zelf als deadline zondag 22 uur nemen. Dan ben je zeker op tijd. 

Ik ga trouwens vanaf morgenochtend 3 weken op vakantie. Ik hoop dat ik teams via mobiel kan opsturen, maar rekensheets maken zit er voor mij niet in. Gelukkig is dat door Mitch getackeld.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Dat is onzin, want ze beginnen echt niet altijd stipt op maandag om 11 uur. Ga je dan 13u als deadline doen als ze dan hun eerste wedstrijden hebben?
En wat nou als ze volgende week om 15u beginnen, maar iemand (die op vakantie is) ziet dat niet en denkt weer 17u?
En wat doen we dan met Azië straks? Deadline om 3u?

Ik dacht juist dat we voor een zo eensluidende deadline mogelijk gingen. Altijd op zondagavond, aanvankelijk. Dat werd opeens altijd op maandagochtend. Dat vind ik prima, maar wekelijks wisselende tijden, lijkt me onhandig.
Reply
Wekelijks wisselende tijden valt wel mee gezien het feit dat ze altijd een periode in een werelddeel spelen. 

Je weet het minimaal 24 uur van te voren en dat wordt alleen maar meer indien zoals nu de deadline later is. Ook op vakantie. 

De ene deadline zal de ene beter liggen dan de ander en vice versa maar het streven is een deadline dicht op de eerste wedstrijd
Kei Nishikori

Reply
Maar eens flink gegokt, de draw was er wel naar.
Ik ga er vanuit dat bijna iedereen voor Griek, Cilic, Medvedev, Auger en een hoop halve gasten gaat.

Hup Nadal, Thiem, Raonic, RBA en Zverev!
En Paul en Gojo, maar dat zijn opvullers.
Reply
Klasse Ad. zonder gokken kom je ook nergens. Ik had eerst ook Nadal.
heb nu Albot, Gojo, Kuku, Griek, RBA, Wawrinka, Felix, Basilashvili, Tsonga, Fucsovics, Kyrgios, Thompson, Cilic ,Shapo en Paul. Toen was het geld op dus geen geld meer voor Ivashka of Kwon.
Beetje zelfmoord wellicht maar in het hedendaagse tennis weet je het nooit.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Tsonga heeft iedereen mag ik hopen
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Die kan echt niets meer. Zit hem op Unibet te kijken
Reply
Ik niet, maar had hem bij een standaard team wel gehad.
Struff geen walk-over natuurlijk. Zou een mooi begin zijn.

Samen met Raonic. Benieuwd hoeveel mensen hem hebben. Nooit goed hier en vorige week niet goed, dus hoopte dat niemand hem zou kiezen en voor de logischere keuze Auger zou gaan.
Reply
0 uit 2 klasse Jo en Fuck
Reply
Hierbij de teams
Veel Nadal zeg...

Succes!

Attached Files
.xlsx   FTM 2019 Montreal teams.xlsx (Size: 28.84 KB / Downloads: 17)
Kei Nishikori

Reply
Wel vaak Nadal ja. 

Dat heb ik me een tijd geleden al voorgenomen, nooit meer Nadal op hc. Héél misschien op de us open met een goede voorbereiding. 
Maar hoeveel HC toernooien heeft hij de laatste 2 jaar nou (uit)gespeeld zonder op te geven?
Reply
Vorig jaar in Canada misschien?
Is natuurlijk in dit veld onwijs topfavoriet, maar blijft idd altijd een risico. Daarom dacht ik ook dat het een troef zou zijn.

Jezus, daar gaat m'n gok. Zelfs buurs met hem...
Gelukkig Thiem en Zverev wel megatroeven, maar in hen heb ik wat minder vertrouwen.
Reply
RBA en Raonic niet echt grote troeven maar toch fijn dat ze easy winnen.

Die Kwon moet toch op zijn, hup Ivashka.
Reply
Prima, maar maak me wel zorgen om Shapo die opeens weer kan tennissen, zo lijkt het. Hopelijk heeft Thiem zijn IW-vorm. Hij heeft iig nog een dag rust.
Reply
Iedereen door, maar ook degene die ik niet heb. Zegt nog niks dus
Kei Nishikori

Reply
Monfils had eruit gekund, was een fijne geweest.
Reply
Hierbij de sheet a la Rikbetert
Reply
Complimenten Mitch!
Kei Nishikori

Reply
(06-08-2019, 12:38 PM)Mitch Wrote: Hierbij de sheet a la Rikbetert

Top Mitch !
2 kleine correcties: Berretini is inmiddels vervangen door LL Millman en Thiem is alleen door AdWim gekozen en dus niet 6x.
2-3-2
Reply
Top mitch! Ik ben inmiddels op een plek waar ik weer verbonden ben met de buitenwereld. Zie dat 2 hebben verloren en de rest door is. Deze week verwacht ik grote verschillen gezien de verschillende keuzes. Ben benieuwd.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Isner wtf
Reply
Hup Albot en thompson! Toevallig zijn stille en ik de enige met deze spelers.  Als dat maar goed gaat. Albot iig wel.

Reply
(06-08-2019, 06:36 PM)centre court Wrote: Isner wtf

Had je gedacht dat ie opeens iedereen simpel verslaat?
Ik zie dat je ook weer flink op de aanvallende toer bent, met Isner, Kyrgios en Medvedev...
Reply
Isner en Auger winnen 7-6 3e set. Daar had er wel een van mogen verliezen.
Schwartzman zwijnt ook nog eens, matig dagje dit.
Reply
(06-08-2019, 06:36 PM)centre court Wrote: Isner wtf

Wat is je motivatie voor Hurkacz dan? Alleen dat Fritz niet op kwam dagen? Anders snap ik het niet.
Reply
Top Mitch! Alleen uitslag vorige week lijkt nog niet verwerkt in de totaalstand?
Reply

Forum Jump: