The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Jij moest zeker weer opstaan van je vrouw?
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Quote:Blind: 'Van Geel beslist over mijn toekomst'
Thijs Freriks | RTV Noord-Holland | 22-03-2006 08:47:35

Wed €15 gratis bij Unibet

Tegenover RTV Noord-Holland heeft Danny Blind laten weten weinig te kunnen met alle geruchten omtrent eventuele opvolgers, de trainer/coach van Ajax ziet het allemaal heel duidelijk: "Slechts één man beslist over mijn toekomst." En deze persoon (Martin van Geel) zou Blind onlangs hebben gebeld dat er van alle geruchten niets waar is.

De laatste dagen verschenen in diverse media berichten dat Guus Hiddink (PSV), Co Adriaanse (FC Porto) Frank Rijkaard (FC Barcelona) of Henk ten Cate (nu assistent-trainer van Frank Rijkaard bij Barcelona) hem aan het einde van het seizoen zou gaan opvolgen.


:roll: :eeeek: :roll:
Reply
:|
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
PSV praat met Corinthians over transfer Gomes

22/3/2006 8 :45

PSV lijkt mee te willen werken aan een vertrek van Gomes. De Eindhovenaren spraken dinsdagmiddag met een delegatie van Corinthians over een transfer van de Braziliaanse doelman.
'We zijn erover in gesprek', bevestigde technisch directeur en trainer Guus Hiddink aan De Telegraaf. 'Het is een grote club en hij kan daar veel gaan verdienen. Ik heb afgelopen zomer zijn contract open laten breken en er een goede som ingebracht, anders had Gomes nu zomaar kunnen vertrekken.'

Corinthians zou zelfs willen proberen om Gomes per direct naar São Paulo te halen, aangezien de Braziliaanse competitie in april aanvangt en de club de 25-jarige keeper er graag dan al bij wil hebben. Voor de goalie zelf zou dat een manier zijn om zich wat meer in de kijker te spelen bij bondscoach Carlos Alberto Parreira zo vlak voor het WK in Duitsland.

Hiddink zou bereid zijn aan zo'n versnelde overgang mee te werken en Edwin Zoetebier de laatste wedstrijden te laten keepen. 'Daar moet je dan niet al te kruimelig over doen.'
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Riekki Wrote:Hoe lang loopt het contract van Ponk nog door bij Sparta????

Ik vind dat een typische tweede doelman voor een topclub.

Als dat waar is, dan hoop ik maar dat de eerste keeper niet geblesseerd raakt :|
Reply
Tripplexxx Wrote:
Riekki Wrote:Hoe lang loopt het contract van Ponk nog door bij Sparta????

Ik vind dat een typische tweede doelman voor een topclub.

Als dat waar is, dan hoop ik maar dat de eerste keeper niet geblesseerd raakt :|

idem, dat vind ik zo'n onzekere gast als wat!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
'NAC Breda gaat voor Edwin Zoetebier'

22/3/2006 10:22

Het ziet er naar uit dat Edwin Zoetebier de nieuwe doelman van NAC Breda gaat worden. De keeper zou zelfs al medisch gekeurd zijn door de Brabantse club.

Zoetebier staat momenteel nog onder contract bij PSV, maar heeft te kennen gegeven niet langer bij de Eindhovenaren op de bank te willen zitten en zijn aflopende contract niet te verlengen. De 35-jarige Volendammer wil weer als eerste doelman aan de slag.

'NAC is een serieuze optie', bekende Zoetebier aan het Algemeen Dagblad. 'Maar er hebben meer clubs interesse. Ik denk hard na over de opties.' Eerder stond Zoetebier onder de lat bij FC Volendam, Sunderland, Feyenoord en Vitesse.

Momenteel staan bij NAC Davy Schollen en Arno van Zwam onder contract. Het contract van de laatste loopt aan het einde van dit seizoen af.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ben benieuwd hoelang die grabbelaar schollen nog mag blijven staan, v/d zwam is stukken beter...
Bangkok resident.
Reply
Vertrek Guus Hiddink en Gomes bij PSV aanstaande
Door: Patrick Leemans
22/03/2006 06:55


Wat door iedereen eigenlijk al verwacht werd, is vanochtend door het Algemeen Dagblad als feit naar buiten gebracht. Guus Hiddink vertrekt na dit seizoen als trainer en technisch directeur van PSV.

De Eindhovenaren en Hiddink zelf willen dit aanstaande vrijdag op een persconferentie bekendmaken. De komende maand hoopt de Achterhoeker te kunnen vertellen wat zijn nieuwe job wordt. Voor een half miljoen euro koopt hij zijn nog doorlopende contract van één jaar bij PSV af.

De Engelse voetbalbond zou wel eens de nieuwe werkgever van Hiddink kunnen worden. De FA wil na het aanstaande WK Sven-Göran Eriksson uit zijn functie ontheffen en een nieuwe fulltime bondscoach aanstellen. Hiddink heeft dit idee nog niet helemaal verworpen, al vreest hij wel de inmenging van de beruchte Engelse pers in zijn privéleven. Ook de Russische bond maakt nog volop kans om Hiddink als bondstrainer en technisch directeur te kunnen contracteren.

PSV wil Hiddink een groots afscheid gunnen. Waarschijnlijk gebeurt dit bij de laatste thuiswedstrijd, over drie weken tegen het Feyenoord van zijn voormalige assistent Erwin Koeman. Gisteren, tijdens een supportersactie op trainingscomplex De Herdgang - die bedoeld was om Hiddink in Eindhoven te houden - zei Hiddinki dat hij de club altijd met raad en daad wil bijstaan in de toekomst. Ook als hij vertrekt

Hiddink is de meest succesvolle Nederlandse clubcoach. Hij won vijf landstitels, vier bekers en één Europa Cup 1. Ook dit seizoen maakt PSV onder zijn leiding een grote kans op de dubbel.

Het verliezen van de trainer/technisch directeur is volgens het AD niet het enige wat PSV moet vrezen. De Eindhovenaren zijn namelijk druk in onderhandeling met Corinthians over een transfer van doelman Gomes. De zeer populaire goalie denkt daar sneller kans te maken op een definitieve selectie voor de nationale ploeg. Als de Brazilianen met negen miljoen euro over de brug komen, zal PSV hem niet aan zijn contract houden.

Uit: AD
Bangkok resident.
Reply
Gomes blijft want Corinthians haakt af

24/3/2006 10:20

Guus Hiddink mag dan vertrekken, doelman Heurelho da Silva Gomes staat ook volgend seizoen in het doel van PSV. De onderhandelingen met Corinthians mislukten en nu willen de Eindhovenaren zijn contract verlengen.

'Corinthians wil niet het bedrag betalen dat PSV voor mij vraagt. Dan houdt het op', vertelt Gomes in Het Eindhovens Dagblad. 'Ik blijf met veel plezier bij PSV.'

Corinthians en PSV zaten deze week enkele keren met elkaar om tafel om te onderhandelen over een transfer van de 25-jarige keeper. Gomes zou zelfs per direct de overstap hebben kunnen maken. Maar aan de vastgestelde vraagprijs van negen miljoen euro wilde de Braziliaanse topclub niet voldoen.

Gomes, die bij Corinthians veel meer zou verdienen dan bij PSV en zich ook nog makkelijker bij bondscoach Carlos Alberto Parreira in de kijker had kunnen spelen voor de Braziliaanse WK-selectie, treurt niet in het openbaar.

'Als ik hier goed blijf spelen, zal de bondscoach van Brazilië dat ook zien. Natuurlijk is Corinthians een grote club en kan ik daar veel geld verdienen, maar als zij de clausule van negen miljoen niet willen betalen, blijft PSV mijn club.'

PSV wil het tot 2008 lopende contract van Gomes openbreken en verlengen tot 2011, zo liet technisch manager Stan Valckx weten. De keeper is bezig aan zijn tweede seizoen in Eindhovense dienst.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Goed nieuws voor psv
Bangkok resident.
Reply
hoe laat gaat Guus iets bekend maken?
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Ik geef Martin Jol gelijk, ik zou ook liever in engeland als coach werken.

Martin Jol heeft geen interesse in PSV

23/3/2006 21:16

Martin Jol geldt als een van de kandidaten om bij PSV aan de slag in het geval Guus Hiddink vertrekt. Maar de Hagenaar heeft geen interesse.
'Hiddink is nog niet weg', reageerde Jol op vragen over een eventuele verhuizing naar Eindhoven. 'Het is altijd hetzelfde als iemand vertrekt bij Ajax, Feyenoord of PSV.' Maar bij hem hoeven ze niet aan te kloppen. De Hagenaar heeft niet de intentie om Tottenham Hotspur te verlaten voor een terugkeer in Nederland. 'Ik zou geen trek hebben in die functie.'

Jol voelt er weinig voor om White Hart Lane te verlaten, omdat hij in Londen nog een karwei wil afmaken. 'Mijn plan is om hier te blijven, hopelijk ons spel te verbeteren en goede resultaten neer te zetten. Op die manier kunnen we in de komende jaren een van de vier beste clubs in Engeland worden. Alle ingrediënten zijn aanwezig; de organisatie, de aanhang. Iedereen wacht op mij en de spelers.'
Bangkok resident.
Reply
Zdenek Grygera en Ajax komen er niet uit

24/3/2006 9 :45

De wegen van Zdenek Grygera en Ajax scheiden hoogstwaarschijnlijk na dit seizoen. De Amsterdamse club besloot donderdag de onderhandelingen met de Tsjech af te breken.
'We hebben laten zien dat we graag met hem verder wilden, maar het verschil tussen vraag en aanbod blijft onoverbrugbaar', legt technisch directeur Martin van Geel uit in De Telegraaf. 'Het ging niet gepaard met boze blikken, maar als we er niet uitkomen zullen wij ons nu moeten beraden op de toekomst.'

Het huidige contract van Grygera loopt nog door tot de zomer van 2007, maar logischerwijs zal Ajax de centrale verdediger proberen deze zomer te verkopen om te voorkomen dat hij over een jaar transfervrij de Arena uitwandelt.

Grygera is bezig aan zijn derde seizoen in Amsterdamse dienst. De laatste seizoenen was hij uitgegroeid tot een vaste waarde in het hart van de verdediging, maar dat Ajax onlangs Jaap Stam vastlegde voor volgend seizoen, stelde de Tsjechisch international niet echt gerust. Stam speelt immers op dezelfde positie als de 25-jarige Grygera, die altijd te kennen heeft gegeven heel graag nog eens in Italië te willen voetballen


Zonde, maar Grygera en Stam kunnen nou eenmaal niet beide centraal, maar ik heb Zdenek altijd een goede mandekker gevonden, die bovendien goed kon koppen.
Dan maar verkopen in de zomer aan een Italiaanse subtopper voor een paar centjes...
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Davydoff Wrote:hoe laat gaat Guus iets bekend maken?

Heeft ie zojuist gedaan (was live op rtl 7)
Hij stopt als trainer bij psv
Make tea, not war
Reply
FC Wageningen Wrote:Zonde, maar Grygera en Stam kunnen nou eenmaal niet beide centraal, maar ik heb Zdenek altijd een goede mandekker gevonden, die bovendien goed kon koppen.
Dan maar verkopen in de zomer aan een Italiaanse subtopper voor een paar centjes...

Ze kunnen toch samen het centrum vormen.. ik zie het probleem niet zo...
Reply
Kleine Jan Wrote:
FC Wageningen Wrote:Zonde, maar Grygera en Stam kunnen nou eenmaal niet beide centraal, maar ik heb Zdenek altijd een goede mandekker gevonden, die bovendien goed kon koppen.
Dan maar verkopen in de zomer aan een Italiaanse subtopper voor een paar centjes...

Ze kunnen toch samen het centrum vormen.. ik zie het probleem niet zo...
Het probleem is dat je dan 2 soortgelijke spelers hebt. Bij beide is opbouwen niet het sterkste punt. En als Ajax weer dominanter wil ballen en dat willen ze volgend seizoen (en daar hebben ze ook de firpower voor, in de aanval) dan zal de '4' weer moeten terugkomen, die heerlijk in kan schuiven op het middenveld..
Reply
maupster Wrote:
Kleine Jan Wrote:
FC Wageningen Wrote:Zonde, maar Grygera en Stam kunnen nou eenmaal niet beide centraal, maar ik heb Zdenek altijd een goede mandekker gevonden, die bovendien goed kon koppen.
Dan maar verkopen in de zomer aan een Italiaanse subtopper voor een paar centjes...

Ze kunnen toch samen het centrum vormen.. ik zie het probleem niet zo...
Het probleem is dat je dan 2 soortgelijke spelers hebt. Bij beide is opbouwen niet het sterkste punt. En als Ajax weer dominanter wil ballen en dat willen ze volgend seizoen (en daar hebben ze ook de firpower voor, in de aanval) dan zal de '4' weer moeten terugkomen, die heerlijk in kan schuiven op het middenveld..
Dat dus.
Vermaelen is dan wel niet echt een "inschuiver", maar is opbouwend wel sterker dan Grygera.

offtopic: Vermaelen is voor mij de absolute nummer 1 van spelers van het seizeon bij Ajax :!:
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
nou nou nou, hij is goed, maar Hatem is toch echt wel beter en Urby heeft ook een onwijze groei doorstaan.
Ik zou t overigens jammer vinden als Grygera vertrekt. Maar beter deze zomer dan weer eens niets vangen...
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:nou nou nou, hij is goed, maar Hatem is toch echt wel beter en Urby heeft ook een onwijze groei doorstaan.
Oké, Trabelsi is verder dan Vermaelen, maar heeft imo geen fantastisch seizoen gespeeld. Ook Vermaelen heeft dat niet gedaan, maar wel beter en verrassender dan Hatem.
Dit is Thomas' eerste seizoen bij Ajax, en heeft zich, met name in de Champion League goed staande gehouden en ook bewezen.
In de lucht wint hij alles, en opbouwend is hij ook niet slecht.

Ook Emanuelson heeft het heel goed gedaan, maar is er nu al een tijd uit. Het eerste half jaar vond ik Urby beter (meer speler v/h seizoen), maar over het hele jaar gezien vind ik dat Vermaelen deze 'prijs' meer verdient.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
FC Wageningen Wrote:Ook Emanuelson heeft het heel goed gedaan, maar is er nu al een tijd uit. Het eerste half jaar vond ik Urby beter (meer speler v/h seizoen), maar over het hele jaar gezien vind ik dat Vermaelen deze 'prijs' meer verdient.

"...sprak hij op 24 maart, terwijl we nog 3/4 van het jaar te gaan hebben..." :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
FC Wageningen Wrote:Ook Emanuelson heeft het heel goed gedaan, maar is er nu al een tijd uit. Het eerste half jaar vond ik Urby beter (meer speler v/h seizoen), maar over het hele jaar gezien vind ik dat Vermaelen deze 'prijs' meer verdient.

"...sprak hij op 24 maart, terwijl we nog 3/4 van het jaar te gaan hebben..." :wink:
Jaar --> seizoen.

En nee, ook het seizoen is nog niet afgelopen, maar dat duur niet zo lang meer...
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
FC Wageningen Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
FC Wageningen Wrote:Ook Emanuelson heeft het heel goed gedaan, maar is er nu al een tijd uit. Het eerste half jaar vond ik Urby beter (meer speler v/h seizoen), maar over het hele jaar gezien vind ik dat Vermaelen deze 'prijs' meer verdient.

"...sprak hij op 24 maart, terwijl we nog 3/4 van het jaar te gaan hebben..." :wink:
Jaar --> seizoen.

En nee, ook het seizoen is nog niet afgelopen, maar dat duur niet zo lang meer...

Maar wie vind je nou speler van het (afgelopen) jaar en wie van het (lopende) seizoen? Urby van het afgelopen jaar en Vermaelen van het lopende seizoen?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
feyenoord heeft voor half 1 een persconferentie belegd. volgens het doorgaans zeer goed ingevoerde radio rijnmond gaat 't om een zeer belangrijke mededeling van van den Herik.

Stapt de kale man op? Kuyt gaat weg of heeft getekend tot 2015? Koeman opvolger van Hiddink? :eeeek:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:feyenoord heeft voor half 1 een persconferentie belegd. volgens het doorgaans zeer goed ingevoerde radio rijnmond gaat 't om een zeer belangrijke mededeling van van den Herik.

Stapt de kale man op? Kuyt gaat weg of heeft getekend tot 2015? Koeman opvolger van Hiddink? :eeeek:

Kuyt heeft al een tijdje geleden getekend tot 2026 :|
Reply
centre court Wrote:feyenoord heeft voor half 1 een persconferentie belegd. volgens het doorgaans zeer goed ingevoerde radio rijnmond gaat 't om een zeer belangrijke mededeling van van den Herik.

Stapt de kale man op? Kuyt gaat weg of heeft getekend tot 2015? Koeman opvolger van Hiddink? :eeeek:

Koetje heeft bijgetekend, that´s all...
Reply
FC Wageningen Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
FC Wageningen Wrote:Ook Emanuelson heeft het heel goed gedaan, maar is er nu al een tijd uit. Het eerste half jaar vond ik Urby beter (meer speler v/h seizoen), maar over het hele jaar gezien vind ik dat Vermaelen deze 'prijs' meer verdient.

"...sprak hij op 24 maart, terwijl we nog 3/4 van het jaar te gaan hebben..." :wink:
Jaar --> seizoen.

En nee, ook het seizoen is nog niet afgelopen, maar dat duur niet zo lang meer...

denk dat Huntelaar in de wedstrijden die hij heeft gespeeld bij ajaks alheeft bewezen speler vh jaar te zijn daaro.. De rest is duidend in en dozijn-materiaal
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.nec-nijmegen.nl">http://www.nec-nijmegen.nl</a><!-- w -->

"Daar aan de boorden van de Waal, ligt de oude Keizerstad"

Viva Barreto!Edje, alvast bedankt!
Reply
Grygera mag nu in het centrum voetballen, maar hij is gehaald als rechtsback.
Dus Stam en Grygera zou uitstekend samen kunnen gaan.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:Grygera mag nu in het centrum voetballen, maar hij is gehaald als rechtsback.
Dus Stam en Grygera zou uitstekend samen kunnen gaan.

niet te vergeten de 22 wedstrijden dat japie stom geblesseerd is, dan is een back up op zich ook handig.
Reply
Sneijder ziet AC Milan wel zitten

MILAAN, 27 maart 2006 12:40 - Ajax middenvelder Wesley Sneijder is verheugd over de interesse van de kant van Milan. "Ik ben vereerd met de interesse, Milan is een fantastische club. Het is niet zo dat de interesse al concreet is, meer kan ik er niet over zeggen. Maar ik ben er zeker klaar voor. De beslissing is echter aan anderen", aldus Sneijder in de Italiaanse media
Bangkok resident.
Reply


Forum Jump: