05-04-2006, 05:36 PM
Precies, daarom neem ik ook nooit vreindschappelijke wedstrijden aan in warme landen.......
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Hattrick
|
05-04-2006, 05:36 PM
Precies, daarom neem ik ook nooit vreindschappelijke wedstrijden aan in warme landen.......
06-04-2006, 12:22 PM
Hattrick Wrote:Heiko Polak (47883751) Deze speler werd niet verkocht voor 3,75 miljoen .. daarna niet voor 3,5 miljoen. Hij is nu bovennatuurlijk +1. De vraag is nu moet ik hem nog een level omhoog trainen en er na de seizoenswisseling (ook al is hij dan 22) opgooien of moet ik hem er voor minder opzetten ? Ik heb echt geen idee meer.... Als er iemand is die geintresseerd is moet hij maar een bod doen .. ik wil er wel minstens 3 miljoen voor hebben....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
06-04-2006, 02:19 PM
Tis dat ik geengeld heb, anders had ik wel 3 miljoen er voor willen neertellen
![]()
Don't care what people say, just follow your own way.
Hattrick: Jansoe United (503329)
06-04-2006, 10:53 PM
Dan zou ik ervoor kiezen om hem nog een gradatie op te trainen Box.
Om voor minder geld te verkopen, dan wat je in je hoofd hebt. lijkt me niet fijn.
07-04-2006, 09:37 AM
Ik vraag jullie om de HT-Toto van ronde 14 vandaag neer te zetten, omdat ik later deze dag een weekend op vakantie ga, of ik kan de toto erop zetten.
07-04-2006, 01:41 PM
Quote:Volgend seizoen verandert de structuur van de Hattrick-divisies enigzins. Quote:Ranglijst: 33405 volgend seizoen dus in 1x naar VIII :x mis dus gewoon 2x promotiegeld. krijg wel 2x 10% extra supporters, maar bij reguliere promotie zou ik die ook krijgen en dan zou ik waarschijnlijk wel meer supporters hebben dan de 274 die ik nu heb
07-04-2006, 03:25 PM
Hmmz, ik ga ook naar de VIII, dus ik kom bij allemaal newbies als TOOL :wink:
Zeker klote TOOL, vooral omdat je nu minder tijd hebt om een rielekst team op te bouwen voor de wat zwaardere divisies.
07-04-2006, 04:14 PM
Lijkt me dat dit pas geldt nadat de competities opnieuw zijn ingedeeld ? Ik sta laatste in de Ve en zal direct degraderen maar mijn 'ranking' is 2599 wat zou betekenen dat ik in de Ve blijf ??
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
07-04-2006, 05:21 PM
Lamme Lennie Wrote:Hmmz, ik ga ook naar de VIII, dus ik kom bij allemaal newbies als TOOL :wink: weinig kans, reguliere promotie/degradatie gebeurt in de huidige leagues, de nieuwe divisies worden opgevuld met 'de rest'. zo begrijp ik het tenminste
07-04-2006, 05:50 PM
klopt als een bus tool
![]()
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
07-04-2006, 06:05 PM
Ik heb ook psico tsi gedownload (en ja, ik heb firefox), maar het lukt me niet om het te gebruiken. Iemand tips?
Team fysio force
07-04-2006, 06:28 PM
Heb je foxtrick? Die heb je volgens mij ook nodig.
07-04-2006, 06:34 PM
Vlasis Vintros [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=2 760, 29 jaar, uitstekend in vorm Heeft redelijk ervaring en matig leiderschap [Krachtig] Conditie: formidabel Keepen: rampzalig Spelmaken: matig Passen: goed Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend Scoren: zwak Spelhervatting: uitstekend Renato Armellin [2 maal een kaart gekregen] [Deze speler toevoegen aan je favorieten] TSI=3 520, 27 jaar, goed in vorm Heeft zwak ervaring en rampzalig leiderschap Conditie: goed Keepen: rampzalig Spelmaken: zwak Passen: uitstekend Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitstekend Scoren: matig Spelhervatting: goddelijk Alberto Angelini [1 maal een kaart gekregen] [Deze speler toevoegen aan je favorieten] TSI=1 460, 32 jaar, matig in vorm Heeft matig ervaring en matig leiderschap Conditie: redelijk Keepen: waardeloos Spelmaken: slecht Passen: goed Vleugelspel: redelijk Verdedigen: uitstekend Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos Dit is de nieuwe achterlinie van de sterretjes jah slecht uitstekend, maar met over 3 weken mn wonderbaarlijk keeper erachter compenseert dat wel weer wat :8:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
07-04-2006, 07:48 PM
Lamme Lennie Wrote:Heb je foxtrick? Die heb je volgens mij ook nodig. Heb ik nu gedownload en gelijk psicotsi nogmaals geinstalleerd. Ik heb nu wel veel meer buttons op mijn spelerspagina, maar kan nergens psicotsi vinden....
Team fysio force
07-04-2006, 08:09 PM
Rechtermuisknop op je spelers profiel pagina en dan psico kiezen
07-04-2006, 10:33 PM
Ga je counteren Boca?
08-04-2006, 07:52 AM
Nee birgertje
08-04-2006, 09:30 AM
oke, ik word ook echt gek van dat psico tool gebeuren...
Het is al een aantal maal een beetje uitgelegd, maar zou iemand voor de laatste keer een idiot proof beschrijving maken van hoe je dat kan gebruiken...
The great old Ludwig von...
08-04-2006, 09:33 AM
ALs je op msn zou reageren zou ik het je uitleggen
![]()
08-04-2006, 01:42 PM
gittermaster Wrote:oke, ik word ook echt gek van dat psico tool gebeuren... Gitter, heb je de nieuwste versie van Firefox?
Oh, my god, we bought Kenny!
08-04-2006, 01:43 PM
het is m inmiddels al gelukt nadat ik m een handje geholpen heb
kop maar in muk
08-04-2006, 02:38 PM
T00L Wrote:Quote:Volgend seizoen verandert de structuur van de Hattrick-divisies enigzins. Lijkt me niet echt kloppen. Ik heb nu ranking 732. Volgens dit zal ik dus in de V blijven. Dacht het niet :razz:
08-04-2006, 03:52 PM
hehe, inderdaad, thx Mac en Boca en Mukkus. Nu eindelijk ook... Zal maar niet zeggen hoe moeilijk ik dacht dat t allemaal was en hoe moeilijk ik aan t doen was en hoe simpel Mac t uitlegde en hoe simpel t was en etc. etc..
The great old Ludwig von...
08-04-2006, 06:45 PM
Eerst zal er gepromoveerd en gedegradeerd worden. De ranking die je op dat moment hebt telt. dus je kan er nog niet veel van zeggen
08-04-2006, 09:44 PM
Dus als je een zwaarbevochten seizoen heb gespeeld bijv. in 5 en je verdient via p/d promotie naar IV. Na die week sta je op plek 700. Betekent dat je dan weer zo hard terug geschopt wordt? Of kan je niet lager uitkomen dan de divisie waar je al inzit?
Waar zijn die ranglijsten eigenlijk op gebasseerd? Heb andere teams vergeleken met mijn eigen. Zo stond een team slechter voor dan ik op dit moment in het seizoen. Zijn ratings waren lager dan die van mij en zijn gehele team tsi waarde was lager. In de beker had ie ook slechter gepresteerd. Toch stond hij 600 plaatsen hoger op de ranglijst.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
08-04-2006, 09:59 PM
http://www64.hattrick.org/common/editori...rialID=272
valt dus wel mee ![]()
08-04-2006, 11:11 PM
hehe idd anti dat kan dus niet. De grootste kans op een positieve uitslag voor jezelf is idd als je degradeert. Als je je promotie duel verliest in de VI heb je ook nog een kansje maar die is zeer klein gezien het geringe aantal WO's in die regionen.
09-04-2006, 03:21 PM
gittermaster Wrote:oke, ik word ook echt gek van dat psico tool gebeuren... Ben er ook eindelijk achter hoe het werkt. Ik miste ff de hint dat ik de rechter muisknop hierbij nodig had... : ![]()
Team fysio force
09-04-2006, 05:33 PM
Spannende pot voor mij vanavond. Ik sta 2 punten voor op de nr 2 oftewel, bij winst ben ik kampioen. :8:
DVVA (361055) - VI.131
|
« Next Oldest | Next Newest »
|