The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Playa Sport
Was me weer een dagje vandaag!

Dodgydenko haalt de SF van de BEll chellenge.. en verliest weer eens van bit.kom!! Wel een plekkie gestegen naar 12 en op schema voor zijn debuut in de tour championships

Bell Challenge View Main Draw
1R j. garcia (704) 3-6, 6-3, 6-3
2R s. veselinski (488) 6-0, 2-6, 6-1
3R O. Lapuz (334) 6-1, 6-3
QF C. Mahoney (23) 6-1, 6-3
SF T. Bit.Kom (5) 6-7 (1-7), 6-7 (4-7)
:letitallout: ](*,)

Maar Dödgerling haalt de finale van de Toyota cup :8:
Toyota Cup View Main Draw
1R I. Lendlova (326) 7-5, 6-3
2R J. Rusch (131) 6-4, 6-2
3R F. Dretilla (96) 6-3, 6-4
QF M. West (3) 6-3, 5-7, 6-4
SF R. Wawreeninka (39) 7-5, 6-3
F R. Kuipicic (1) 4-6, 4-6

Verliest van de kersverse nummer 1! feli...

Stijgt wel naar de 17de plaats!! :Big Grin
Reply
Ook Kuipio wint vandaag een toernooi en doet nog een gooi naar de Tour Championship (hij staat 18e).

Volcano Cup
1R S. Pimp (841) 7-6 (7-1), 7-5
2R M. Moon (386) 6-3, 6-4
3R H. Mandlíková (571) 7-6 (7-1), 5-7, 6-0
QF R. Skinner (149) 6-3, 6-0
SF M. Youzhny (90) 6-1, 6-4
F P. Francisco (103) 6-3, 7-6 (7-3)

Het was erg spijtig dat hij in de 1e ronde van de US Open eruit vloog, maar ja dat geeft weer mogelijkheden voor volgend jaar.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Kuipicic dendert door en wint nu de Porsche Cup.

Onderweg kwam hij wel 2 gevaarlijke Elikian´s tegen. :lol:

Porsche Cup
1R b. debronze (202) 6-3, 6-2
2R S. Powers (363) 7-6 (7-4), 7-6 (7-2)
3R J. Gelikianbill (73) 6-3, 6-4
QF J. Jelikiansson (18 ) 6-7 (7-9), 7-5, 6-1
SF R. Tonomura (24) 7-6 (7-5), 7-6 (7-3)
F M. Akhunu (5) 7-5, 5-7, 6-2
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ongelofelijk wat is die gast ineens goed (al was hij jaren terug al veelbelovend talent meen ik me te herinneren). Tonamura en Akhunu zijn dopingszondaars dus je dat maakt het extra zoet!

Ik las overigens dat een spel als World of Warcraft ook te lijden heeft over handel en oneeerlijke concurrentuie, maar daar is het wat minder direct.

Mijn 18 jarige Dodgekovic doet het ook bijzonder goed, staat in zijn eerste jaar al 432ste met nog een toernooitje te gaan!
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
Dodge Wrote:Ik las overigens dat een spel als World of Warcraft ook te lijden heeft over handel en oneeerlijke concurrentuie, maar daar is het wat minder direct.
Hoezo oneerlijk? Dat is puur handel. Er zijn chinezen die 16 uur per dag dat spel spelen en daarmee in-game geld verdienen, en dat game geld verkopen voor echt geld. Daar is toch niks mis mee? Ideale baan gewoon, zou ik ook wel willen.

Ik zou echter daar nooit mijn real-life geld aan uitgeven, maar als er idioten zijn die het doen is dat prima hoor.

Tis en blijft een geweldig spel Big Grin Hier meer mensen die het spelen? (op Quel'Talas?)
Als je het spel en Lord of the Rings kent, zul je hiervan echt dubbel liggen:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://recoil.org/~avsm/wow-remash.gif">http://recoil.org/~avsm/wow-remash.gif</a><!-- m -->
Reply
Doe geen Warcraft omdat mijn computer zwaar verouderd is! Maar hoor er goede dingen over. Lijkt me wel echt een tijdvreter :wink:

Eerst dus maar eens een moderne compu kopen, maar allemaal na de bruiloft (ben al 3 keer blut). Mooi nieuws van je huis, feli.
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
Deze is ook legendarisch: (afkijken tot het einde!!)

<!-- m --><a class="postlink" href="http://media.putfile.com/PurePwnage-WoWisafeeling">http://media.putfile.com/PurePwnage-WoWisafeeling</a><!-- m -->

You look good in high-res
You've got uber chat skills
Won't you grind quests with me - endlessly
Tanking mobs is my role
I maintain aggro
But the rogue doesn't know, he's not MT (main tank) tonight

World of Warcraft is a feeling
Who needs a social life

I can't wait to log in,
Hop on a griffin

Stockades, gnomer, SM
Won't you join me, on an instance farming run
Let me hit the vendor, free up some bag space
Once I repair, I'll be good to go

World of Warcraft is a feeling
Who needs a social life
Stratholme, Scholo, and UBRS
He just dropped my valor helm
How could I roll a 6?
Grats to my guildmate, but I can't believe this shit

This is the best game
This is the best game I've ever played
This is the greatest game
World of Warcraft you're the greatest game
World of Warcraft you're the greatest game
The best game I've ever played
Woah
I can't wait to log on
Hop on griffin
World of Warcraft, a World of Warcraft
A reality.
Reply
hehe die had ik idd al eens gezien...gekken Tongue
Reply
Haha, die is echt goed!!
Reply
Japan Open View Main Draw
1R P. Maglipon (328) 7-5, 6-3
2R J. MacFly (179) 6-0, 4-6, 6-1
3R N. Li (20) 5-7, 7-5, 6-1
QF M. Robrios (2) 6-7 (4-7), 6-1, 6-7 (3-7)

Zo jammer, tie-break derde set verloren van Robrios.. Opmars van Pat Rafter eindigt nu op plaats 17... #-o Alleen als nummer 15 of 16 morgen in de eerste ronde eruit vliegt heeft ie nog een kansje.. (Alleen die kans is errug klein).
Reply
Elikian Wrote:
Dodge Wrote:Ik las overigens dat een spel als World of Warcraft ook te lijden heeft over handel en oneeerlijke concurrentuie, maar daar is het wat minder direct.
Hoezo oneerlijk? Dat is puur handel. Er zijn chinezen die 16 uur per dag dat spel spelen en daarmee in-game geld verdienen, en dat game geld verkopen voor echt geld. Daar is toch niks mis mee? Ideale baan gewoon, zou ik ook wel willen.

Ik zou echter daar nooit mijn real-life geld aan uitgeven, maar als er idioten zijn die het doen is dat prima hoor.

Tis en blijft een geweldig spel Big Grin Hier meer mensen die het spelen? (op Quel'Talas?)
Als je het spel en Lord of the Rings kent, zul je hiervan echt dubbel liggen:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://recoil.org/~avsm/wow-remash.gif">http://recoil.org/~avsm/wow-remash.gif</a><!-- m -->

Binnenkort ook maar eens gaan beginnen dan :Big Grin Lijkt me wel lachuh, alleen zal ik niet van die abnormale tijden aan besteden. Moeten we maar een nieuw topic over maken, waarin je dan mooi wat tips kunt geven :wink:
Reply
Ohw kan ik zeker .. ben er helemaal weg van. Maar ja, het kost wel wat van je tijd (en geld) ja.
Reply
Elikian Wrote:Ohw kan ik zeker .. ben er helemaal weg van. Maar ja, het kost wel wat van je tijd (en geld) ja.

Ja, ik zag bij Bol.Com al dat je voor 60 dagen 30 euro of zo moet betalen. Maar goed, daar gaat het dan ook weer niet echt om. Eerst het spel maar eens een keer aanschaffen.
Reply
Het spel aanschaffen kost 60 euro geloof ik ongeveer. En daarvoor krijg je het spel 30 dagen. En daarna kost het nog 12.50 ofzo per maand ...
Maar goed, het is dan ook helemaal server based. Je speelt gewoon met 10.000 man tegelijk op een server ergens. Supergaaf.

Als je meer info wilt, moet je me maar ff mailen ofzo Wink
Reply
Let's go angels! Halve finale moet 75% forum zijn! Met de nummers 1,2,6 en 8 in de gelederen moeten we hoog kunnen scoren.

Tour Championships Draw
1 R. Kuipicic (1)
L. Leigh (14)
S. withers (16)
8 F. Rotterdam (8)
5 M. Akhunu (5)
J. Johansson (9)
C. Forever (11)
4 A. DeHaan (4)
3 M. West (3)
A. Dodgydenko (13)
R. Gasquet (12)
6 T. Bit.Kom (6)
7 J. Stroker III (7)
M. Bendova (10)
C. Mahoney (15)
2 M. Robrios (2)

Oh ja en Kuipicic gefeliciteerd met je finale overwinning op Robrios in Zurich! Maar ik weet nog niet helemaal zeker of je wel de 1e plaats behoudt. Ik had daar namelijk niks te verdedigen en de ranking is nog niet updated. We zullen zien!

Robrios:
Zurich Open
1R W. Blood (811) 6-0, 6-2
2R E. Jacobs (108) 6-4, 6-3
3R R. K (319) 6-1, 6-4
4R G. Kuipio (24) 7-6 (8-6), 6-4
QF J. Johansson (9) 6-2, 6-1
SF F. Rotterdam (8) 6-4, 6-2
F R. Kuipicic (1) 1-6, 3-6


Kuipicic 26 wedstrijden ongeslagen.... Wie gaat hem tegenhouden op de Tour Championships??
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
Robert-vdl Wrote:Let's go angels! Halve finale moet 75% forum zijn! Met de nummers 1,2,6 en 8 in de gelederen moeten we hoog kunnen scoren.

He heee vergeet vooral debutant en lucky nr. 13 niet!!! :8:
Reply
Overigens niet heel slecht geloot, ik sta weliswaar 0-1 tegen West maar dat was zeer close en op HC. Hij heeft alles op 100 behalve carpet maar op 3, en aan gezien het toernooi op carpet is heb ik nog goede hoop.... op een mooie volgende ronde tegen Bit.Kom!!

Tijd voor revanche..! Icon_twisted
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
DRAMA IN KAMP ELIKIAN!

In het laatste reguliere toernooi van het seizoen verslaat Gelikianbill de topspeler Jelikiansson in de 3e ronde, met 7-6 in de tiebreak. Had Joachim deze partij gewonnen dan had hij daarmee deelname aan de tour championships veiliggesteld :roll: :roll:
Nu eindigt hij op de gedeeld 17e plaats, met Dodgerling.

Playa Racer Melikianzer wint wel van Bit.Kom Big Grin
Reply
Die lijst is nog niet bijgewerkt.. Jelikiansson is na vandaag 18de en Dödgerling zakt naar de 23 ste plek Sad

Evengoed heel zuur door je eigen speler uit de Tour championship worden gehouden. Dat wordt flinke hommeles vast daar in Limburg... :wink:
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
KUIPICIC maakt zich op voor zijn laatste toernooi.

Het is tevens zijn debuut op de Tour Championship. Maar eindigen als nummer 1 geeft toch een goed gevoel. Hij hoopt op een finale tegen een mede-forummer.
Hij heeft geen voorkeur voor wie dan ook.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Feyenoord Rotterdam zal de vermoeide Kuipicic verrassen in de 2e ronde. :oops: =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
In de kantlijn: 22 jarige Srichaphanderson wint z'n eerste toernooi (Enrique Classic).. =D>

Pat Rafter eindigt op de meeste vervelende plek: nr 17... AAARRRGGHH!!!! (gelukkig wel boven Householder Icon_twisted ..)
Reply
Householder die de Championsships mist met bijna alles op 100!! :Big Grin
Prachtig! =D> Succes morgen mede-forummers.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Thanx CC, ik moet daar m'n titel verdedigen, maar Tom is nou niet echt in een bijster goede vorm.
Reply
...
Reply
West verslagen!!
Maar dan toch weer Bit.kom!! Icon_evil ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) :letitallout:

Goed gedaan hoor trouwens, een waarachtig kampioen!
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
Dodge Wrote:West verslagen!!
Maar dan toch weer Bit.kom!! Icon_evil ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) :letitallout:

Goed gedaan hoor trouwens, een waarachtig kampioen!

Ja, heb ik gewonnen?? Wauw!!!! :lol: :lol:

1R R. Gasquet (14) 6-3, 6-2
QF A. Dodgydenko (12) 4-6, 6-1, 6-2
SF J. Stroker III (4) 6-1, 6-1
F A. DeHaan (3) 7-5, 6-7 (5-7), 6-3

Sorry Dodge dat ik van jou heb moeten winnen, maar ik ben wel blij dat ik daarnaast van 3 dopingsnoepers heb gewonnen :Big Grin

Kuipicic en Robrios als de nummers 1 en 2 geëindigd!! Klasse heren =D>
Reply
Genomico Wrote:Kuipicic en Robrios als de nummers 1 en 2 geëindigd!! Klasse heren =D>

Ondanks een eerste ronde exit op de Tour Championships. Dat laatste toernooi is echt niet voor mij gemaakt. Ik heb geloof ik 1x een 2e ronde gehaald in 5 edities ofzo. Ik kan de statistieken helaas niet meer terughalen van Baggio en Robertos.

Feli Kuiper, forum rules! Notworthy

Tom Bit.Kom mooie afsluiter van het seizoen! Het is jammer dat ik er niet stond. Ik heb De Haan dit jaar al 2x afgetroefd in een finale!
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
De nieuwe forumrace-stand..
Plaats 1 en 2 zijn wel aardig gegeven, maar verderop is er nog wel enige spanning... :roll:

Marcelo Robrios 10
Tom Bit.Kom 6
Robin Dödgerling 4
Gaston Kuipio 3
Richard Kuipquet 2
Rickislav Wrawreeninka 1


1. ( 1) Tom Bit.Kom__________ 89 ( 1 10 6 10 10 10 6 10 10 10 6)
2. ( 2) Marcelo Robrios______ 57 (10 4 10 - 4 - 3 6 4 6 10)
3. ( 3) Richard Kuipquet_____ 37 ( 3 6 - 3 6 6 4 3 3 1 2)
4. ( 4) Robin Dödgerling_____ 33 ( - - 1 2 - 3 10 4 6 3 4)
5. ( 5) Gaston Kuipio________ 30 ( 6 1 3 6 2 4 - 1 2 2 3)
6. ( 6) Tommy Bocredo________ 14 ( - 3 4 4 - - - 2 1 - -)
7. ( 7) Jurgen Melikianzer___ 9 ( - 2 2 - 3 2 1 - - - -)
7. ( 7) Rickislav Wawreeninka 9 ( 4 - - - - - - - - 4 1)
9. ( 9) Slobodan Zivojinovic_ 3 ( - - - 1 - - 2 - - - -)
10.(10) Guillermo Sao-Pauloz_ 2 ( 2 - - - - - - - - - -)
11.(11) Nicolas Excuse_______ 1 ( - - - - - 1 - - - - -)
11.(11) Harry Bierdoppiedenko 1 ( - - - - 1 - - - - - -)
Reply
Het geeft toch een goed gevoel om als eerste te eindigen. Wel weer jammer dat je dan afscheid moet nemen van zo´n speler.

Kuipicic bedankt voor alles en hopelijk ga je genieten van je pensioen. Misschien zien we hem op één of ander toernooitje nog eens opduiken. (gebeurt af en toe wel eens).

Op naar een volgende jonge speler.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply


Forum Jump: