The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
waf Wrote:
Ekslem Wrote:Brands lijkt het daar toch goed te doen!

de spelers die hij aantrekt kan iedereen verzinnen. maar niet gehinderd door enige beperking. toch wel makkelijk dat er iemand achter zit die veel geld verdient met het afknijpen van jan modaal.

True, doelde ook meer op het feit om ze allemaal te motiveren om voor AZ te kiezen gezien de grote concurrentie.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:
waf Wrote:
Ekslem Wrote:Brands lijkt het daar toch goed te doen!

de spelers die hij aantrekt kan iedereen verzinnen. maar niet gehinderd door enige beperking. toch wel makkelijk dat er iemand achter zit die veel geld verdient met het afknijpen van jan modaal.

True, doelde ook meer op het feit om ze allemaal te motiveren om voor AZ te kiezen gezien de grote concurrentie.

misschien wil de concurrentie die spelers helemaal niet?
Reply
waf Wrote:
Ekslem Wrote:
waf Wrote:
Ekslem Wrote:Brands lijkt het daar toch goed te doen!

de spelers die hij aantrekt kan iedereen verzinnen. maar niet gehinderd door enige beperking. toch wel makkelijk dat er iemand achter zit die veel geld verdient met het afknijpen van jan modaal.

True, doelde ook meer op het feit om ze allemaal te motiveren om voor AZ te kiezen gezien de grote concurrentie.

misschien wil de concurrentie die spelers helemaal niet?
.

Lijkt me sterk en uit de geruchtenstroom maak ik op dat er wel degelijk belangstelling was van de concurrentie. Waar rook is, is vuur....
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:
waf Wrote:
Ekslem Wrote:
waf Wrote:
Ekslem Wrote:Brands lijkt het daar toch goed te doen!

de spelers die hij aantrekt kan iedereen verzinnen. maar niet gehinderd door enige beperking. toch wel makkelijk dat er iemand achter zit die veel geld verdient met het afknijpen van jan modaal.

True, doelde ook meer op het feit om ze allemaal te motiveren om voor AZ te kiezen gezien de grote concurrentie.

misschien wil de concurrentie die spelers helemaal niet?
.

Lijkt me sterk en uit de geruchtenstroom maak ik op dat er wel degelijk belangstelling was van de concurrentie. Waar rook is, is vuur....

die zaakwaarnemers brengen alles als gerucht, komt ze gewoon goed uit. maar ik vind het leuk om te zien dat ze sommigen er toch gek mee kunnen maken. :razz:
Reply
waf Wrote:
Ekslem Wrote:
waf Wrote:
Ekslem Wrote:
waf Wrote:
Ekslem Wrote:Brands lijkt het daar toch goed te doen!

de spelers die hij aantrekt kan iedereen verzinnen. maar niet gehinderd door enige beperking. toch wel makkelijk dat er iemand achter zit die veel geld verdient met het afknijpen van jan modaal.

True, doelde ook meer op het feit om ze allemaal te motiveren om voor AZ te kiezen gezien de grote concurrentie.

misschien wil de concurrentie die spelers helemaal niet?
.

Lijkt me sterk en uit de geruchtenstroom maak ik op dat er wel degelijk belangstelling was van de concurrentie. Waar rook is, is vuur....

die zaakwaarnemers brengen alles als gerucht, komt ze gewoon goed uit. maar ik vind het leuk om te zien dat ze sommigen er toch gek mee kunnen maken. :razz:

Precies. Schijninteresse om de prijs (en het salaris) op te drijven is een populair spelletje in voetballand.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Met het vertrek van Opdam, Perez en wellicht Landzaat en het stoppen van Van Galen verlies je heel veel routine bij AZ. Met alleen maar talent red je het niet. Die hebben ook een mentor nodig tijdens trainingen en Louis alleen is niet genoeg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:daar geloof ik helemaal niks van. en zoals van basten altijd zegt: een grote naam is nog geen grote speler. was in de uefa-cup finale ook kleurloos. en dembele, martens, luirink enz kunnen wel talenten zijn, had ze er bij Feyenoord graag bijgehad. en jij bij ajax ook vast wel.
Als er iets is waar het Ajax niet aan ontbreekt, zijn het wel talenten. WIj hebben een jeugdopeiding :8:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Transfer van Dingsdag van Vitesse naar Heerenveen is, op een paar details na, afgerond. Dingsdag tekent een contract voor vier jaar in Heerenveen.

Ik hoop dat Heerenveen een optie tot plastische chirurgie bedongen heeft.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Nu Sevilla zich niet geplaatst heeft voor de voorrondes van de CL zal Saviola toch wel naar PSV komen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Valencia wil Kalou én Castelen
Woensdag 17 Mei om 12:17 (180 views) | Gepost door steven rackelboom
Bron: The football Box
Volgens enkele spaanse kranten zou Valencia interesse hebben voor Kalou en Castelen van Feyenoord.

Een regionale krant wist zelfs te vertellen dat de zuid spaanse club zo'n veertien miljoen euro zou over hebben voor de twee aanvallers uit Rotterdam.

Valencia is wel niet de enige die Kalou en Castelen in de armen wil sluiten. Eerder deed Chelsea een bod van elf miljoen op Kalou.

Voor Castelen is er dan weer veel interesse uit franse hoek, met name PSG en Monaco. Die vinden de vraagprijs voor Castelen te hoog, die zou tussen de 8 en de 10 miljoen euro liggen.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
ADO en Excelsior willen Van den Berg
Door: Leon Voskamp
17/05/2006 13:11


Peter van den Berg heeft een luxeprobleem. De 34-jarige verdediger kan tekenen bij ADO Den Haag en Excelsior en volgens Omroep Gelderland wil zijn huidige club Vitesse hem ook graag behouden.
In eerste instantie wilden de Arnhemmers niet verder met de Rotterdammer, maar door het dreigende vertrek van Michael Dingsdag naar SC Heerenveen zit de ploeg opeens krap in de centrale verdedigers.
Eerder werd Van den Berg ook al gelinkt met enkele clubs uit Qatar.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Owen terug naar Liverpool!
Reply
Dugarry Wrote:Owen terug naar Liverpool!

vast alleen een gerucht. heb je een bron? zou mooi zijn, dan hoeven ze kuijt niet.
Reply
Kuyt gaat nu vast ook niet meer naar spurs...

Martin Jol heeft Dimitar Berbatov binnen

17/5/2006 10:28

Dimitar Berbatov speelt vanaf komend seizoen voor Tottenham Hotspur. The Spurs betalen Bayer Leverkusen zestien miljoen euro voor de 25-jarige spits, zo maakte de Londense club woensdagochtend bekend.
'Tottenham is een club die iets speciaals aan het bouwen is. De ploeg heeft enkele fantastische jonge spelers en een buitengewone manager. Ik kijk ernaar uit om mijn bijdrage te leveren', vertelde Berbatov.

Dit seizoen was Berbatov goed voor 21 doelpunten, waarmee hij alleen Miroslav Klose voor moest laten gaan op de topscorerslijst van de Bundesliga. De 47-voudig international heeft 31 interlandgoals op zijn naam staan en werd in 2002, 2004 en 2005 uitgeroepen tot Bulgarijes beste voetballer.

'Er was een aantal clubs geïnteresseerd in Dimitar, clubs uit Frankrijk, Spanje en het Premiership', legde technisch directeur Damien Comolli uit. 'We zijn blij dat hij naar ons is gekomen. Hij is een grote, technisch vaardige en zeer talentvolle aanvaller, die niet alleen kan scoren maar ook kansen kan creëren voor ploeggenoten.'
Bangkok resident.
Reply
Kuijt naar Exelsoir Moeskroen na het WK.
Reply
Kalou speelt toch bij Marseille?
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.nec-nijmegen.nl">http://www.nec-nijmegen.nl</a><!-- w -->

"Daar aan de boorden van de Waal, ligt de oude Keizerstad"

Viva Barreto!Edje, alvast bedankt!
Reply
Vraagprijs voor Castelen tussen de 8 en 10 mio? Undecided Jorien moet echt wat minder gaan drinken of heeft Herr Alzheimer reeds toegeslagen. Hallohallo! We hebben het over Castelen :roll:
Reply
Hoef Wrote:Vraagprijs voor Castelen tussen de 8 en 10 mio? Undecided Jorien moet echt wat minder gaan drinken of heeft Herr Alzheimer reeds toegeslagen. Hallohallo! We hebben het over Castelen :roll:

Misschien krijgen ze het wel! Het is wel overdreven voor Castelen maar wie niet waagt wie niet wint.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Hoef Wrote:Vraagprijs voor Castelen tussen de 8 en 10 mio? Undecided Jorien moet echt wat minder gaan drinken of heeft Herr Alzheimer reeds toegeslagen. Hallohallo! We hebben het over Castelen :roll:

Misschien krijgen ze het wel! Het is wel overdreven voor Castelen maar wie niet waagt wie niet wint.
En wie niet neukt,krijgt geen kind :lol:
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
Reageerbuisbaby =D> =D> =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
On-topic:
Heerenveen heeft zich officieel bij NAC gemeld voor......Julian Jenner!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Als ze die halen gaan ze er grof knaken aan verdienen
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Mukkus Wrote:On-topic:
Heerenveen heeft zich officieel bij NAC gemeld voor......Julian Jenner!
=> Yildirim weg?
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
AZ ook lekker bezig:

Quote: Voetbal: AZ trekt Cziommer en Luirink aan
ALKMAAR (ANP) - Naast een nieuw stadion krijgt AZ komend seizoen ook een behoorlijk vernieuwd elftal. De ambitieuze club uit Alkmaar voegde woensdag opnieuw twee begeerde spelers uit de eredivisie toe aan de uitdijende selectie.
Simon Cziommer en Gijs Luirink zijn de jongste twee aanwinsten van kooplustige AZ, dat naar alle waarschijnlijkheid deze zomer nog niet is uitgewinkeld met de dikke portemonnee van voorzitter Dirk Scheringa.

Enne Mukkus, niet vergeten te vermelden dat ook AZ en Utreg zich hebben gemeld:

Quote:sc Heerenveen en FC Utrecht hebben zich gemeld voor Julian Jenner, meldt Voetbal International. De kans is echter groot dat de buitenspeler van NAC Breda naar AZ vertrekt.

Het contract van Jenner loopt af in 2007. De 26-jarige speler zou al in onderhandeling zijn met AZ. Hij speelde drie seizoenen voor NAC. De jeugd van Feyenoord scoutte hem vroeger maar maakte toen geen indruk. In januari toonde Ajax nog interesse.Bron: via V-Bal!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Alleen Utrecht en Heerenveen hebben zich officieel gemeld, Jenner heeft al wel een orienterend gesprek gehad bij AZ.

Jenner heeft dit overigens een tijd geleden in de VI gezegd:
De Kuip heeft het beste veld, maar als je puur naar het stadion kijkt, speel ik het liefst bij Heerenveen. Écht een schitterend stadion. Op vakantie ben ik een keer in Camp Nou geweest, dat is helemaal fantastisch. Het is een droom van me daar ooit een keer te mogen spelen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Marshall Wrote:AZ ook lekker bezig:

Quote: Voetbal: AZ trekt Cziommer en Luirink aan
ALKMAAR (ANP) - Naast een nieuw stadion krijgt AZ komend seizoen ook een behoorlijk vernieuwd elftal. De ambitieuze club uit Alkmaar voegde woensdag opnieuw twee begeerde spelers uit de eredivisie toe aan de uitdijende selectie.
Simon Cziommer en Gijs Luirink zijn de jongste twee aanwinsten van kooplustige AZ, dat naar alle waarschijnlijkheid deze zomer nog niet is uitgewinkeld met de dikke portemonnee van voorzitter Dirk Scheringa.
Hoeveel dug-outs komen er in dat nieuwe stadion? Cziommer, Martens, Luirink, Dembele, Augustien, Gudjonsson. Belangstelling voor Leonardo, Jenner en een braziliaanse keeper. D'r is ook een gerucht over een linksback van Sparta Praag.

Zoveel min of meer gelijkwaardige spelers bij AZ....ik zie de bovenstaande 6 spelers niet glimlachend plaatsnemen op de bank. Daarnaast zijn Cziommer, Martens,Augustien en Gudjonsson middenvelders, terwijl daar al Schaars, Medunjanin en Landzaat rondlopen.

Ik zie voorzie veel morrende spelers bij AZ volgend jaar.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Hoef Wrote:Vraagprijs voor Castelen tussen de 8 en 10 mio? Undecided Jorien moet echt wat minder gaan drinken of heeft Herr Alzheimer reeds toegeslagen. Hallohallo! We hebben het over Castelen :roll:

idd, als ajakkes al 8 mio voor vd meysje krijgt, is dit bepaald een fooitje.
Reply
Marshall Wrote:Een regionale krant wist zelfs te vertellen dat de zuid spaanse club zo'n veertien miljoen euro zou over hebben voor de twee aanvallers uit Rotterdam.

[Image: Ian%20Robotham.jpg]
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Ik denk dat deze reply te vaag is voor het denkniveau van Marshall... :-k
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Mukkus Wrote:
Marshall Wrote:AZ ook lekker bezig:

Quote: Voetbal: AZ trekt Cziommer en Luirink aan
ALKMAAR (ANP) - Naast een nieuw stadion krijgt AZ komend seizoen ook een behoorlijk vernieuwd elftal. De ambitieuze club uit Alkmaar voegde woensdag opnieuw twee begeerde spelers uit de eredivisie toe aan de uitdijende selectie.
Simon Cziommer en Gijs Luirink zijn de jongste twee aanwinsten van kooplustige AZ, dat naar alle waarschijnlijkheid deze zomer nog niet is uitgewinkeld met de dikke portemonnee van voorzitter Dirk Scheringa.
Hoeveel dug-outs komen er in dat nieuwe stadion? Cziommer, Martens, Luirink, Dembele, Augustien, Gudjonsson. Belangstelling voor Leonardo, Jenner en een braziliaanse keeper. D'r is ook een gerucht over een linksback van Sparta Praag.

Zoveel min of meer gelijkwaardige spelers bij AZ....ik zie de bovenstaande 6 spelers niet glimlachend plaatsnemen op de bank. Daarnaast zijn Cziommer, Martens,Augustien en Gudjonsson middenvelders, terwijl daar al Schaars, Medunjanin en Landzaat rondlopen.

Ik zie voorzie veel morrende spelers bij AZ volgend jaar.

augustien wordt sowieso verhuurd dus dat scheelt er al weer eentje
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: