The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

HAMBURG
Murray, toppertje op gravel hoor Hakkuh
Reply
En vervolgens Murray op love naar 2-0, dit ziet er niet best uit...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De dubbele break voor Murray, aiaiaiai.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
dubbele break murray. erg dit. horna in de TB tegen Max. altijd gevaarlijker. vamos lucho.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Monfils 4-0 achter en Horna verliest de TB. Dit zieter heel slecht uit. Ik begin weer superslecht aan de week zo, verdomme!
Reply
*6-5 voor Max, sp op eigen service dus. Zou lekker zijn als Horna er ook meteen uitvliegt, dan is Santoro wel weer gecompenseerd.
Reply
Monfils is al aan het tanken. Damn Icon_evil
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Woerdies heeft Horna en Monfils natuurlijk weer beide niet.

Deze week heeft hij Stepanek en Martin tegen Massu, Monaco en Santoro. We verschillen dus weer bijzonder weinig.

Tegenover Buurs is het zijn Haas, Nieminen, Mathieu tegen Massu, Monaco, Santoro en Melzer en Rochus.

Massu naar de SF zou me dus aardig uitkomen.
Reply
waarom speelt youzhny niet eigenlijk? :oops:
Reply
cruijff Wrote:waarom speelt youzhny niet eigenlijk? :oops:

Die heeft gisteren al op z'n broek gehad
Reply
monfils komt 5-0 achter en dan breakt ie ineens. wat een knuppel. maar met zo'n laffe service zal 't nu dan wel meteen 6-1 worden. Sad
Reply
Monfils gaat weer gewoon verder met wat hij het hele seizoen al aan het doen is. Vorige week was een bijzondere uitzondering. Wat een drol!
Reply
Ad Wim Wrote:Monfils gaat weer gewoon verder met wat hij het hele seizoen al aan het doen is. Vorige week was een bijzondere uitzondering. Wat een drol!

Is het vreemd dat de top 3 dit gisteren al erkende, of is het juist daarom de top 3?
Reply
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Monfils gaat weer gewoon verder met wat hij het hele seizoen al aan het doen is. Vorige week was een bijzondere uitzondering. Wat een drol!

Is het vreemd dat de top 3 dit gisteren al erkende, of is het juist daarom de top 3?

Kom nou zeg, de weg naar de halve finale was nog makkelijker dan die van vorige week...
Reply
De top 3 gaat altijd voor zekerheid en daarom is het de top 3.
Reply
Vorige week had Monfils al van Haas gewonnen en dus al 7 punten waard. Anders had niemand hem genomen.
Reply
Dat bedoel ik.
Reply
_Tampie Wrote:Vorige week had Monfils al van Haas gewonnen en dus al 7 punten waard. Anders had niemand hem genomen.

Zegt dat iets over de Haas van nu?

Gelukkig speelt hij thuis.... :|
Reply
Tripplexxx Wrote:
_Tampie Wrote:Vorige week had Monfils al van Haas gewonnen en dus al 7 punten waard. Anders had niemand hem genomen.

Zegt dat iets over de Haas van nu?

Gelukkig speelt hij thuis.... :|
Ja, dat hij ook de halve finale kan halen.
Reply
Horna verliest van Mirnyi, terwijl Max nog geen partij gewonnen heeft op gravel dit jaar en uberhaupt bijna elk toernooi in de eerste ronde eruit lag. Dit is echt ongelooflijk. Het begint weer kut. Dus zeg maar dag tegen een goede TM-week, het wordt weer de schade beperkt houden. Ellende!
Reply
We kunnen nu wel samen voor Massu gaan juichen Ad, want die staat op het het punt van beginnen! Vamos Nico!
Reply
Inderdaad, die wordt nu wel heel belangrijk. Maar Melzer is ook een belangrijke.
Reply
Melzer break achter, Gonzalez van 2-0 naar 2-3. Waar gaat dit heen?
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Naar een zwarte dag op TM-gebied.
Reply
Nu opeens 4-2 Gonzalez :eeeek:
Reply
- wawrinka loopt flink te knallen.
- massu gaat idd nu beginnen. ik zie hem dus verliezen van davy. niet dat jullie mij straks voor gloryhunter uit gaan maken als 't zo ver is. :wink:
- ik zie dat ik bijna de enige ben met monaco. die wordt meteen gebroken door malisse. vamoss juan.
- Gonzo en Kiefer staan een breakje voor in de 1e set. dat is gunstig.
Reply
Ik heb om 21:59:30 uur Monaco eruit gehaald en Melzer erin gezet. Hopelijk pakt dat goed uit.
Reply
Ad Wim Wrote:Ik heb om 21:59:30 uur Monaco eruit gehaald en Melzer erin gezet. Hopelijk pakt dat goed uit.

kan ook een gelijkspelletje worden. :8:
Reply
Melzer en Malisse hebben inmiddels genoeg kansen gehad om te breaken Icon_evil
Reply
Nou vergeet het deze week maar met Gonzalez, dat wordt niks. Die gast loopt te prutsen, niet normaal meer.
Reply

Forum Jump: