The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

HAMBURG
Hij pakt wel gewoon netjes de eerste set. Even een partijtje inkomen, dat had ie vorige week ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
_Tampie Wrote:Nou vergeet het deze week maar met Gonzalez, dat wordt niks. Die gast loopt te prutsen, niet normaal meer.

je bent me net voor. tegen tursunov nog wel. misschien wel de slechte gravelspeler op dit moment. kreeg net zelfs nog een bp tegen toen ie voor de set serveerde. dan zou hij 2x gebroken zijn. dramatisch. gelukkig toch nog 6-4. De 2e 6-2 en ik ben alsnog redelijk tevreden over 'm.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
2 MP Wawje. Ik zal jullie toch niet voor de 2e keer dit gravelseizoen met Wawje verrassen? Icon_twisted
Reply
Zeker weer met je backup-team...
Ik ga volgend jaar ook twee teams nemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Zeker weer met je backup-team...

ooh sorry. inderdaad bea met wawje. heb mezelf en bea onder elkaar gezet in 't excellbestand en keek even verkeerd. zal niet meer voor wawje juichen deze week. :roll:
Reply
Malisse-Monaco en Melzer-Kiefer liggen wel heel lang stil. Regen?
Reply
er staan een aantal wedstrijden stil en op livescore.com staan ze ook als SUSP. wat is er gaande?

wawje en seppi spelen nog wel hun TB.
Reply
En Gonzalez nu ook stil.
Reply
davy en massu spelen ook door.
Reply
O nee, het lag aan het SB.
Reply
Seppi wint de 2e set na mp's tegen gehad te hebben.

Melzer 2-5 :cry:
Reply
Ad Wim Wrote:Zeker weer met je backup-team...

Wordt nog meer twijfelen :Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
2 Bp Davy
Reply
Wat een schijt-scorebord. Waarom niet gewoon standaard zo'n SB als vorige week in Rome voor elk toernooi?
Reply
gonzo begint eindelijk te tennissen en komt met 2-0 en voor en dan weer meteen 0-40. :eeeek:
kiefer gaat ook lekker.

monaco is vooral belangrijk. vamos!
Reply
Het ziet er even helemaal niet goed uit. Melzer break achter in de tweede, Monaco is beter dan Malisse en Massu heeft het heel zwaar met Davydenko.
Al m'n hoop lijkt zo wel op Haas te komen. Het is te hopen dat die jongen die druk aan kan.
Reply
Ad Wim Wrote:Wat een schijt-scorebord. Waarom niet gewoon standaard zo'n SB als vorige week in Rome voor elk toernooi?

elke keer staan die balletjes verkeerd. grr!
en op de verschillende banen vallen de echte tennisballen ook overal verkeerd voor mij voorlopig.
Reply
davy en monaco winnen beide de 1e set met 6-3. eindelijk wat goed nieuws.
Reply
centre court Wrote:davy en monaco winnen beide de 1e set met 6-3. eindelijk wat goed nieuws.
En dat is voor mij onwijs kut.

Het is maar goed dat ik zo college heb, want ik word hier heel ongelukkig van.
Reply
_Tampie Wrote:Woerdies heeft Horna en Monfils natuurlijk weer beide niet.

Deze week heeft hij Stepanek en Martin tegen Massu, Monaco en Santoro. We verschillen dus weer bijzonder weinig.

Tegenover Buurs is het zijn Haas, Nieminen, Mathieu tegen Massu, Monaco, Santoro en Melzer en Rochus.

Massu naar de SF zou me dus aardig uitkomen.
Binnenkort gaat hij drie weken op vakantie en zal ik zijn team maken. Dan hebben jullie dus weer kans om in te lopen :razz:
Reply
gonzalez, seppi en monaco winnen. voor mij alle 3 goed. mocht ook wel een keer. davy een set en een break voor tegen massu. dat is heel goed nieuws.
alleen melzer nog even verliezen van Kiefer.
Reply
Malisse geeft op, ook dat nog. Ik had 10 euro op Monaco staan :letitallout:
Reply
als massu nog wat wil moet ie zo wel een keer breaken. heb 't niet allemaal gevolgd maar heb 't idee dat ie redelijk kansloos is.
Reply
kiefer-malisse 1-1 in sets. op de andere baan begint simon zo tegen rusedski. hup simon.
Reply
centre court Wrote:als massu nog wat wil moet ie zo wel een keer breaken. heb 't niet allemaal gevolgd maar heb 't idee dat ie redelijk kansloos is.
In de eerste set was elke servicegame close en was Davy de eerste die brak. In de tweede set is Davy ongenaakbaar in zijn servicegames. Hij is dus helemaal niet geblesseerd.
Reply
davy moet er wel voor serveren. hij is idd ongenaakbaar in de 2e set, maar ik vertrouw zijn service nooit zo. come on davy.
Reply
davy wint in 2 en simon al een break voor. de resultaten beginnen zich wat te herstellen.
Reply
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Woerdies heeft Horna en Monfils natuurlijk weer beide niet.

Deze week heeft hij Stepanek en Martin tegen Massu, Monaco en Santoro. We verschillen dus weer bijzonder weinig.

Tegenover Buurs is het zijn Haas, Nieminen, Mathieu tegen Massu, Monaco, Santoro en Melzer en Rochus.

Massu naar de SF zou me dus aardig uitkomen.
Binnenkort gaat hij drie weken op vakantie en zal ik zijn team maken. Dan hebben jullie dus weer kans om in te lopen :razz:

Ik neem aan dat je zijn team in die periode leeg laat?! Icon_twisted
Reply
Ik neem aan dat hij niemand anders kon vinden om z'n team te maken? :wink:
Reply
we liggen trouwens ook weer stil. Jammer want Simon ging lekker tegen Rusedski en Kiefer nam afstand van Melzer. Dan zou de wissel Melzer-Monaco slecht uitpakken voor ad.
Reply

Forum Jump: