The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

HAMBURG
Hoe doe je die combi's dan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Je kunt dan gewoon meerdere quote's aanklikken.
Hij berekent dan zelf de combi.

Ik doe vaak een gok met een zekerheidje.

Dan bijvoorbeeld 2,4 x 1,2 x 1,35 ofzo en daar zet ik 2 euro op.
Maar het risico is natuurlijk veel groter.

Paar weken geleden stond ik op 102 euro.
Nu op 62 euro :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Bij Unibet hebben ze trouwens een leuke actie.

Als je 50 euro stort, krijg je het originele shirt van het Nederlands elftal gratis :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Waarom denk je dat ik weer aan het wedden en pokeren geslagen ben Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Waarom denk je dat ik weer aan het wedden en pokeren geslagen ben Wink

Keurig Ad

Ik kan het ook niet laten

Reply
Eigenlijk is het wel een beetje stom. Ik ben jaren geleden gestopt, omdat er toen echt 50 euro per maand doorheen ging. Ik kan me moeilijk inhouden namelijk. Maar als ik de 50 euro kwit ben, kap ik er ook mee. Maar ik draai nu ongeveer quite over drie weken genomen, dus ik ben tevreden. Vooral met pokeren verdien ik vrij veel de laatste dagen.
Reply
Aan die spelletjes ga ik echt niet beginnen.
Ik zet alleen in op tennis en voetbal en heel af en toe op darts en snooker

Reply
voetbal is voor mij veel te onzeker. 3 resultaten zijn mogelijk, te onzeker dus. doe veel met tennis. zowel combi's als enkelvoudig. ook regelmatig ''+21,5 games in totaal'' bijvoorbeeld. gok daar vaak goed mee. meestal gok ik op de wedstrijden met een quote boven de 2.00 waarvan ik verwacht dat ze winnen, zoals GGl morgen tegen ancic.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Waarom denk je dat ik weer aan het wedden en pokeren geslagen ben Wink

Stond net op 150 dollar bij mrB, inmiddels alles weer weg. Icon_evil

On the other hand, als ik alles op tennis had ingezet, dan was ook alles weggeweest. :|
Reply
centre court Wrote:voetbal is voor mij veel te onzeker. 3 resultaten zijn mogelijk, te onzeker dus. doe veel met tennis. zowel combi's als enkelvoudig. ook regelmatig ''+21,5 games in totaal'' bijvoorbeeld. gok daar vaak goed mee. meestal gok ik op de wedstrijden met een quote boven de 2.00 waarvan ik verwacht dat ze winnen, zoals GGl morgen tegen ancic.
Maar door die 3 mogelijke uitslagen krijg je vaak hogere quotes. Als er leuke tussen zitten, ga ik er wel voor zoals laatst Twente 1.95 thuis tegen Vitesse kreeg. Dat is voor mij gewoon een zekerheidje. Zeker omdat ze moesten winnen om Intertoto te krijgen.
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:voetbal is voor mij veel te onzeker. 3 resultaten zijn mogelijk, te onzeker dus. doe veel met tennis. zowel combi's als enkelvoudig. ook regelmatig ''+21,5 games in totaal'' bijvoorbeeld. gok daar vaak goed mee. meestal gok ik op de wedstrijden met een quote boven de 2.00 waarvan ik verwacht dat ze winnen, zoals GGl morgen tegen ancic.
Maar door die 3 mogelijke uitslagen krijg je vaak hogere quotes. Als er leuke tussen zitten, ga ik er wel voor zoals laatst Twente 1.95 thuis tegen Vitesse kreeg. Dat is voor mij gewoon een zekerheidje. Zeker omdat ze moesten winnen om Intertoto te krijgen.

0-0 was voor twente genoeg. lang leek 't erop dat 't dit zou blijven. dan gaat vitesse die goal forceren op een gegeven moment. dan kan ie OF wel vallen, of twente scoort uit de counter of 't blijft 0-0. alleen in dat 2e geval heb je dan prijs. verder ben ik wel met je eens dat 1,95 een goede quote was. puur omdat twente beter is.
Reply
Gonzalez: " I’m happy because I won. It was tough to play, it was a little bit windy and a little bit cold. Especially coming from Rome, there was much of a difference. But it takes a few days, I just got here on Sunday, so I don’t have enough practice yet, but with this match I will be much better for tomorrow."

Ook murray heeft 't over de harde wind die er stond. daarnaast had hij last gehad van de schaduw die half over de baan stond. monfils had er blijkbaar nog veel meer last van. Icon_evil
Reply
centre court Wrote:Gonzalez: " I’m happy because I won. It was tough to play, it was a little bit windy and a little bit cold. Especially coming from Rome, there was much of a difference. But it takes a few days, I just got here on Sunday, so I don’t have enough practice yet, but with this match I will be much better for tomorrow."

Ook murray heeft 't over de harde wind die er stond. daarnaast had hij last gehad van de schaduw die half over de baan stond. monfils had er blijkbaar nog veel meer last van. Icon_evil

Lijkt me juist dat de tegenstander daar meer last van zou moeten hebben, aangezien hij hem in de schaduw niet kan zien :Big Grin Sorry, ben dronken na onze overwinning in de beker :wink:
Reply
11 uur begint meteen de belangrijkste wedstrijd van de dag: Nieminen - Rochus. Komop Jarkko!!
Reply
Kater, Geno?
Reply
Ad Wim Wrote:Kater, Geno?

Nee hoor, alleen onwijs moe :Big Grin Ik moet eigenlijk alvast een beetje aan mijn verslag beginnen (die ik over anderhalf jaar af moet hebben), maar het schiet nog niet echt op. De laatste 5 nachten gemiddeld 4 uur geslapen of zo. Tja, dat krijg je met een weekendje kamp (met o.a. een optreden van de Dolly Dotts door ons), een zondagje naborrelen, een bekerwedstrijd en wat andere verplichtingen. Hopen dat het niet tenkoste is gegaan van TM en MV. Ff afwachten dus. Maar ik heb er alle hoop in, wat mijn beste keus tot nu toe dit jaar (Gonzalez een paar weken terug) heb ik ook gemaakt na het drinken van wat biertjes :Big Grin
Reply
Ik hoop voor je dat Gaudio en Nieminen er niet uitvliegen vandaag, anders krijg je wel een kater :Big Grin
Reply
whooh wat een wedstrijden meteen, 5 stuks, en de 1 nog belangrijker dan de ander.

rochus-nieminen, rochus moet winnen.
serra-robredo, serra moet winnen.
vliegen-mathieu, vliegen moet winnen.
phau-steppie, laat phau dat maar winnen.
seppi-davy, laat davy maar sneuvelen.

Jullie begrijpen dat ik van de bovenste 3 wedstrijden telkens de eerst genoemde heb en hun tegenstanders niet. steppie en davy mogen er gewoon uit omdat ze vaker gekozen zijn en verder kunnen komen in het toernooi.
Reply
shit ze zenden gewoon steppie-phau uit. niet zo interessant. ook logisch aangezien ze alles van 't centre court pakken.
Reply
centre court Wrote:whooh wat een wedstrijden meteen, 5 stuks, en de 1 nog belangrijker dan de ander.

rochus-nieminen, rochus moet winnen.
serra-robredo, serra moet winnen.
vliegen-mathieu, vliegen moet winnen.
phau-steppie, laat phau dat maar winnen.
seppi-davy, laat davy maar sneuvelen.

Jullie begrijpen dat ik van de bovenste 3 wedstrijden telkens de eerst genoemde heb en hun tegenstanders niet. steppie en davy mogen er gewoon uit omdat ze vaker gekozen zijn en verder kunnen komen in het toernooi.

Ik ga volledig met je mee, alleen Robredo moet winnen ipv Serra.
Reply
Ik ga voor Nieminen, Robredo, Vliegen, Stepanek en Davydenko. Dus maar 1 overeenkomst met CC :Big Grin Nieminen is veruit het belangrijkste!!

Edit: Radek moet uiteraard verliezen, dus 2 overeenkomsten.
Reply
serra breakt iig als eerst van alle 10 de spelers. 2-0 tegen robredo.
Reply
Nieminen 3-0 =D> Davydenko en Stepanek ook een break voor.
Reply
Davydenko en Seppi zijn beide 1x gekozen bij TM in de top 25, maar aangezien Davy wat duurder is, mag die van mij wel winnen. Hetzelfde geldt voor Steppie en Phau, die zijn beide niet gekozen, maar ik heb Radek bij MV, dus... Vliegen, Robredo en Nieminen zitten in mijn TM team en de laaste 2 ook bij MV.

Edit: :oops: :oops: :oops: :oops: Stepanek 7x gekozen in de top 25. Hup Phau dus!!!!
Reply
Nieminen in no time 5-0 =D>

Robredo en Vliegen lijken de eerste set te gaan verliezen. Allebei een break achter.
Reply
Tussenstanden:

Stepanek - Phau: 4-3*
Davy - Seppi 4-1
Rochus - Nieminen 0-5
Matthieu - Vliegen 4*-2
Serra - Robredo 3-1 :x
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
jesus alleen serra doet 't goed. op de andere 4 banen staat de verkeerde speler voor. Icon_evil
Reply
6-1 Nieminen :Big Grin
6-1 Davydenko
6-2 Mathieu Sad

Steppie en Serra staan allebei een break voor in de 1e set.

Komop Vliegen en Robredo!!
Reply
1e set Matthieu: 6-2
Allez PHM =D>
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Op de derde dag schijnt het zonnetje weer wat nadrukkelijker =D>
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply

Forum Jump: