The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Ik voorspel trouwens dat die Ten Cate een vrij korte carriere tegemoet gaat bij Ajax. Zondag reageerde hij voortdurend als door een adder gebeten bij elke vraag die hij kon uitleggen als enigszins kritisch. Dan ging hij meteen enorm in de verdediging en roepen dat hij bij Vitesse ook terug mocht komen dus dat hij dus heus wel een goeie trainer is. Ja die gaat een fijne tijd tegemoet :lol:
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
goa Wrote:Ik voorspel trouwens dat die Ten Cate een vrij korte carriere tegemoet gaat bij Ajax. Zondag reageerde hij voortdurend als door een adder gebeten bij elke vraag die hij kon uitleggen als enigszins kritisch. Dan ging hij meteen enorm in de verdediging en roepen dat hij bij Vitesse ook terug mocht komen dus dat hij dus heus wel een goeie trainer is. Ja die gaat een fijne tijd tegemoet :lol:

Ja en als je 10 keer noemt dat je niet in de verdediging gaat en dit 30 keer wel doet :roll:

Ten Cate noemde dit uitleggen, maar duidelijk is dat deze man absoluut niet tegen kritiek kan.
Reply
goa Wrote:Ik voorspel trouwens dat die Ten Cate een vrij korte carriere tegemoet gaat bij Ajax. Zondag reageerde hij voortdurend als door een adder gebeten bij elke vraag die hij kon uitleggen als enigszins kritisch. Dan ging hij meteen enorm in de verdediging en roepen dat hij bij Vitesse ook terug mocht komen dus dat hij dus heus wel een goeie trainer is. Ja die gaat een fijne tijd tegemoet :lol:
Hij had er iig helemaal geen zin in, zo leek het. Hij leek te denken "was ik maar nooit hoofdtrainer geworden". Maar aan de andere kant, hij heeft bij Barca de laatste twee jaar niets dan lof gehad en hij moet misschien weer even wennen aan de hoge verwachtingen en de druk van het hoofdtrainerschap.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
goa Wrote:Ik voorspel trouwens dat die Ten Cate een vrij korte carriere tegemoet gaat bij Ajax. Zondag reageerde hij voortdurend als door een adder gebeten bij elke vraag die hij kon uitleggen als enigszins kritisch. Dan ging hij meteen enorm in de verdediging en roepen dat hij bij Vitesse ook terug mocht komen dus dat hij dus heus wel een goeie trainer is. Ja die gaat een fijne tijd tegemoet :lol:
Blijkbaar gaat het bij dit bestuur om de resultaten, die zie ik hem wel halen. Paar aanwinsten erbij, voor de rest niemand meer weg.
Ook gaat het om aantrekkelijk voetbal en dat heeft hij er tot nu toe nog bij elke club ingebracht. Komt goed dus.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tsja, kan me ook wel weer voorstellen dat je geirriteerd reageert op die Derksen. Die gast vindt zichzelf god van voetballend Nederland terwijl het de grootste zak stront is die er op deze aardkloot rondloopt (kom je weer goed weg, treesongetje! Wink). Als Ten Cate inderdaad, zoals Ad Wim al zegt, resultaten brengt hoeft hij zich niet te verdedigen. Een winnende coach heeft altijd gelijk, met kritiek om kunnen gaand of niet. Van Gaal kan ook niet met de media of met kritiek overweg maar wordt wel door velen op handen gedragen.
Ik denk dat Ten Cate wel eens een goede keus kan zijn voor Ajax. Eindelijk weer eens een coach met ervaring en met een natuurlijke 'goeiige aard'.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
De PSV- speler Jefferson Farfán speelt de komende jaren voor de Duitse club Hamburger SV. Dit meldde El Bocon. Hamburger SV had 16,5 miljoen euro voor de spits over en daar gingen de Eindhovenaren wel mee akkoord.

Toch is de transfer nog niet helemaal rond. Naast Hamburger SV had ook FC Barcelona interesse voor de Peruviaan. PSV wacht nog eerst op het bod van Barcelona. Of El Bocon gelijk heeft is nog niet helemaal zeker. Farfán had gezegd dat hij alleen naar een club uit de Europese top 10 zou vertrekken. HSV staat echter niet in dat rijtje.

:roll: HSV is in elk geval een redelijke afspiegeling van de nederlandse competitie straks...
16.5 Miljoen??!!! :eeeek:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Quote:Gabri blijft liever in Barcelona

De Spanjaard Gabri lijkt niet voor Ajax te kiezen. Zijn zaakwaarnemer meldt dat de speler van Barcelona de optie Espanyol liever licht, zodat hij niet hoeft te verhuizen.
In de Spaanse krant El Mundo Deportivo laat Gabri's zaakwaarnemer weten dat zijn client liever in Barcelona blijft wonen. De onderhandelingen met Espanyol zijn echter nog niet concreet. Verder zou er belangstelling zijn van diverse clubs, waarvan een aantal zouden ophikken tegen zijn hoge salaris.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Marshall Wrote:De PSV- speler Jefferson Farfán speelt de komende jaren voor de Duitse club Hamburger SV. Dit meldde El Bocon. Hamburger SV had 16,5 miljoen euro voor de spits over en daar gingen de Eindhovenaren wel mee akkoord.

Toch is de transfer nog niet helemaal rond. Naast Hamburger SV had ook FC Barcelona interesse voor de Peruviaan. PSV wacht nog eerst op het bod van Barcelona. Of El Bocon gelijk heeft is nog niet helemaal zeker. Farfán had gezegd dat hij alleen naar een club uit de Europese top 10 zou vertrekken. HSV staat echter niet in dat rijtje.

:roll: HSV is in elk geval een redelijke afspiegeling van de nederlandse competitie straks...
16.5 Miljoen??!!! :eeeek:

Dit klinkt alsof PSV niet eens blij is... 16,5M. voor deze duikelaar die af-en-toe er een balletje inprikt? Strik eromheen en gelijk over de grens naar Duitsland brengen!
Reply
goa Wrote:Ik voorspel trouwens dat die Ten Cate een vrij korte carriere tegemoet gaat bij Ajax. Zondag reageerde hij voortdurend als door een adder gebeten bij elke vraag die hij kon uitleggen als enigszins kritisch. Dan ging hij meteen enorm in de verdediging en roepen dat hij bij Vitesse ook terug mocht komen dus dat hij dus heus wel een goeie trainer is. Ja die gaat een fijne tijd tegemoet :lol:

Ik voorspel dat Ten Cate Ajax kampioen gaat maken, we spreken elkaar later..... :wink:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Ten Cate en Ajax hebben Ogararu binnen

23/5/2006 18:32

George Ogararu is vanaf het nieuwe seizoen een Ajacied. De Roemeen zette dinsdagmiddag zijn handtekening onder een vierjarig contract bij de Amsterdamse club.
De transfer van de 26-jarige verdediger zat er aan te komen, zo bleek op te maken uit de interviews die coach Henk ten Cate de laatste dagen had gegeven. 'Hij zou absoluut een versterking zijn voor Ajax', voorspelde de nieuwe coach al over de enkelvoudig international.

Ogararu is afkomstig van Steaua Boekarest, waarmee hij koploper is in de Roemeense competitie. In het seizoen 1998/99 debuteerde hij bij Steaua, later speelde hij voor CSM Resita en Otelul Galati. Sinds het seizoen 2002/03 is de rechtsback een vaste waarde bij Steaua. HIj heeft inmiddels 150 duels en drie goals op zijn naam staan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tis geen transfer, maar wel belangrijk nieuws; Cocu blijft.
Reply
=D> Da's goe nieuws voor Pisvee...
Nu Farfan daadwerkelijk voor 16M de deur wijzen en lekker inkopen doen. Iemand al wat nieuws omtrent Saviola vernomen?
Reply
ongeloofwaardig sujet! Wrote:16,5M. voor deze duikelaar die af-en-toe er een balletje inprikt? Strik eromheen en gelijk over de grens naar Duitsland brengen!

en alstie bij ajakkes gespeeld had, had de supportunist uiteraard heel anders geluld. zooooo voorspelbaar. :roll:
Reply
Peter Wrote:Tis geen transfer, maar wel belangrijk nieuws; Cocu blijft.


[Image: party-smiley-047.gif]
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:
Peter Wrote:Tis geen transfer, maar wel belangrijk nieuws; Cocu blijft.


[Image: party-smiley-047.gif]

Volgens mij is vooralsnog alleen de intentie er om er uit te komen onderling. Volgende week als Cocu weer in NL is zou het rond moeten komen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Quote:Liverpool heeft interesse in Dirk Kuyt

Uitgegeven: 24 mei 2006 11:45
Laatst gewijzigd: 24 mei 2006 11:50
AMSTERDAM - Liverpool heeft bij Feyenoord geïnformeerd naar Dirk Kuyt. Dat heeft de spits van de Rotterdamse club dinsdag na de training van het Nederlands elftal gezegd, melden verscheidene Britse media woensdag.

"Voorzitter Jorien van den Herik heeft me op de hoogte gebracht van de toenadering van Liverpool", zegt Kuyt. "Ik heb het niet in eigen hand. Bij Feyenoord heb ik het goed naar mijn zin, maar ik wil graag in de Premier League spelen. Voorlopig wil ik me alleen richten op het WK."

Ook Newcastle United heeft interesse in de 25-jarige aanvaller. "Hij is zeker een van de spelers die we in de gaten houden", verklaart Newcastle-manager Glenn Roeder in de Britse kant The Guardian. "Ik zie ernaar uit om hem in actie te zien tijdens het WK in Duitsland."

Vorige zomer stond Kuyt ook in de belangstelling van verschillende Engelse clubs. De Katwijker koos er toen voor nog een jaar in Rotterdam te blijven. Zijn contract bij Feyenoord loopt nog tot de zomer van 2009.

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.nu.nl">http://www.nu.nl</a><!-- w -->

:cry:
Reply
waf Wrote:
Quote:Liverpool heeft interesse in Dirk Kuyt

Uitgegeven: 24 mei 2006 11:45
Laatst gewijzigd: 24 mei 2006 11:50
AMSTERDAM - Liverpool heeft bij Feyenoord geïnformeerd naar Dirk Kuyt. Dat heeft de spits van de Rotterdamse club dinsdag na de training van het Nederlands elftal gezegd, melden verscheidene Britse media woensdag.

"Voorzitter Jorien van den Herik heeft me op de hoogte gebracht van de toenadering van Liverpool", zegt Kuyt. "Ik heb het niet in eigen hand. Bij Feyenoord heb ik het goed naar mijn zin, maar ik wil graag in de Premier League spelen. Voorlopig wil ik me alleen richten op het WK."

Ook Newcastle United heeft interesse in de 25-jarige aanvaller. "Hij is zeker een van de spelers die we in de gaten houden", verklaart Newcastle-manager Glenn Roeder in de Britse kant The Guardian. "Ik zie ernaar uit om hem in actie te zien tijdens het WK in Duitsland."

Vorige zomer stond Kuyt ook in de belangstelling van verschillende Engelse clubs. De Katwijker koos er toen voor nog een jaar in Rotterdam te blijven. Zijn contract bij Feyenoord loopt nog tot de zomer van 2009.

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.nu.nl">http://www.nu.nl</a><!-- w -->

:cry:

De BBC bevestigd het verhaal :cry:

In een klap zal al mn plezier in de tripjes naar Anfield teniet gedaan worden. Dan rest mij niets dan bidden dat Dirky Kakkerlak lekker naar Newcastle gaat. Dan kan Liverpool mooi Owen weer overnemen. Kuijt is er een van 13 in het dozijn, in de premier league zal ie zwaar tekort komen. Owen is geniaal en de enige spits uit de HCE die het zal kunnen gaan maken op het eiland is The Hunter, een echte doelpuntenmachine met killers instinct.

Laten we hopen dat ik het mis heb, maar normalité heb ik altijd gelijk in dit soort zaken.
Reply
Quote:De BBC bevestigd het verhaal

In een klap zal al mn plezier in de tripjes naar Anfield teniet gedaan worden. Dan rest mij niets dan bidden dat Dirky Kakkerlak lekker naar Newcastle gaat. Dan kan Liverpool mooi Owen weer overnemen. Kuijt is er een van 13 in het dozijn, in de premier league zal ie zwaar tekort komen. Owen is geniaal en de enige spits uit de HCE die het zal kunnen gaan maken op het eiland is The Hunter, een echte doelpuntenmachine met killers instinct.

Laten we hopen dat ik het mis heb, maar normalité heb ik altijd gelijk in dit soort zaken.

:lol: :lol:
The great old Ludwig von...
Reply
Dugarry, jij (Liverpool) mag in de handjes knijpen als Kuijt naar Anfield komt!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Liverpool lijkt me een mooie club voor Dirk, waar hij super tot zijn recht zal komen! (Enige nadeel van Liverpool is dat dukarrie er supporter van is. :wink: )
Uiteraard hoop ik voor Feyenoord dat Kuyt blijft, maar ik gun hem ook een transfer naar een mooie club.
Reply
Dugarry Wrote:De BBC bevestigt het verhaal :cry:

In een klap zal al m'n plezier in de tripjes naar Anfield teniet gedaan worden. Dan rest mij niets dan bidden dat Dirky Kakkerlak lekker naar Newcastle gaat. Dan kan Liverpool mooi Owen weer overnemen. Kuijt is er een van 13 in een dozijn, in de premier league zal ie zwaar tekort komen. Owen is geniaal en de enige spits uit de HCE die het zal kunnen gaan maken op het eiland is The Hunter, een echte doelpuntenmachine met killersinstinct.

Laten we hopen dat ik het mis heb, maar normaliter heb ik altijd gelijk in dit soort zaken.

[Image: laugh.jpg]
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Dugarry, dan wordt je toch gewoon fan van Everton....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Liverpool lijkt me toch ook even wat aantrekkelijker dan Newcastle.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ricky v/d Bergh van Sparta naar RKC.

Moens heeft vandaag getekend bij PSV(transfer zat eraan te komen).

Steur van Heerenveen naar Excelsior.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Roberto Carlos beslist na WK: Real of Chelsea

24/5/2006 21:09

Roberto Carlos wacht tot na de afloop van het komende WK voordat hij een beslissing neemt over zijn toekomst. Zijn contract bij Real Madrid loopt nog tot medio 2007, maar hij zegt een aanbieding van Chelsea te hebben.
'Ik wil een goed WK spelen. Drie of vier weken later hoop ik te beslissen of ik bij Real Madrid blijf of naar Chelsea ga', legde hij woensdag uit aan Reuters. 'Chelsea heeft me een goede aanbieding gedaan. Ze hebben me een driejarig contract voorgelegd.'

Overigens beweerde Roberto Carlos dat het hem niet om geld te doen is. 'Het probleem is niet de financiën. Het probleem is de lengte van het contract en mijn motivatie om te voetballen. Ik hoop dat ik een antwoord krijg van Madrid om opnieuw over mijn contract te onderhandelen, anders ga ik ergens anders kijken.'


Chelsea straks met Ballack, Roberto Carlos en Shevchenko Icon_twisted
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dugarry Wrote:
waf Wrote:
Quote:Liverpool heeft interesse in Dirk Kuyt

Uitgegeven: 24 mei 2006 11:45
Laatst gewijzigd: 24 mei 2006 11:50
AMSTERDAM - Liverpool heeft bij Feyenoord geïnformeerd naar Dirk Kuyt. Dat heeft de spits van de Rotterdamse club dinsdag na de training van het Nederlands elftal gezegd, melden verscheidene Britse media woensdag.

"Voorzitter Jorien van den Herik heeft me op de hoogte gebracht van de toenadering van Liverpool", zegt Kuyt. "Ik heb het niet in eigen hand. Bij Feyenoord heb ik het goed naar mijn zin, maar ik wil graag in de Premier League spelen. Voorlopig wil ik me alleen richten op het WK."

Ook Newcastle United heeft interesse in de 25-jarige aanvaller. "Hij is zeker een van de spelers die we in de gaten houden", verklaart Newcastle-manager Glenn Roeder in de Britse kant The Guardian. "Ik zie ernaar uit om hem in actie te zien tijdens het WK in Duitsland."

Vorige zomer stond Kuyt ook in de belangstelling van verschillende Engelse clubs. De Katwijker koos er toen voor nog een jaar in Rotterdam te blijven. Zijn contract bij Feyenoord loopt nog tot de zomer van 2009.

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.nu.nl">http://www.nu.nl</a><!-- w -->

:cry:

De BBC bevestigd het verhaal :cry:

In een klap zal al mn plezier in de tripjes naar Anfield teniet gedaan worden. Dan rest mij niets dan bidden dat Dirky Kakkerlak lekker naar Newcastle gaat. Dan kan Liverpool mooi Owen weer overnemen. Kuijt is er een van 13 in het dozijn, in de premier league zal ie zwaar tekort komen. Owen is geniaal en de enige spits uit de HCE die het zal kunnen gaan maken op het eiland is The Hunter, een echte doelpuntenmachine met killers instinct.

Laten we hopen dat ik het mis heb, maar normalité heb ik altijd gelijk in dit soort zaken.

GKL ontkent op feyenoord.nl de hele zooi dus weer een storm in een glas water.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Dugarry Wrote:
waf Wrote:
Quote:Liverpool heeft interesse in Dirk Kuyt

Uitgegeven: 24 mei 2006 11:45
Laatst gewijzigd: 24 mei 2006 11:50
AMSTERDAM - Liverpool heeft bij Feyenoord geïnformeerd naar Dirk Kuyt. Dat heeft de spits van de Rotterdamse club dinsdag na de training van het Nederlands elftal gezegd, melden verscheidene Britse media woensdag.

"Voorzitter Jorien van den Herik heeft me op de hoogte gebracht van de toenadering van Liverpool", zegt Kuyt. "Ik heb het niet in eigen hand. Bij Feyenoord heb ik het goed naar mijn zin, maar ik wil graag in de Premier League spelen. Voorlopig wil ik me alleen richten op het WK."

Ook Newcastle United heeft interesse in de 25-jarige aanvaller. "Hij is zeker een van de spelers die we in de gaten houden", verklaart Newcastle-manager Glenn Roeder in de Britse kant The Guardian. "Ik zie ernaar uit om hem in actie te zien tijdens het WK in Duitsland."

Vorige zomer stond Kuyt ook in de belangstelling van verschillende Engelse clubs. De Katwijker koos er toen voor nog een jaar in Rotterdam te blijven. Zijn contract bij Feyenoord loopt nog tot de zomer van 2009.

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.nu.nl">http://www.nu.nl</a><!-- w -->

:cry:

De BBC bevestigd het verhaal :cry:

In een klap zal al mn plezier in de tripjes naar Anfield teniet gedaan worden. Dan rest mij niets dan bidden dat Dirky Kakkerlak lekker naar Newcastle gaat. Dan kan Liverpool mooi Owen weer overnemen. Kuijt is er een van 13 in het dozijn, in de premier league zal ie zwaar tekort komen. Owen is geniaal en de enige spits uit de HCE die het zal kunnen gaan maken op het eiland is The Hunter, een echte doelpuntenmachine met killers instinct.

Laten we hopen dat ik het mis heb, maar normalité heb ik altijd gelijk in dit soort zaken.

GKL ontkent op feyenoord.nl de hele zooi dus weer een storm in een glas water.

Wie is GKL en dat is natuurlijk om de prijs op te drijven. Dirkie Vissenkop voetbalt niet meer in Nederland na het WK.
Reply
Das een inkoppertje:
Ken jij de Grote Kakkerlakken Leider dan niet? :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Ad Wim Wrote:Chelsea straks met Ballack, Roberto Carlos en Shevchenko Icon_twisted

En als Sjef niet komt, dan komt Ruuuuud wel.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Liverpool heeft zich officieel gemeld voor Kuyt, opbrengst zou 15M moeten zijn naar verluidt...



ennnnn... De kabouter terug in Nederland:

Wamberto de Souza Campos gaat zijn voetbalkunsten terug vertonen op de Nederlandse voetbalvelden. De 31-jarige Braziliaan is bijna rond met Willem II. Wamberto mag transfervrij vertrekken bij Standard.

Afgelopen seizoen speelde Wamberto tien wedstrijden voor Standard. Daarin wist hij niet te scoren.
Reply


Forum Jump: