The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Roland Garros 2006
Overdune Wrote:Klopt, maar ze lieten dit op het eind nog even zien.
ja klopt...vond het belachelijk. En beide wilden ook wel op de vuist. wedstrijd was al afgelopen, was de mening van ancic en referee...maar dat vond capdevilla niet. punt waar het om ging werd niet laten zien
Reply
Ad Wim Wrote:Ik vind trouwens Nalbi erg overtuigen. Ik heb hem niet bij TM genomen omdat ik dacht dat Gasquet zou stunten, maar nu zie ik hem toch wel zeker de kwartfinale halen. En als hij er dan echt helemaal in zit, zou het zomaar de finale kunnen worden.
Ik ben blij dat ik hem bij MV, want daar hebben maar 28 mensen hem.
In de excel-sheet is hij maar door 1 iemand gekozen. Ik denk dat hij met davydenko gaat strijden wie er in de halve komt. Federer krijgt nu massu..als hij die wint komt hij ook redelijk simpel ver in het toernooi. Hopen dat sluiter nog een rondje wint..dan mag hij tegen nalbi.
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik vind trouwens Nalbi erg overtuigen. Ik heb hem niet bij TM genomen omdat ik dacht dat Gasquet zou stunten, maar nu zie ik hem toch wel zeker de kwartfinale halen. En als hij er dan echt helemaal in zit, zou het zomaar de finale kunnen worden.
In de excel-sheet is hij maar door 1 iemand gekozen. Ik denk dat hij met davydenko gaat strijden wie er in de halve komt. Federer krijgt nu massu..als hij die wint komt hij ook redelijk simpel ver in het toernooi. Hopen dat sluiter nog een rondje wint..dan mag hij tegen nalbi.

En nu vergeet je de man, die het best in vorm is op dit moment. Hij zal Fedex in de 4e ronde verslaan.. Smile..!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Overdune Wrote:Iemand net nog Studio Sport gezien? Was wat onenigheid over het laatste punt bij Ancic-Capdeville. Na wat duwen en trekken en tussenkomst van de umpire werd het net geen matten..

De vechtpartij was in de kleedkamer in "onbeslist" ge-eindigd :wink: ..
Reply
En daarna kwam de goedmaak sex?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:En daarna kwam de goedmaak sex?
=D>
Reply
Haggie Wrote:
kooltje Wrote:

En nu vergeet je de man, die het best in vorm is op dit moment. Hij zal Fedex in de 4e ronde verslaan.. Smile..!!
berdych...HAHAHAHA
Reply
kooltje Wrote:
Haggie Wrote:
kooltje Wrote:

berdych...HAHAHAHA

Het is hem al eens eerder gelukt en nu is hij in vorm en Federer nog niet helemaal, dus...
Reply
Haggie Wrote:
Overdune Wrote:Iemand net nog Studio Sport gezien? Was wat onenigheid over het laatste punt bij Ancic-Capdeville. Na wat duwen en trekken en tussenkomst van de umpire werd het net geen matten..

De vechtpartij was in de kleedkamer in "onbeslist" ge-eindigd :wink: ..

Geen grappen van Henry Schut herhalen... [-X
Reply
Federer had in 2004 maar een doel: Olympisch goud winnen. .. in de tweede ronde was Berdych echter te sterk. (op gravel ja)

Mooi commentaar ook van Berdych toen: "Roger wint echt van alles en iedereen, moet hij dan echt van mij verliezen?!?"
Reply
zou hernandez, na simon, ook van Ljubicic kunnen winnen? das een mooie quote bij unibet namelijk!
Reply
Elikian Wrote:Federer had in 2004 maar een doel: Olympisch goud winnen. .. in de tweede ronde was Berdych echter te sterk. (op gravel ja)

Mooi commentaar ook van Berdych toen: "Roger wint echt van alles en iedereen, moet hij dan echt van mij verliezen?!?"
Athene op gravel?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
First up is oa Olivier, dus dat wordt op de Belg Vanek aanmoedigen. Het zal wel Rochus in 3 worden, maar je weet het nooit.

Ook Martin en Stepanek spelen meteen om 11 uur.
En Karlovic voor MV.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee, je hebt gelijk. Was HC. Maakt het alleen nog maar erger voor Roger Wink
Reply
Ad Wim Wrote:First up is oa Olivier, dus dat wordt op de Belg Vanek aanmoedigen. Het zal wel Rochus in 3 worden, maar je weet het nooit.

En Karlovic voor MV.

7-6 7-6 7-6 :8:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Waar kan ik tekenen?
Reply
Ad Wim Wrote:First up is oa Olivier, dus dat wordt op de Belg Vanek aanmoedigen. Het zal wel Rochus in 3 worden, maar je weet het nooit.

En Karlovic voor MV.

Ollie Ollie Ollie!!
Reply
Waarom Hewitt-Montcourt op Centre?!

Ik zie genoeg partijen die veel aantrekkelijk zijn, bijvoorbeeld Baghdatis-Benneteau.
Reply
Leuk, Bagh-Benne op Eurosport. Dat wordt dus zappen tussen Eurosport en België. Benneteau mag eruit voor MV, dus hup Marcos!
Reply
Ik stem mijn tv natuurlijk af op de belgen. Fijn dat commentaar ook :wink: ..

Lekkere vrouwelijke scheidsrechter :8:
Reply
Break voor Montcourt... =D>
Reply
Ad Wim Wrote:Waarom Hewitt-Montcourt op Centre?!

Ik zie genoeg partijen die veel aantrekkelijk zijn, bijvoorbeeld Baghdatis-Benneteau.
inderdaad foute keuze, ze zenden alleen cc uit
Reply
Haggie Wrote:Ik stem mijn tv natuurlijk af op de belgen. Fijn dat commentaar ook :wink: ..

Lekkere vrouwelijke scheidsrechter :8:
mooi tegenvoets gespeeld haha
Reply
Martin 3-0 achter. :Big Grin
Roofmagic
Reply
DE wedstrijd van de dag wordt natuurlijk Blake- Almagro.
Blake de laatste weken behoorlijk (onverwacht) indrukwekkend op gravel...
Ik voorspel een zware 5 setter.
Reply
Kraai Wrote:DE wedstrijd van de dag wordt natuurlijk Blake- Almagro.
Blake de laatste weken behoorlijk (onverwacht) indrukwekkend op gravel...
Ik voorspel een zware 5 setter.
Eindelijk wat support. Dit zei ik namelijk gisteren ook al.
Reply
Ze zeggen wel eens dat Federer een mooie techniek heeft, maar ik vind Ollie mooier om naar te kijken. Zo'n natuurlijke beweging.
Reply
merijn s aalbers Wrote:Martin 3-0 achter. :Big Grin
Who the fuck is Kindlmann?! Dat is iemand die redelijk goed is op HC-challengers! Kom op Alberto!
Reply
Ad Wim Wrote:
merijn s aalbers Wrote:Martin 3-0 achter. :Big Grin
Who the fuck is Kindlmann?! Dat is iemand die redelijk goed is op HC-challengers! Kom op Alberto!
rustig maar is al 3-3
Reply
Het is alweer 3-3 :razz:
Reply

Forum Jump: