The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Roland Garros 2006
Bij nader inzien denk ik niet dat Baghdatis het Stepanek lastig kan maken.
Baghdatis moet dan natuurlijk wel eerst winnen.

6-4 4-6 nu.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
6-3 4-6. Excuses. Wink

Vanek wint opnieuw een game :roll: ..
Reply
Stepanek 63 63 61 tegen Sanguinetti, ook niet een hele slechte. Wat een machtsvertoon!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Martin heeft het erg zwaar in de derde. Vechten Beto!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Benneteau 2-0, 3e set.
Reply
Ad Wim Wrote:Martin heeft het erg zwaar in de derde. Vechten Beto!

Ik kijk nu al uit naar een 5-setter. :8:
Reply
Benneteau is wel lekker bezig, maar je ziet echt dat Baghdatis geen gravelspeler is. Hopelijk kunnen ze elkaar nog wel een beetje afmatten.
Reply
Ad Wim Wrote:Benneteau is wel lekker bezig, maar je ziet echt dat Baghdatis geen gravelspeler is. Hopelijk kunnen ze elkaar nog wel een beetje afmatten.

Alleen maar gunstig voor Stepanek Sad
Reply
Jij begrijpt het!
Reply
Ollie beslist de wedstrijd. 6-2 6-0 4-2.
Reply
Martin beslist hem ook, hopelijk: 63 63 *32
Reply
Lijkt me duidelijk.
Reply
Hopelijk kan Karlo mijn MV-dag goed maken. Van Henman verwacht ik dat namelijk niet meer, al is het wel weer een nieuwe dag.
Reply
Ad Wim Wrote:Hopelijk kan Karlo mijn MV-dag goed maken. Van Henman verwacht ik dat namelijk niet meer, al is het wel weer een nieuwe dag.

Op budget spelen met Henman en Karlovic ook nog eens in je team?

Ferrer en Grosjean had ik eerder al genoemd.

Ik heb niet op budget gespeeld, maar Henman, Karlovic en Grosjean zou ik sowieso niet nemen vanwege datgene dat ze te verdedigen hebben...
Reply
6-2 6-0 6-2. Klasse Rochus!
Reply
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Hopelijk kan Karlo mijn MV-dag goed maken. Van Henman verwacht ik dat namelijk niet meer, al is het wel weer een nieuwe dag.

Ik heb niet op budget gespeeld, maar Henman, Karlovic en Grosjean zou ik sowieso niet nemen vanwege datgene dat ze te verdedigen hebben...
Jeetje, ik moet me wel verdedigen hier.
Met op budget spelen bedoelde ik geen Nadal, Davydenko en Federer nemen. 150 te verdedigen is natuurlijk weinig risico in zo'n groot toernooi. Zo goed?
Reply
Martin na wederom een lastige servicegame naar 4-2, lekker.
Reply
hewitt 7-5 6-3
Reply
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:

Jeetje, ik moet me wel verdedigen hier.
Met op budget spelen bedoelde ik geen Nadal, Davydenko en Federer nemen. 150 te verdedigen is natuurlijk weinig risico in zo'n groot toernooi. Zo goed?

Nee, dat is gewoon een goede verhouding tussen budgetwinst en punten pakken :wink: Maar zonder Nadal kan je puntenachterstand wel erg veel groter worden... Tenzij je heel veel mazzel hebt en Nadal in de halve finale van zijn tweelingbroer Verdasco gaat verliezen...
Reply
Hewitt goed bezig hoor! Karlo-Hrbaty moet ook te doen zijn. Daarna komt Nadal, jammer voor 'm.
Reply
Grosjean 1-4 achter...

Arguello - Sluiter??????
Reply
Genomico Wrote:Nee, dat is gewoon een goede verhouding tussen budgetwinst en punten pakken :wink: Maar zonder Nadal kan je puntenachterstand wel erg veel groter worden... Tenzij je heel veel mazzel hebt en Nadal in de halve finale van zijn tweelingbroer Verdasco gaat verliezen...
Om nog iets van mijn seizoen te maken, moet ik wat budget kweken. Bovendien heb ik natuurlijk wel gewoon andere spelers daar tegenover, zoals Nalbandian, Stepanek, Ferrero etc.
Reply
Timmie Haneman wordt gebroken, dat wordt dus gewoon in straight eraf tegen Tursunov. Ik wist dat hij zijn Angstgegner was, maar nu dus blijkbaar ook op gravel. Die halve finale een paar geleden was echt een eendagsvlieg-actie.
Reply
Mooi, Martin wint hem met 3x 6-3. Ollie is de volgende!
Reply
Ad Wim Wrote:Mooi, Martin wint hem met 3x 6-3. Ollie is de volgende!

Undecided Undecided Undecided

Zaterdag spreken wij elkaar.
Reply
Voor mij is het niet zo'n ramp als Martin verliest, hij is nu al redelijk rendabel. Maar voor jou... :Big Grin
Reply
Voor mij wordt het:

Rochus - Verdasco in de kwartfinale.
Reply
Voor mij Ferrer-Stepanek.
Reply
Maar Ferrer-Martin mag natuurlijk ook.
Reply
henman en grosjean breaken allebei terug en zijn allebei helemaal terug in de wedstrijd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply

Forum Jump: