The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
harry_bierdop Wrote:NAC in ver stadium met Kongolees supertalent

De opmerkelijke overstap van Katoen United naar NAC doet half Kongo in rep en roer staan. De 17 jarige Bikelille stond op het punt zijn contract met twaalf jaar te verlengen.



=D> =D> =D>
Billelikke van Katoenpluk United :wink: Veel plezier durmee! :wink:
Reply
En bij de medische keuring gaan ze de jaarringen tellen en blijkt ie 33 te zijn.....

Overigens een mededeling van de officiele SC Heerenveen-site:

Geen overeenkomst Petter Hansson
met Panathinaikos
31 mei 2006
De afgelopen dagen zijn er diverse geruchten in de media verschenen over een transfer van Petter Hansson naar Panathinaikos. Sc Heerenveen heeft behoefte hierover de juiste informatie te verschaffen.
Heerenveen is circa veertien dagen geleden benaderd door een tussenpersoon die optrad namens Panathinaikos. Het voorstel dat hij namens Panathinaikos aan sc Heerenveen deed voor een transfer van de Zweedse international naar de Griekse club, was zodanig dat het door sc Heerenveen niet als serieus is beschouwd. Daarna is er geen enkel contact meer geweest met de vertegenwoordiger van Panathinaikos. Van enige overeenkomst met de Grieken is dan ook geen sprake.
De intentie van sc Heerenveen is om Petter Hansson voor de club te behouden.

=D> =D>
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Marshall Wrote:
Bocaloca Wrote:De duurste transfers aller tijden (in miljoenen euro's)


speler bedrag van naar jaar
1. Zinedine Zidane 73 Juventus Real Madrid 2001
2. Luis Figo 61 Barcelona Real Madrid 2000
3. Hernán Crespo 57 Parma Lazio Roma 2000

Dat valt me mee?! Ik liep altijd met het idee rond dat de 100M al eens gehaald was maar schijnbaar toch niet...


Die 100 milj. was destijds voor Ronaldo.....enkel dat was in het Gulden tijdperk.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Ronnie D. Wrote:
Marshall Wrote:
Bocaloca Wrote:De duurste transfers aller tijden (in miljoenen euro's)


speler bedrag van naar jaar
1. Zinedine Zidane 73 Juventus Real Madrid 2001
2. Luis Figo 61 Barcelona Real Madrid 2000
3. Hernán Crespo 57 Parma Lazio Roma 2000

Dat valt me mee?! Ik liep altijd met het idee rond dat de 100M al eens gehaald was maar schijnbaar toch niet...


Die 100 milj. was destijds voor Ronaldo.....enkel dat was in het Gulden tijdperk.

Dan zal dat hetgeen zijn waar ik mee in de war ben inderdaad. Thanks!
Reply
Je bent wel vaak in de war vandaag zeg... misschien je hoofd gestoten toen die 4 boeren je auto uit de greppel moesten trekken?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Greppel? Boeren?
Maar goed, ik geef gelukkig eerlijk toe dat ik verkeerd zit :roll:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Gelukkig maar
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
'Feyenoord wil Lucius per direct overnemen'

1/6/2006 8 :07

Theo Lucius staat in de warme belangstelling van Feyenoord. Volgens het AD hebben de Rotterdammers zich gemeld bij PSV om te praten over een overgang.

Met de opbrengsten van de transfer van Salomon Kalou kan Feyenoord de markt op om de selectie op de gewenste plekken te versterken. Lucius, die als back en verdedigende middenvelder uit de voeten kan, moet een van die nieuwelingen worden.

Ondanks een doorlopend contract heeft Lucius wel oren naar een overstap. De international staat naar zijn mening te veel aan de zijlijn in Eindhoven. Eerdere interesse uit onder meer Engeland liep uit op niets, omdat de vraagprijs van PSV te hoog bleek.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Leuke carrieremove voor Lucius: van reserve bij PSV naar reserve bij Feyenoord. Of zou deze reserve van PSV goed genoeg zijn voor een basisplek bij Feyenoord ? :wink:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Jammer, ik had gehoopt dat hij bij ons wou ballen!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Lucius in vorm is een goede back voor alle nederlandse clubs, niet voor niks het nederlands elftal gehaald. Helaas is ie al tijden niet in vorm.
Reply
Peter Wrote:niet voor niks het nederlands elftal gehaald

Iedere mongool heeft sinds Bassie in Oranje gespeeld, dus da's geen (aan)steekhoudend argument :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
[Image: titre_naadam.JPG]
Reply
[Image: stripref510.gif]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
[Image: C_felicitatie_vr_mongool.jpg]
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
AC Milan gaat met het ontvangen geld voor Andrei Shevchenko proberen middenvelder Steven Gerrard los te weken bij Liverpool. (Daily Star)

Op foto’s is te zien dat Fabio Capello luncht met een delegatie van Real Madrid, waardoor de geruchten rondom een vertrek van de trainer bij Juventus steeds sterker worden. (Tuttosport)

Vandaag zal Capello dan ook duidelijkheid geven over zijn toekomst bij Juve. Mocht hij opstappen, dan is Sampdoria-trainer Walter Novellino de belangrijkste kandidaat om hem op te volgen. (La Stampa)

Zlatan Ibrahimovic wil uitsluitend naar Internazionale vertrekken als hij een vijfjarig contract kan ondertekenen waarmee hij per seizoen 8 miljoen euro netto verdient. (Gazzetta dello Sport)

Real Betis-speler Joaquín flirt met Valencia door te zeggen dat de club alles heeft wat een speler wenst: een mooie stad, een grote club en deelname aan de Champions League. (As)

AS Roma heeft op een informele manier gesproken met Real Madrid over de mogelijkheid om Raúl Gonzalez over te nemen. (SPQ Radio)

Juventus wil vernieuwen en heeft daarom ex-international Roberto Baggio een bestuursfunctie aangeboden. (Gazzetta dello Sport)

Ook Newcastle United heeft interesse in verdediger Robert Huth, die bij Chelsea mag vertrekken. (Daily Mirror)

Didier Drogba lijkt te vertrekken bij Chelsea. De aanvaller verliet het trainingskamp van Ivoorkust voor twee dagen; volgens de trainingsstaf voor een fotosessie van een sponsor, maar volgens insiders voor contractonderhandelingen bij een nieuwe club. (Guardian)

Ondanks de interesse van River Plate heeft Maxi López te kennen gegeven aan Barcelona niet naar zijn vaderland te willen terugkeren. (As)

Blackburn Rovers mengt zich in de strijd voor Red Star Belgrado aanvaller Nikola Zigic, die rond de 10 miljoen euro moet gaan kosten. (Independent)

Liverpool heeft 14 miljoen euro over om Charlton-aanvaller Darren Bent naar Anfield Road te krijgen. (The Sun)

Naast het Schotse Celtic heeft volgens de Turkse media nu ook Galatasaray vergaande interesse voor Thomas Gravesen. De Turken zouden twee miljoen euro hebben geboden aan Real Madrid voor de Deense middenvelder. (Marca)
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:[Image: C_felicitatie_vr_mongool.jpg]

Ben je altijd zo vrolijk, Gerben?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Winstonicus Wrote:Liverpool heeft 14 miljoen euro over om Charlton-aanvaller Darren Bent naar Anfield Road te krijgen. (The Sun)

ik was niet echt onder de indruk van deze krotenkoker die met ziujn club 12de is geworden in engeland. 14 mio? :roll: ik geloofter niks van.
Reply
Hij heeft aardig wat goaltjes gemaakt dit seizoen... maar 14 mio is best veel Confused
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
14M is inderdaad veel maar vergeet niet dat deze gast ook nog maar 21 is he?! Leeftijd doet ook een hoop met de prijs. En heeft een vrij aardig moyenne:

Quote:All time playing career

Club - League - FA Cup - League cup - Other
Charlton 36 (0) 18 - 5 (0) 2 - 2 (1) 2 - 0 (0) 0
Ipswich 103 (19) 47 - 2 (2) 3 - 6 (1) 3 - 5 (3) 2
Total 139 (19) 65 - 7 (2) 5 - 8 (2) 5 - 5 (3) 2
goals / game 0.41 - 0.55 - 0.5 - 0.25
Reply
Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:[Image: C_felicitatie_vr_mongool.jpg]

Ben je altijd zo vrolijk, Gerben?

Altijd als ik jouw berichten gelenze heb wel, Mukkus. Dan weet ik dat er nog grotere mongolen zijn op de wereld.... :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Marshall Wrote:
Bocaloca Wrote:De duurste transfers aller tijden (in miljoenen euro's)


speler bedrag van naar jaar
1. Zinedine Zidane 73 Juventus Real Madrid 2001
2. Luis Figo 61 Barcelona Real Madrid 2000
3. Hernán Crespo 57 Parma Lazio Roma 2000

Dat valt me mee?! Ik liep altijd met het idee rond dat de 100M al eens gehaald was maar schijnbaar toch niet...
ja, 100 miljoen gulden. Maar euro nog niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Na de sterke geruchten de afgelopen dagen, werd vandaag bekend gemaakt dat Karim Bridji inderdaad naar Heracles Almelo vertrekt. Hij volgt zijn trainer Ruud Brood naar diens nieuwe club. De Almelose club en de 24-jarige middenvelder kwamen een contract voor drie seizoenen overeen, zo liet de club weten op haar website.

Nog onbekend is hoeveel Heracles zal moeten betalen aan Helmond Sport. De transfersom voor het doorlopende contract was lange tijd een struikelblok in de onderhandelingen. De Brabantse club verlangde 200.000 euro voor Bridji, die tevens als spits inzetbaar is.


Mooi, de keren dat ik hem zag op TV maakte hij toch wel de indruk van een handige speler op mij. Is ook niet voor niets verkozen tot Helmond Sport speler van het jaar. Bovendien een voordeel dat hij al eredivisie ervaring heeft met Volendam.
Reply
Dingsdag: vier jaar Heerenveen
HEERENVEEN - Michael Dingsdag (23) wordt vandaag gepresenteerd als aanwinst van SC Heerenveen. De linksbenige verdediger van Vitesse en de Friese club kwamen gisteren een vierjarig contract met een optie voor nog een seizoen overeen. Heerenveen bereikte eerder al een akkoord met Vitesse over de transfersom, die pakweg drie miljoen euro bedroeg.

Nu nog een linksback....met Jeroen Drost en Derveld win je ook niet de oorlog. Middenveld en Aanval zijn aardig bezet, misschien nog die Alves erbij.

Waf, als jullie Kolkka halen, is misschien Breuer ook wel weer iets voor jullie!
Vraagprijs: 7 miljoen :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:... met Vitesse over de transfersom, die pakweg drie miljoen euro bedroeg.

Daar hadden jullie ook een, pakweg, Kalou voor kunnen kopen... :wink:
Reply
Matador! Wrote:
Mukkus Wrote:... met Vitesse over de transfersom, die pakweg drie miljoen euro bedroeg.

Daar hadden jullie ook een, pakweg, Kalou voor kunnen kopen... :wink:

Die gaat nu op huurbasis naar Vitas Wink
Reply
Ja, Heerenveen heeft belangstelling getoond, maar helaas wou hij graag 2 stappen omhoog, i.p.v. 1. Jammer, maar helaas. Dan is de keuze voor Chelsea logischer.

En aan de andere kant, zou Kalou echt zo goed uit de verf komen als centrale verdediger? :lol:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Marshall Wrote:De PSV- speler Jefferson Farfán speelt de komende jaren voor de Duitse club Hamburger SV. Dit meldde El Bocon. Hamburger SV had 16,5 miljoen euro voor de spits over en daar gingen de Eindhovenaren wel mee akkoord.

Toch is de transfer nog niet helemaal rond. Naast Hamburger SV had ook FC Barcelona interesse voor de Peruviaan. PSV wacht nog eerst op het bod van Barcelona. Of El Bocon gelijk heeft is nog niet helemaal zeker. Farfán had gezegd dat hij alleen naar een club uit de Europese top 10 zou vertrekken. HSV staat echter niet in dat rijtje.

Ondanks dat Farfan aangaf niks van HSV te willen weten wordt vandaag dit bekend:

2/6/2006 - 'HSV verwacht geen snelle duidelijkheid, akkoord met Farfan'
Volgens het regionale Hamburger Abendblatt zou HSV wel een akkoord hebben bereikt met Jefferson Farfan over een transfer. Met PSV zou het echter veel moeilijker zijn. Volgens de krant geeft PSV nog steeds geen duidelijkheid of en voor hoeveel Farfan weg zou mogen. Beiersdorfer, manager van HSV, op de vraag wanneer hij naar PSV gaat voor onderhandelingen. "Dat kan ik niet zeggen. We werken er hard aan. Maar precies aangeven waar we staan, kan ik helaas niet."
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:
Marshall Wrote:De PSV- speler Jefferson Farfán speelt de komende jaren voor de Duitse club Hamburger SV. Dit meldde El Bocon. Hamburger SV had 16,5 miljoen euro voor de spits over en daar gingen de Eindhovenaren wel mee akkoord.

Toch is de transfer nog niet helemaal rond. Naast Hamburger SV had ook FC Barcelona interesse voor de Peruviaan. PSV wacht nog eerst op het bod van Barcelona. Of El Bocon gelijk heeft is nog niet helemaal zeker. Farfán had gezegd dat hij alleen naar een club uit de Europese top 10 zou vertrekken. HSV staat echter niet in dat rijtje.

Ondanks dat Farfan aangaf niks van HSV te willen weten wordt vandaag dit bekend:

2/6/2006 - 'HSV verwacht geen snelle duidelijkheid, akkoord met Farfan'
Volgens het regionale Hamburger Abendblatt zou HSV wel een akkoord hebben bereikt met Jefferson Farfan over een transfer. Met PSV zou het echter veel moeilijker zijn. Volgens de krant geeft PSV nog steeds geen duidelijkheid of en voor hoeveel Farfan weg zou mogen. Beiersdorfer, manager van HSV, op de vraag wanneer hij naar PSV gaat voor onderhandelingen. "Dat kan ik niet zeggen. We werken er hard aan. Maar precies aangeven waar we staan, kan ik helaas niet."

Als de Eindhovenaren akkoord gaan met het bod van 16,5 miljoen, dan is er toch een rechtsgeldige overeenkomst?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Zojuist bij het sport journaal; cocu heeft bijgetekend voor een jaar =D> =D> =D>
Bangkok resident.
Reply


Forum Jump: