The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Roland Garros 2006
Maar Monaco en Ferrer allebei een break voor en dat is natuurlijk belangrijker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
5-7 5-7 7-5 7-5 7-5 :8:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:5-7 5-7 7-5 7-5 7-5 :8:
Ik heb het inderdaad gekker meegemaakt met Gaudio. Vorig jaar op RG tegen Ferrer: 4-1 40-0 voor in de vijfde en toch nog verliezen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Bocaloca Wrote:5-7 5-7 7-5 7-5 7-5 :8:
Ik heb het inderdaad gekker meegemaakt met Gaudio. Vorig jaar op RG tegen Ferrer: 4-1 40-0 voor in de vijfde en toch nog verliezen.

Nee! Echt waar?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
aalmagro verliest de derde set met 6-2...kom op blake..winnen!
Reply
Almagro verliest ook de derde met 6-4 na 4-1 voorgestaan te hebben :eeeek:
Reply
kooltje Wrote:aalmagro verliest de derde set met 6-2...kom op blake..winnen!
Als je Almagro niet hebt bij TM, snap je het spel echt niet.
Reply
Of juist wel als blake wint =D> =D> =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Of juist wel als blake wint =D> =D> =D>
Nee, dan nog steeds niet.
Reply
Wel erg fijn trouwens dat Ferrer wint en Verdasco verliest.
Reply
Gaudio imponeert op mij...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Van 6-3 naar 6-6...Gaudio choked weer eens :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:
ik snap het spelniet..maar pak meer punten met roitman en norman dus praat niet zo dom
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
ik snap het spelniet..maar pak meer punten met roitman en norman dus praat niet zo dom
Je komt goed weg en niets meer. Die gast kost 500 euro en hij heeft kans om 50 punten te halen. Gewoon stom dat je die niet neemt.
Reply
buurs Wrote:Gaudio imponeert op mij...
Wilde ik net zeggen, hele sterke derde set. Al blijf ik er natuurlijk wel bij dat Ferrero het vreselijk heeft weggegeven.
Reply
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:Hij zal waarsch niet winnen, maar ik denk dat het een zware dobber voor Almagro gaat worden. We zullen het zien.

Ik noteer deze uitspraak van jou even :wink:
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
Je komt goed weg en niets meer. Die gast kost 500 euro en hij heeft kans om 50 punten te halen. Gewoon stom dat je die niet neemt.
kans om 50 punten te halen...heeft iedereen. maar hij was niet in vorm en dus neem ik hem niet. lang of kort over praten maar ik heb gelijk dat ik hem niet heb genomen. kan je daarna discusieren of norman roitman een goede keus was...achteraf sliter moeten nemen maar ja...op naar de weekwinst :lol:
Reply
Ferrero heeft het weggeven? Omdat ie toevallig 5-2 leidde in set 2? Merkwaardige conclusie na een partij waarin Gaudio overduidelijk zelf de overwinning is gaan halen.
Roofmagic
Reply
Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:Hij zal waarsch niet winnen, maar ik denk dat het een zware dobber voor Almagro gaat worden. We zullen het zien.

sollicitatie voor gloryhunter?
Reply
Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:

=D>
Reply

Buurs, je kunt niet imponeren op iemand. Gaudio imponeert je of maakt indruk op je. :wink:
Reply
merijn s aalbers Wrote:Ferrero heeft het weggeven? Omdat ie toevallig 5-2 leidde in set 2? Merkwaardige conclusie na een partij waarin Gaudio overduidelijk zelf de overwinning is gaan halen.
Gast, als je de eerste set 5-3 voor staat en de tweede 5-2 en je verliest ze allebei met 7-5, dan heb je het weggegeven. Ik snap niet dat e dat niet inziet.
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:

sollicitatie voor gloryhunter?
Nee hoor, gewoon even laten zien dat ik het goed had voorspeld.
Reply
Zeg maar doei tegen Almagro...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
kans om 50 punten te halen...heeft iedereen. maar hij was niet in vorm en dus neem ik hem niet. lang of kort over praten maar ik heb gelijk dat ik hem niet heb genomen. kan je daarna discusieren of norman roitman een goede keus was...achteraf sliter moeten nemen maar ja...op naar de weekwinst :lol:
Je kan wel gelijk hebben, maar dan kom je nog wel goed weg en blijft het een domme keuze.
Reply
Ik vraag me trouwens wel af waar het misging toen Almagro met 4-1 leidde in de derde set.
Reply
Ad Wim Wrote:Ik vraag me trouwens wel af waar het misging toen Almagro met 4-1 leidde in de derde set.

Nou hij begon punten te verliezen Wink en Blake ging een stuk beter spelen...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
kooltje Wrote:kans om 50 punten te halen...heeft iedereen. maar hij was niet in vorm en dus neem ik hem niet. lang of kort over praten maar ik heb gelijk dat ik hem niet heb genomen. kan je daarna discusieren of norman roitman een goede keus was...achteraf sliter moeten nemen maar ja...op naar de weekwinst :lol:
Ben je als je een keer in drie sets van Starace verliest opeens niet meer in vorm?! Ben je dan de kwartfinale Rome, halve finale Barcelona en winst in Valencia vergeten?!
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:kans om 50 punten te halen...heeft iedereen. maar hij was niet in vorm en dus neem ik hem niet. lang of kort over praten maar ik heb gelijk dat ik hem niet heb genomen. kan je daarna discusieren of norman roitman een goede keus was...achteraf sliter moeten nemen maar ja...op naar de weekwinst :lol:
Ben je als je een keer in drie sets van Starace verliest opeens niet meer in vorm?! Ben je dan de kwartfinale Rome, halve finale Barcelona en winst in Valencia vergeten?!
nou hij stond tegen starace slecht te spelen. en het maximum op RG was kwartfinale want dan had hij nadal tegen gekomen. Echte gravelaar daarom in het begin van gravelseizoen in het voordeel. nu meerdere spelers gewend aan gravel..blake, davy, ancic.
Reply
Tripplexxx Wrote:

Buurs, je kunt niet imponeren op iemand. Gaudio imponeert je of maakt indruk op je. :wink:

pfff :oops:

Reply

Forum Jump: