The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2006
ancic 5-2 in de 5e set maar hij staat wel te kotsen op de baan! wat zou dat heerlijk zijn als robredo sneuvelt! veel te vaak gekozen die jongen!! come on mario!

monfils knalt nu ook over blake heen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Break terug voor Robredo.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
mp ancic op 6-5* 30-40.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Jaaa! gsm ancic. bye bye tommy.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Jaaa! gsm ancic. bye bye tommy.

Kan er ook nog wel bij :letitallout:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik ga vanmiddag supporteren voor Berdych, Nalbi en Gaudio.

Kom op jongens, doe me een lol... :razz: :lol: :razz: :lol:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
als federer wint is mijn dag meer dan geslaagd. mede door 't verlies van robredo. veel managers hebben nu alleen nog nadal. alles wat federer dus pakt lopen de mensen met hem in, totdat ie zoveel pakt dat we dat die punten uitlopen. :razz:
als federer berdych pakt moet ancic ook lukken. verder mag davy er nog wel uit tegen gaudio. lijkt me een mooie pot. die gaan nu beginnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
monfils wint en mag met djokovic gaan vechten voor een plek bij de laatste 8.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Federer 6-3 1e set. :Big Grin
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Davy 2-0 in sets :lol: Ik voel me wel een beetje een gloryhunter, want steeds als ik online kom, gebeurt er weer wat moois :Big Grin Met elk punt dat Davydenko nog pakt, loop ik extra uit op zo'n beetje al mijn concurrenten op de ranglijst...
Reply
Genomico Wrote:Davy 2-0 in sets :lol: Ik voel me wel een beetje een gloryhunter, want steeds als ik online kom, gebeurt er weer wat moois :Big Grin Met elk punt dat Davydenko nog pakt, loop ik extra uit op zo'n beetje al mijn concurrenten op de ranglijst...

3e set: 3-0* voorsprong Gaudio.

VAMOS GG..... :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
THE MAILMAN Wrote:
Genomico Wrote:Davy 2-0 in sets :lol: Ik voel me wel een beetje een gloryhunter, want steeds als ik online kom, gebeurt er weer wat moois :Big Grin Met elk punt dat Davydenko nog pakt, loop ik extra uit op zo'n beetje al mijn concurrenten op de ranglijst...

3e set: 3-0* voorsprong Gaudio.

VAMOS GG..... :razz:

Schitterende ontwikkeling. Davy gaat mij en Geno punten opleveren en ons laten in- en uitlopen op de concurrenten.

Ps. Mailman, niet alleen reageren als GG voorstaat, oohja.. staat nu gewoon 3-3. 40-40 op service GG. Icon_twisted Hakkuh
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik kom weer online en het is 3-3 en een breakpoint voor Davydenko, dus weer even gloryhunten :wink: Inmiddels wel weer gewoon 4-3 voor Gaudio
Reply
Genomico Wrote:Ik kom weer online en het is 3-3 en een breakpoint voor Davydenko, dus weer even gloryhunten :wink: Inmiddels wel weer gewoon 4-3 voor Gaudio

En wint GG gewoon de 3e set met 6-3.
GG komt op stoom en Davy wordt moe.

Vamos Gaston.... :razz:

O ja Haggie, ik was de eerste twee sets helemaal niet online, dus kon ik ook niet reageren.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
We hadden gewoon onze mond moeten houden Sad Gaudio nu met 1-0 en een break voor in de 4e...

Maar terwijl ik typ gewoon weer 1-1 =D>
Reply
En weer 0-30... Wijven!!
Reply
En Gaudio breakt weer: 2*-1 voor GG
Wat een gekke partij. Ik zou best hiervan beelden willen zien i.p.v. Mauresmo.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
En weer 0-30...
Reply
32 games gespeeld - 13 breaks.....zijn dit nou mannen die in dit toernooi verder moeten komen? Gelukkig moet er na deze partij al eentje naar huis, de volgende ronde de ander.
:letitallout: :letitallout: :letitallout:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
THE MAILMAN Wrote:32 games gespeeld - 13 breaks.....zijn dit nou mannen die in dit toernooi verder moeten komen? Gelukkig moet er na deze partij al eentje naar huis, de volgende ronde de ander.
:letitallout: :letitallout: :letitallout:

Nalbandian en Federer zullen niet opgewassen zijn tegen het spel van Davy!! Icon_twisted
Reply
Genomico Wrote:Nalbandian en Federer zullen niet opgewassen zijn tegen het spel van Davy!! Icon_twisted

Je gelooft je eigen woorden toch niet he Geno?
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Fedex pakt Davy met z'n linkerhand aan het racket. :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
THE MAILMAN Wrote:
Genomico Wrote:Nalbandian en Federer zullen niet opgewassen zijn tegen het spel van Davy!! Icon_twisted

Je gelooft je eigen woorden toch niet he Geno?
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Fedex pakt Davy met z'n linkerhand aan het racket. :razz:

Wat ze in de kleedkamer doen maakt me niets uit :wink: Als Davy op de baan maar wint.
Reply
7 games gespeeld in de 3e set, 6x een break.
Dit lijkt toch nergens op?
Maar ja, 12 breaks op rij is ook een TB zullen we maar zeggen. Hoewel, in deze set hoeven het maar 10 breaks te zijn en ieder 1 servicegame houden.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
En we gaan weer:
0-15
Reply
0-30

Zozo: 15-30

15-40

Aj... 30-40

En 5-3!!!! Even rustig aan op je eigen service en dan toeslaan op de service van Gaston...
Reply
4 servicebeurten van GG en 4x gebroken in de 4e set. Dan moet je niet klagen als je verliest.
Davy serveert nu voor de match. 5-3.
Alle stats in het voordeel van Davy. Dan wint-ie de wedstrijd, maar kun je niet zeggen dat het goed was. 9 breaks gemaakt en zelf 7x gebroken....

Feli Geno en Haggie met jullie keuze voor Davy.... =D>
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Verrassend dat hij het op eigen service afmaakt. De lastigste klant in zijn helft heeft ie verslagen :Big Grin
Reply
Genomico Wrote:Verrassend dat hij het op eigen service afmaakt. De lastigste klant in zijn helft heeft ie verslagen :Big Grin

En Nalbi dan?
Die wint de 1e set van Sluiter-bedwinger Vasallo-Arguello met 6-4.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Nalbi gaat dit zoals verwacht in 3 winnen van Vassalo, dan mag hij davy eruit knallen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mauresmo eruit, wat een heerlijke dag.
Reply


Forum Jump: