The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Ricochan Wrote:Zojuist bij het sport journaal; cocu heeft bijgetekend voor een jaar =D> =D> =D>
Quote:Cocu nog een jaar langer bij PSV
Geschreven door Franklin Stoker op vrijdag, 2 juni om 19:03

Phillip Cocu heeft zijn contract bij PSV met één seizoen verlengd. Het zag er naar uit dat de onderhandelingen tussen de 35-jarige middenvelder en de Eindhovenaren in een impasse dreigde te raken, maar uiteindelijk zijn beide partijen er alsnog uitgekomen.

"Dit is prachtig nieuws voor heel PSV. Phillip is een sleutelfactor in het succes van het elftal en ik ben zeer verheugd dat hij zijn ongekende kwaliteiten nog een jaar in dienst stelt van PSV", aldus voorzitter Westerhof op de officiële website van PSV.

Cocu keerde in 2004 terug bij de Brabantse club en is sindsdien een van de grootste pijlers van het elftal. Mede dankzij de ervaring van de Eindhovenaar wist PSV tweemaal op rij beslag te leggen op de landstitel en werd er twee keer overwinterd in de Champions League.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
=D> de helft van de as Gomes, Ooijer, Alex, Simons, Cocu, Farfan blijft dus al zeker.. nou maar hopen dat Cocu nog een seizoen fit en op niveau kan blijven.
Reply
Farfan lijkt me nog niet helemaal zeker:

Quote:Hamburger SV akkoord met Farfán'
02-06-2006 om 19:03 | Gewijzigd: 02-06-2006 19:43 | Door: Jefboot
Hamburger SV heeft een akkoord bereikt met Jefferson Farfán, zo meldt de Hamburger Abendblatt. Echter zal het voor HSV moeilijk zijn om tot een akkoord te komen met PSV. De Eindhovenaren hebben nog niet aan de Duitse club duidelijk gemaakt of Farfán weg mag en hoeveel de aanvaller kost.

Het is nog niet bekend wanneer HSV begint te onderhandelen met PSV. De nummer drie van Duitsland heef een oogje op de Nederlandse competitie, waar ze ook Rafael van der Vaart, Nigel de Jong en Khalid Boulahrouz vandaan haalden.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Heerenveen heeft Dingsdag voor een jaar gehuurd van Vitesse met een optie tot koop. Opvallend....

Daarnaast is de overgang van Alves bijna rond. Probleem is de transfersom: Malmo heeft bij de overgang van Alves vanuit Brazilie verschrikkelijke deals gemaakt met allerlei zaakwaarnemers, oud-jeugdcoaches, buurmannen, zwagers, postbodes en brandweerlieden en weet ik al wat niet meer in Brazilie, die dienen mee te delen in de transferprijs bij de verkoop van Alves. Malmo wil die kosten min of meer verhalen op Heerenveen. Heerenveen is wel persoonlijk rond met Alves. Komt wel goed.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Gelukkig! "Kluivert niet naar Heerenveen...."

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.sc-heerenveen.nl/web/show/id=42457/contentid=3497">http://www.sc-heerenveen.nl/web/show/id ... entid=3497</a><!-- m -->
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Peter Wrote:=D> de helft van de as blabla Farfan blijft dus al zeker.. blablabla .

Lamme Lennie Wrote:Farfan lijkt me nog niet helemaal zeker:
....
....
....
Zie eerder bericht vorige pagina
Reply
Quote:Spaanse kranten: Gabri voor drie jaar naar Ajax

Door: Jeroen van den Kroonenberg
03/06/2006 18:30

Volgens de Spaanse kranten 'Sport' en 'El Mundo Deportivo' heeft Ajax met Barca-speler Gabri al overeenstemming bereikt over een driejarig contract en een salaris van 1,5 miljoen euro. De nieuwe oefenmeester van de Amsterdammers wil dat bericht vooralsnog niet bevestigen. ,,Het is nog niet rond, maar we zijn dicht bij elkaar", aldus Henk Ten Cate. De 27-jarige middenvelder staat ook nadrukkelijk in de belangstelling van Villarreal, maar volgens de zaakwaarnemer van de 27-jarige middenvelder heeft Ajax de beste papieren.

Zou geweldig zijn :Big Grin
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Zo geweldig is gabri nou ook weer niet, hij heeft niet voor niks zo vaak op de bank gezeten. Maar wel een versterking voor ajaks.
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:Zo geweldig is gabri nou ook weer niet, hij heeft niet voor niks zo vaak op de bank gezeten. Maar wel een versterking voor ajaks.
Beaam, goede aankoop voor Ajax, maar geweldig is een beetje overdreven.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Ricochan Wrote:Zo geweldig is gabri nou ook weer niet, hij heeft niet voor niks zo vaak op de bank gezeten. Maar wel een versterking voor ajaks.

Hele goede speler maar als je Deco en Guily voor je hebt is het niet zo gek dat je vaak op de bank zit.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Deportivo Wrote:
Ricochan Wrote:Zo geweldig is gabri nou ook weer niet, hij heeft niet voor niks zo vaak op de bank gezeten. Maar wel een versterking voor ajaks.

Hele goede speler maar als je Deco en Guily voor je hebt is het niet zo gek dat je vaak op de bank zit.

Goede ja....niet geweldig.
Bangkok resident.
Reply
Panathinaikos..... Xtragaap4de

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.abelenstra.com/frl/index.php?option=com_content&task=view&id=1604">http://www.abelenstra.com/frl/index.php ... ew&id=1604</a><!-- m -->
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
NEC dreigt bepalende spelers te verliezen

NEC dreigt enkele bepalende spelers te moeten laten vertrekken. Edgar Barreto, Andrej Niedzielan en Romano Denneboom lijken de club deze zomer nog te zullen verlaten. Vorig seizoen kon het drietal onder Lok en later De Groot altijd op een basisplaats rekenen.

Barreto en Niedzielan zijn aangetrokken met behulp van externe financiers, die het duo deze zomer voor een goed bod willen verkopen. Met Denneboom heeft de club om de tafel gezeten voor een eventuele contractverlenging, maar beide partijen kwamen daar niet uit. Aangezien de aanvaller nog tot medio volgend jaar onder contract staat, zal de club alleen deze zomer nog een transfersom ontvangen voor de 25-jarige Denneboom.


=D> Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Barreto schiet er 2 vrij trappen in op het WK en haalt de achtste finales en wordt verkocht voor 6 of 7 miljoen

Denneboom is gewone weer eens ÉÉN grote blunder van NEC! Tuurlijk zal denneboom veel hebben gevraagd maar NEC zal wel weer voor 2 rollen drop op de eerste rij willen zitten.. hij speelde weergaloos, vooral 2e seizoenshelft dat ie nu weggaat is gewoon klote! ( Dit is trouwens al oud nieuws Marshall )

En Niedzielan, tsja... wat moet je daar van zeggen: ALS ie los is, is ie niet te stoppen helaas is ie vaker total loss. Hij drukt flink op de begroting dus weet niet of ik het erg moet vinden dat ie gaat of juis niet!

Gelukkig hebben ze potje een contract aangeboden van een jaar :Big Grin :roll:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Nee dat zet zoden aan de dijk Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
SCOUT
NEC is zo wanhopig op zoek naar versterking dat Leen Looyen gisteren aanwezig was bij het duel tussen KDC en Oud NEC. We zagen Leen de namen Anton Janssen, Willem Korsten, Wim Wouterse, Carlos Aalbers, Benie Dekker, Danny Hoekman en Juul Ellerman opschrijven. Zij kunnen deze week een telefoontje verwachten. Frans Hendriks die meespeelde met de oudprofs (ooit was hij voorzitter van Kolping) kan ook een telefoontje verwachten. Hij zal de salarissen van voornoemde spelers moeten ophoesten.
Geplaatst op: 04 06 2006
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Ook vitesse ondertussen wanhopig:

Van Hanegem niet naar Vitesse
Vitesse is hard op zoek naar een nieuwe trainer, maar opnieuw hebben de Arnhemmers een kandidaat af zien vallen want Willem van Hanegem heeft geen interesse meer. De trainer liet eerder weten een baan als trainer van Vitesse wel te zien zitten, maar ziet er toch vanaf, zo meldt Johan Derksen.

'De Kromme' is de vierde trainer die Vitesse niet kan of wil gaan trainen vanaf het volgende seizoen. Eerder zegde Johan Boskamp al af vanwege het niet bezitten van de juiste diploma's. Danny Blind, Gerard van der Lem en Foppe de Haan zagen af van de baan omdat ze er geen zin in hadden.

Vanaf volgend seizoen heeft Vitesse een nieuwe trainer nodig omdat Edward Sturing de club heeft verlaten. Hij is toe aan een nieuwe uitdaging na vele jaren in verschillende functies in dienst te zijn geweest bij Vitesse.

Bron: Vitesse.nl


VanBommel maar alvast in dienst nemen dan? :roll:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Quote:'Transfer Gabri naar Ajax dinsdag rond'

6/6/2006 8 :40

Henk ten Cate ziet het wel zitten in Gabri en de Spanjaard heeft blijkbaar wel zin in een avontuur bij Ajax. De Amsterdamse club legt de Spaanse allrounder dinsdag vast, zo kondigt het Algemeen Dagblad aan.
'Er moeten nog een paar details besproken worden, maar het is vrijwel zeker dat het Ajax wordt, ook al heeft hij andere aanbiedingen', laat zaakwaarnemer Josep Maria Orobitg weten aan het dagblad. Gabri tekent bij Ajax voor drie jaar.

Nieuwe coach Ten Cate liet direct bij zijn komst al weten zeer gecharmeerd te zijn van Gabri, ook al speelde de 27-jarige de laatste seizoenen sporadisch bij Barcelona. Het afgelopen seizoen kwam hij elf keer in actie en sinds Frank Rijkaard en Ten Cate in 2003 de technische leiding kregen mocht hij 31 keer opdraven.

We zullen zien...
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Marshall Wrote:Ook vitesse ondertussen wanhopig:

Van Hanegem niet naar Vitesse
Vitesse is hard op zoek naar een nieuwe trainer, maar opnieuw hebben de Arnhemmers een kandidaat af zien vallen want Willem van Hanegem heeft geen interesse meer. De trainer liet eerder weten een baan als trainer van Vitesse wel te zien zitten, maar ziet er toch vanaf, zo meldt Johan Derksen.

'De Kromme' is de vierde trainer die Vitesse niet kan of wil gaan trainen vanaf het volgende seizoen. Eerder zegde Johan Boskamp al af vanwege het niet bezitten van de juiste diploma's. Danny Blind, Gerard van der Lem en Foppe de Haan zagen af van de baan omdat ze er geen zin in hadden.

Vanaf volgend seizoen heeft Vitesse een nieuwe trainer nodig omdat Edward Sturing de club heeft verlaten. Hij is toe aan een nieuwe uitdaging na vele jaren in verschillende functies in dienst te zijn geweest bij Vitesse.

Edward Sturing maakt een goede kans hoofd opleidingen te worden bij PSV. De scheidende coach van Vitesse is in gesprek met de Eindhovenaren om de opvolger van Joop Brand te worden.

Louis Coolen leek lange tijd de belangrijkste kandidaat te zijn om hoofd opleidingen te worden. Maar met de komst van Ronald Koeman als hoofdtrainer, met wie Sturing al bij Vitesse werkte, lijkt PSV voor Sturing te gaan.

Sturing besloot Vitesse na twintig jaar te verlaten. De voormalige rechtsback trad na zijn carrière toe tot de technische staf van de Arnhemmers en was sinds maart 2003 hoofdtrainer. Hij besloot dit seizoen dat het tijd wordt voor wat anders.
Reply
=D> dan zal psvee pakkumbeet de komende 10 jaar bekend blijven staan als club die altijd moet kopen. prihihihi, edward sturing. cry
Reply
De enige jeugd waar Edward Sturing goed mee om kan gaan zijn de jongeren die bij bureau Halt worden binnengebracht....

Ik dek dat hij binnen het jaar ontslagen zal zijn voor wat ze noemen "losse handjes"
Wie dit leest is gek
Reply
Kleine Jan Wrote:De enige jeugd waar Edward Sturing goed mee om kan gaan zijn de jongeren die bij bureau Halt worden binnengebracht....

Ik dek dat hij binnen het jaar ontslagen zal zijn voor wat ze noemen "losse handjes"


Ga jij je voetbal pool nou maar ff invullen kleine en 10 euri aan je moeder vragen

:wink:
Bangkok resident.
Reply
Edward Sturing maakt een goede kans om opgenomen te worden in de sanitaire staf bij PSV. De scheidende coach van Vitesse is in gesprek met de Eindhovenaren om de opvolger van Henk Pleeborstel te worden.

Maar met de komst van Ronald Koeman als hoofdtrainer, met wie Sturing al bij Vitesse werkte, lijkt PSV voor Sturing te gaan.

Sturing besloot Vitesse na twintig jaar te verlaten. De voormalige rechtsback trad na zijn carrière toe tot de technische staf van de Arnhemmers en was sinds maart 2003 hoofdtrainer. Hij besloot dit seizoen dat het tijd wordt voor wat anders.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ricochan Wrote:
Kleine Jan Wrote:De enige jeugd waar Edward Sturing goed mee om kan gaan zijn de jongeren die bij bureau Halt worden binnengebracht....

Ik dek dat hij binnen het jaar ontslagen zal zijn voor wat ze noemen "losse handjes"


Ga jij je voetbal pool nou maar ff invullen kleine en 10 euri aan je moeder vragen

:wink:

Ik mag van mijn moeder niet meer om geld spelen.... Sad
Wie dit leest is gek
Reply
Kleine Jan Wrote:De enige jeugd waar Edward Sturing goed mee om kan gaan zijn de jongeren die bij bureau Halt worden binnengebracht....

Ik dek dat hij binnen het jaar ontslagen zal zijn voor wat ze noemen "losse handjes"

Als het dan alleen zijn handjes maar zijn die zichtbaar los zitten....
Reply
06 Juni 2006 16:14
Gabri van Barcelona naar Ajax
Ajax heeft de selectie versterkt met Gabriel (Gabri) Garcia de la Torre. De Spanjaard heeft een driejarig contract getekend.

Gabri is afkomstig van FC Barcelona, de club waar de nieuwe Ajax-coach Henk ten Cate als assistent-trainer actief was. De 27-jarige middenvelder speelde drie interlands voor Spanje. Met Barca werd hij twee keer landskampioen, maar het afgelopen seizoen was hij veelal tot een plaats op de bank veroordeeld.

Gabri speelde al sinds 1997 in Camp Nou en hij mocht van Barcelona transfervrij vertrekken.

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.nos.nl">http://www.nos.nl</a><!-- w -->
Reply
Goed nieuws, maar dit betekent natuurlijk wel dat Davids definitief niet komt.

Ervaren middenvelder is gevonden, volgens mij is het team van volgend jaar nu compleet...
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
FC Wageningen Wrote:Goed nieuws, maar dit betekent natuurlijk wel dat Davids definitief niet komt.

Ervaren middenvelder is gevonden, volgens mij is het team van volgend jaar nu compleet...

Zwakke verdediging (wat als de toch vrij blessuregevoelige Stam er straks een paar maanden uit ligt?) en erg veel middenvelders die vinden dat ze elke wedstrijd in de basis moeten staan.
Wel leuk dat alle supporters nu ondanks het slechte afgelopen seizoen alweer stellen dat ze kampioen worden, terwijl PSV voor het eerst in jaren vrijwel compleet lijkt te blijven en AZ zich ook zeer heeft versterkt. Maakt Ajax nu zomaar 24 punten (8 verliespartijen) achterstand goed? Ik moet het nog zien. Weer lekker kunnen starten vanuit de underdogpositie is zeker goed nieuws voor PSV en AZ. Smile
Reply
Peter Wrote:
FC Wageningen Wrote:Goed nieuws, maar dit betekent natuurlijk wel dat Davids definitief niet komt.

Ervaren middenvelder is gevonden, volgens mij is het team van volgend jaar nu compleet...

Zwakke verdediging (wat als de toch vrij blessuregevoelige Stam er straks een paar maanden uit ligt?) en erg veel middenvelders die vinden dat ze elke wedstrijd in de basis moeten staan.
Wel leuk dat alle supporters nu ondanks het slechte afgelopen seizoen alweer stellen dat ze kampioen worden, terwijl PSV voor het eerst in jaren vrijwel compleet lijkt te blijven en AZ zich ook zeer heeft versterkt. Maakt Ajax nu zomaar 24 punten (8 verliespartijen) achterstand goed? Ik moet het nog zien. Weer lekker kunnen starten vanuit de underdogpositie is zeker goed nieuws voor PSV en AZ. Smile
Ik vind niet dat Ajax een slechte verdediging heeft.

Stam is blessuregevoelig, verder is de verdediging onervaren maar Grygera is nog niet verkocht, Vermaelen heeft een topjaar gedraaid, Heitinga komt terug uit een vormcrisis, Ogararu is gekocht en daarnaast is Emanuelson een goede back, er is alleen geen goede stand-in voor hem. Vermaelen zou eventueel kunnen, maar die moet eigenlijk centraal blijven.
Achter de hand voor rechtsback heb je nog Boakye (en ook nog Timisela). Maduro kan eventueel nog een linie terugzakken.

Keepers zijn ook in orde, alleen niet al te ervaren. Stekelenburg is nummer één, daarachter Gentenaar en Vermeer die (hoop ik) verhuurd wordt.

De verdediging is (ook) na de komst van Stam nog steeds onervaren, maar lang niet zwak.
In de aanval is het ook zo dat je maar één echte rechtsbuiten hebt (Rosales), maar Rosenberg heeft dit jaar ook prima op links gespeeld. Dat moet ook wel lukken op rechts, ook al kan je dan geen 'Overmarsjes' maken.

Het klopt dat er wel heel erg veel geroepen wordt: "Ajax wordt zeker kampioen", dit is nog meer het geval dan in voorgaande jaren (toen het ook al zo was).
Toch denk ik dat Ajax voor volgend jaar een erg sterk team heeft.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Peter Wrote:
FC Wageningen Wrote:Goed nieuws, maar dit betekent natuurlijk wel dat Davids definitief niet komt.

Ervaren middenvelder is gevonden, volgens mij is het team van volgend jaar nu compleet...

Zwakke verdediging (wat als de toch vrij blessuregevoelige Stam er straks een paar maanden uit ligt?) en erg veel middenvelders die vinden dat ze elke wedstrijd in de basis moeten staan.
Wel leuk dat alle supporters nu ondanks het slechte afgelopen seizoen alweer stellen dat ze kampioen worden, terwijl PSV voor het eerst in jaren vrijwel compleet lijkt te blijven en AZ zich ook zeer heeft versterkt. Maakt Ajax nu zomaar 24 punten (8 verliespartijen) achterstand goed? Ik moet het nog zien. Weer lekker kunnen starten vanuit de underdogpositie is zeker goed nieuws voor PSV en AZ. Smile
Die punten achterstand zijn vooral opgelopen voor de winterstop. Sindsdien hebben we Klaas-Jan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: