The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

"Het grote FC Twente topic"
Twente-back Loumpoutis op proef in Zuiderpark

4/5/2006 12:28

Konstatinos Loumpoutis is neergestreken in het Zuiderpark in de hoop een contract te verdienen bij ADO Den Haag.
'Na deze proefperiode zal bekeken worden of de Haagse club concrete belangstelling heeft', zegt Peter Spit namens de Twentse club.

Loumpoutis maakte een jaar geleden zijn opwachting bij FC Twente, dat de Griekse verdediger wegplukte bij Perugia. Het werd geen gelukkige samenwerking. In maart kreeg hij te horen dat zijn toekomst niet meer in Enschede lag.

Lijkt me nou niet echt een versterking voor ado...
Bangkok resident.
Reply
'T blijft inderdaad opvallend stil hier. :roll: meestal heeft de hele tukkerclan al iets gepost......vreemd.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
FC Petr Wrote:'T blijft inderdaad opvallend stil hier. :roll: meestal heeft de hele tukkerclan al iets gepost......vreemd.

Petertje Petertje Petertje toch, als je nou eens even de moeite neemt om dit topic door te lezen en dan vooral de plaatsingdata bekijkt, dan kun je zien dat er van jouw berichtje maar weinig klopt. Get alive :roll:
Reply
Tukker_Rulez Wrote:Get alive :roll:

'alive' of 'a life'?

:razz: :roll:
Reply
Marshall Wrote:

'alive' of 'a life'?

Undecided

Ik zie inderdaad héél véél tukkers posts n.a.v "de kleine nederlaag" in Friesland, tukkertje tuk. :lol:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Ik heb gister nog heel lang bier gedronken om het behalen van Europees voetbal te vieren....en nu weet ik het niet meer. Was het nou 5-0 of 6-0?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
FC Petr Wrote:
Marshall Wrote:

'alive' of 'a life'?

Undecided

Ik zie inderdaad héél véél tukkers posts n.a.v "de kleine nederlaag" in Friesland, tukkertje tuk. :lol:

Als je nog niet eens begrijpt wat ik daarmee bedoel Petertje, dan ben je nog dommer dan ik dacht. Of wil je dat ik het uitleg? Hoeveel posts van "Tukkers" tel jij in dit topic bijvoorbeeld na de uitschakeling van Utrecht?

@Marshall: boodschap lijkt me i.i.g. duidelijk Wink
Reply
Tukker_Rulez Wrote:
FC Petr Wrote:
Marshall Wrote:

'alive' of 'a life'?

Undecided

Als je nog niet eens begrijpt wat ik daarmee bedoel Petertje, dan ben je nog dommer dan ik dacht. Of wil je dat ik het uitleg? Hoeveel posts van "Tukkers" tel jij in dit topic bijvoorbeeld na de uitschakeling van Utrecht?

@Marshall: boodschap lijkt me i.i.g. duidelijk Wink

Dat bedoel ik tukkertje tuk....er staan er gelukkig weer twee bij, beetje actief blijven in deze topic jaaaa!!!!!
Reply
We mogen van Munsterman gratis naar FCT-Vitesse, hiep hiep hoera :roll:
Zijn motivatie is wel tof, "als dank voor fantastische steun van het publiek".
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Hoera! Dit was al zo'n beetje 4 dagen bekend Wink
Reply
Tukker_Rulez Wrote:Hoera! Dit was al zo'n beetje 4 dagen bekend Wink

Zo weinig interesseert mij Vitesse dus!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Stond zaterdag met Wielaert in de kroeg. Leek erop dat hij het bier tempo aardig bij kon benen dus in Tukkerland moet dat helemaal geen problemen op gaan leveren! Goede aankoop dus :wink:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Dan heeft hij daar dus al vrijstelling voor
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Winstonicus Wrote:Dan heeft hij daar dus al vrijstelling voor

We komen hem wel bij Rauwhorst tegen :wink:
Reply
Het schijnt dat een bestuurslid in de gemeente Enschede voor de uitbreiding in het Arke stadion is, mede om Heracles voor te blijven. Eerder al Henk Kessler die ons wou opheffen omdat wij teveel sponsoren van jullie af pakken. Goedzo jongens, vooral doorgaan met leuzen als 'Calimero Almelo' & 'Nietszeggend clubje uit Almelo' :lol: Ondertussen weten wij ook wel dat wij als eredivisionist een doorn in jullie oog zijn.
Reply
Altijd wat te beleven bij jullie, he!?

Quote:Wild Wild West in Oldenzaal

In de Twentse stad Oldenzaal heeft zich vanmorgen een wildwest-tafereel voorgedaan. Vier stieren en één koe ontsnapten uit een slachterij en gingen er tussen uit.

Politie, douane, medewerkers van de gemeente en de Koninklijke Marechaussee pakten hun lasso's spullen en zetten massaal de achtervolging in. De groep beesten splitsten zich, een aantal liepen er op de Eektestraat en anderen op de Enschedesestraat. Op de Eektestraat werd een bromfietser van de brommer gelopen. De man raakte niet gewond. De koe kon een veewagen ingedreven worden, de stieren zijn door een dierenarts met een karabijn doodgeschoten.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
yeehaaaa !!!
Bangkok resident.
Reply
Ekslem Wrote:Altijd wat te beleven bij jullie, he!?

In de Twentse stad Oldenzaal heeft zich vanmorgen een wildwest-tafereel voorgedaan. Vier stieren en één koe ontsnapten uit een slachterij en gingen er tussen uit.

Politie, douane, medewerkers van de gemeente en de Koninklijke Marechaussee pakten hun lasso's spullen en zetten massaal de achtervolging in. De groep beesten splitsten zich, een aantal liepen er op de Eektestraat en anderen op de Enschedesestraat. Op de Eektestraat werd een bromfietser van de brommer gelopen. De man raakte niet gewond. De koe kon een veewagen ingedreven worden, de stieren zijn door een dierenarts met een karabijn doodgeschoten.

Het was gister wel op Actienieuws.
Donderdag of vrijdag zullen wel wel weer het nieuws halen aangezien hier altijd wel iets gebeurt met Hemelvaart wat niet door de beugel kan Sad
Reply
Vret Mien Gras Wrote:

Donderdag of vrijdag zullen wel wel weer het nieuws halen aangezien hier altijd wel iets gebeurt met Hemelvaart wat niet door de beugel kan Sad

jammer genoeg heb je daar gelijk aan vretje..
er zijn van die mensen die het grappig vinden om een pijpje bier kapot te slaan en die omgekeerd in de grond te steken... :letitallout:
<º))))><carptackle a way of life><((((º>
roken is dodelijk maar je mening uiten is nog veel dodelijker

[url=http://www.komterug.nl/docroot/img/fotos/hendrikman_teamweek3.jpg]Team Week 37[/url]
Reply
boeskoolcity Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:

jammer genoeg heb je daar gelijk aan vretje..
er zijn van die mensen die het grappig vinden om een pijpje bier kapot te slaan en die omgekeerd in de grond te steken... :letitallout:

rare jongens die twentenaren :eeeek:
Bangkok resident.
Reply
Dat een Heraclied dit topic omhoog moet schoppen, jongens, schaam je :wink:

Maar het volgende nieuws meld ik toch graag, volgens het Algemeen Dagblad mogen jullie de eerte competitie wedstrijd naar Almelo! Met de openingswedstrijd van vorig seizoen in mijn achterhoofd (Heracles - PSV 1-1) heb ik er nu al zin in!
Reply
De twentenaren ook! Met de wedstrijd Heracles - Twente van vorig jaar in hun achterhoofd.....
Reply
Wij zijn ook Twentenaren Mukkus...
Om toch even te reageren, de club uit Enschede is natuurlijk de torenhoge favoriet. De kans is dan ook aanwezig dat we meteen een nederlaag aan de broek krijgen, zo realistisch ben ik ook wel. Neemt niet weg dat elke derby een wedstrijd op zich is, helemaal als het de opening van een nieuw seizoen betreft. Met een enorme strijdlust en een kolkend Polman stadion kunnen wij het de Enschedeërs wel degelijk lastig maken!
Reply
Uitleg:
FC Twente - twentenaren
Heracles - heraclieden
Reply
Jippie, Mukkus noemt ons een keer geen Duitsers.....
Reply
Ik heb 'duitsers' ditmaal in het twentsch geschreven.
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Jippie, Mukkus noemt ons een keer geen Duitsers.....

het blijkt anders dat mukkus een enorme liefde voor duitsers heeft ontwikkeld. ik sluit niet uit dat hij volgend jaar een scc bij jullie heeft.
Reply
Ik ben ook al aan het oefenen: "das Schaf. die Schafe". Goed heh?
Reply
waf Wrote:

het blijkt anders dat mukkus een enorme liefde voor duitsers heeft ontwikkeld. ik sluit niet uit dat hij volgend jaar een scc bij jullie heeft.

Dan komt hij er eindelijk achter wat het woord sfeer in een stadion betekend.
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
waf Wrote:

Dan komt hij er eindelijk achter wat het woord sfeer in een stadion betekend.

Lijkt me leerzaam. Ik heb me buik een beetje vol van dat 'europees voetbal'......
Reply

Forum Jump: