The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2006
de kanonnen philippoussis en karlovic wil ik er ook graag nog even uit. zie ik ook nog wel gebeuren.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Federer-Ancic natuurlijk!

Mooi, niet spannend. :cheers:
Mario is de laatste geweest die Roger op gras verslagen heeft. En sindsdien hebben ze niet meer op gras tegen elkaar gespeeld.
[-o<
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:de kanonnen philippoussis en karlovic wil ik er ook graag nog even uit. zie ik ook nog wel gebeuren.
Karlo is inderdaad belangrijk dat die eruit gaat.
Scud maakt me niet zoveel uit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kunitisyn maakt het eindelijk af tegen het 'wonderkind'. Lekker!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Agassi op de baan. ben benieuwd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dorsch is voorlopig mentaal nog niet klaar voor het echte werk. Maakt bijna geen punt meer sinds zijn setpoint.

Wawrinka breakt Karlo!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
wawrinka breakt karlovic en lijkt daarmee de 3e set te winnen. :wink: =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Agassi op de baan. ben benieuwd.
Wat denk je van mij?! Met het verlies van die kleintjes moet hij wel de kwart of halve halen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Andre stond 0-30 toen ik ging kijken, daarna verliest hij 4 punten op rij :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Max ook de baan op. Verwacht een eenvoudige overwinning, maar je weet het nooit.

Ze zitten wel lekker op schema op Centre met Henin en Federer die binnen het uur klaar zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Come on Max. Je bent mijn troef! Sleep eens wat puntjes binnen voor de baas.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Derde set 6-2 voor Wawrinka. 2x gebroken.

Niet om achteraf te lullen, maar waarom neem je Ivo? Gaf geblesseerd op, heeft tweede ronde Paradorn en derde ronde Ancic. En zo goedkoop is hij ook weer niet. Neem dan Bracciali.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Andre slaat veel ballen net achter of net naast de lijn. Dat kan nog duidelijk beter. Die Pashanski speelt goed trouwens. Die gast kan toch niks?!
Come on Andre!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
2-1 in sets voor Henman, nu Max nog en mijn kleine boys doen 't wel goed. Lopez is straks ook belangrijk! Vamoss.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hopelijk geen 1e ronde nederlaag voor Andre op zijn laatste Wimbledon. En zeker niet tegen Pashanski. Sad
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Die Pashanski speelde echt alles of niets en verdiende de break. Waarsch houdt hij dat niet lang vol.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die Soderling heeft er sinds het verlies van de tweede set echt geen zin meer in. Henman speelt wel beter, maar Soderling loopt echt heel erg ongeinteresseerd over de baan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Malisse wint Hakkuh

Goldstein net als Hernych. In de derde set redelijk wat kansen krijgen, maar niks benutten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
op hoeveel banen tegelijk zit jij te kijken?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Er is alleen maar Soderling-Henman nu.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dan maakt ie opeens 3 geweldige punten, wint zijn servicegame en breakt Henman :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
nog voorkeur voor steppie of dancevic ad?

dancevic 1x gekozen op de sheet, steppie 1x in de top 25.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
mathieu-scud in de 2e set TB. Allez PHM. als je deze wint geeft scud 't op!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Toch liever Dancevic. Fijnere tegenstander voor Xavier. Ik gun Cruijff die puntjes wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Agassi heeft al wel twee kansen gehad om terug te breaken. Dat moet hij wel snel gaan doen, anders is de set weg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Goldstein breakt dan eindelijk een keer, wordt hij meteen weer terug gebroken.
*zucht*
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
RRH serveert gewoon beter dan Max, als je naar de stats kijkt :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Agassi verliest de eerste set met 6-2 van Pashanski :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een wanprestatie van Agassi tot nu toe. Djokovic, Mathieu, Wawje en Max moeten even de sets die ze spelen beslissen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
net terug van werk, helemaal geen verrassingen zie ik. helaas hernych eraf tegen berdych..niet verwacht na goede week hernych en niet spelen van berdych. voor de rest blij met insten van ancic en blake. bjorkman pakt goed uit door overwinning tegen landgenoot.
Reply


Forum Jump: