The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Nou, het stallen is begonnen:

Quote:Agustien van Willem II via AZ naar Roda

23/6/2006 23:27

Kemy Agustien is komend seizoen te bewonderen in het shirt van Roda JC. De Limburgse club huurt hem van AZ.
De negentienjarige middenvelder kwam afgelopen seizoen nog uit voor Willem II. Daar presteerde de jeugdinternational dermate goed dat AZ hem uit Tilburg wegplukte. De Alkmaarse club maakte daarbij wel direct bekend dat het Agustien eerst wilde verhuren.

Vier clubs hadden interesse in de huur van Agustien. Roda JC won de slag. Agustiens zaakwaarnemer Wessel Weezenberg maakte afgelopen week in Voetbal International al kenbaar dat zijn pupil in gesprek was met Roda. 'Het ziet er heel goed uit', zei Weezenberg toen. 'Zowel qua kans op speeltijd als qua niveau, in vergelijking met Willem II.'
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haris Medunjanin was toch ook al verhoerd aan Sparta?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Klopt. En Landzaat gaat waarschijnlijk naar Espanyol. Ze moeten nog wel wat goede middenvelders overhouden...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Quote:'Paraguayaan Nelson Cuevas op weg naar PSV'

25/6/2006 9 :54

Na het mislukte WK vertrok de Paraguayaanse aanvaller Nelson Cuevas niet naar huis maar naar Nederland, voor onderhandelingen met PSV. De Brabantse club zou al dicht bij een akkoord zijn.
Niet alleen met Cuevas, maar PSV moet het ook met diens club América nog eens worden over een transfersom. De onderhandelingen met beide partijen zouden volgens Mexicaanse media in een afrondende fase zijn.

Spelen deed Cuevas niet voor de Mexicaanse club die hem onder contract heeft staan. América verhuurde de 26-jarige aanvaller aan Pachuca. In de 55 wedstrijden in de Mexicaanse competitie scoorde hij zeventien keer. Op het WK in Duitsland kwam hij twee keer als invaller in het veld. Tegen Trinidad en Tobago maakte hij een van de twee Paraguayaanse treffers.

PSV zou de vierde club in de loopbaan van Cuevas worden. Na zijn debuutjaar bij Atlético Tembetary vertrok hij naar River Plate. Verdeeld over twee periodes was de Argentijnse club zeven seizoenen zijn club. Tussendoor was hij nog verbonden aan het Chinese Shanghai Shenhua.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Glenn Johnson(Chelsea) en Henkie Timmer(AZ) op weg naar Feyenoord.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
DOor zijn wanprestatie van gisteren hoop ik dan Liverpool Kuijt zeker niet meer zal kopen. Na de komst ven Bellamy, die overigens 2 klassen beter is dan Dirkie lijkt Kuijt me sowieso niet meer of minder dan een tribuneklant.
Reply
Dugarry Wrote:DOor zijn wanprestatie van gisteren hoop ik dan Liverpool Kuijt zeker niet meer zal kopen. Na de komst ven Bellamy, die overigens 2 klassen beter is dan Dirkie lijkt Kuijt me sowieso niet meer of minder dan een tribuneklant.

hetzelfde als jij dus. alleen hij voor een paar miljoen in 't jaar en jij moet er voor betalen. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
dugarnie heeft liever de engelse john van loen, peter kroutsj. Undecided

belhamely 2 klasse beter Undecided
Reply
Daarnaast is de kaartjesverkoper vergeten dat we in Rotterdam-Zuid Dirkie helemaal niet kwijt willen. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Daarnaast is de kaartjesverkoper vergeten dat we in Rotterdam-Zuid Dirkie helemaal niet kwijt willen. :8:

Woon jij niet in Baak? :-k
Reply
Matador! Wrote:
centre court Wrote:Daarnaast is de kaartjesverkoper vergeten dat we in Rotterdam-Zuid Dirkie helemaal niet kwijt willen. :8:

Woon jij niet in Baak? :-k

Ik dacht dat jij niet wist waar Baak lag?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Matador! Wrote:
centre court Wrote:Daarnaast is de kaartjesverkoper vergeten dat we in Rotterdam-Zuid Dirkie helemaal niet kwijt willen. :8:

Woon jij niet in Baak? :-k

Ik dacht dat jij niet wist waar Baak lag?

Nou ik neem niet aan dat dat in Rotterdam-zuid ligt..
Reply
Matador! Wrote:
centre court Wrote:
Matador! Wrote:
centre court Wrote:Daarnaast is de kaartjesverkoper vergeten dat we in Rotterdam-Zuid Dirkie helemaal niet kwijt willen. :8:

Woon jij niet in Baak? :-k

Ik dacht dat jij niet wist waar Baak lag?

Nou ik neem niet aan dat dat in Rotterdam-zuid ligt..

scherp man! :roll:
Reply
'AZ toch akkoord met dure doelman Didulica'

Waar de financiën in eerste instantie een struikelblok leken, zal Joey Didulica deze week toch een contract tekenen bij AZ. De 28-jarige doelman zal zich volgens De Telegraaf voor vier seizoenen aan de Alkmaarse club verbinden.

Didulica, die onderdeel uitmaakte van de Kroatische WK-selectie, speelde in het verleden vier seizoenen voor Ajax. Hij werd in die periode voor korte tijd uitgeleend aan het Belgische Germinal Beerschot Antwerpen. In Amsterdam wist hij nooit een basisplaats te veroveren.

Dat lukte hem wel bij het Oostenrijkse Austria Wien, waar hij de afgelopen drie seizoenen het doel verdedigde. Hij sloot zijn periode in Wenen af met een kampioenschap.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Zou dit de manier zijn waarop Dirkie wraak denkt te nemen op Ajax (lees Van Geel) :wink:
Reply
Patrick Vierra naar Ajax ?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Ronaldinho naar RBC?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Ronaldinho naar RBC?

Centre Court voor altijd op het tannisforum ?

---------

'Vieira wil verhuurd aan Ajax'
Geschreven door Rogier Deelstra op dinsdag, 27 juni om 00:29

Patrick Vieira wil komend seizoen verhuurd worden aan Ajax, wist Hugo Borst te melden in Studio Sportzomer. De huidige werkgever van de Fransman, Juventus, zal wegens de omkoopperikelen volgend seizoen waarschijnlijk uitkomen in de Serie B.

Dat laatste betekent dat het minimaal een jaar duurt voordat de Turijnse club weer op het hoogste niveau speelt. Vieira zou volgens Borst in dat seizoen voor Ajax willen uitkomen. In 1996 was de international, momenteel actief met Frankrijk op het WK, al dichtbij een overeenkomst met de Amsterdammers. Arsenal betaalde toen echter meer.

Technisch directeur Martin van Geel van Ajax wilde in het programma niet ontkennen dat er sprake is van een verhuur. "Ik hoorde dit bericht ook vanavond pas."
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Alstie dan maar net zo 'goed' speelt als op het WK!
Reply
Bumme Wrote:
centre court Wrote:Ronaldinho naar RBC?

Centre Court voor altijd op het tannisforum ?

Waar kan ik tekenen ?
Reply
Wel binnen de lijntjes blijven hè :razz:
Reply
de nieuwe Wrote:'AZ toch akkoord met dure doelman Didulica'.
Dé wedstrijd: Valencia uit. (toch?)

Hij pakte alles.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Phillip Cocu is vanochtend gesignaleerd bij de Britse Consulaat-Generaal in Amsterdam. Door zijn recente contractverlenging bij PSV lijkt een transfer naar het Premiership vrijwel uitgesloten, alhoewel heden ten dage in de voetbalwereld niks zeker is. (Voetbalzone.nl)

Xtragaap4de
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Phillip Cocu is vanochtend gesignaleerd bij de Britse Consulaat-Generaal in Amsterdam. Door zijn recente contractverlenging bij PSV lijkt een transfer naar het Premiership vrijwel uitgesloten, alhoewel heden ten dage in de voetbalwereld niks zeker is. (Voetbalzone.nl)

Xtragaap4de
Dit zegt inderdaad genoeg. Xtragaap4de
Reply
Ad Wim Wrote:Klopt. En Landzaat gaat waarschijnlijk naar Espanyol. Ze moeten nog wel wat goede middenvelders overhouden...


<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.vi.nl">http://www.vi.nl</a><!-- w --> : 27/6/2006

De kans dat Denny Landzaat naar Espanyol vertrekt, is erg groot. De Spaanse club maakte dinsdagmiddag bekend er met de speler nagenoeg uit te zijn en dat de Catalanen alleen nog met AZ tot een akkoord moeten komen.

'We hebben bijna overeenstemming bereikt met de speler, maar moeten de transfer nog afronden met AZ', meldde voorzitter Daniel Sánchez Llibre. Waaraan hij toevoegde: 'We hebben geen haast.'

Landzaat staat nog tot de zomer van 2007 onder contract bij AZ, dat gezien het aantal aankopen deze transferperiode open lijkt te staan voor een vertrek van de dertigjarige Oranje-international. Na Moha en coach Ernesto Valverde zou Landzaat de derde aanwinst zijn van de club uit Barcelona.
Reply
Heb het idee dat Landzaat perse nog eens naar het buitenland wil (is niks mee!). Maar aangezien geen 1 topclub hem wil, tekent hij nu uit 'armoede' bij een tweederangs club in Spanje.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Nou en? Prima stad, aangenaam klimaat, het salaris zal riant zijn. Hij heeft meer dan groot gelijk. Waarom niet kiezen voor de de secundaire / tertiaire arbeidsvoorwaarden ipv de primaire?
Reply
Hoef Wrote:Nou en? Prima stad, aangenaam klimaat, het salaris zal riant zijn. Hij heeft meer dan groot gelijk. Waarom niet kiezen voor de de secundaire / tertiaire arbeidsvoorwaarden ipv de primaire?

En min of meer een basisplaats bij een iets minder clubje. Terwijl hij bij een grotere club veel op de bank zou kunnen komen te zitten.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Was meer met het idee dat ik meen dat ik Landzaat weleens heb horen zeggen dat hij AZ alleen wilde verlaten voor een topclub.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Mischien was dat in de zomer van zijn carriere, nu hij in de herfst is aanbeland lijkt me dit ene leuk avontuur, bijna verzekerde basisplaats, goed salaris en een heerlijk leefomgeving. De randvoorwaarden lijken dus perfect.
Reply


Forum Jump: