The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2006
en nog aar eens een love game voor ivan.. herpak je lopez!
Reply
Weer een lovegame voor Ivan, hoe lang gaat dit nog duren?!

Wel mooi dat ze al bina 4 uur op de baan staan en dat ze morgen tegen mijn Gimelstob moeten die gewoon in straight won :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
vamoss lopez, hou 't nog even vol, die houterige kroaat legt 't zo af.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
dat kan inderdaad een voordeel zijn voor justin, baghdatis gaat gewoon 2-1 achter komen
Reply
Hewitt walst over Volandri heen. Enige wat hem in de weg staat voor een finaleplaats zijn Rochus en Roddick, maar het is niet de Roddick van de afgelopen twee jaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
aij...15-30
Reply
twee mp ivan. nu is het echt over
Reply
kooltje Wrote:dat kan inderdaad een voordeel zijn voor justin, baghdatis gaat gewoon 2-1 achter komen
Zie net dat je Baghdatis hebt. Waarom in godsnaam? Waarom niet Grosjean? Die is net zo duur en wel een goede grasspeler.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
weer twee mp weg!
Reply
Ivan kan het gewoon niet als hij op 15-40 komt, sjonge jonge. Ik kan me niet voorstellen dat Lopez 6 unreturnables heeft gelsagen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:dat kan inderdaad een voordeel zijn voor justin, baghdatis gaat gewoon 2-1 achter komen
Zie net dat je Baghdatis hebt. Waarom in godsnaam? Waarom niet Grosjean? Die is net zo duur en wel een goede grasspeler.
ben geen fan van grosjean. doet het altijd redelijk. nooit echt goed of slecht. vond marcos goed spelen in rosmalen.
Reply
dat was mp nr 7
Reply
Mp #7 ook al weg. Hoeveel wil je er nog krijgen Ivan?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Malisse inmiddels alweer een break achter, 2-4. Come on Xavier, get you act together.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
haha wat een kerel die lopez!! 9-9!!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Jezus 9-9, hoeveel geluk kan Lopez blijven hebben?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
klasse lopez
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:dat kan inderdaad een voordeel zijn voor justin, baghdatis gaat gewoon 2-1 achter komen
Zie net dat je Baghdatis hebt. Waarom in godsnaam? Waarom niet Grosjean? Die is net zo duur en wel een goede grasspeler.
ben geen fan van grosjean. doet het altijd redelijk. nooit echt goed of slecht. vond marcos goed spelen in rosmalen.
Ik zou als ik jou was voortaan minder op gevoel kiezen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
leukste wedstrijd tot nu toe maar niet op tv. je wist van te voren al dat het spannend zou worden. maar nee hoor sharapova en williams...24-4
Reply
5-2 steppie :lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
lopez maakt een punt op service ivan!
Reply
2 zelfs. Zou het...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Deuce
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ivan lopez. aces was eerst 18 21 met aces nu, 31 26, wel deuce nu!
Reply
kooltje Wrote:ivan lopez. aces was eerst 18 21 met aces nu, 31 26, wel deuce nu!
Ik zou het graag willen zien. Volgens mij is die Lopez echt kapot. Daarom zoveel aces voor Ivan en zo vaak problemen voor Feliciano in zijn servicegames.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ivan pakt de game Sad
Reply
Nu dan een moeizame servicegame voor Ivan. Misschien is dat wel de manier om de volgende game te breaken. Na lovegames van hem lukte het telkens niet. Misschien nu wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
malisse verliest de 1e set
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Grosjean walst over Simon heen, veel dikker dan ik verwacht had. Dikke Jan toch niet echt goed in vorm en Simon nog kwartfinale Nottingham. Roddick moet te doen zijn in deze vorm.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
0-30 Sad
Reply


Forum Jump: