The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2006
Als Mirnyi Blake verslaat dan.. :roll:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Genomico Wrote:
Haggie Wrote:CC heeft met Mirnyi een goede keus gemaakt.

CC heeft een grote fout gemaakt door het niet nemen van Blake.

Undecided

jongens alsjeblieft. die blake kan echt helemaal niks. verliest sets van pless en wang, daarnaast heeft ie, op queens na, nog nooit iets gepresteerd op gras. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mooi die lelijke Henman afgedroogd door Federer. Finally iemand die hem lekker een dreun geeft. Ik kan Henman niet uitstaan ( geen enkele Engelse tennisspeler trouwens) dus mooi dat Federer hem vernederd heeft.

Go Agassi!!!!
Jammer dat Steffie niet meedoet.
Reply
AssyriskaFF Wrote:Mooi die lelijke Henman afgedroogd door Federer. Finally iemand die hem lekker een dreun geeft. Ik kan Henman niet uitstaan ( geen enkele Engelse tennisspeler trouwens) dus mooi dat Federer hem vernederd heeft.

Go Agassi!!!!
Jammer dat Steffie niet meedoet.

Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy

(Alleen met die allerlaatste zin ben ik het niet eens. Die Graf kan ik ook niet uitstaan.)
Reply
centre court Wrote:
Genomico Wrote:
Haggie Wrote:CC heeft met Mirnyi een goede keus gemaakt.

CC heeft een grote fout gemaakt door het niet nemen van Blake.

Undecided

jongens alsjeblieft. die blake kan echt helemaal niks. verliest sets van pless en wang, daarnaast heeft ie, op queens na, nog nooit iets gepresteerd op gras. :wink:
Zal ik jou eens vertellen van wie Mirnyi allemaal verloren heeft dit jaar?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Genomico Wrote:
Haggie Wrote:CC heeft met Mirnyi een goede keus gemaakt.

CC heeft een grote fout gemaakt door het niet nemen van Blake.
CC heeft een fout gemaakt door Ancic niet te nemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mirnyi verliest een set van Scud en verkloot misschien wel zijn dagje rust Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:
Haggie Wrote:CC heeft met Mirnyi een goede keus gemaakt.

CC heeft een grote fout gemaakt door het niet nemen van Blake.
CC heeft een fout gemaakt door Ancic niet te nemen.

die 45 punten mag je hebben. je zult ze nodig hebben in je strijd tegen de 200 punten van federer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mirnyi is vandaag wel koning kansen pakken. Eerst heeft hij zelf 0-30 op zijn service en vervolgens breakt hij zelf en mag hij voor de wedstrijd serveren.

Scud's bp's: 1 uit 10 :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:
Haggie Wrote:CC heeft met Mirnyi een goede keus gemaakt.

CC heeft een grote fout gemaakt door het niet nemen van Blake.
CC heeft een fout gemaakt door Ancic niet te nemen.

die 45 punten mag je hebben. je zult ze nodig hebben in je strijd tegen de 200 punten van federer.
Als hij 50 punten haalt, is hij rendabeler dan Federer als hij het toernooi wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jammer voor jou ad. mirnyi nu al een goeie keuze en ik geloof er voor de volle 100% in dat ie Blake gaat slopen.

de troef die niemand anders heeft tegen de speler die bijna iedereen behalve ik zelf heb. wat een kraker!! come on The Beast!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:
Haggie Wrote:CC heeft met Mirnyi een goede keus gemaakt.

CC heeft een grote fout gemaakt door het niet nemen van Blake.
CC heeft een fout gemaakt door Ancic niet te nemen.

die 45 punten mag je hebben. je zult ze nodig hebben in je strijd tegen de 200 punten van federer.
Als hij 50 punten haalt, is hij rendabeler dan Federer als hij het toernooi wint.

er zijn er zoveel die rendabeler als fedex zijn. mannen als malisse doen jou wat dat betreft de das om.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:
Haggie Wrote:CC heeft met Mirnyi een goede keus gemaakt.

CC heeft een grote fout gemaakt door het niet nemen van Blake.
CC heeft een fout gemaakt door Ancic niet te nemen.

die 45 punten mag je hebben. je zult ze nodig hebben in je strijd tegen de 200 punten van federer.
Als hij 50 punten haalt, is hij rendabeler dan Federer als hij het toernooi wint.

Ja, maar je hebt aan 1 rendabelere speler niet genoeg om de 200 punten goed te maken. Je hebt er meerdere nodig... Maar goed, neemt niet weg dat het ideale team uit Federer én Ancic én Blake zal bestaan :razz:
Reply
Hij is nu nog niet rendabel en als hij zo blijft spelen, gaat hij er vrij hard af tegen James. Je zag tegen Roddick al dat Blake helemaal geen problemen heeft tegen een servicekanon. En Blake is gewoon 4x beter in de rally.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:
Haggie Wrote:CC heeft met Mirnyi een goede keus gemaakt.

CC heeft een grote fout gemaakt door het niet nemen van Blake.
CC heeft een fout gemaakt door Ancic niet te nemen.

die 45 punten mag je hebben. je zult ze nodig hebben in je strijd tegen de 200 punten van federer.
Als hij 50 punten haalt, is hij rendabeler dan Federer als hij het toernooi wint.

Ja, maar je hebt aan 1 rendabelere speler niet genoeg om de 200 punten goed te maken. Je hebt er meerdere nodig... Maar goed, neemt niet weg dat het ideale team uit Federer én Ancic én Blake zal bestaan :razz:
Ancic, Blake, Grosjean en Tursunov. En dan houd je nog 1000 euro over voor kleintjes. Helaas hebben die niet gepresteerd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
een setje inleveren in de TB tegen The Scud kan altijd gebeuren. niet tegen pless of wang. en kom nou niet aan met dat wedstrijdritme geklets bij elke speler van jou die een set verliest. dat heeft blake zat en als ie kan zou ie ze gewoon in 3 willen winnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wang en Pless kunnen beter van achteruit spelen dan Scud. Als je dan een game slecht serveert, kan er op gras zomaar gebroken worden.

En Scud krijgt 10 (!) bp's! Blake kan veel en veel beter van achteruit spelen dan Scud dus hij zal waarsch nog meer kansen krijgen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Weer veel partijen vandaag, omdat ze nog steeds niet bij zijn. En weer belangrijke. We beginnen nu meteen met Kohlschreiber en om 14 uur komt Agassi op Court 1.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kohl zal makkelijk winnen in drie setjes. nieminen lee, kan weleens naar lee gaan. agassi spannend!
Reply
Dat wint Nieminen wel hoor.

Kohlschreiber hopelijk eenvoudig, maar het maakt me niet zoveel uit, als hij maar wint.

Agassi inderdaad spannend en ook wel belangrijk dat het geen lange vijfsetter wordt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
jaja de 1e break voor Jarkko!! =D>
Reply
En Philip heeft hem ook te pakken!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Genomico Wrote:
AssyriskaFF Wrote:Mooi die lelijke Henman afgedroogd door Federer. Finally iemand die hem lekker een dreun geeft. Ik kan Henman niet uitstaan ( geen enkele Engelse tennisspeler trouwens) dus mooi dat Federer hem vernederd heeft.

Go Agassi!!!!
Jammer dat Steffie niet meedoet.

Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy

(Alleen met die allerlaatste zin ben ik het niet eens. Die Graf kan ik ook niet uitstaan.)

Die forehand van haar was gewoon gaaf Big Grin.
Reply
Die backhand-slice helemaal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nieminen breakt direct naar 1-0 2e set =D>
Reply
En Kohlschreiber doet weer gezellig mee :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Agassi aan het inspelen [-o<
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kohlshreiber moet wel ff 1 setje inleveren, want ik heb op een 3-1 winst ingezet Smile
Reply
Falla wint de 2e in een Tie-Break
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Falla wint de 2e in een Tie-Break

[-o<
Reply


Forum Jump: