The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2006
Safin naar een vijfde set, wat heeft hij het weggegeven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
vamoss gonzo. alles of niets. vooral belangrijk voor Tampie.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik vind die Murray echt vreselijk om naar te kijken, misschien nog wel erger dan Monfils. Het is een onwijs slome drol, hij lacht nooit, sjokt over de baan en is niet echt sportief.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik vind die Murray echt vreselijk om naar te kijken, misschien nog wel erger dan Monfils. Het is een onwijs slome drol, hij lacht nooit, sjokt over de baan en is niet echt sportief.

jammer dat ze zijn pot waarschijnlijk staken straks, had ik niet aan gedacht. kan zijn redding zijn. slim gepland van de engelsen weer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Die Zib kan er echt helemaal niks van :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Rochus 61 61 60. Die Zib kan weliswaar niks, maar dan nog, Hewitt zal zijn eerste test krijgen overmorgen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
tiebreak bij murray!! eruit met die gast!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Benneteau mist een makkelijke smash en verkloot zo zijn minibreak Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
set voor hewitt!!
come on benneteau, gimblestob en GONZO!!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
roddick begint niet meer?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
zal best wel niet nee...
Reply
is beter. nog even een extra dagje rust.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
gonzo breakt!!!!! =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Maar richting de volgende wedstrijd niet. En daar wacht een veel betere tegenstander.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kut murray! precies wat ie nodig had dit! grrr.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat irritante joch wint de TB helaas. Maar ze gaan hem toch niet afkrijgen.
Hewitt heeft het trouwens weer op de rails. Hopelijk maakt hij het nog af vandaag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hij MOET hem in 3-1 winnen!! Anders hebben Kohlschreiber en Bracciali dat voor niets gedaan! Icon_evil
Reply
Ongelooflijk hoeveel bp's Gimelstob afgeweerd heeft. Dat kan niet goed blijven gaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ljubo-gimble lijkt weer een TB te worden. ljubo geeft helemaal niks weg en verdiend eigenlijk de zege. eerlijk is eerlijk. hoe graag ik gimble ook nog zie terugkomen.

gonzo...maak 't af jongen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hewitt-Rochus, wat een topper in de 3e ronde!
Reply
en net als ik 't zeg mist gimble een BP! kut!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wat een lelijk tennis ook bij Murray. Zie liever Safin-Gonzalez.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:en net als ik 't zeg mist gimble een BP! kut!
Blijf dat soort dingen maar zeggen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ai, Gimel mist 2 bp's maar het geeft iig weer een beetje hoop. Gewoon vandaag de TB winnen en morgen de volgende twee sets.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
bye bye safin
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Gonzalez wint van Safin. Het is gunstig voor TM, maar dit gun je Marat ook niet. Hij worstelt echt met zijn vertrouwen en vorm en het zou toch fijn zijn als hij weer terug op zijn oude niveau en in de top-10 komt. Hij was er wel heel dichtbij en de volgende ronde had ook gekund.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
murray 2-0 achter!! :Big Grin
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kohlschreiber, P - Falla, A
Uitslag
Set betting - please check rule 6.7.3 3-1 3.80 3-1 5.00 66.50

Murray, Andrew - Benneteau, J
Uitslag
Set betting - please check rule 6.7.3 3-1 3.65 060629

Galvani, S - Bracciali, D
Uitslag
Set betting - please check rule 6.7.3 1-3 3.50 1-3

5.00/5.00 Weddenschap goedgekeurd 2006-06-29 11:30
48.54

[-o<
Reply
Ik gun het je, jongen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
wordt benneteau 3-1 cruijff! Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: