The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2006
SB loopt flink achter trouwens.

Ik zie nu net op TV dat James gebroken is! Knap van Max, maar James heeft het wel echt laten liggen na die goede derde set.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
James raakt geen bal meer. Wat een kans voor hem om ver te komen op Wimbledon nu Nalbi daar weg is en hij laat het zo liggen... #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Krijgen we straks Verdasco, Ferrero, Bjorkman en Mirnyi in een kwart :eeeek: :eeeek: :eeeek: :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Krijgen we straks Verdasco, Ferrero, Bjorkman en Mirnyi in een kwart :eeeek: :eeeek: :eeeek: :eeeek:
mooi voor jonas...maar blake moet gewoon winnen
Reply
2-0* 15-40

en dan zo'n kans.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
dubbele break..over en uit..dag blake
Reply
Yes!!!!!!!! mirnyi lag al en dan nog die passeerslag!! 3-0... dubbele break!!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Krijgen we straks Verdasco, Ferrero, Bjorkman en Mirnyi in een kwart :eeeek: :eeeek: :eeeek: :eeeek:

Het antwoord lijkt ja te worden.
Ik had gehoopt op een 1/4-finale Nalbi-Björkman, dus vanaf al mijn sympathie voor de ervaren Zweed.
Heya Jonas, Heya Sverige...... :razz: :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Gefeliciteerd CC. Het is jammer omdat de weg naar de halve finale open lag, maar James heeft het zelf laten liggen. Het is jammer dat ik nu niet heel veel punten inhaal op de mensen met Nalbi, maar ja... ben allang blij dat hij ook verliest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
shit. mirnyi mist een bp voor 5-0 en de daarmee de beslissing. hij moet nu nog wel gewoon 2 games winnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Krijgen we straks Verdasco, Ferrero, Bjorkman en Mirnyi in een kwart :eeeek: :eeeek: :eeeek: :eeeek:

zou nog stepanek kunnen worden nu hij de 3e set wint van ferrero..
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
2e bp gemist. als blake dit maar niet aangrijpt om weer normaal te gaan tennissen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
BP#4 nu. kom op max. beslis 't.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Jaaa 5-0! over nu echt!!

bedankt ad. zou eerlijk zeggen dat ik dit echt niet meer verwacht had. op de BBC waren ze ook lyrisch over Blake, ik zag 't natuurlijk zelf ook. ik zag niemand die hem kon stoppen richting de 90 punten en de halve finale. heel raar dat de wedstrijd zo kantelde. maar oh zo lekker voor mij. hopelijk kan nu mirnyi die halve finaleplek opeisen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
6-1 6-0 in de laatste 2 sets. :eeeek:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
en nu die murray eraf tegen benneteau!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:en nu die murray eraf tegen benneteau!
Ik ga mijn essay inleveren en daarna Duitsland-Argentinie in de stad kijken.

Moedig Julien voor mij aan, CC! DAt ben je wel aan me verplicht nu!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:5-2 Verdasco, wat een verrassing hangt hier in de lucht...

Verrassing, verrassing? Had 't uiteraard zien aankomen :wink: :lol: Want Verdasco was natuurlijk nog niet rendabel met 15 punten!!
Reply
H2H Mirnyi-Bjorkman is 1-9 :eeeek: Icon_evil

Moet dan maar 2-9 worden nu.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
berdych een break voor in de 3e set tegen haas. 1-1 in sets.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
come on Wawje!!!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kom net binnen en zie Ancic twee setpoints missen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ancic speelt echt een klasse-TB =D>
Snap niet dat hij niet eerder gebroken heeft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
wawrinka speelt goed hoor ad. zeker gelijkwaardig. is ook aan de stats te zien. hopen dat jij dit niveau nog een paar sets kan volhouden.

Berdych 6-5 in de 5e set. op service.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik zag het ook wel in de TB, maar ik vond Ancic toch duidelijk de betere vanaf 6-5. Hij is, net als bij Hernych, net zo goed van achteruit en heeft een betere service. Daarom gaat hij dit ook gewoon winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
betere service wel, de rest ben ik gewoon weer niet met je eens, maar dat hoeft ook niet. geef wawje nog wel een goeie kans. de narigheid is alleen dat de servicekannonen ook vaak de TB winnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wat ik ervan gezien heb is dat als Wawrinka een tweede service sloeg of een iets kortere bal, dat Mario meteen die bal aanpakte en aanviel. In de lange rally is Wawrinka waarsch beter, maar het is wel gras.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kut, ze gaan eruit bij de BBC Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
2 mp berdych
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Berdych wint, knap.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: