The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2006
Agassi onderschat de snelheid van Nadal tot nu toe. Hij moet meer risico gaan nemen en meer oplopen, wil hij nog winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Agassi onderschat de snelheid van Nadal tot nu toe. Hij moet meer risico gaan nemen en meer oplopen, wil hij nog winnen.

Meer oplopen kost meer energie en dat houdt hij niet vol. Ben wel met je eens dat hij na sommige ballen er achteraan moet lopen, maar dat was vroeger zijn spel ook niet.
Reply
Tursunov heeft nu wel de break voorsprong in de 3e set.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
hewitt een set en een break voor. nadal 2-0 in sets voor. laatste set voor agassi op wimbledon waarschijnlijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
[quote="Ad Wim"]Agassi onderschat de snelheid van Nadal tot nu toe. quote]

[-(
Reply
Hewitt staat echt gehakt te maken van Rochus. Knap zeg.
Hji staat ook echt heel goed te spelen, zo mag ik het zien! Op naar toernooiwinst Lleyton, het is toch al zo'n rare Wimbledon.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Hewitt staat echt gehakt te maken van Rochus. Knap zeg.
Hji staat ook echt heel goed te spelen, zo mag ik het zien! Op naar toernooiwinst Lleyton, het is toch al zo'n rare Wimbledon.

hewitt heeft iedereen dus veel extra punten pak je niet met hem.
tursunov wint heel knap de 3e set met 6-1 van Ljubo, zou hij een 2-0 achterstand in sets goed kunnen maken?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Hewitt staat echt gehakt te maken van Rochus. Knap zeg.
Hji staat ook echt heel goed te spelen, zo mag ik het zien! Op naar toernooiwinst Lleyton, het is toch al zo'n rare Wimbledon.

hewitt heeft iedereen dus veel extra punten pak je niet met hem.
tursunov wint heel knap de 3e set met 6-1 van Ljubo, zou hij een 2-0 achterstand in sets goed kunnen maken?

Het gaat er Ad natuurlijk om dat Federer dan niet wint.
Reply
Zou ad 't zelf geloven? :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hewitt en Gonzalez allebei makkelijk 2-0 in sets voor.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kohlschreiber gaat beginnen. Hup Philip!

Hewitt breakt meteen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kohlschreiber breakt meteen!! =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Laatste game voor Agassi op Wimbledon!

Agassi! =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Agassi gaat eraf. Jammer dat hij die TB niet won, dan was het waarsch een hele andere westrijd geweest. Maar dan nog, Nadal speelt heel goed en verdient het.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kippenvel :cry:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Klasse van Nadal dat hij niet te enthousiast juicht.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vamos Rafa!!
Reply
Genomico Wrote:Vamos Rafa!!

Nu even wat respect naar Andre toe :wink:
Reply
Tja, het was een gok om Andre te nemen. De kans op 90 punten was namelijk aanwezig. Nadal had er gewoon af gemoeten tegen Kendrick. Hij was vandaag gewoon te goed en juist niet de speler die Andre tegenover zich had moeten hebben. Maar ach, Andre is niet mijn grootste verlies deze week.
Wel extra balen dat Fish opgeeft, want die was zo onwijs in vorm.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
6-1 Kohlschreiber :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ferrer komt ook goed terug.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tjonge, wat is die Ivan toch geslepen. Pakt meteen de eerste kans in de vierde set net als in de eerste set. Kutzooi!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ljubicic breakt daar tursunov hangt ook aan een zijden draadje nu. niet goed voor ad dit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
shit ollie komt ook terug en nieminen 3-0 tegen kohlschreiber. :x
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tursunov breakt terug =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hewitt geen moment in de problemen tegen Ollie, die toch een topseizoen heeft =D>
Alleen een Roddick on fire kan hem nog uit de finale houden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mp ljubo
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
sp Tursunov
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
tursu pakt 'm in extremis. 5e set daar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tursunov speelde een klasse-TB. Eindelijk pakt hij de belangrijke punten. Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen daar.

Kohlschreiber is het wel helemaal kwijt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: