The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2006
Hij pakt dan wel de belangrijke punten in de TB, maar mist wel meteen 3 bp's aan het begin van de vijfde Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dubbele break Tursu *5-2. Niet meer verwachte punten voor Adje! =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
pff kohlschreiber weert 2 bps af, dan was 't gebeurd geweest met 'm in de 3e set.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
kut toch de break voor nieminen. serveert op 5-3 voor de 3e set. vooral goed voor cruijff... hij heeft als enige nieminen en als 1 van de weinige geen kohlschreiber.

nu kunnen wel wawje en ancic op de baan komen!! zowel voor TM als MV super belangrijk dat Wawje deze wint.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tursunov \Big Grin/

Eindelijk weer eens wat goed nieuws. Op naar de halve finale, Dimitri!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
nieminen gaat winnen. Sad
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat is jammer, maar Mario gaat ook winnen Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En nieminen gaat 't waarschijnlijk in de TB doen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
De twee Andy's tegen elkaar nu. Sowieso gaat er een veelgekozen speler uit die ik niet heb. Het maakt me niet zoveel uit. Als ik moet kiezen, liever Roddick exit omdat die gevaarlijker is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:En nieminen gaat 't waarschijnlijk in de TB doen.
Kohl kwam nog terug van 4-2 tot 4-4, maar verliest hem met 7-4 Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
jammer dat wawje-ancic gister is gestaakt, wawje lijkt me nu enkele maatjes te klein terwijl ie gister minstens gelijkwaardig was. maar ancic gaat er op z'n laatst tegen Federer uit. daar kan ik wel mee leven.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Roddick verliest!

Wat een strop voor Haggie en Mailman. En dan heeft Haggie nog geluk met Fish.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een derde set bij Grosjean! Al 6 breaks in 9 games. Allez Grosjean, houd je service nu!

Maar nee hoor, GODVER! Zo goed terugvechten elke keer, maar wel gebroken worden als je voor de set serveert :letitallout:

Ze zullen er wel mee kappen nu.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Grosjean gaat toch niet van Baghdatis verliezen op gras?! :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mirnyi gaat me helaas niet de gehoopte 90 punten brengen. Sad
Stepanek-Bjorkman voor een plek in de halve finale van Wimbledon. :eeeek:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Henmiet Hill stil.....Mount Murray stil....heel England (voetbal) stil Hakkuh Hakkuh Hakkuh
Reply
centre court Wrote:Mirnyi gaat me helaas niet de gehoopte 90 punten brengen. Sad
Stepanek-Bjorkman voor een plek in de halve finale van Wimbledon. :eeeek:
Wat dacht je van Baghdatis en straks ook Nieminen in de kwart?! :eeeek: :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja ongelofelijk. Met RG was 't ook allemaal al zo verrassend.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Behalve dan die ene zekerheid...

Tursunov wordt trouwens weggespeeld door Jarkko. Dat vind ik wel heel verrassend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
die ancic is onverzadigbaar. als federer 'm er dan maar uit slaat.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
federer en djokovic breaken! :Big Grin
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Flink servicegeweld op baan 2. Allebei pas 1 bp gehad, maar wel allebei meteen gepakt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tursunov heeft al wel 3 kansen gehad om terug te breaken in de derde, maar pakt ze nog niet. Het blijft natuurlijk wel een beest die dit gewoon weer in 5 kan winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En weer een kans.....
Reply
Al 5 kansen gemist in de 3e set :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Federer op z'n best =D> =D> =D>
Echt ongelovelijk wat hij laat zien =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
nu wel raak...
Reply
Jippie!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ancic mist een 15-40 om terug te breaken naar 5-5 :letitallout:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
1-1 in sets bij ancic.

come on djoko =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: