The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Herbert Dijkstra's quote van de dag
*Hop*

Deze zocht ik, ik breng jullie vast in de stemming voor 3 weken Herbert & Maarten Sad
Reply
=D> =D> =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Daar gaat Ulrich!

Ohnee, het is Kloden...
Reply
In de echte etappes zit martje ''ik laat niemand uitpraten'' smeets er tenminste bij.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hoe zou het met de vader van die franse wielrenner zijn? :-k
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Was die nou slager voor ie postbode werd, of was ie nou kaasboer voor ie schoenmaker werd?
Reply
Ik doelde hierop, Dugarry:

Mukkus Wrote:
Mukkus Wrote:Zo, even de NOS gemailed. Ik heb dat verhaal over de vader van Vouckler nog nooit gehoord. Wil ik ook wel eens horen:

Elk jaar volg ik de tour de france met meer dan gemiddelde interesse. Helaas heb ik de verhalen van Herbert Dijkstra over de vader van Vouckler tot op heden toevallig gemist. Zowel dit jaar als vorig jaar. Deze in de ogen van vele mensen onnodige informatie vind ik zeer interessant, vaak gebeurd er weinig in zo'n koers, en dan is het heerlijk om naar de verhalen van Herbert Dijkstra te horen ( :wink: dat lieg ik dus, red.).

Mijn vraag is: Kan Herbert Dijkstra, dit seizoen, als de franse wielrenner Voeckler in beeld komt, nogmaals dat verhaal over de vader van Vouckler vertellen?

Ik wacht uw reactie af.

bvd
m.vr.gr.
Muk Esde

Reactie van de NOS, ik ben morgen niet voor de tv weg te slaan! :wink:

Geachte heer

Hartelijk dank voor uw e-mail. Uw complimenten en verzoek heb ik inmiddels doorgezonden naar de betrokken redactie.

Met vriendelijke groet,

F.W. Jaski

NOS Publieksvoorlichting

Whoehoea. Complimenten! Nu gaat die Herbert Dijkstra ook nog denken dat er mensen zijn die hem waarderen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
:lol: :lol:
The great old Ludwig von...
Reply
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Zo zijn er meer van die verhalen die Mart, Herbert en die Maarten Dutroux vertellen. Die Maarten werd in zijn tijd trouwens niet echt gewardeerd zdoor zijn collega renners, het schijnt een kontekruiper first class te zijn.

Doe mij maar Radio Tour de France, met Jean Nelisse!
Reply
Kent Jean de hedendaagse renners wel dan? Ik dacht dat hij alleen renners kende die al of bijna overleden zijn.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Zouden we hier voor de komende Tour de France niet een aantal leuke 'kijkersvragen' kunnen bedenken en die doormailen naar de redactie van Studio Sport?

Ik ben wel benieuwd of ze dat soort verzoeken daadwerkelijk behandelen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Goed idee Mukkus, beginnen met normale vragen, maar ze steeds iets banaler maken.
Reply
Er zullen neem ik aan toch ook wel mensen zijn op dit forum die de tour via Sporza volgen :eeeek:
Make tea, not war
Reply
wielrennen inderdaad altijd op sporza, al begint dat boonen-is-god gezeik ook vervelend te worden. tijdens de tour van voeckler konden veel nederlanders, waaronder ik, sporza niet ontvangen. verdwenen in de bermuda driehoek ofzo..
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Verheug me nu alweer op de quotes van Renaat....Daarbij zijn de uitspraken van Herbert kinderspel =D>
Make tea, not war
Reply
Renaat for President.. prachtig commentaar op de Belg..... een aanrader!
Wie dit leest is gek
Reply
Neem aan dat Wuyts - de Clerq voor het commentaar zorgen? En de Belg heeft in de Tour toch geen motor?
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Mukkus Wrote:Ik doelde hierop, Dugarry:

Mukkus Wrote:
Mukkus Wrote:Zo, even de NOS gemailed. Ik heb dat verhaal over de vader van Vouckler nog nooit gehoord. Wil ik ook wel eens horen:

Elk jaar volg ik de tour de france met meer dan gemiddelde interesse. Helaas heb ik de verhalen van Herbert Dijkstra over de vader van Vouckler tot op heden toevallig gemist. Zowel dit jaar als vorig jaar. Deze in de ogen van vele mensen onnodige informatie vind ik zeer interessant, vaak gebeurd er weinig in zo'n koers, en dan is het heerlijk om naar de verhalen van Herbert Dijkstra te horen ( :wink: dat lieg ik dus, red.).

Mijn vraag is: Kan Herbert Dijkstra, dit seizoen, als de franse wielrenner Voeckler in beeld komt, nogmaals dat verhaal over de vader van Vouckler vertellen?

Ik wacht uw reactie af.

bvd
m.vr.gr.
Muk Esde

Reactie van de NOS, ik ben morgen niet voor de tv weg te slaan! :wink:

Geachte heer

Hartelijk dank voor uw e-mail. Uw complimenten en verzoek heb ik inmiddels doorgezonden naar de betrokken redactie.

Met vriendelijke groet,

F.W. Jaski

NOS Publieksvoorlichting

Whoehoea. Complimenten! Nu gaat die Herbert Dijkstra ook nog denken dat er mensen zijn die hem waarderen.

Zal het verhaal van de Algerijn Zaaf dit jaar ook weer van stal gehaald worden? =D>
Reply
Of dat van die dooie Amerikaan "Put me back on my bike!".
Reply
"Ongelooflijk wat hier gebeurt!.......en we hebben niet gezien wat er gebeurt....." :roll:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ik zat echt te wachten op: "Het spel is op de wagen......"
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Jajajajajajaaaaaaaaaaaaaaa, daaaaaaar was ie weeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!! "Of hij heeft gewoon puur zitten linkeballen" Aldus Maarten du Kloot... :lol:

Edit: en ik heb ook alweer een 'echte klasbak' voorbij horen komen. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ook mooi met de camera vanuit een heli op 500 meter hoogte, met renners zo groot als mieren, over de renner die op de cauberg wordt teruggepakt:

"Aan zijn postuur te zien is dat Jolie"

Maar 15 minuten eerder bij de val van Valverde:

"En Jolie lijkt niets te mankeren maar staat op een nieuwe fiets te wachten" :-k
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
''De Tour wacht nooit!'' vandaag zeker 5x gehoord.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hij moet nog wel even doorrijden ! 0.2 seconde later-> en hij is er ! #-o
Bangkok resident.
Reply
centre court Wrote:''De Tour wacht nooit!'' vandaag zeker 5x gehoord.

Dan mag je weleens beter luisteren, ze gebruiken de uitdrukking: "De tour wacht op niemand..."
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Hebben jullie allemaal tijd om de Tour te volgen, joh Wink ?
Reply
En nog met plezier ook !
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Maarten elke etappe wel een paar keer: "je kunt er de klok op gelijk zetten dat..."
Reply
Bakke Wrote:Hebben jullie allemaal tijd om de Tour te volgen, joh Wink ?

Als je na werktijd gewoon naar huis gaat ipv naar een bar dan kun je gewoon de finish meemaken hoor... :wink:
Reply


Forum Jump: