The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
#-o
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Tja, het is wachten op het moment dat Arjen Robben wordt teruggezet naar het 2e elftal... :wink:
Reply
Het is rond: Lazovic naar Vitesse.

En de "carriere" van Anthony Lulring neemt wederom een verrassende wending: komend seizoen zal hij op huurbasis spelen voor FC Den Bosch. Undecided
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
de nieuwe Wrote:En de "carriere" van Anthony Lulring neemt wederom een verrassende wending: komend seizoen zal hij op huurbasis spelen voor FC Den Bosch.



Quote:[Image: lurling-50120.onlineBild.jpg]
Lurling maakt comeback bij FC Den Bosch
6/7/2006 8 :25

Anthony Lurling keert teurg bij de club waar hij zijn loopbaan begon. FC Den Bosch huurt de 29-jarige aanvaller voor een seizoen van 1. FC Köln.
'Er is de afgelopen weken hard gewerkt om Lurling weer naar De Vliert te krijgen', vertelt manager voetbalzaken Fred van der Hoorn. 'De concurrentie was groot en dus zijn we blij dat het is gelukt. Met hem hebben we er een zeer ervaren aanvaller bij met wie we onze aspiraties hopen waar te kunnen maken.'

Lurling begon zijn loopbaan in het seizoen 1994/95 bij de Bossche club, waarvoor hij vijf jaar in de eerste divisie uitkwam. Via SC Heerenveen, Feyenoord, NAC Breda, Köln en RKC Waalwijk keert de geboren Bosschenaar terug. Hij speelde 339 competitieduels en maakte 105 goals.

FC Den Bosch nam in het huurcontract een optie op om Lurling over te nemen van Köln, waar het contract van de aanvaller nog doorloopt tot medio 2008. Indien FCDB komend seizoen promoveert, treedt de optie automatisch in werking en zal Lurling voor vier jaar aan de Brabantse club verbonden zijn.
:lol:
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
FC Wageningen Wrote:
de nieuwe Wrote:En de "carriere" van Anthony Lulring neemt wederom een verrassende wending: komend seizoen zal hij op huurbasis spelen voor FC Den Bosch.



Quote:Lurling maakt comeback bij FC Den Bosch
6/7/2006 8 :25

Anthony Lurling keert teurg bij de club waar hij zijn loopbaan begon. FC Den Bosch huurt de 29-jarige aanvaller voor een seizoen van 1. FC Köln.
'Er is de afgelopen weken hard gewerkt om Lurling weer naar De Vliert te krijgen', vertelt manager voetbalzaken Fred van der Hoorn. 'De concurrentie was groot en dus zijn we blij dat het is gelukt. Met hem hebben we er een zeer ervaren aanvaller bij met wie we onze aspiraties hopen waar te kunnen maken.'

Lurling begon zijn loopbaan in het seizoen 1994/95 bij de Bossche club, waarvoor hij vijf jaar in de eerste divisie uitkwam. Via SC Heerenveen, Feyenoord, NAC Breda, Köln en RKC Waalwijk keert de geboren Bosschenaar terug. Hij speelde 339 competitieduels en maakte 105 goals.

FC Den Bosch nam in het huurcontract een optie op om Lurling over te nemen van Köln, waar het contract van de aanvaller nog doorloopt tot medio 2008. Indien FCDB komend seizoen promoveert, treedt de optie automatisch in werking en zal Lurling voor vier jaar aan de Brabantse club verbonden zijn.
:lol:
Dat zei ik Undecided
Reply
de nieuwe Wrote:Het is rond: Lazovic naar Vitesse.

En de "carriere" van Anthony Lulring neemt wederom een verrassende wending: komend seizoen zal hij op huurbasis spelen voor FC Den Bosch. Undecided

Niet slecht, al had ik Kluivert ook een mooie optie gevonden. :wink:
Zo, nu toch maar weer een plekkie op zuid bemachtigen.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Het zal toch niet.... Sad

Quote: Cocu doet woning in de verkoop

De Telegraaf meldt dat Phillip Cocu zijn woning (villa) in de verkoop heeft gedaan. Eerder deze week kwam het opvallende bericht naar buiten dat de aanvoerder van PSV een aanbieding uit Qatar heeft ontvangen om daar te komen voetballen. Het is onduidelijk waarom het pas gerenoveerde huis opeens te koop staat.

Cocu heeft echter een tweede huis in Nederland. Dit huis ligt in het Blixembos, nabij Eindhoven.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Hij heeft ook een vakantiehuisje hier vlakbij, in Heeg. In nederland zal hij dus niet zonder woning komen te zitten... :wink:
Reply
Ekslem Wrote:Het zal toch niet.... Sad

Quote: Cocu doet woning in de verkoop

De Telegraaf meldt dat Phillip Cocu zijn woning (villa) in de verkoop heeft gedaan. Eerder deze week kwam het opvallende bericht naar buiten dat de aanvoerder van PSV een aanbieding uit Qatar heeft ontvangen om daar te komen voetballen. Het is onduidelijk waarom het pas gerenoveerde huis opeens te koop staat.

Cocu heeft echter een tweede huis in Nederland. Dit huis ligt in het Blixembos, nabij Eindhoven.

Ik heb een tijd geleden een tv programma gezien over het leven van de De Boertjes in Qatar en ik kan me erg goed voorstellen dat Cocu hier op in zou gaan!
Reply
Matador! Wrote:Hij heeft ook een vakantiehuisje hier vlakbij, in Heeg. In nederland zal hij dus niet zonder woning komen te zitten... :wink:

Matador, heb je wat te doen met oud en nieuw? :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Jans verlengt in Venlo en wordt verhuurd aan NEC
VENLO Vrijdag 7 Juli 2006 10:05 uur

VVV-Venlo heeft met Paul Jans overeenstemming bereikt over het verlengen van zijn huidige contract (aflopend op 30 juli 2007) met 1 jaar tot en met 30 juni 2008. VVV-Venlo heeft tevens met NEC overeenstemming bereikt over een huurovereenkomst voor het seizoen 2006/2007 die Paul Jans in staat stelt om zich in de Eredivisie te bewijzen.
De Nijmegenaren hebben tevens een eerste optie tot koop bedongen.
De 24-jarige Jans staat als sinds het seizoen 2000/2001 onder contract bij de Venlonaren. In 148 wedstrijden scoorde de aanvaller 33 treffers.

bron: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.eerstedivisie.info">http://www.eerstedivisie.info</a><!-- w -->
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Mukkus Wrote:
Matador! Wrote:Hij heeft ook een vakantiehuisje hier vlakbij, in Heeg. In nederland zal hij dus niet zonder woning komen te zitten... :wink:

Matador, heb je wat te doen met oud en nieuw? :wink:

Wil je z'n huis verbouwen dan? :8:
Reply
Ekslem Wrote:Het zal toch niet.... Sad

Quote: Cocu doet woning in de verkoop

De Telegraaf meldt dat Phillip Cocu zijn woning (villa) in de verkoop heeft gedaan. Eerder deze week kwam het opvallende bericht naar buiten dat de aanvoerder van PSV een aanbieding uit Qatar heeft ontvangen om daar te komen voetballen. Het is onduidelijk waarom het pas gerenoveerde huis opeens te koop staat.

Cocu heeft echter een tweede huis in Nederland. Dit huis ligt in het Blixembos, nabij Eindhoven.

geef mij maar het Enge Bos...
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Bor de Wolf Wrote:geef mij maar het Enge Bos...

Ik ben zo onderhand toch wel benieuwd geworden naar dat Enge bos... volgende week maar eens op safari

http://www.hetactiviteitencentrumvandepeel.nl/
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Matador! Wrote:
Mukkus Wrote:
Matador! Wrote:Hij heeft ook een vakantiehuisje hier vlakbij, in Heeg. In nederland zal hij dus niet zonder woning komen te zitten... :wink:

Matador, heb je wat te doen met oud en nieuw? :wink:

Wil je z'n huis verbouwen dan? :8:

Of een beetje ludiek....dat hele huis even opnieuw behangen, jij weet wel waar je ajax-behang kunt krijgen. :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Treesong Wrote:
Bor de Wolf Wrote:geef mij maar het Enge Bos...

Ik ben zo onderhand toch wel benieuwd geworden naar dat Enge bos... volgende week maar eens op safari

http://www.hetactiviteitencentrumvandepeel.nl/

Op zoek naar Oleta met de jeep... Moet niet gekker worden :waf:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ekslem Wrote:Het zal toch niet.... Sad

Quote: Cocu doet woning in de verkoop

De Telegraaf meldt dat Phillip Cocu zijn woning (villa) in de verkoop heeft gedaan. Eerder deze week kwam het opvallende bericht naar buiten dat de aanvoerder van PSV een aanbieding uit Qatar heeft ontvangen om daar te komen voetballen. Het is onduidelijk waarom het pas gerenoveerde huis opeens te koop staat.

Cocu heeft echter een tweede huis in Nederland. Dit huis ligt in het Blixembos, nabij Eindhoven.

Noodgedwongen moet Cocu zijn vakantiehuisje verkopen vanwege het mislopen van de nodige WK-premies :razz:
Reply
Quote:AT5: Kluivert in gesprek met Ajax

AT5 heeft uit betrouwbare bron vernomen dat Patrick Kluivert in gesprek is met Ajax over een mogelijke terugkeer. De 30-jarige aanvaller staat nog onder contract bij Valencia, maar mag daar vertrekken. De Spaanse club heeft in de persoon van Fernando Morientes al een opvolger in huis. Kluivert heeft na Engeland ook een mislukt seizoen in Spanje achter de rug. In tien wedstrijden scoorde hij slechts 1 keer.

mag toch hopen dat ze em dan op 10 of op de bank zetten
Reply
harry_bierdop Wrote:Jans verlengt in Venlo en wordt verhuurd aan NEC
VENLO Vrijdag 7 Juli 2006 10:05 uur

VVV-Venlo heeft met Paul Jans overeenstemming bereikt over het verlengen van zijn huidige contract (aflopend op 30 juli 2007) met 1 jaar tot en met 30 juni 2008. VVV-Venlo heeft tevens met NEC overeenstemming bereikt over een huurovereenkomst voor het seizoen 2006/2007 die Paul Jans in staat stelt om zich in de Eredivisie te bewijzen.
De Nijmegenaren hebben tevens een eerste optie tot koop bedongen.
De 24-jarige Jans staat als sinds het seizoen 2000/2001 onder contract bij de Venlonaren. In 148 wedstrijden scoorde de aanvaller 33 treffers.

bron: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.eerstedivisie.info">http://www.eerstedivisie.info</a><!-- w -->


Hier gaat NEC nog veel plezier aan beleven
Make tea, not war
Reply
Riekki Wrote:
harry_bierdop Wrote:Jans verlengt in Venlo en wordt verhuurd aan NEC
VENLO Vrijdag 7 Juli 2006 10:05 uur

VVV-Venlo heeft met Paul Jans overeenstemming bereikt over het verlengen van zijn huidige contract (aflopend op 30 juli 2007) met 1 jaar tot en met 30 juni 2008. VVV-Venlo heeft tevens met NEC overeenstemming bereikt over een huurovereenkomst voor het seizoen 2006/2007 die Paul Jans in staat stelt om zich in de Eredivisie te bewijzen.
De Nijmegenaren hebben tevens een eerste optie tot koop bedongen.
De 24-jarige Jans staat als sinds het seizoen 2000/2001 onder contract bij de Venlonaren. In 148 wedstrijden scoorde de aanvaller 33 treffers.

bron: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.eerstedivisie.info">http://www.eerstedivisie.info</a><!-- w -->

Hier gaat NEC nog veel plezier aan beleven

Want? Hij zet goeie koffie ofzo?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
'Saviola wil geen salaris inleveren'

Volgens de Spaanse krant Sport gaat Saviola er voorlopg vanuit dat hij zich op 17 juli gewoon bij Barcelona meldt voor de eerste training. De Argentijn zou geen salaris willen inleveren van de 3,5 miljoen euro netto die hij bij Barcelona zou verdienen. Zijn contract loopt nog een seizoen door en daarna is hij transfervrij. Sport meldt exact wat PSV, Arsenal, Sevilla en Panathinaikos zouden hebben geboden. PSV zou de enige zijn geweest die de gevraagde transfersom van 6 miljoen euro zou willen betalen. Die salariseisen zijn echter te gortig voor PSV. Dat geldt ook voor de andere clubs. Panathinaikos zou volgens Sport dat salaris wel willen betalen voor twee seizoenen, maar alleen als hij transfervrij komt.

==
'Salcido komt per direct naar Eindhoven'

Het Mexicaanse El Dictamen meldt dat de transfer van Carlos Salcido naar PSV rond is. De vice-voorzitter van Chivas laat weten dat de transfer in principe per direct ingaat en dat hij dus niet later deze maand nog in de Copa Libertadores mee zal spelen voor Chivas. Die wens zou de onderhandelingen hebben bemoeilijkt. Uit voorzorg ontbrak Salcido gisteren al in een oefenwedstrijd van de Mexicaanse club. Salcido verklaarde erg blij te zijn om het goede nieuws van de transfer te vernemen. Vandaag hoopt hij dat alles officieel rondgemaakt wordt.
Reply
Quote:Alex terug in Eindhoven
10 juli 2006

PSV-verdediger Alex is weer terug in Eindhoven. De Braziliaan ontbrak vorige week op de eerste training omdat hij zich moest melden bij Chelsea, maar vanmiddag trok hij zijn PSV-shirt weer aan. Verwacht wordt dat Alex voorlopig in Eindhoven zal blijven.

Naar verluidt zullen PSV, Alex en Chelsea deze week het papierwerk in orde maken, zodat de Eindhovense club nog één seizoen op huurbasis een beroep kan doen op de Tank. Ook Alex hoopt dat PSV en Chelsea snel een definitief akkoord zullen bereiken. "Ik heb het hier enorm naar mijn zin en ben dan ook blij om weer terug te zijn op De Herdgang", zegt hij op de website van de Eindhovense club.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
=D> =D> =D> =D>
Reply
Quote:Onfortuinlijke Van der Gun terug in Nederland

10/7/2006 14:36

FC Utrecht heeft Cedric van der Gun gecontracteerd. De aanvaller tekent een contract voor drie seizoenen in de Domstad.
Bij Utrecht moet Van der Gun zijn loopbaan van een nieuwe impuls voorzien. De 27-jarige Hagenaar kende een teleurstellend seizoen bij Borussia Dortmund. Vanwege een gescheurde kruisband was Van der Gun bijna het gehele seizoen uitgeschakeld.

Utrecht kan de aanvaller transfervrij overnemen van Dortmund. In zomer van 2005 tekende Van der Gun een contract voor slechts één seizoen bij de club van trainer Bert van Marwijk.

Zijn nieuwe coach Foeke Booy is blij met de nieuwe aanwinst. 'Hij is een Nederlandse speler met veel ervaring die een toegevoegde waarde heeft voor ons team, zeker omdat we ons aanvallend moesten versterken. Het is een moedig besluit van Cedric om Borussia Dortmund te verlaten. De trainer wilde hem graag houden, maar hij heeft nu voor ons gekozen.'
Goede aanwinst voor Utrecht. Hun aankoopbeleid is toch altijd erg sterk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Quote:Onfortuinlijke Van der Gun terug in Nederland

10/7/2006 14:36

FC Utrecht heeft Cedric van der Gun gecontracteerd. De aanvaller tekent een contract voor drie seizoenen in de Domstad.
Bij Utrecht moet Van der Gun zijn loopbaan van een nieuwe impuls voorzien. De 27-jarige Hagenaar kende een teleurstellend seizoen bij Borussia Dortmund. Vanwege een gescheurde kruisband was Van der Gun bijna het gehele seizoen uitgeschakeld.

Utrecht kan de aanvaller transfervrij overnemen van Dortmund. In zomer van 2005 tekende Van der Gun een contract voor slechts één seizoen bij de club van trainer Bert van Marwijk.

Zijn nieuwe coach Foeke Booy is blij met de nieuwe aanwinst. 'Hij is een Nederlandse speler met veel ervaring die een toegevoegde waarde heeft voor ons team, zeker omdat we ons aanvallend moesten versterken. Het is een moedig besluit van Cedric om Borussia Dortmund te verlaten. De trainer wilde hem graag houden, maar hij heeft nu voor ons gekozen.'
Goede aanwinst voor Utrecht. Hun aankoopbeleid is toch altijd erg sterk.

:roll: Vertel...
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Valt me gewoon op, dat ik bijna al hun aankopen goed vind voor die club. Ze vinden vaak een goede mix tussen afdankertjes van topclubs en goede talenten, uit de (goede) jeugdopleiding of elders.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als ze al een goed aankoop beleid hadden, dan is die reputatie door het aantrekken van van der Gun helemaal verdwenen. 4e rangs prutser is het, maar aan de andere kant misschien wel goed genoeg voor Utrecht.
Reply
Ik noem Nelisse nou geen topaankoop? Shew-A-tjon? Grandell?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Nelisse vind ik voor Utrecht gewoon goed. Die andere twee zijn inderdaad minder gebleken afgelopen seizoen, maar het kan natuurlijk niet allemaal goed zijn. Ik vond Caluwe en Ramzi erg goed geregeld vorig seizoen in de winterstop.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Nelisse vind ik voor Utrecht gewoon goed. Die andere twee zijn inderdaad minder gebleken afgelopen seizoen, maar het kan natuurlijk niet allemaal goed zijn. Ik vond Caluwe en Ramzi erg goed geregeld vorig seizoen in de winterstop.

Dus vanuit die aankopen (en Kuyt uiteraard) vind jij dat ze een heel erg goed aankoopbeleid hebben?

Het is een middelmatige club met middelmatige spelers waar wel het beste uit word gehaald want ze doen het wel goed. Maar om nou te zeggen dat ze een goed aankoop beleid hebben vind ik wat ver gaan.
Net zoals de rest van Utrecht vind ik dat ze een middelmatig aankoop beleid hebben, dat onderscheid hun van de top 3 + AZ
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply


Forum Jump: