The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Status Tennispoll 2006
Komt goed in de finale Geno.

baghdatis-federer 1 in 4.

iedereen gaat voor federer en ik ga voor de revanche van baghdatis voor 't verlies in de AO finale.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hoeveel punten is de finale waard. Je zou het misschien in de spelregels kunnen opzoeken maar die komen niet overeen met de ounten van de halve finale.
Is er iets gewijzigd aan de spelregels?
Reply
andre Wrote:Hoeveel punten is de finale waard. Je zou het misschien in de spelregels kunnen opzoeken maar die komen niet overeen met de ounten van de halve finale.

6+3 zoals dat bij Roland Garros en de AO ook het geval was.

De spelregels zal ik binnenkort eens aanpassen...
Reply
Pas dan meteen ook een keer dat tekstje aan! Nu weet iedereen wel dat ik de eerste week heb gewonnen :waf:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Genomico Wrote:
andre Wrote:Hoeveel punten is de finale waard. Je zou het misschien in de spelregels kunnen opzoeken maar die komen niet overeen met de ounten van de halve finale.

6+3 zoals dat bij Roland Garros en de AO ook het geval was.

De spelregels zal ik binnenkort eens aanpassen...

harry_bierdop Wrote:Pas dan meteen ook een keer dat tekstje aan! Nu weet iedereen wel dat ik de eerste week heb gewonnen :waf:

Gedaan allemaal!!
Reply
Kuiper, gefeliciteerd met je 1e weekoverwinning dit jaar!! Het werd tijd, want je was de hoogst geklasseerde in de CR die er nog geen had :wink:

Mist neemt de koppositie in de CR weer over.
Reply
Andre doet 2x mee. 1x de weekwinst en nu een 2e plaats =D>
Reply
Genomico Wrote:Kuiper, gefeliciteerd met je 1e weekoverwinning dit jaar!! Het werd tijd, want je was de hoogst geklasseerde in de CR die er nog geen had :wink:

Mist neemt de koppositie in de CR weer over.

Maar wel gelijk een mooie overwining. Wimbledon was toch altijd al mijn favoriete toernooi!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Als Federer die smash had gemaakt in de tweede tie-break... Wink
Reply
Mist Wrote:Als Federer die smash had gemaakt in de tweede tie-break... Wink

Dan had ie de tie-break met 7-3 verloren :roll:
Reply
Alles zit nog lekker dicht bij elkaar...
Reply
Genomico Wrote:Alles zit nog lekker dicht bij elkaar...

Dan moet je in de 2e ronde wel het punt aan Massu geven en weghalen bij Acasuso, dan klopt het weer helemaal. :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
THE MAILMAN Wrote:
Genomico Wrote:Alles zit nog lekker dicht bij elkaar...

Dan moet je in de 2e ronde wel het punt aan Massu geven en weghalen bij Acasuso, dan klopt het weer helemaal. :razz:

:oops: Maar het is aangepast.
Reply
CC weer ouderwets aan kop in de tussenstand (tot de halve finales van Newport).
Reply
Haal dat ouderwets maar weg Geno! Is een hele tijd bedroevend gegaan. zie dit als een ommekeer. :wink:
Reply
Wat ik altijd heb aangehouden is dat als een wedstrijdenreeks minder dan 10x wordt gepolld, dat dan een compensatie regeling ingevoerd wordt. Degene die niet hebben gepolld krijgen het aantal punten van de slechtste poller -1, wat in deze finaleronde dus 2 punten is. Dit heb ik nu ook ingevoerd.

CC, Mailman en Musse. Allemaal gefeliciteerd met jullie weekoverwinning!!
Reply
bedankt. =D>
Reply
Harry slaat de poll wel een weekje over! Heeft niet echt vel nut denk ik met de zomerfeesten :lol:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
have fun harry!

maar nu haggie de poll van mailman heeft geplaatst betekent dat dan dat hij in z'n uppie weekwinnaar word?
Reply
harry_bierdop Wrote:Harry slaat de poll wel een weekje over! Heeft niet echt vel nut denk ik met de zomerfeesten :lol:

Gisteren ook bij Van Dik Hout geweest?
Reply
centre court Wrote:have fun harry!

maar nu haggie de poll van mailman heeft geplaatst betekent dat dan dat hij in z'n uppie weekwinnaar word?

Yep, sorry CC. Maar feli Mailman!!
Reply
feli! =D>
Reply
Genomico Wrote:Wat ik altijd heb aangehouden is dat als een wedstrijdenreeks minder dan 10x wordt gepolld, dat dan een compensatie regeling ingevoerd wordt. Degene die niet hebben gepolld krijgen het aantal punten van de slechtste poller -1, wat in deze finaleronde dus 2 punten is. Dit heb ik nu ook ingevoerd.

CC, Mailman en Musse. Allemaal gefeliciteerd met jullie weekoverwinning!!

Krijg ik dan ook niet 2 compensatiepunten?
Ik heb zelfs gepolld en nog iets goed ook.
Reply
Jij kwam ook in aanmerking tot compensatie, maar jij hebt de finale ronde 4 punten gehaald. Jij zat al boven het minimum, dus je krijgt die compensatiepunten niet. Als het minimum zonder jou bijvoorbeeld 8 was geweest, had je 7 punten gekregen (en de rest die helemaal niet had gepolld ook).

Lastig uit te leggen, maar ik hoop dat je het zo begrijpt. Ik zal nog even een voorbeeld geven:

De finaleronde:

Mailman --> 10
Mist --> 9
CC --> 9
Fred (gedeeltelijk gepolld in een ronde die minder dan 10x is ingevuld) --> 2
Harry (helemaal niet gepolld in deze ronde) --> 0

Jij en Harry komen dan in aanmerking voor de compensatie regeling, omdat jullie niet alles hebben gepolld en de wedstrijden minder dan 10 (maar minimaal 5) keer zijn gekozen. De compensatie punten (DEZE ZIJN DUS GEEN EXTRA PUNTEN!!) zullen dus 9-1 bedragen. Jij en Harry krijgen dan allebei 8 punten.

Stel jij had 12 punten, dan hou je gewoon deze 12 punten.
Reply
Ik snap hem. Bedankt voor de uitleg.
Reply
Genomico Wrote:
harry_bierdop Wrote:Harry slaat de poll wel een weekje over! Heeft niet echt vel nut denk ik met de zomerfeesten :lol:

Gisteren ook bij Van Dik Hout geweest?

Nee, alleen ff langs gelopen aan het eind!

ben nu 2 dagen achter elkaar op die veronica partyboot geweest, die iets verderop aan de kade ligt!

Ben echt zo brak, niet normaal..maaaar vanavond gaan we weer :8:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
Reply
Harry, kun jij me even helpen?
Mocht iemand anders het weten, dan mag die het uiteraard ook zeggen.

Ik wil weten waar dit te vinden is in Nijmegen:
[Image: opgave105.jpg]

Dan scoor ik een paar punten bij een quiz.
Alvast bedankt.
Reply
Pffffff ik zou het niet weten.... misschien het gemeentehuis maar het is een lastige!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
Reply
Er staat als beschrijving bij:
Quote:De locatie
Waar zit deze jolijke kop

Ik heb zelf namelijk echt geen idee.
Het zou dus een pand of iets kunnen zijn waar het woord jolijke of iets verbasterds in zit.
Reply
Waarschijnlijk weten we het...

We denken dat het op de grote markt is.

Daar zit een soort doorgang (stenen poort) richting St. Stevenstoren... ben er afgelopen dagen wel een paar keer langs gelopen maar steeds vergeten te kijken om een bepaalde reden :cheers:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
Reply

Forum Jump: