The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

[POLL] Wie wordt topscorer seizoen 2006-2007?
Gentenaar, Dennis
Stekelenburg, Maarten
Van Duin, Marco
Vermeer, Kenneth
Boakye, Emanuel
Emanuelson, Urby
Grygera, Zdenek
Heitinga, Johnny
Ogararu, George
Schilder, Robbert
Stam, Jaap
Timisela, Michael
Vermaelen, Thomas
Anita, Vurnon
Gabri
Krohn-Dehli, Michael
Lindenbergh, Olaf
Maduro, Hedwiges
Roger
Sarpong, Jeffrey
Sneijder, Wesley
Vertonghen, Jan
Babel, Ryan
Charisteas, Angelos
De Mul, Tom
Huntelaar, Klaas-Jan
Lewis, Stanton
Manucharyan, Edgar
Mitea, Niculea
Perez, Kenneth
Poepon, Rydell
Rosales, Mauro
Rosenberg, Marcus
Coe, Nathan
Gomes, Heurelho da Silva
Moens, Oscar
Addo, Eric
Alex
Ball, Michael
Da Costa, Manuel
De Bock, Jelle
Lamey, Michael
Ooijer, Andre
Pepe Plá
Reiziger, Michael
Salcido, Carlos
Afellay, Ibrahim
Aissati, Ismail
Carizzo, Juan Carlos
Cocu, Phillip
Culina, Jason
De Jong, John
Fehér, Csaba
Simons, Timmy
Smit, Arvid
Takak, Jasar
Väyrynen, Mika
Beasley, DaMarcus
Beerens, Roy
Farfán, Jefferson
Koné, Arouna
Nguyen, Lee
Sibon, Gerald
Vennegoor of Hesselink, Jan
Aerts, Maikel
Ekramy, Sherif
Lodewijks, Patrick
Timmer, Henk
Altheer, Jeffrey
Bahia, Andre
Bosschaart, Pascal
Collen, Pieter
Derijck, Timothy
Drenthe, Royston
Greene, Serginho
Gyan, Chris
Mtiliga, Patrick
Saïdi, Karim
Vlaar, Ron
Abubakari, Mohammed
Davids, Lorenzo
De Guzman, Jonathan
Hofs, Nicky
Lucius, Theo
Pardo, Sebastian
Sammuel Cardoso
Schreuder, Alfred
Biseswar, Diego
Boussabon, Ali
Castelen, Romeo
De Ceulaer, Benjamin
Huysegems, Stein
Kolkka, Joonas
Kuijt, Dirk
Van Hooijdonk, Pierre
Vincken, Tim
Bulters, Job
Didulica, Joey
Sinouh, Khalid
De Cler, Tim
Jaliens, Kew
Luirink, Gijs
Mathijsen, Joris
Mendes da Silva, David
Opdam, Barry
Steinsson, Gretar
Cziommer, Simon
De Zeeuw, Demy
Gudjohnsson, Joey
Luijckx, Kees
Martens, Maarten
Mathijssen, Danny
Meerdink, Martijn
Molhoek, Rogier
Schaars, Stijn
Vormer, Ruud
Arveladze, Shota
Dembele, Moussa
Ikedia, Pius
Jenner, Julian
Koevermans, Danny
Lens, Jeremain
Ramzi, Adil

Mac, wil je hier even een poll van maken?
Dank u.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Marco van Duin, is dat de broer van André?
Reply
None of the above
Bangkok resident.
Reply
ik denk alves van heerenveen :wink:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Hela! Waarom staat Ronnie Nouwen van Excelsior er niet bij?????? Daar wil ik op stemmen! :roll:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Mag ik ook de keuze 'andere speler' ?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Nee, LL dat kan niet. De competitie in Nederland bestaat schijnbaar uit 4 clubs. Ben benieuwd wie er overigens gaat degraderen van die 4.
Reply
wie maken de grootste kans om te degraderen muck? maximaal 4 clubs he!
Reply
Er staat geen tukker tussen, denk je dat ik dan serieus reageer in dit topic :wink:

EDIT: op lange Jan na, zo dit inkoppertje is ingekopt.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Er staat geen tukker tussen, denk je dat ik dan serieus reageer in dit topic :wink:

Vennegoor of Hesselink, Jan
Reply
Pfff die Mukkus, jij kan goed inkoppen, nooit een contract gekregen bij Heerenveen....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Pfff die Mukkus, jij kan goed inkoppen, nooit een contract gekregen bij Heerenveen....

Dan had je de vraag ook maar anders moeten stellen :waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Mukkus Wrote:Nee, LL dat kan niet. De competitie in Nederland bestaat schijnbaar uit 4 clubs. Ben benieuwd wie er overigens gaat degraderen van die 4.

Calimero
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
O ja, daar is dat veenlijk weer met z'n calimero. Misschien wordt het voor Feyenoord eens tijd om hier bij Calimero te winnen.....

Wel grappig dat Calimero het grootste talent (debuteerde al op 17-jarige leeftijd!)sinds jaren uit de Rotterdamse jeugdopleiding heeft weten te strikken voor een prikkie.
Reply
Mukkus Wrote:Nee, LL dat kan niet. De competitie in Nederland bestaat schijnbaar uit 4 clubs. Ben benieuwd wie er overigens gaat degraderen van die 4.

:lol:

Shoot Mac, van hem mag ik mijn poll niet meer wijzigen :razz:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Mukkus Wrote:O ja, daar is dat veenlijk weer met z'n calimero. Misschien wordt het voor Feyenoord eens tijd om hier bij Calimero te winnen.....

Wel grappig dat Calimero het grootste talent (debuteerde al op 17-jarige leeftijd!)sinds jaren uit de Rotterdamse jeugdopleiding heeft weten te strikken voor een prikkie.

als je vd berg bedoeld, die moest weg hoor. en die is vrij snel daarna voor minder dan een prikkie weggehaald bij calimero. :wink:
Reply
Mukkus Wrote:O ja, daar is dat veenlijk weer met z'n calimero. Misschien wordt het voor Feyenoord eens tijd om hier bij Calimero te winnen.....

als heerenveen nou eens meer dan 100 man meeneemt naar de kuip, stopt met dat achterlijke volkslied, genoeg plaatsen voor uitsupporters beschikbaar stelt en op normale dagen en tijden haar thuiswedstrijden gaat afwerken neem ik ze misschien serieus.
Reply
Ik geloof niet dan v/d berg ooit zijn debuut heeft gemaakt bij Feyenoord 1. Ik kan mis zitten, ik zie feyenoord maar 1x per seizoen spelen, jij toch al gauw 2x.
Reply
Lamme Lennie Wrote:

eh it wasn't me!! het waren de ontwikkelaars van dit forum!!
Reply
Mac Wrote:
Lamme Lennie Wrote:

eh it wasn't me!! het waren de ontwikkelaars van dit forum!!

Namen wil ik hebben van die forumbouwers!
Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="http://area51.phpbb.com">http://area51.phpbb.com</a><!-- m -->

daar zitten ze allemaal! go get them!
Reply
Mukkus Wrote:Ik geloof niet dan v/d berg ooit zijn debuut heeft gemaakt bij Feyenoord 1. Ik kan mis zitten, ik zie feyenoord maar 1x per seizoen spelen, jij toch al gauw 2x.

1. zeg ik dan dat hij ooit voor Feyenoord gespeeld heeft? ik zeg alleen dat ie weg moest uit de jeugdopleiding. dat zijn feiten.

2. Geloof me nou jongen, er zijn meer mensen met een seizoenkaart dan alleen Mukkus. en had heerenveen 10 km verderop gelegen dan had je er geen 1 gehad. dus geen babbels.
Reply
centre court Wrote:
Mukkus Wrote:Ik geloof niet dan v/d berg ooit zijn debuut heeft gemaakt bij Feyenoord 1. Ik kan mis zitten, ik zie feyenoord maar 1x per seizoen spelen, jij toch al gauw 2x.

1. zeg ik dan dat hij ooit voor Feyenoord gespeeld heeft? ik zeg alleen dat ie weg moest uit de jeugdopleiding. dat zijn feiten.

2. Geloof me nou jongen, er zijn meer mensen met een seizoenkaart dan alleen Mukkus. en had heerenveen 10 km verderop gelegen dan had je er geen 1 gehad. dus geen babbels.

1. Nee, dat zeg jij niet. Ik wel in de eerste post, dus maak van 'Zuiverloon' niet opeens 'v/d Berg', omdat je dat beter uitkomt.

2. Snap ik niet. Ik woon in Heerenveen, dus als Heerenveen 10 km verderop gelegen had, had ik ook 10 km verderop gewoond. Dan zou ik geen seizoenskaart hebben gehad? Dan zou ik toch nog steeds even ver van het stadion wonen.....
Reply
Quote:2. Snap ik niet. Ik woon in Heerenveen, dus als Heerenveen 10 km verderop gelegen had, had ik ook 10 km verderop gewoond.
:lol: :lol:
The great old Ludwig von...
Reply
centre court Wrote:

als heerenveen nou eens meer dan 100 man meeneemt naar de kuip, stopt met dat achterlijke volkslied, genoeg plaatsen voor uitsupporters beschikbaar stelt en op normale dagen en tijden haar thuiswedstrijden gaat afwerken neem ik ze misschien serieus.

1. meer dan 100 man? Dacht het wel en trouwens al komt er geen hond mee, wat is jouw probleem dan?
2. volkslied is traditie. Mooi houwe zo. In de Kuip hoor je ook alleen maar 'het lied van Feyenoord 1.....", das jullie traditie. Mooi houwe zo. Prima. Ik ga toch ook niet roepen: "stop een keer met die achterlijke helicopter, waarmee je de kolkka's het stadion invliegt......" Mooie traditie, mooi houwe zo. Traditie bij Ajax is dat ze hun helden gaan eren op een parkeerplaats. Mooi houwe zo.
3. Dat heb je van horen zeggen of niet? van teletekst? van een feyenoord-forum? Stadion is nu uitgebreid naar 26.500 plaatsen, nieuw uitvak, genoeg plaatsen. Geen hekken, geen netten, vrij uitzicht. Dus niet beginnen te huilen, voordat je klappen krijgt.
4. Hoezo, daar heeft Heerenveen nauwelijks invloed op, die spelen standaard op zaterdagavond 19:30. Of denk je dat Heerenveen bepaalt dat ze op zondag 12:30 spelen of op vrijdagavond. Daarvoor moet je toch echt bij de KNVB en Talpa/RTL zijn. Als Heerenveen uit zichzelf wedstrijden gaat vaststellen op maandagmorgen kwart over tien, ben je de eerste die mag klagen.

Begin ons dus maar serieus te nemen.
Reply
*UP*
Reply
Mukkus, je verafschuwd mij toch mede om mn 'gloryhunterij'? Wil je je hieraan dan zelf ook niet schuldig maken? Alvast bedankt!
Reply
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
Bocaloca Wrote:ik denk alves van heerenveen :wink:

=D>
Reply
:8:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply

Forum Jump: