The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Jullie vergeten Urbi E., een van de talenten die zich wel goed heeft ontwikkeld.
May The Schwartz Be With You
Reply
Adder Wrote:Leren ze nou nooit bij Ajax?
Na de successen van 95 gingen ze ook 30.000 buitenlanders halen, ze betalen nu nog loon aan die klanten.
Ik had goede hoop met ten Cate als trainer ( Amsterdammer, en de grote successen van Ajax werden altijd ingezet door een Amsterdamse trainers), maar ik vrees nu al het ergste.
Waarom gaan die prutsers niet gewoon back to basic, of te wel jeugd opleiden, de kans geven in het 1e en over een paar seizoenen flink oogsten?
Je kan wel zeggen, elk jaar voor de titel, maar met dit zootje zakkenvullers (Stam en Perez) en spelers waar ik niet eens de naam van kan onthouden laat staan uitspreken wordt het elk jaar spelen om de 3e plek.
Dit is wel echt heel negatief. De jeugd opleiden en een kans geven is toch precies wat we de afgelopen seizoenen hebben gedaan?! En juist door het gemis aan ervaren krachten werd de extra stap richting kampioenschap[ en in Europa net niet genomen. We zijn de club met de meeste spelers afkomstig uit de jeugd in de selectie. Hou je vast: Babel, Boakye, De Mul, Emanuelsson, Heitinga, Krohn-Deli, Maduro, Poepon, Sarpong, Schilder, Sneijder, Stekelenburg, Vermaelen, Vermeer en Vertonghen. Dat vind ik nogal wat! En een aantal van de deze jongens gaan echt wel elke week spelen. En aangevuld met een aantal ervaren topspelers voor de HCE, zoals Stam, Perez en Gabri (zakkenvullers?!), is dat het fundament voor een kampioenrijp elftal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mukkus Wrote:Het kan wel zo zijn, dat door de huidige aankopen (o.a. Roger, Gabri, Oguraru) spelers als Heitinga, Sneijder en Maduro naar de bank verwezen worden.

Ach, bijna elke coach neemt vaak zo zijn 'eigen' spelers mee.

Devies van van Geel is om eerst in Nederland te kijken wat je voorhanden hebt en is daar niet die verbetering te vinden, dan over de grenzen.

Zit wel snor met Ajax qua jeugd hoor, dit is wel even beter zo, vorig jaar werden al die jonkies elke week weer ondergesneeuwd, nu kunnen ze rustig(er) gebracht worden, etc...
Reply
boeman Wrote:
Ricochan Wrote:Hmmm zonder kalou en kuyt, moet pi-air dan weer 30 goals gaan maken?


Das toch sneu geen kampioensfeest tijdens het 100 jarig bestaan

kan me in de arena ook nog een mooie wedstrijd herinneren rondom ajaks jubileum. twente thuis?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mukkus Wrote:
centre court Wrote:
Deportivo Wrote:
centre court Wrote:'t AD de krant van 010? daarom heeft Feyenoord zeker ook zovaak problemen met 't AD. remember de affaire vorig jaar van de inversteringsmaatschappij die de K2 wilden kopen. valse handtekeningen enz. nee 't AD is zeker geen Feyenoord krant als je dat soms denkt.

Dan nog het is een landelijk dagblad, dus daaruit quoten is imo normaal.
Dat je het niet eens bent met het "gerucht" dat is vervelend voor je.
En als ie wel komt dan kan je dubbel blij zijn, en als ie niet komt dan hebben wij weer wat extra vermaak aangezien ik het belachelijk vind dat je voor zo een speler 2,5 miljoen wil neerleggen.

Op de officiële website van Shakhtar Donetsk valt op te maken dat Feyenoord haar bod op Tymoschuk aanzienlijk heeft verhoogd.
Waar Feyenoord in 1e instantie 3 miljoen euro geboden zou hebben, zou dit nu naar 7 miljoen verhoogd zijn.

Op de vraag welk bedrag shakhtar zelf voor ogen heeft laat de trainer, lucescu het volgende weten : " Elke club probeert de speler voor zo weinig mogelijk geld weg te kapen, het enige wat ik er verder over wil zeggen is dat het bod van Feyenoord eerst 3 miljoen was en nu 7 miljoen euro. Celtic heeft 4,5 miljoen geboden, dat is het onderhandelen niet eens waard"

Bron: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.shakhtar.com">http://www.shakhtar.com</a><!-- w -->

Voor Feyenoord wordt het moeilijk Timosjtsjoek te halen

ROTTERDAM, 28 juli 2006 18:03 - Feyenoord blijkt nog altijd in de markt te zijn voor de Oekraïense international Anatoli Timosjtsjoek te gaan grijpen. Eerder deze week meldden diverse media in Nederland dat de 27-jarige verdedigende middenvelder al rond was met de Rotterdammers. Het bod dat Feyenoord had gedaan, bleek echter te laag, waarna Celtic met de speler aan de haal leek te gaan.
Volgens de website van zijn huidige club Sjaktar Donetsk heeft Feyenoord haar bod echter verhoogd.

Uit kringen rond Timosjtsjoek wordt echter gemeld dat hij Feyenoord of de Nederlandse competitie niet goed genoeg zou vinden, zodat het voor de Rotterdammers sowieso moeilijk wordt de Oekraïner vast te leggen.

D'r is ook belangstelling voor hem uit Engeland en Italie. En je hebt de link zelf al gegeven: <!-- m --><a class="postlink" href="http://shakhtar.com/cgi-bin/fc-sh/allnews.pl?id=2639">http://shakhtar.com/cgi-bin/fc-sh/allnews.pl?id=2639</a><!-- m -->

Daar geeft hij zelf aan Schotland niet een bijster interessante competitie te vinden. Nederland wordt niet eens genoemd als mogelijkheid.

als je nou gewoon even een paar blz terug leest, daar heeft rieki hier allang wat over neergezet.

Feyenoord liet Anatoli Tymoschuk afgelopen week een videoband zien met daarop beelden van Feyenoord, de Kuip en het supporterslegioen. Daarbij was een begeleidende tekst ingesproken door een Oekraïnse tolk. Ook kreeg hij al een Feyenoord-shirt aangereikt met daarop zijn naam. Tymoschuk verklaarde een goed gevoel te hebben over een overstap en sloot een persoonlijk akkoord af met de Nederlandse delegatie. Hij zal zich zo gauw mogelijk bij de selectie van Feyenoord voegen.
Zodra zijn papieren in orde zijn, vliegt hij naar Nederland en sluit hij zich aan bij de rest van de spelersgroep, die al enkele weken in training is. De verwachting is dat de speler in enkele grote oefenpartijen (Feyenoord speelt voor de start van de competitie onder meer nog tegen Chelsea) aanwezig kan zijn. Saillant detail is dat Tymoschuks landgenoot Shevchenko zijn eerste grote wedstrijd met zijn nieuwe werkgever Chelsea in de Kuip speelt.

:wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ja het is nu dus gewoon bron vs bron...maar ja 1 augustus moet ie er zijn anders heeft de rest van het forum gelijk.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
centre court Wrote:
boeman Wrote:
Ricochan Wrote:Hmmm zonder kalou en kuyt, moet pi-air dan weer 30 goals gaan maken?


Das toch sneu geen kampioensfeest tijdens het 100 jarig bestaan

kan me in de arena ook nog een mooie wedstrijd herinneren rondom ajaks jubileum. twente thuis?

Waarom moet je nou altijd dingen die bij Fnooit niet goed gaan of zullen gaan, vergelijken met iets dat een aantal jaar geleden bij Ajax is gebeurd?
Reply
Matador! Wrote:
centre court Wrote:
boeman Wrote:
Ricochan Wrote:Hmmm zonder kalou en kuyt, moet pi-air dan weer 30 goals gaan maken?


Das toch sneu geen kampioensfeest tijdens het 100 jarig bestaan

kan me in de arena ook nog een mooie wedstrijd herinneren rondom ajaks jubileum. twente thuis?

Waarom moet je nou altijd dingen die bij Fnooit niet goed gaan of zullen gaan, vergelijken met iets dat een aantal jaar geleden bij Ajax is gebeurd?

Icon_question
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Berend Botje Wrote:Jullie vergeten Urbi E., een van de talenten die zich wel goed heeft ontwikkeld.

Absoluut waar.

Quote:Maar wat is dan het devies? Meer Nederlanders aankopen? Wie dan? Meer talenten opstellen? Wie dan? Als er niets is kan je het ook niet opstellen.

Mijn devies is(wil heus niet zeggen dat ik de wijsheid in pacht heb) om niet zoveel buitenlandse zooi aan te trekken, want dat deden ze eind jaren 90 ook en op een gegeven moment hadden ze 60 spelers!!! of zoiets.
Ondanks dat het beursgenoteerd, winstgevend en dat soort blabla bedrijf is, moeten ze een trainer weer eens voor de lange termijn hebben.
Een schoolmeester dus, die de talenten brengt en kneedt.
Probeer Davids er bij te halen en Seedorf(ja Seedorf) en je heb een zootje routine er bij. Maak ze bleangrijk en ze gaan voor je door het vuur.
Ik heb het absoluut niet op met Seedorf, maar in zo'n situatie, denk ik, is het een goeie.
Achterin routine.......geen idee, Stam is geen Ajacied.


Quote:Dit is wel echt heel negatief. De jeugd opleiden en een kans geven is toch precies wat we de afgelopen seizoenen hebben gedaan?! En juist door het gemis aan ervaren krachten werd de extra stap richting kampioenschap[ en in Europa net niet genomen. We zijn de club met de meeste spelers afkomstig uit de jeugd in de selectie. Hou je vast: Babel, Boakye, De Mul, Emanuelsson, Heitinga, Krohn-Deli, Maduro, Poepon, Sarpong, Schilder, Sneijder, Stekelenburg, Vermaelen, Vermeer en Vertonghen. Dat vind ik nogal wat! En een aantal van de deze jongens gaan echt wel elke week spelen. En aangevuld met een aantal ervaren topspelers voor de HCE, zoals Stam, Perez en Gabri (zakkenvullers?!), is dat het fundament voor een kampioenrijp elftal.


Jeugd kans gegeven? klopt
Alleen de trainer(s) hebben die jongens(enkeling uitgezonderd) helemaal naar de klote geholpen.
vd Vaart speelde Witschge eruit(baalde ik wel van, maar goed) en speelde gigantisch onder Co.
Toen kwam Koeman en Meis en die fatso raakte geen pepernoot meer.
Nu bij HSV is ie afgetraind en hoeft hij niet op een "3hoog achter" plek te voetballen, maar is belangrijk gemaakt door Doll. Hij speelt wer uitstekend.
Sneijder en Heitinga zijn kapot gemaakt door Blind. Wel spelen, niet spelen, dan weer linksmid, rechtsachter, cornervlag.....

Ervaren kracht?
Was er idd niet veel, maar ze slaan nu door met zoveel ouwe lullen.

Van die jonge jongens wat jij opnoemt is alleen Stekel een zekerheid.
De rest moet ik nog maar zien met die ouwe knarren zooi.

Stam,zakkenvuller. Heeft alles gewonnen, maar heeft nog een paar pieken nodig voor in Kampen te spenderen.

Perez, zakkenvuller. Ook hij wil nog wat poen verdienen. Zal best een leuk contract hebben gehad in Alkmaar, maar krijgt nu de slagroom er op.
Over 2 jaar met een tiet met geld, terug naar Denemarken.

Gabri, dat is de enige waarvan ik zoiets heb, die gaat goed en gedreven spelen. Die wil laten zien dat hij bij Barca thuishoort.

Huntelaar is DE aankoop van de laatste jaren, hij wil aanvoerder zijn, maak hem dat in godsnaam ook.

De tering...wat een verhaal.
Zal ongetwijfeld ook ergens raaskallen, maar dat lees ik straks wel terug. Nu sprak het gevoel.
[/quote]
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:Stam,zakkenvuller. Heeft alles gewonnen, maar heeft nog een paar pieken nodig voor in Kampen te spenderen.
Hij had voor de risicoloze optie kunnen gaan en kunnen stoppen. Geld heeft hij inmiddels wel genoeg na zo'n lang op topniveau gevoetbald te hebben.
En Ten Cate noemde hem al dé aankoop van de HCE dit seizoen. Kan ik me wel in vinden; Stam heeft nog nooit ergens met de pet naar gegooid. Hij is een perfecte mentor voor al die jonkies. Naar Jaap Stam luister je gewoon.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Adder Wrote:Mijn devies is(wil heus niet zeggen dat ik de wijsheid in pacht heb) om niet zoveel buitenlandse zooi aan te trekken, want dat deden ze eind jaren 90 ook en op een gegeven moment hadden ze 60 spelers!!! of zoiets.
Ondanks dat het beursgenoteerd, winstgevend en dat soort blabla bedrijf is, moeten ze een trainer weer eens voor de lange termijn hebben.
Een schoolmeester dus, die de talenten brengt en kneedt.
Probeer Davids er bij te halen en Seedorf(ja Seedorf) en je heb een zootje routine er bij. Maak ze bleangrijk en ze gaan voor je door het vuur.
Ik heb het absoluut niet op met Seedorf, maar in zo'n situatie, denk ik, is het een goeie.
Achterin routine.......geen idee, Stam is geen Ajacied.

Davids en Seedorf ben ik geen voorstander van.
Zijn herrieschoppers die enkel maar hun best doen als het naar hun zin gaat.
Ik denk niet dat het team gebaat is met die twee erbij.

Quote:Jeugd kans gegeven? klopt
Alleen de trainer(s) hebben die jongens(enkeling uitgezonderd) helemaal naar de klote geholpen.
vd Vaart speelde Witschge eruit(baalde ik wel van, maar goed) en speelde gigantisch onder Co.
Toen kwam Koeman en Meis en die fatso raakte geen pepernoot meer.
Nu bij HSV is ie afgetraind en hoeft hij niet op een "3hoog achter" plek te voetballen, maar is belangrijk gemaakt door Doll. Hij speelt wer uitstekend.
Sneijder en Heitinga zijn kapot gemaakt door Blind. Wel spelen, niet spelen, dan weer linksmid, rechtsachter, cornervlag.....

Mee eens, door al het geschuif zijn ze allen stil blijven staan op het niveau wat ze hadden of afgezakt.

Quote:Stam,zakkenvuller. Heeft alles gewonnen, maar heeft nog een paar pieken nodig voor in Kampen te spenderen.

Denk dat ze met Stam voornamelijk een naam en een reputatie hebben aangekocht. Van zijn leidinggevende kwaliteiten, die hem wel worden toegedicht door de trainer, ben ik niet overtuigd.

Quote:Perez, zakkenvuller. Ook hij wil nog wat poen verdienen. Zal best een leuk contract hebben gehad in Alkmaar, maar krijgt nu de slagroom er op.
Over 2 jaar met een tiet met geld, terug naar Denemarken.
Goede speler en een persoonlijk favoriet van me, enkel 2 of 3 jaar te laat aangetrokken naar mijn mening.

Van beiden denk ik niet dat het een kwestie van zakkenvullen is.
Stam had dan beter nog een jaartje Italië of Spanje er aan kunnen plakken bij een middenmoter. En Perez had dan naar Engeland moeten verkassen.

Quote:Gabri, dat is de enige waarvan ik zoiets heb, die gaat goed en gedreven spelen. Die wil laten zien dat hij bij Barca thuishoort.
Mee eens

Quote:Huntelaar is DE aankoop van de laatste jaren, hij wil aanvoerder zijn, maak hem dat in godsnaam ook.

Niet mee eens, maar dat is meer omdat ik van mening ben dat een aanvoerder eigenlijk een middenvelder moet zijn.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Mukkus Wrote:
centre court Wrote:
Deportivo Wrote:
centre court Wrote:'t AD de krant van 010? daarom heeft Feyenoord zeker ook zovaak problemen met 't AD. remember de affaire vorig jaar van de inversteringsmaatschappij die de K2 wilden kopen. valse handtekeningen enz. nee 't AD is zeker geen Feyenoord krant als je dat soms denkt.

Dan nog het is een landelijk dagblad, dus daaruit quoten is imo normaal.
Dat je het niet eens bent met het "gerucht" dat is vervelend voor je.
En als ie wel komt dan kan je dubbel blij zijn, en als ie niet komt dan hebben wij weer wat extra vermaak aangezien ik het belachelijk vind dat je voor zo een speler 2,5 miljoen wil neerleggen.

Op de officiële website van Shakhtar Donetsk valt op te maken dat Feyenoord haar bod op Tymoschuk aanzienlijk heeft verhoogd.
Waar Feyenoord in 1e instantie 3 miljoen euro geboden zou hebben, zou dit nu naar 7 miljoen verhoogd zijn.

Op de vraag welk bedrag shakhtar zelf voor ogen heeft laat de trainer, lucescu het volgende weten : " Elke club probeert de speler voor zo weinig mogelijk geld weg te kapen, het enige wat ik er verder over wil zeggen is dat het bod van Feyenoord eerst 3 miljoen was en nu 7 miljoen euro. Celtic heeft 4,5 miljoen geboden, dat is het onderhandelen niet eens waard"

Bron: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.shakhtar.com">http://www.shakhtar.com</a><!-- w -->

Voor Feyenoord wordt het moeilijk Timosjtsjoek te halen

ROTTERDAM, 28 juli 2006 18:03 - Feyenoord blijkt nog altijd in de markt te zijn voor de Oekraïense international Anatoli Timosjtsjoek te gaan grijpen. Eerder deze week meldden diverse media in Nederland dat de 27-jarige verdedigende middenvelder al rond was met de Rotterdammers. Het bod dat Feyenoord had gedaan, bleek echter te laag, waarna Celtic met de speler aan de haal leek te gaan.
Volgens de website van zijn huidige club Sjaktar Donetsk heeft Feyenoord haar bod echter verhoogd.

Uit kringen rond Timosjtsjoek wordt echter gemeld dat hij Feyenoord of de Nederlandse competitie niet goed genoeg zou vinden, zodat het voor de Rotterdammers sowieso moeilijk wordt de Oekraïner vast te leggen.

D'r is ook belangstelling voor hem uit Engeland en Italie. En je hebt de link zelf al gegeven: <!-- m --><a class="postlink" href="http://shakhtar.com/cgi-bin/fc-sh/allnews.pl?id=2639">http://shakhtar.com/cgi-bin/fc-sh/allnews.pl?id=2639</a><!-- m -->

Daar geeft hij zelf aan Schotland niet een bijster interessante competitie te vinden. Nederland wordt niet eens genoemd als mogelijkheid.


Anatoli Tymoschuk: 'Ik wil naar Feyenoord'

Tymoschuk hoopt zich zo snel mogelijk bij Feyenoord te kunnen melden. Volgens het Algemeen Dagblad zou hij het liefst op het vliegtuig naar Nederland stappen, zodra het papierwerk gedaan is. Dit zijn bemoedigende woorden voor de Rotterdamse club, aangezien de staff onder druk werd gezet door Ajax en PSV, die hun selectie de laatste kwalitatief versterkten.

Tymoschuk is een speler die de leiding had over het middenveld van zowel Shakhtar als de nationale ploeg van Oekraine. Het zou de eerste 'grote aankoop' van Feyenoord zijn na Danko Lazovic, die voor 7 miljoen euro werd aangetrokken. Dit omdat de Rotterdammers naar verluidt zo'n 7,5 miljoen euro voor de speler op de tafel moeten leggen. Na de eerdere berichten over het hoge bod van Feyenoord en het feit dat de speler zijn bestuur onder druk zet, door te melden naar Feyenoord te willen, lijkt een transfer niet te vermijden.

cry
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Mukkus Wrote:
centre court Wrote:
Deportivo Wrote:
centre court Wrote:'t AD de krant van 010? daarom heeft Feyenoord zeker ook zovaak problemen met 't AD. remember de affaire vorig jaar van de inversteringsmaatschappij die de K2 wilden kopen. valse handtekeningen enz. nee 't AD is zeker geen Feyenoord krant als je dat soms denkt.

Dan nog het is een landelijk dagblad, dus daaruit quoten is imo normaal.
Dat je het niet eens bent met het "gerucht" dat is vervelend voor je.
En als ie wel komt dan kan je dubbel blij zijn, en als ie niet komt dan hebben wij weer wat extra vermaak aangezien ik het belachelijk vind dat je voor zo een speler 2,5 miljoen wil neerleggen.

Op de officiële website van Shakhtar Donetsk valt op te maken dat Feyenoord haar bod op Tymoschuk aanzienlijk heeft verhoogd.
Waar Feyenoord in 1e instantie 3 miljoen euro geboden zou hebben, zou dit nu naar 7 miljoen verhoogd zijn.

Op de vraag welk bedrag shakhtar zelf voor ogen heeft laat de trainer, lucescu het volgende weten : " Elke club probeert de speler voor zo weinig mogelijk geld weg te kapen, het enige wat ik er verder over wil zeggen is dat het bod van Feyenoord eerst 3 miljoen was en nu 7 miljoen euro. Celtic heeft 4,5 miljoen geboden, dat is het onderhandelen niet eens waard"

Bron: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.shakhtar.com">http://www.shakhtar.com</a><!-- w -->

Voor Feyenoord wordt het moeilijk Timosjtsjoek te halen

ROTTERDAM, 28 juli 2006 18:03 - Feyenoord blijkt nog altijd in de markt te zijn voor de Oekraïense international Anatoli Timosjtsjoek te gaan grijpen. Eerder deze week meldden diverse media in Nederland dat de 27-jarige verdedigende middenvelder al rond was met de Rotterdammers. Het bod dat Feyenoord had gedaan, bleek echter te laag, waarna Celtic met de speler aan de haal leek te gaan.
Volgens de website van zijn huidige club Sjaktar Donetsk heeft Feyenoord haar bod echter verhoogd.

Uit kringen rond Timosjtsjoek wordt echter gemeld dat hij Feyenoord of de Nederlandse competitie niet goed genoeg zou vinden, zodat het voor de Rotterdammers sowieso moeilijk wordt de Oekraïner vast te leggen.

D'r is ook belangstelling voor hem uit Engeland en Italie. En je hebt de link zelf al gegeven: <!-- m --><a class="postlink" href="http://shakhtar.com/cgi-bin/fc-sh/allnews.pl?id=2639">http://shakhtar.com/cgi-bin/fc-sh/allnews.pl?id=2639</a><!-- m -->

Daar geeft hij zelf aan Schotland niet een bijster interessante competitie te vinden. Nederland wordt niet eens genoemd als mogelijkheid.


Anatoli Tymoschuk: 'Ik wil naar Feyenoord'

Tymoschuk hoopt zich zo snel mogelijk bij Feyenoord te kunnen melden. Volgens het Algemeen Dagblad zou hij het liefst op het vliegtuig naar Nederland stappen, zodra het papierwerk gedaan is. Dit zijn bemoedigende woorden voor de Rotterdamse club, aangezien de staff onder druk werd gezet door Ajax en PSV, die hun selectie de laatste kwalitatief versterkten.

Tymoschuk is een speler die de leiding had over het middenveld van zowel Shakhtar als de nationale ploeg van Oekraine. Het zou de eerste 'grote aankoop' van Feyenoord zijn na Danko Lazovic, die voor 7 miljoen euro werd aangetrokken. Dit omdat de Rotterdammers naar verluidt zo'n 7,5 miljoen euro voor de speler op de tafel moeten leggen. Na de eerdere berichten over het hoge bod van Feyenoord en het feit dat de speler zijn bestuur onder druk zet, door te melden naar Feyenoord te willen, lijkt een transfer niet te vermijden.

cry

Als ie komt gefeliciteerd maar wat ben je eigenlijk apart CC, als er eerst uit het AD word gequote is het maar een lomp gerucht en nu komt dit er is het geen lomp gerucht? Het is toch echt dezelfde krant....dus bij slecht nieuws is het een kutkrant maar bij goed nieuws klopt het allemaal :roll: :roll: :roll:
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
depor... lees toch iets beter jongen... ik bekritiseer berichten die gequoted worden van voetbalprimeur, zeker niet van AD. Heb alleen met jou een discussie gehad of 't AD een Feyenoord krant zou zijn of niet... heb nooit berichten van 't AD in twijfel getrokken als zijnde een lomp gerucht. anders wil ik dat graag terug zien.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:depor... lees toch iets beter jongen... ik bekritiseer berichten die gequoted worden van voetbalprimeur, zeker niet van AD. Heb alleen met jou een discussie gehad of 't AD een Feyenoord krant zou zijn of niet... heb nooit berichten van 't AD in twijfel getrokken als zijnde een lomp gerucht. anders wil ik dat graag terug zien.

Haha excuus, ik las in een van jouw vorige bericht: Het is niet door Feijenoord naar buitengebracht maar door het AD maar dat geloof je toch niet zo een voetbalprimeur (over VAN heengelezen)

Dus ging er vanuit dat het uit het AD kwam, bij deze mijn excuses en beschouw vorig bericht als niet getypt :lol:
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
geeft niet depor. AD lijkt me redelijk betrouwbaar, op het investeringsmaatschappij-verhaal van vorig jaar na dan. hugo zit dicht op 't vuur bij feyenoord.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:geeft niet depor. AD lijkt me redelijk betrouwbaar, op het investeringsmaatschappij-verhaal van vorig jaar na dan. hugo zit dicht op 't vuur bij feyenoord.

Daarom snapte ik het al niet...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Quote: Voetbalzone schreef:

Ondanks dat Dirk Kuyt de training bij Feyenoord weer hervat heeft, is het nog lang niet zeker dat hij dit seizoen in De Kuip voetbalt. Volgens The Sun heeft ook Chelsea zich weer gemeld voor de Katwijkse aanvaller. Daarnaast blijft ook Liverpool een gegadigde om Kuyt in te lijven.

Bij Chelsea hebben de aanvallers Hernan Crespo en Didier Drogba in de media laten weten dat zij bij een goede aanbieding de club willen verlaten. Eerder deze zomer trok de Engelse landskampioen al Andrei Shevchenko en Salomon Kalou aan om dit gat op te vullen. Maar wellicht wordt het aanvalskoppel K2 bij Chelsea weer herenigd.

Gisteren speelde Kuyt voor het eerst weer mee in een oefenduel tegen AGOVV. Hij scoorde twee keer en liet weten dat hij met veel plezier bij Feyenoord speelt, maar nog geen duidelijkheid over zijn toekomst kan geven

Blijft een ongelovelijk arrogant rot ventje die Leonardo
Quote:NAC-aanvaller Leonardo is in opspraak geraakt bij NAC Breda. De razendsnelle Braziliaan heeft de trainer duidelijk gemaakt niet als linksbuiten gebruikt te willen worden, maar als spits. De trainer, Ernie Brandts, zal zich er niet zoveel van aan trekken.

"Als ik als linksbuiten moet blijven spelen dan ga ik weg. We hebben hier afspraken over en ik zou in de spits staan. Moet je kijken hoe ik gespeeld heb. Ik ben geen linksbuiten. Ik moet als spits opgesteld worden om goed te kunnen spelen. Als dat niet kan, dan ben ik weg," aldus Leonardo.

Het is niet de eerste keer dat Leonardo in opspraak komt. Bij Feyenoord werd hij gezien als het grootste talent van de jeugdopleiding, maar moest hij weg wegens zijn karakter. Trainer Ernie Brandts trekt zich niets van zijn uitlatingen aan.

"We zijn aan de linkerkant onderbezet. En dus speelt Leonardo links in plaats van in de spits. Het is heel simpel: ik bepaal. En Leonardo moet in dienst van het elftal spelen, hij moet niet zo'n issue maken van dat linksbuitenverhaal."
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ronnie, ga niet dat hele zootje weer quoten.
Stam:
Hij wou terug naar Nederland, dus zakkenvullen in Italië was geen optie meer.
Liefst bij Heerenveen, maar die konden(en wilden?) hem niet betalen.
Dan PSV, maar die boden niet genoeg.
Bleef Ajax over, die wel (helaas) alles in het werk stelden om hem te halen.

Perez, zou kunnen wat je zegt over Engeland. Weet alleen niet of hij ook aanbiedingen had daar vandaan.

Q en Q: het zijn herrieschoppers, maar als je ze belangrijk maakt en, met name, Seedorf als mentor neerzet, zijn ze als was in je handen, ben ik van overtuigd.

Huntelaar: is in mijn ogen de (beoogde) leider van Ajax. Wie dan?

Stekel? ooit, misschien

Stam? verdient het niet om met de Amsterdamse vlag te voetballen

Heitinga? Weet niet waarom, maar ik heb het idee dat er een steekje los zit bij hem. Nergens op gebaseerd, zo voel ik dat.

Sneijder? teveel een driftkikker

Urby? lijkt me een meeloper, geen leider( wel een goede voetballer, die het heel ver kan schoppen, mits die niet ook verknald gaat worden)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
adder, KJH is geen leider, alles behalve dat, KJH is een prachtventje niks geen kapsones, maar geen leider van een grote club. daar is ie te timide voor. hij is een afmaker, een hele goede ook, maar nogmaals zeker geen leider of iemand die een zwalkend team op sleeptouw kan nemen.
Stam is gewoon de leider van 't nieuwe ajax, dat hij een psv hart heeft moeten ze in Amsterdam maar voor lief nemen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Adder Wrote:Urby? lijkt me een meeloper, geen leider( wel een goede voetballer, die het heel ver kan schoppen, mits die niet ook verknald gaat worden)

Op dit moment zou ik niet echt snel een leider aan kunnen geven die er staat.
Wel denk ik dat Maduro of Vermaelen dat op termijn zouden kunnen.

Stam is nu leider gemaakt puur op ervaring en naam.
En KJ, daar ben ik het met CC eens.
Goede killer in de 16 maar niet iemand die ik de rest zie aansturen.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
maduro toch zeker niet? heel verlegen jongen, lijkt me niet in staat een team te leiden. vermaelen daarentegen wel misschien de toekomst. goede verdediger. qua leiderschap nog niet getest.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kan deze discussie misschien in het Grote Ajax topic.....
Reply
Ik denk ook dat Vermaelen de beste man is voor die functie. Gezien zijn rol in het team en de progressie die hij vorig jaar heeft gemaakt. Echter ik begrijp de keuze van Stam ook wel, alleen ff afwcahten of hij ook wekelijks zal spelen.
The great old Ludwig von...
Reply
centre court Wrote:Anatoli Tymoschuk: 'Ik wil naar Feyenoord'

Tymoschuk hoopt zich zo snel mogelijk bij Feyenoord te kunnen melden. Volgens het Algemeen Dagblad zou hij het liefst op het vliegtuig naar Nederland stappen, zodra het papierwerk gedaan is. Dit zijn bemoedigende woorden voor de Rotterdamse club, aangezien de staff onder druk werd gezet door Ajax en PSV, die hun selectie de laatste kwalitatief versterkten.

Tymoschuk is een speler die de leiding had over het middenveld van zowel Shakhtar als de nationale ploeg van Oekraine. Het zou de eerste 'grote aankoop' van Feyenoord zijn na Danko Lazovic, die voor 7 miljoen euro werd aangetrokken. Dit omdat de Rotterdammers naar verluidt zo'n 7,5 miljoen euro voor de speler op de tafel moeten leggen. Na de eerdere berichten over het hoge bod van Feyenoord en het feit dat de speler zijn bestuur onder druk zet, door te melden naar Feyenoord te willen, lijkt een transfer niet te vermijden.

cry
Waarom investeren ze nou in zo'n dure middenvelder? Ze hebben daar toch Hofs al? Laat ze maar een dure spits halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En ik snap niet dat er enige twijfel ontstaat rond het leiderschap van Stam. Hij is juist gehaald om de leider te worden van deze gedeeltelijk jonge selectie. Hij is een goede mentor voor die jonkies.
En dat hij het niet verdient om met de Amsterdamse vlag te voetballen, slaat natuurlijk nergens op. Dat hij voor PSV gevoetbald heeft wil toch niet zeggen dat hij nu niet voor Ajax kan voetballen? Blijkbaar is zijn liefde voor PSV een beetje afgezakt toen PSV hem in de steek liet? Lijkt me heel logisch.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Anatoli Tymoschuk: 'Ik wil naar Feyenoord'

Tymoschuk hoopt zich zo snel mogelijk bij Feyenoord te kunnen melden. Volgens het Algemeen Dagblad zou hij het liefst op het vliegtuig naar Nederland stappen, zodra het papierwerk gedaan is. Dit zijn bemoedigende woorden voor de Rotterdamse club, aangezien de staff onder druk werd gezet door Ajax en PSV, die hun selectie de laatste kwalitatief versterkten.

Tymoschuk is een speler die de leiding had over het middenveld van zowel Shakhtar als de nationale ploeg van Oekraine. Het zou de eerste 'grote aankoop' van Feyenoord zijn na Danko Lazovic, die voor 7 miljoen euro werd aangetrokken. Dit omdat de Rotterdammers naar verluidt zo'n 7,5 miljoen euro voor de speler op de tafel moeten leggen. Na de eerdere berichten over het hoge bod van Feyenoord en het feit dat de speler zijn bestuur onder druk zet, door te melden naar Feyenoord te willen, lijkt een transfer niet te vermijden.

cry
Waarom investeren ze nou in zo'n dure middenvelder? Ze hebben daar toch Hofs al? Laat ze maar een dure spits halen.

ten 1e is hofs een aanvallende middenvelder en timoschuk een verdedigende middenvelder. hij zal dus met boem boem theo moeten concurreren, want ook theo is puur voor 't middenveld gehaald. maar een beetje concurrentie is niet verkeerd. wellicht kunnen ze 7 miljoen betalen omdat ze weten dat kuyt weggaan, of ze hebben gewoon 7 mijloen voor die jongen liggen, dat weet ik niet. wanneer kuyt vertrekt zal er een dure spits terugkomen, dat geld is er dan gewoon aangezien ze voor de K2 tussen de 25 en 30 miljoen euro hebben gevangen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:En ik snap niet dat er enige twijfel ontstaat rond het leiderschap van Stam. Hij is juist gehaald om de leider te worden van deze gedeeltelijk jonge selectie. Hij is een goede mentor voor die jonkies.
En dat hij het niet verdient om met de Amsterdamse vlag te voetballen, slaat natuurlijk nergens op. Dat hij voor PSV gevoetbald heeft wil toch niet zeggen dat hij nu niet voor Ajax kan voetballen? Blijkbaar is zijn liefde voor PSV een beetje afgezakt toen PSV hem in de steek liet? Lijkt me heel logisch.

word weleens een beetje moe van 't feit dat die ajax-selectie zo jong zou zijn. die blijft niet 3 jaar lang jong hoor! net of psv(o.a. affelay, aissati, farfan), feyenoord(o.a. guzman, hofs, vlaar, castelen) en zeker AZ(bijna hele selectie is daar jong) geen jonge selectie zouden hebben.... vraag me uberhaupt af als je nu de gemiddelde leeftijden van de selecties vergelijkt ajax wel de jongste heeft.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
ik gok nu niet meer nee :roll:
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:En ik snap niet dat er enige twijfel ontstaat rond het leiderschap van Stam. Hij is juist gehaald om de leider te worden van deze gedeeltelijk jonge selectie. Hij is een goede mentor voor die jonkies.
En dat hij het niet verdient om met de Amsterdamse vlag te voetballen, slaat natuurlijk nergens op. Dat hij voor PSV gevoetbald heeft wil toch niet zeggen dat hij nu niet voor Ajax kan voetballen? Blijkbaar is zijn liefde voor PSV een beetje afgezakt toen PSV hem in de steek liet? Lijkt me heel logisch.

word weleens een beetje moe van 't feit dat die ajax-selectie zo jong zou zijn. die blijft niet 3 jaar lang jong hoor! net of psv(o.a. affelay, aissati, farfan), feyenoord(o.a. guzman, hofs, vlaar, castelen) en zeker AZ(bijna hele selectie is daar jong) geen jonge selectie zouden hebben.... vraag me uberhaupt af als je nu de gemiddelde leeftijden van de selecties vergelijkt ajax wel de jongste heeft.
Jawel hoor, want er blijft jeugd doorstromen. Ajax heeft namelijk gewoon een klasse jeugdopleiding.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: