The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
'Ooijer vergevorderd met Blackburn'
Geschreven door Franklin Stoker op maandag, 7 augustus om 10:09

André Ooijer is momenteel met Blackburn Rovers in onderhandeling over een contract. Volgens de Engelse krant The Mirror verkeert de 32-jarige verdediger al in een vergevorderd stadium met de club van manager Mark Hughes. Ook Portsmouth zou in de race zijn voor de handtekening van de international.

Het dagblad maakt verder melding dat Ooijer vandaag al een medische keuring ondergaat, maar over een eventueel transferbedrag wordt niet gesproken. PSV liet de afgelopen weken nog weten dat de Amsterdammer onder geen beding uit Eindhoven mag vertrekken en dat een contractverlenging tot 2009 nabij is.

Tegenover het Eindhovens Dagblad zei Ooijer twee weken geleden nog: "Ik wil blijven en PSV wil me houden, dus dat lijkt me geen moeilijk verhaal. Pas als we er niet uitkomen, worden andere opties serieuzer. Ik wil niet weg, ik hoef niet weg, maar zeg nooit nooit."

Eerder toonde het Italiaanse Livorno al interesse, maar dit ketste af op de te hoge voorwaarden van zowel PSV als de speler zelf.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Was vanmorgen gewoon op de training, zeker geen keuring dus vandaag. Bovendien trainde ie mee in het groepje basisspelers voor zondag tegen Ajax.
Reply
vanmorgen op de training zegt niets. Engeland is een klein stukkie verderop Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:vanmorgen op de training zegt niets. Engeland is een klein stukkie verderop Wink

Om van een ziekenhuis in Eindhoven nog maar te zwijgen. Die keuring hoeft toch helemaal niet in Engeland gedaan te worden?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bocaloca Wrote:vanmorgen op de training zegt niets. Engeland is een klein stukkie verderop Wink

Psies, je kunt vanaf Eindhoven naar Stansted vliegen en dan met de heli ofzo.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Boca, je had er ook wel ff bij mogen zeggen dat dit berichtje van het altijd betrouwbare voetbalzone komt :wink:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
NOu en gaat toch om geruchten Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
de nieuwe Wrote:Boca, je had er ook wel ff bij mogen zeggen dat dit berichtje van het altijd betrouwbare voetbalzone komt :wink:

Maar blijkbaar wel betrouwbaar genoeg is om door Nu.nl overgenomen te worden.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Laat Ooijer alsjblieft niet dezelfde fout maken als Bouma vorig jaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Laat Ooijer alsjblieft niet dezelfde fout maken als Bouma vorig jaar.
Inderdaad, Fredje is er ook niet beter van geworden naar mijn mening.
Reply
Ad Wim Wrote:Laat Ooijer alsjblieft niet dezelfde fout maken als Bouma vorig jaar.

Ach, als je eenmaal besloten hebt voor PSV te willen spelen weet je zeker dat je daarna nooit meer een nog grotere fout zult maken........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:
Ad Wim Wrote:Laat Ooijer alsjblieft niet dezelfde fout maken als Bouma vorig jaar.

Ach, als je eenmaal besloten hebt voor PSV te willen spelen weet je zeker dat je daarna nooit meer een nog grotere fout zult maken........
DUH....
Reply
de nieuwe Wrote:
Bumme Wrote:
Ad Wim Wrote:Laat Ooijer alsjblieft niet dezelfde fout maken als Bouma vorig jaar.

Ach, als je eenmaal besloten hebt voor PSV te willen spelen weet je zeker dat je daarna nooit meer een nog grotere fout zult maken........
DUH....

Natuurlijk! Sportief gezien valt het allemaal wel mee en is het goed te doen maar laten we elkaar nou geen mietje noemen; het is natuurlijk wel een omhooggevallen provinciaal kut clubje.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
...die met een lagere begroting toch landskampioen wordt... :roll:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
hadden we al een pacman smily op het forum? misschien toch maar eens opzoeken
Reply
... en de Europacup 1 en de UEFA Cup al eens heeft gewonnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:... en de Europacup 1 en de UEFA Cup al eens heeft gewonnen.

Dat zeg ik toch ook; sportief gezien is het allemaal wel aardig!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Ad Wim Wrote:... en de Europacup 1 en de UEFA Cup al eens heeft gewonnen.

Woonplaats: Amsterdam


Foei Adrianus [-X
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bumme Wrote:
de nieuwe Wrote:
Bumme Wrote:
Ad Wim Wrote:Laat Ooijer alsjblieft niet dezelfde fout maken als Bouma vorig jaar.

Ach, als je eenmaal besloten hebt voor PSV te willen spelen weet je zeker dat je daarna nooit meer een nog grotere fout zult maken........
DUH....

Natuurlijk! Sportief gezien valt het allemaal wel mee en is het goed te doen maar laten we elkaar nou geen mietje noemen; het is natuurlijk wel een omhooggevallen provinciaal kut clubje.
[pacman-modus]Toch wel triest van al die andere clubs in onze edele competitie dat ze dan al gedurende een aantal jaren niet (structureel) boven die provincialen kunnen eindigen.[/pacman-modus]
Reply
Bocaloca Wrote:
Ad Wim Wrote:... en de Europacup 1 en de UEFA Cup al eens heeft gewonnen.

Woonplaats: Amsterdam

Foei Adrianus [-X
Nix mis mee. Een wat realistischer Amsterdammer op z'n tijd is wel eens prettig.
Reply
Bocaloca Wrote:
Ad Wim Wrote:... en de Europacup 1 en de UEFA Cup al eens heeft gewonnen.

Woonplaats: Amsterdam


Foei Adrianus [-X

Hoe gaat het met FC Zoetermeer Boca? Of ben je je al aan het orienteren op een supportersschap van RKAVV of SEV?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:
Bocaloca Wrote:
Ad Wim Wrote:... en de Europacup 1 en de UEFA Cup al eens heeft gewonnen.

Woonplaats: Amsterdam


Foei Adrianus [-X

Hoe gaat het met FC Zoetermeer Boca? Of ben je je al aan het orienteren op een supportersschap van RKAVV of SEV?
DSO DSO DSO!!!!!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
'Ajax wil Zlatan huren'
Door: Jeroen de Laat
07/08/2006 16:30


Het zou zomaar kunnen dat Zlatan Ibrahimovic komend seizoen weer in het shirt van Ajax speelt. Tenminste, als we de Zweedse media moeten geloven. In het vaderland van de spits is het gerucht ontstaan dat de Amsterdammers interesse hebben om hem te huren van Juventus.

De Zweedse international zinspeelt op een vertrek bij Juventus, dat naar de Serie B is teruggezet en vrijwel al haar sterren al zag vertrekken. Ibrahimovic verscheen onlangs ook niet op de training van Juve en reisde niet mee naar het laatste oefenduel. Volgens de spits wil hij een transfer eventueel zelfs forceren door gerechtelijke stappen te ondernemen. Een terugkeer bij Ajax lijkt echter uitgesloten. De Amsterdamse club kan waarschijnlijk nooit aan het salaris van de spits voldoen.




:eeeek: :roll:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#-o
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Gelukkig hebben we nog niet genoeg spitsen met Huntelaar, Rosenberg en Babel :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dus jij wil nou zeggen dat je liever Rosenberg en/of Babel hebt dan Zlatan? :roll:

Stel dat het bericht waar zou zijn, dan kun je dat alleen maar toejuichen. Maar goed, dit bericht zal wel even waar zijn als het bericht dat Vieira wel een jaartje naar ons toe wilde komen...
Reply
Quote:Gimnástic plukt Portillo weg bij Real Madrid

7/8/2006 17:28

Javier Portillo keert terug op de Spaanse velden. De spits die bij Real Madrid als jeugdspeler records brak, gaat aan de slag bij promovendus Gimnástic.
Real Madrid doet Portillo definitief van de hand. Maar de Madrilenen hebben daarbij wel een optie bedongen dat ze aan het einde van de komende twee seizoenen de spits weer kunnen terugkopen. De 24-jarige aanvaller tekent bij Gimnástic voor twee jaar.

Afgelopen seizoen verraste Club Brugge door Portillo naar België te halen. Hoewel de wens de Spaanse spits te behouden sterk was, bleken de financiële voorwaarden voor de Bruggelingen te veel van het goede. Eerder speelde Portillo op huurbasis voor Fiorentina.

Onbegrijpelijk dat er geen enkele Europese (sub)topper het aandurft om dit talent te halen. Ik kan me ook niet voorstellen dat Gimnastic zoveel geld heeft... :| Nooit een echte kans gehad bij Real en toen maar wat heen-en-weer gesjouwd.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
T00L Wrote:Dus jij wil nou zeggen dat je liever Rosenberg en/of Babel hebt dan Zlatan? :roll:

Stel dat het bericht waar zou zijn, dan kun je dat alleen maar toejuichen. Maar goed, dit bericht zal wel even waar zijn als het bericht dat Vieira wel een jaartje naar ons toe wilde komen...
Natuurlijk zie ik liever Zlatan, maar ik zie nog liever Huntelaar en ik denk dat Ten Cate dat met me eens is. En Zlatan is nou bij uitstek de speler die je niet op de bank moet zetten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Gelukkig hebben we nog niet genoeg spitsen met Huntelaar, Rosenberg en Babel :roll:


We missen wel een elleboog mannetje in de eredivisie de laatste tijd...
Reply
Volgens The Independer is Ooijer rond met Blackburn en gaat hij er voor twee jaar heen. Blackburn betaalt PSV 1,4 miljoen euro. Laten ze hem voor zo weinig gaan?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: