The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Het grote restaurant topic
Gisteren maar weer eens een klein tentje uitgezocht in Arnhem waar we nog nooit eerder geweest waren... En waar we nooit meer gaan komen!!! Meteen vanochtend even een recensietje op dinnersite.nl geschreven.

Gisterenavond na een korte speurtocht door de binnenstad bij De Smidse op het
'terras' aanbeland. Na een half uur wisten we reeds dat we op het verkeerde
terras zaten.
De eerste bediening was snel en er werd zelfs direct aandacht besteedt aan het
feit dat de tafel die we hadden wat wankel was. De eigenaresse ging een
bierviltje halen. Dat is echter nooit gekomen en de eerste glazen rosé gingen
gepaard met restmateriaal jus d'orange aan het glas gekleefd en kurk in de rosé.
Het bestelde stokbrood met kruidenboter liet flink op zich wachten maar gelukkig
werd wel snel het eten geserveerd. Ware het niet dat het het eten voor een
andere tafel was en niet voor ons dus kon het weer vertrekken.
Na een 20 minuten met lege glazen te hebben gezeten zelf maar om drinken
gevraagd. De bediening maakte het nu zelfs zo bont dat er twee verschillende
rosé's geserveerd werden, een droge en een zoete! Toen hier een opmerking over
gemaakt werd was de reactie dat dit onmogelijk kon en we dus ongelijk hadden! De serveerster stond zelfs op het punt om zelf te gaan proeven terwijl ze aan het
afruimen was...
Het eten was niet bijzonder maar prima, lage prijs en daardoor in verhouding!
Echter de absurde bediening, de schandalige onbeschofte behandeling van de
klant, de oubollige aankleding en de compleet afwezige structuur maakt van de
Smidse voor mij een complete afrader voor iedereen! Ooit in de Duizelsteeg
aanbeland? Probeer dan gerust een van de andere bistro's maar sla De Smidse
hardhollend over!!!



En dan heb ik zelfs niet eens vermeld dat toen een hoosbui naar beneden kwam de eigenaresse zich uitgebreid bekommerde om de tafels maar de klanten links liet liggen. Het was dat mijn vriendin zei dat ik het "niet kon maken zonder eerst nog even zelf te vragen" anders was ik zonder betalen stampvoetend weggelopen. Na 2x vragen om de rekening stond de eigenaresse ons binnen aan te gapen toen we binnenkwamen; "jaaa?" "Misschien dat u het nog prettig vond als we zouden betalen?" "Dat lijkt me wel handig..." "Omdat we het maar 2x aangegeven hebben en we al bijna wat omzet van De Smidse mee naar huis hadden genomen." "Dat is niet de bedoeling..."

Ik ben echt nog nooit zo woest geweest! :letitallout: Heb het maar bij wat bijdehante opmerkingen gelaten maar ik zag in gedachten al wat vullingen in de rondte vliegen...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Van die Rose is natuurlijk je eigen schuld :wink:. Dat bestel je in een restaurant per fles :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Doe ik normaal ook maar ik moest nog rijden en mijn vriendin vindt twee glazen vaak wel voldoende... Een goed restaurant, zelfs een goed bruin cafe, weet dit soort dingen altijd te voorkomen...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Doe ik normaal ook maar ik moest nog rijden en mijn vriendin vindt twee glazen vaak wel voldoende... Een goed restaurant, zelfs een goed bruin cafe, weet dit soort dingen altijd te voorkomen...

Volgende keer dus gewoon naar de Steenen Tafel :8:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Vanavond naar Ron Blauw. Veel over gehoord, ben erg benieuwd!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:Vanavond naar Ron Blauw. Veel over gehoord, ben erg benieuwd!

Ik heb zo'n vies vermoeden dat je ook nu weer je credit card niet hoeft te trekken :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Bumme Wrote:Vanavond naar Ron Blauw. Veel over gehoord, ben erg benieuwd!

Ik heb zo'n vies vermoeden dat je ook nu weer je credit card niet hoeft te trekken :wink:

Och, misschien trek ik die vanavond wel maar stuur ik de bon morgen gelijk door....... :wink:
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Tering wat was het allemaal lekker, leuk en goed:

Salade van zomergroenten met gemarineerde zalm, zure appel en makreel
***
Steak Tartaar '2006'
***
Crème van waterkers met kikkerbil, gerookte aal en spek
***
Lasagne van ansjovis, chorizo en groene asperges
***
Scheermesjes met jonge kreeft, kokos en tuinboontjes. Schuim van limoenblad
***
Ganzenlever met gemarineerde kersen en polenta met pistache
***
Zacht gegaard duifje met jonge peentjes, oesterzwam en jus met Indische kruiden
***
Pizza van geitenkaas en courgette. Sorbet van groene tomaat en basilicum
***
Dessert van zomerfruit
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Ik zie het al Bumme, dat kan niet tippen aan mijn spagehtti van gister :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Gisteren gedronken en gegeten in caffe Oslo op de Sloterkade in Amsterdam.
Is een leuke zaak geworden met lekker eten.
Had een salade van artisjok mouse met groene asperges vooraf en daarna een zwarte riccoto van gevulde calamaris.

Vooraf even op Iens gekeken en daar zijn de verhalen allemaal niet zo best maar zelf heb ik een prima avond gehad met prima eten en prima bediening.
Schijnt ook voor alleen een borrel een prima lokatie te zijn.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
hoorde geruchten dat Loetje een 2e vestiging heeft in ouderkerk, kan hier niets over vinden op internet, iemand die dat kan bevestigen/ontkennen?
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:hoorde geruchten dat Loetje een 2e vestiging heeft in ouderkerk, kan hier niets over vinden op internet, iemand die dat kan bevestigen/ontkennen?

Hierbij de bevestiging: Loetje aan de Amstel (staat ook gewoon op Iens).
Ben er zelf nu een keer geweest maar kies de volgende keer toch weer voor de kneuterigheid van de zaak aan de Johannes Vermeerstraat.

http://www.loetjeaandeamstel.nl/
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
oke thx... Smile
Heb heel goed gezocht net.... :oops:
The great old Ludwig von...
Reply
Vrijdag bij eetcafe Jur gegeten op de Egelantiersgracht in Amsterdam.

Simpel maar erg lekker eten voor niet al te veel geld.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Saus?
Reply
Davydoff Wrote:Vrijdag bij eetcafe Jur gegeten op de Egelantiersgracht in Amsterdam.

Simpel maar erg lekker eten voor niet al te veel geld.

Sloeber. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Davydoff Wrote:Vrijdag bij eetcafe Jur gegeten op de Egelantiersgracht in Amsterdam.

Simpel maar erg lekker eten voor niet al te veel geld.

Dit eetcafé gevestigd in ‘het voormalige woonhuis van Wim Sonneveld in het hartje van de Jordaan’, heeft recentelijk een doorstart gemaakt. ‘Een nieuw jasje en een nieuwe naam betekenen nieuwe mogelijkheden’, zoals high tea en champagnebrunch. Daarnaast ‘lekkere eetcafégerechten’, waarvan de hoofdgerechten standaard met salade en ‘knapperige Jur-frieten’ worden geserveerd. Er hangt ‘een lekkere, informele sfeer’, zeker ook dankzij ‘een snelle en attente bediening’.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:
Davydoff Wrote:Vrijdag bij eetcafe Jur gegeten op de Egelantiersgracht in Amsterdam.

Simpel maar erg lekker eten voor niet al te veel geld.

Dit eetcafé gevestigd in ‘het voormalige woonhuis van Wim Sonneveld in het hartje van de Jordaan’, heeft recentelijk een doorstart gemaakt. ‘Een nieuw jasje en een nieuwe naam betekenen nieuwe mogelijkheden’, zoals high tea en champagnebrunch. Daarnaast ‘lekkere eetcafégerechten’, waarvan de hoofdgerechten standaard met salade en ‘knapperige Jur-frieten’ worden geserveerd. Er hangt ‘een lekkere, informele sfeer’, zeker ook dankzij ‘een snelle en attente bediening’.

'Bumme', 'je' ''-toets' 'zit' 'niet' 'helemaal' 'goed''....'
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
volgens mij staat dit op iens.nl
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:volgens mij staat dit op iens.nl

Zou je denken? Ik dacht namelijk echt dat hij die '''''' er allemaal zelf bij had gezet. Bedankt voor het 'ophelderen' van dit 'mysterie'. :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Davydoff Wrote:volgens mij staat dit op iens.nl

Zou je denken? Ik dacht namelijk echt dat hij die '''''' er allemaal zelf bij had gezet. Bedankt voor het 'ophelderen' van dit 'mysterie'. :wink:

graag gedaan :!:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Bumme Wrote:Gisteren gedronken en gegeten in caffe Oslo op de Sloterkade in Amsterdam.
Is een leuke zaak geworden met lekker eten.
Had een salade van artisjok mouse met groene asperges vooraf en daarna een zwarte riccoto van gevulde calamaris.

Vooraf even op Iens gekeken en daar zijn de verhalen allemaal niet zo best maar zelf heb ik een prima avond gehad met prima eten en prima bediening.
Schijnt ook voor alleen een borrel een prima lokatie te zijn.

Was daar ook van de week... nieuwe tent van de mensen achter mijn vaste 'betere hap' tent Bond in de Valeriusstraat. Tis op loopafstand en een prima aanvulling in de buurt. Ben alleen niet zo happig op harde muziek tijdens de dis, maar het eten is OK.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Net weer eens bij A-Fusion geweest op de Zeedijk vlakij de Nieuwmarkt. Gewoon heel erg goed. Zeker de zeewiersalade nemen als voorafje.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
goa Wrote:Net weer eens bij A-Fusion geweest op de Zeedijk vlakij de Nieuwmarkt. Gewoon heel erg goed. Zeker de zeewiersalade nemen als voorafje.

Ja hoor, ga jij maar lekker zeewier vreten.... Was zeker nog Spaans zeewier ook of niet?

[Image: oil_spain.jpg]


Een keer bij A-fusion binnengeweest en ik raad het iedereen compleet af! Wat een afkraker! Bij Iens staat ie zelfs als Hip&Trendy aangemerkt! Of er moet flink wat veranderd zijn of de tent had die dag een 'day off' maar hip&trendy was het er absoluut niet. Relatief veels te duur en een rampzalige bediening...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:veels te duur.

SLOEBER!
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Een 9+ van Van Dam, een 7.6 op Iens en voor 2 personen 3 gangen + drankjes 45 euro kwijt. Wat zit je nou te zemelen man? Ik zou zeggen veel plezier bij de FEBO.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Na ongeveer alle tapastenten in de Pijp al gehad te hebben, gisteren naar El Cantinero geweest. Vaak geboycot, omdat de tapas daar vrij duur zijn (jaaaaaa, sloeber), maar ik moet zeggen dat het de moeite waard is. Je krijgt veel en goed eten voor die prijs. Enige nadeel is wel dat je constant afgeleid wordt door die salsa-workshops.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
goa Wrote:Een 9+ van Van Dam, een 7.6 op Iens en voor 2 personen 3 gangen + drankjes 45 euro kwijt. Wat zit je nou te zemelen man? Ik zou zeggen veel plezier bij de FEBO.

Ik zeg RELATIEF veels te duur, niet in absolute zin. Relatief houdt in dat waar je voor betaald dat ook waard is... Wel goed quoten ouwe!
Wat heb jij voor je schaaltje zeewier betaald?

Wij zijn er, als gezegd, eenmaal geweest voordat een vriend van mij (die werkte in zo'n loungebar op de zeedijk) zijn avonddienst inging en we kwamen er alledrie met dezelfde conclusie naar buiten: daar gaan we niet meer heen. Om daar direct het etiketje sloeber op te plakken geeft al aan dat jij kortzichtig genoeg bent en schijnbaar niet kritisch genoeg... Een 7.6 op Iens! "Oooh, nou dan MOET het wel geweldig zijn!" :roll:

De avond dat wij er waren was de bediening rampzalig (volgens mij voor zowel drankjes als eten 3x iemand moeten aanspreken), de prijzen vond ik relatief hoog, en de 'trendy ambiance' vond ik veels te 'gemaakt'.
Als je dan toch goed wilt eten op de zeedijk ga dan naar het begin van de zeedijk, naar die italiaan die daar zit... Cicarelli of iets in die trant, kan het zo snel even niet vinden.

Oh, enne Febo vind ik Zum Kotzen! Gezamelijk met die stationstent Smullers en MacDonalds heb ik die geboycot. Enige fastfood die ik soms nog haal, haal ik of bij de snackbar op de hoek bij ons of soms de Burger King.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
KFC - heerlijke hotwings
Burger King - Whopper zonder kaas en (dan heb je altijd een verse)
Smullers: - Fantastische mayo!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
provinciale keuterboer Wrote:jij kortzichtig en niet kritisch genoeg....

Luister eens knulletje, allereerst heb ik meer Michelinsterren gegeten in mijn leven dan dat jij aan het plafond van je kleuterkamertje hebt hangen maar geloof het of niet, in de grote stad gaan mensen ook wel eens een snelle hap eten zonder daar meteen een avondvullend programma met het hele gezin van te maken. A-Fusion is gewoon een eettentje zoals Nam Kee e.d. Maar goed jouw standaard ligt natuurlijk bij Van der Valk en daar kan het natuurlijk niet tegenop :waf:
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply


Forum Jump: