The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Bocaloca Wrote:
centre court Wrote:
Bocaloca Wrote:12 miljoen willen ze hebben hoorde ik net op de radio

daarom hebben alle engelse topclubs ook al meer dan 15 miljoen geboden en zit ie er nog steeds. :roll:

misschien moet je je brilletje eens afzetten, en denken dat kuitje geen enkele noemenswaardige prestaties heeft geleverd behalve in Nederland

toch hebben ze biedingen van 12 mio laten lopen. verklaar dat dan eens.

en samaras en huntelaars hadden toch aanmerkelijk minder gepresteerd en leverderden al zo'n 9 mio op.
Reply
Feyenoord gaat nu akkoord met ene lager bedrag, daar ze toch wel graag wat willen vangen. LIverpool heeft door wat evrkopen en verhuren extra euro's te besteden. Bellamy is stukken beter dan Kuijt, Fowler scoort veel meer dan Kuijt ooit zal doen en Crouch speelt in belangrijke wedstrijden bijna altijd. Verder is Gracia als aanvallende middelvelder een grote concurrent, daar ze met hem erbij vaak maar met 1 diepe spits spelen. 5 miljoen euro is een leuk bedrag, al hoop ik dat ie niet naar Liverpool komt. Het zou voor mij een persoonlijk drama betekenen. Ik ben tegen zijn komst, maar mocht ie toch komen dan hoop ik dat ie scoort als ie speelt. Al hoop ik dat ie niet veel zal spelen....
Reply
Dugarry Wrote:Feyenoord gaat nu akkoord met ene lager bedrag, daar ze toch wel graag wat willen vangen. LIverpool heeft door wat evrkopen en verhuren extra euro's te besteden. Bellamy is stukken beter dan Kuijt, Fowler scoort veel meer dan Kuijt ooit zal doen en Crouch speelt in belangrijke wedstrijden bijna altijd. Verder is Gracia als aanvallende middelvelder een grote concurrent, daar ze met hem erbij vaak maar met 1 diepe spits spelen. 5 miljoen euro is een leuk bedrag, al hoop ik dat ie niet naar Liverpool komt. Het zou voor mij een persoonlijk drama betekenen. Ik ben tegen zijn komst, maar mocht ie toch komen dan hoop ik dat ie scoort als ie speelt. Al hoop ik dat ie niet veel zal spelen....

Xtragaap4de

jij kan nog zoveel hopen, je hebt er toch geen invloed op. als je cluppie voor hem wil betalen komt ie toch wel. je noemt fowler, bellamy, crouch en garcia en dan moet ik serieus nemen als ik ergens lees dat Liverpool voor 't kampioenschap wil gaan meedoen? Undecided

Dirkie moet blijven! en als ie weggaat graag naar Liverpool, meeste kans op speeltijd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dugarry Wrote:Feyenoord gaat nu akkoord met ene lager bedrag, daar ze toch wel graag wat willen vangen. LIverpool heeft door wat evrkopen en verhuren extra euro's te besteden. Bellamy is stukken beter dan Kuijt, Fowler scoort veel meer dan Kuijt ooit zal doen en Crouch speelt in belangrijke wedstrijden bijna altijd. Verder is Gracia als aanvallende middelvelder een grote concurrent, daar ze met hem erbij vaak maar met 1 diepe spits spelen. 5 miljoen euro is een leuk bedrag, al hoop ik dat ie niet naar Liverpool komt. Het zou voor mij een persoonlijk drama betekenen. Ik ben tegen zijn komst, maar mocht ie toch komen dan hoop ik dat ie scoort als ie speelt. Al hoop ik dat ie niet veel zal spelen....

Bellamy beter? Yeah right..
En Fowler is ook lang niet meer zo goed als ie vroeger was.
Reply
T00L Wrote:
Dugarry Wrote:Feyenoord gaat nu akkoord met ene lager bedrag, daar ze toch wel graag wat willen vangen. LIverpool heeft door wat evrkopen en verhuren extra euro's te besteden. Bellamy is stukken beter dan Kuijt, Fowler scoort veel meer dan Kuijt ooit zal doen en Crouch speelt in belangrijke wedstrijden bijna altijd. Verder is Gracia als aanvallende middelvelder een grote concurrent, daar ze met hem erbij vaak maar met 1 diepe spits spelen. 5 miljoen euro is een leuk bedrag, al hoop ik dat ie niet naar Liverpool komt. Het zou voor mij een persoonlijk drama betekenen. Ik ben tegen zijn komst, maar mocht ie toch komen dan hoop ik dat ie scoort als ie speelt. Al hoop ik dat ie niet veel zal spelen....

Bellamy beter? Yeah right..
En Fowler is ook lang niet meer zo goed als ie vroeger was.

laten we 't over crouch en garcia maar niet eens hebben.

crouch cry
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
tjah mag misschien ogen als een lange banaan, maar staat er wel als het moet
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:tjah mag misschien ogen als een lange banaan, maar staat er wel als het moet

Bij gebrek aan beter ja.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Bocaloca Wrote:tjah mag misschien ogen als een lange banaan, maar staat er wel als het moet

Bij gebrek aan beter ja.


Liverpool heeft iig genoeg spitsen, dus Kuyt zitten ze niet op te wachten, en bij de laatste oefenpartij in Engeland heeft Kuyt ook weer weinig laten zien, dus de kans dat hij naar Engeland verkast lijkt me nu wel verkeken, dus goed nieuws voor Feijenoord.
Reply
Ik hoop 't Rico!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Quote:Rogers Signs Pro Contract With Dutch Team

Sophomore midfielder/forward helped lead Terps to 2005 NCAA title

Aug. 14, 2006

COLLEGE PARK, Md. - Robbie Rogers, a 2005 Freshman All-American and the Terps' third-leading scorer a year ago, today announced he has signed a multi-year contract with a professional soccer club in the Dutch Premier League and will not return to the University of Maryland.

Rogers will travel to The Netherlands Tuesday to join his professional team, SC Heerenveen, and begin his pro career.

"This is a substantial contract with a club in the top league in Holland," said University of Maryland men's soccer coach Sasho Cirovski. "Although losing Robbie at this point in time is significant for us because of his special qualities as a player and as a person, I am extremely happy to see him fulfill his boyhood dream. I am still extremely confident with the quality and character of our 2006 team, and am looking forward to another successful season.

"Robbie's impact with us, though short, has been tremendous. He was a vital component in us winning the national championship last season. Robbie will always be a part of the Maryland soccer family. All of us will miss him; he leaves with our best wishes."

Rogers, a two-time Parade All-American in high school in southern California, appeared in 22 matches for the Terps last year. The midfielder/forward started 20 contests and totaled 19 points (7 goals, 5 assists). Maryland finished the season 19-4-2, defeating New Mexico 1-0 in the NCAA championship game on Dec. 11 in Cary, N.C.

Said Rogers: "My experience at Maryland is one I will treasure for the rest of my life. It is the best program in the country, and I feel blessed to have been a part of it. Sasho has elevated my game to the highest level, and I want to thank him, [assistant] Russell Payne, [assistant] Rob Vartughian and the entire Maryland soccer program for an incredible experience. The relationships that I've made here with my teammates and coaches are very important to me and will always remain with me.

"This was a once in a lifetime opportunity that came suddenly," Rogers continued. "The past seven days have been the toughest of my life in terms of making an educated decision about my future. However, I feel that I am ready to make soccer my career and this was an opportunity I could not pass up."

Rogers' parents expressed gratitude and appreciation for their son's experience in the Terrapin program. Said his mother, Theresa: "We will always be grateful to Maryland soccer for not only helping Robbie develop as a player, but more importantly as a person." His father, Rob, added: "Every parent should be so lucky to have Sasho as their son's coach. I appreciate all he did to help nurture Robbie's growth as a person and player."

Hoop sucking up weer :razz:.
Reply
centre court Wrote:
T00L Wrote:
Dugarry Wrote:Feyenoord gaat nu akkoord met ene lager bedrag, daar ze toch wel graag wat willen vangen. LIverpool heeft door wat evrkopen en verhuren extra euro's te besteden. Bellamy is stukken beter dan Kuijt, Fowler scoort veel meer dan Kuijt ooit zal doen en Crouch speelt in belangrijke wedstrijden bijna altijd. Verder is Gracia als aanvallende middelvelder een grote concurrent, daar ze met hem erbij vaak maar met 1 diepe spits spelen. 5 miljoen euro is een leuk bedrag, al hoop ik dat ie niet naar Liverpool komt. Het zou voor mij een persoonlijk drama betekenen. Ik ben tegen zijn komst, maar mocht ie toch komen dan hoop ik dat ie scoort als ie speelt. Al hoop ik dat ie niet veel zal spelen....

Bellamy beter? Yeah right..
En Fowler is ook lang niet meer zo goed als ie vroeger was.

laten we 't over crouch en garcia maar niet eens hebben.

crouch cry

Basisspeler in het Engelse team tegen invaller in Oranje... :wink:
Reply
Matador! Wrote:
centre court Wrote:
T00L Wrote:
Dugarry Wrote:Feyenoord gaat nu akkoord met ene lager bedrag, daar ze toch wel graag wat willen vangen. LIverpool heeft door wat evrkopen en verhuren extra euro's te besteden. Bellamy is stukken beter dan Kuijt, Fowler scoort veel meer dan Kuijt ooit zal doen en Crouch speelt in belangrijke wedstrijden bijna altijd. Verder is Gracia als aanvallende middelvelder een grote concurrent, daar ze met hem erbij vaak maar met 1 diepe spits spelen. 5 miljoen euro is een leuk bedrag, al hoop ik dat ie niet naar Liverpool komt. Het zou voor mij een persoonlijk drama betekenen. Ik ben tegen zijn komst, maar mocht ie toch komen dan hoop ik dat ie scoort als ie speelt. Al hoop ik dat ie niet veel zal spelen....

Bellamy beter? Yeah right..
En Fowler is ook lang niet meer zo goed als ie vroeger was.

laten we 't over crouch en garcia maar niet eens hebben.

crouch cry

Basisspeler in het Engelse team tegen invaller in Oranje... :wink:

als crouch er niet was geweest had er een speler van 17 gestaan zonder ook maar 1 wedstrijd in de premier league in de benen.

strekking van 't verhaal: sla de concurrentie er even op na.

p.s. als je kuyt invaller noemt, vertel dan meteen even dat huntelaar er niet eens bij was. :lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Matador! Wrote:
centre court Wrote:
T00L Wrote:
Dugarry Wrote:Feyenoord gaat nu akkoord met ene lager bedrag, daar ze toch wel graag wat willen vangen. LIverpool heeft door wat evrkopen en verhuren extra euro's te besteden. Bellamy is stukken beter dan Kuijt, Fowler scoort veel meer dan Kuijt ooit zal doen en Crouch speelt in belangrijke wedstrijden bijna altijd. Verder is Gracia als aanvallende middelvelder een grote concurrent, daar ze met hem erbij vaak maar met 1 diepe spits spelen. 5 miljoen euro is een leuk bedrag, al hoop ik dat ie niet naar Liverpool komt. Het zou voor mij een persoonlijk drama betekenen. Ik ben tegen zijn komst, maar mocht ie toch komen dan hoop ik dat ie scoort als ie speelt. Al hoop ik dat ie niet veel zal spelen....

Bellamy beter? Yeah right..
En Fowler is ook lang niet meer zo goed als ie vroeger was.

laten we 't over crouch en garcia maar niet eens hebben.

crouch cry

Basisspeler in het Engelse team tegen invaller in Oranje... :wink:

als crouch er niet was geweest had er een speler van 17 gestaan zonder ook maar 1 wedstrijd in de premier league in de benen.

strekking van 't verhaal: sla de concurrentie er even op na.

p.s. als je kuyt invaller noemt, vertel dan meteen even dat huntelaar er niet eens bij was. :lol:

Huntelaar dit Huntelaar dat blablabla, Kuyt is een goede spits niets meer niets minder, hij moet het hebben van hard werken en veel rennen, en minder van techniek. Dat in combinatie met Kalou die het meer van techniek moest hebben was een verschrikkelijk goed spitsenduo, nu Kalou wegvalt zullen we zien wat Dirk allemaal presteert. Al denk ik dat ie gewoon vertrekt, is het niet nu dan is het wel in de winterstop.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
centre court Wrote:
Matador! Wrote:
centre court Wrote:
T00L Wrote:
Dugarry Wrote:Feyenoord gaat nu akkoord met ene lager bedrag, daar ze toch wel graag wat willen vangen. LIverpool heeft door wat evrkopen en verhuren extra euro's te besteden. Bellamy is stukken beter dan Kuijt, Fowler scoort veel meer dan Kuijt ooit zal doen en Crouch speelt in belangrijke wedstrijden bijna altijd. Verder is Gracia als aanvallende middelvelder een grote concurrent, daar ze met hem erbij vaak maar met 1 diepe spits spelen. 5 miljoen euro is een leuk bedrag, al hoop ik dat ie niet naar Liverpool komt. Het zou voor mij een persoonlijk drama betekenen. Ik ben tegen zijn komst, maar mocht ie toch komen dan hoop ik dat ie scoort als ie speelt. Al hoop ik dat ie niet veel zal spelen....

Bellamy beter? Yeah right..
En Fowler is ook lang niet meer zo goed als ie vroeger was.

laten we 't over crouch en garcia maar niet eens hebben.

crouch cry

Basisspeler in het Engelse team tegen invaller in Oranje... :wink:

als crouch er niet was geweest had er een speler van 17 gestaan zonder ook maar 1 wedstrijd in de premier league in de benen.

strekking van 't verhaal: sla de concurrentie er even op na.

p.s. als je kuyt invaller noemt, vertel dan meteen even dat huntelaar er niet eens bij was. :lol:

Het mooie is dat je meteen hapt. Er stond niet voor niks een :wink: achter.... Hakkuh
Reply
Matador Puke Puke Puke kan alleen reacties uitlokken. Tot iets nuttigs komt "het" niet.

Ga lekker met je knuffelbeer spelen :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
matador heeft barbies
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:matador heeft barbies

Sorry, dat wist ik niet... :oops:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
centre court Wrote:
Dugarry Wrote:Feyenoord gaat nu akkoord met ene lager bedrag, daar ze toch wel graag wat willen vangen. LIverpool heeft door wat evrkopen en verhuren extra euro's te besteden. Bellamy is stukken beter dan Kuijt, Fowler scoort veel meer dan Kuijt ooit zal doen en Crouch speelt in belangrijke wedstrijden bijna altijd. Verder is Gracia als aanvallende middelvelder een grote concurrent, daar ze met hem erbij vaak maar met 1 diepe spits spelen. 5 miljoen euro is een leuk bedrag, al hoop ik dat ie niet naar Liverpool komt. Het zou voor mij een persoonlijk drama betekenen. Ik ben tegen zijn komst, maar mocht ie toch komen dan hoop ik dat ie scoort als ie speelt. Al hoop ik dat ie niet veel zal spelen....

Xtragaap4de

jij kan nog zoveel hopen, je hebt er toch geen invloed op. als je cluppie voor hem wil betalen komt ie toch wel. je noemt fowler, bellamy, crouch en garcia en dan moet ik serieus nemen als ik ergens lees dat Liverpool voor 't kampioenschap wil gaan meedoen? Undecided

Dirkie moet blijven! en als ie weggaat graag naar Liverpool, meeste kans op speeltijd.

Liverpool heeft alleen dit seizoen al meer prijzen gepakt dan Feyenoord de laatste 5 jaar. Maar de toekomst zal het uitwijzen, Dirk, de altijd en overal scorende spits :lol: Heeft ie buiten Nederland uberhaupt het net al eens gevonden? Heb nog liever dat Liverpool Ian Rush in de spits zet.
Reply
Dugarry Wrote:
centre court Wrote:
Dugarry Wrote:Feyenoord gaat nu akkoord met ene lager bedrag, daar ze toch wel graag wat willen vangen. LIverpool heeft door wat evrkopen en verhuren extra euro's te besteden. Bellamy is stukken beter dan Kuijt, Fowler scoort veel meer dan Kuijt ooit zal doen en Crouch speelt in belangrijke wedstrijden bijna altijd. Verder is Gracia als aanvallende middelvelder een grote concurrent, daar ze met hem erbij vaak maar met 1 diepe spits spelen. 5 miljoen euro is een leuk bedrag, al hoop ik dat ie niet naar Liverpool komt. Het zou voor mij een persoonlijk drama betekenen. Ik ben tegen zijn komst, maar mocht ie toch komen dan hoop ik dat ie scoort als ie speelt. Al hoop ik dat ie niet veel zal spelen....

Xtragaap4de

jij kan nog zoveel hopen, je hebt er toch geen invloed op. als je cluppie voor hem wil betalen komt ie toch wel. je noemt fowler, bellamy, crouch en garcia en dan moet ik serieus nemen als ik ergens lees dat Liverpool voor 't kampioenschap wil gaan meedoen? Undecided

Dirkie moet blijven! en als ie weggaat graag naar Liverpool, meeste kans op speeltijd.

Liverpool heeft alleen dit seizoen al meer prijzen gepakt dan Feyenoord de laatste 5 jaar. Maar de toekomst zal het uitwijzen, Dirk, de altijd en overal scorende spits :lol: Heeft ie buiten Nederland uberhaupt het net al eens gevonden? Heb nog liever dat Liverpool Ian Rush in de spits zet.

Heel moeilijk hoor meer prijzen halen als je 10x het budget van de andere club hebt. En dat ze nou met geluk die CL pakken maakt het nog geen wereldclub Dugarry, geloof dat de UEFA ze met een mazzel nog de CL had laten spelen.
Dus de vergelijking Liverpool/Feijenoord hoef je niet te maken, en dat zooitje bagger wat ze nu hebben lopen (Bellamy beter dan Kuyt laat me niet lachen) komt niet eens in de buurt van Kuyt. Crouch scoort alleen als de tegenstander dreads heeft waar hij de tegenstander naar beneden kan trekken.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
ik vind bellamy toch wel een vrij goeie speler...
Reply
Ik vond hem een goede speler, maar Shearer werd oud en Bellamy ook, en toen liep het niet zo meer met de snelle spits van Newcastle. Nu heeft hij minder gepresteerd dan Kuyt in het afgelopen 3 seizoen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Bellamy speelde vorig jaar prima, en ik verwacht dit seizoen ook weer veel van hem...
Bangkok resident.
Reply
buurs Wrote:Matador Puke Puke Puke kan alleen reacties uitlokken. Tot iets nuttigs komt "het" niet.

Ga lekker met je knuffelbeer spelen :8:

Ga toch alsjeblieft weer naar je tannisvriendjes, waar iedereen het met elkaar eens is en iedereen een arm in elkaars reet steekt. je komt hier 1x iets posten, het is gelijk afzeiken, dus op iets nuttigs heb ik jou nog niet kunnen betrappen.

Dus hou je voortaan maar lekker bij de tannispoll, of ´hup davy´ en blijf lekker op het tannisfeurem hangen. Hakkuh
Reply
Depor Wrote:Ik vond hem een goede speler, maar Shearer werd oud en Bellamy ook, en toen liep het niet zo meer met de snelle spits van Newcastle. Nu heeft hij minder gepresteerd dan Kuyt in het afgelopen 3 seizoen.

heb jij zijn cijfers van het seizoen bij blackburn? ik dacht dat ze wel tevreden waren.

overigens de enige speler die wat kon toen ik charlton-blackburn bezocht. die prutser is de spits bij charlton is ook tig mio waard gebleken... :|
Reply
buurs Wrote:Matador Puke Puke Puke kan alleen reacties uitlokken. Tot iets nuttigs komt "het" niet.

Ga lekker met je knuffelbeer spelen :8:

goed geluld! =D> dat moet gewoon op z'n tijd gezegd worden. leuk om te zien dat tennissers ook nuttig kunnen posten. Notworthy
Reply
Zeg Mac, waar blijft die pacman-smiley eigenlijk ? Die gaat vast net zo nuttig worden als deze Calimero
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
waf Wrote:
Depor Wrote:Ik vond hem een goede speler, maar Shearer werd oud en Bellamy ook, en toen liep het niet zo meer met de snelle spits van Newcastle. Nu heeft hij minder gepresteerd dan Kuyt in het afgelopen 3 seizoen.

heb jij zijn cijfers van het seizoen bij blackburn? ik dacht dat ze wel tevreden waren.

overigens de enige speler die wat kon toen ik charlton-blackburn bezocht. die prutser is de spits bij charlton is ook tig mio waard gebleken... :|

Welke prutser? Hun spits, Bent, speelt er nog steeds. Er gaat wel ene speler muziek maken zo te zien.....

Charlton Athletic

In: Cory Gibbs (Feyenoord, free); Gonzalo Sorondo (Inter Milan, free); Simon Walton (Leeds United, undisclosed); Jimmy Floyd Hasselbaink (Middlesbrough, free); Amady Faye (Newcastle, £2million); Djimi Traore (Liverpool, £2million), Christian Bolanos (Deportivo Saprissa, season loan), Scott Carson (Liverpool, season loan).

Out: Jonathan Spector (Manchester United, end of loan); Shaun Bartlett (Kaizer Chiefs); Jonatan Johansson (Malmo, free); Francis Jeffers (Blackburn Rovers, free); Chris Perry (West Bromwich Albion, free); Jay Bothroyd (released); Chris Powell (Watford, free).
Reply
ik dacht toch echt gelezen te hebben dattie bent voor flink wat mio's verkocht was. nun ja...
Reply
Was dat niet moederconcern Bentley?
Reply
Goed, na het welles nietes rumoer heeft FC Twente Oude Kamphuis dan toch binnen. :|

Oude Kamphuis definitief naar FC Twente
Gepubliceerd op 15-08-06 om 17:23 door Nick Velten
Niels Oude Kamphuis vertrekt definitief naar FC Twente. Hoewel eerderal over een zekere transfer werd gesproken maar Oude Kamphuis aangaf van niets te weten heeft hij vandaag toch de medische keuring doorstaan.

De 28-jarige middenvelder tekent een tweejarig contract. Hij komt over van Borussia Mönchengladbach waar hij transfervrij vertrok.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply


Forum Jump: