14-08-2006, 07:51 PM
Hoe eerder je geboren bent, hoe jonger ben je tenslotte :razz: :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Vooruit PSV !!!!
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Ierland - Nederland
|
14-08-2006, 07:51 PM
Hoe eerder je geboren bent, hoe jonger ben je tenslotte :razz: :wink:
Vooruit PSV !!!!
14-08-2006, 08:14 PM
Matador! Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Matador! Wrote:Overigens is het volgens mij zo dat spelers die na 1 januari van een bepaald jaar geboren zijn niet of wel mee mogen doen met een bepaald team. Het zou in dit geval dus om 1 januari 1984 moeten gaan, maar volgens mij is het 1983, dus dan zou KJH evt. nog steeds mee mogen doen. Ehm....na 1 januari 1983. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
14-08-2006, 08:23 PM
Ik begon al bijna op een telefoontje van Foppe te hopen....
Oh, my god, we bought Kenny!
14-08-2006, 08:36 PM
Gerben Zonderland Wrote:Matador! Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Matador! Wrote:Overigens is het volgens mij zo dat spelers die na 1 januari van een bepaald jaar geboren zijn niet of wel mee mogen doen met een bepaald team. Het zou in dit geval dus om 1 januari 1984 moeten gaan, maar volgens mij is het 1983, dus dan zou KJH evt. nog steeds mee mogen doen. En dus mag hij nog steeds meedoen...
14-08-2006, 08:40 PM
Matador! Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Matador! Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Matador! Wrote:Overigens is het volgens mij zo dat spelers die na 1 januari van een bepaald jaar geboren zijn niet of wel mee mogen doen met een bepaald team. Het zou in dit geval dus om 1 januari 1984 moeten gaan, maar volgens mij is het 1983, dus dan zou KJH evt. nog steeds mee mogen doen. #-o Als je NA 1 januari 1983 geboren bent mag je NIET meer meedoen. KJH is van 12 augustus 1983.
14-08-2006, 08:48 PM
Gerben Zonderland Wrote:Matador! Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Matador! Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Matador! Wrote:Overigens is het volgens mij zo dat spelers die na 1 januari van een bepaald jaar geboren zijn niet of wel mee mogen doen met een bepaald team. Het zou in dit geval dus om 1 januari 1984 moeten gaan, maar volgens mij is het 1983, dus dan zou KJH evt. nog steeds mee mogen doen. Dus de kans bestaat dat Foppe me nog kan bellen? Joepieeeeeeeee!
14-08-2006, 08:51 PM
Mukkus Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Matador! Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Matador! Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Matador! Wrote:Overigens is het volgens mij zo dat spelers die na 1 januari van een bepaald jaar geboren zijn niet of wel mee mogen doen met een bepaald team. Het zou in dit geval dus om 1 januari 1984 moeten gaan, maar volgens mij is het 1983, dus dan zou KJH evt. nog steeds mee mogen doen. Voor wat? Ballensjouwer?
14-08-2006, 08:53 PM
Gerben Zonderland Wrote:Mukkus Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Matador! Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Matador! Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Matador! Wrote:Overigens is het volgens mij zo dat spelers die na 1 januari van een bepaald jaar geboren zijn niet of wel mee mogen doen met een bepaald team. Het zou in dit geval dus om 1 januari 1984 moeten gaan, maar volgens mij is het 1983, dus dan zou KJH evt. nog steeds mee mogen doen. Yes, en ik kan ook nog opgeroepen worden.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
14-08-2006, 09:12 PM
FC Petr Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Mukkus Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Matador! Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Matador! Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Matador! Wrote:Overigens is het volgens mij zo dat spelers die na 1 januari van een bepaald jaar geboren zijn niet of wel mee mogen doen met een bepaald team. Het zou in dit geval dus om 1 januari 1984 moeten gaan, maar volgens mij is het 1983, dus dan zou KJH evt. nog steeds mee mogen doen. En ik mag dus niet meer meedoen? :cry:
15-08-2006, 07:12 PM
HA !!!!
Van der Sar geeft zijn mening hoorde ik zojuist bij NOS Sport. Hij is het er niet mee eens dat Bommel en Nistelrooy niet geselecteerd zijn. =D> Dat wordt vrezen voor zijn stekkie !!
Vooruit PSV !!!!
15-08-2006, 08:13 PM
Bredanaar Wrote:HA !!!! Aha. En het wordt dus beter voor Oranje als v/d Sar zijn plekkie kwijt zou zijn? Volgens de theorie van FC Petr (of was het nou Marshall? :-k )is de Engelse competitie veel en veel en veel beter, dus hebben we liever de keeper van ManU op de goal dan die van Feyenoord. Of wil je niet de beste spelers in Oranje? :wink:
15-08-2006, 08:24 PM
Zeker wil ik de beste spelers in Oranje. Sar is verreweg de beste Nederlandse keeper (met zeker niet daarna Stekelenburg of Timmer). Nistelrooy en Bommel horen zeker ook bij de beste spelers en horen zeker ook in Oranje. Idem geldt dit voor een Stam, voor een Vaart, voor een Persie, voor een Ooijer, voor een Davids, voor een Huntelaar. Ik vind het klasse van de anders zo stille Sar dat hij als laatste 'gouwe ouwe' eindelijk zijn mond eens opentrekt.
Bassie moet gewoon opzouten. Zet er een bondscoach neer die gewoon ECHT de beste Nederlandse spelers meeneemt.
Vooruit PSV !!!!
15-08-2006, 09:29 PM
Bredanaar Wrote:Zeker wil ik de beste spelers in Oranje. Sar is verreweg de beste Nederlandse keeper (met zeker niet daarna Stekelenburg of Timmer). Nistelrooy en Bommel horen zeker ook bij de beste spelers en horen zeker ook in Oranje. Idem geldt dit voor een Stam, voor een Vaart, voor een Persie, voor een Ooijer, voor een Davids, voor een Huntelaar. Ik vind het klasse van de anders zo stille Sar dat hij als laatste 'gouwe ouwe' eindelijk zijn mond eens opentrekt. [-( Je vergeet er nog ééntje, naar mijn idee een hele belangrijke.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
15-08-2006, 09:53 PM
Dikke Theoooooooooooooooooo! =D>
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait... Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard! Song of the decade: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
15-08-2006, 10:01 PM
Treesong Wrote:Dikke Theoooooooooooooooooo! =D> He-le-maal. :cheers:
15-08-2006, 10:42 PM
Natuurlijk, thx. Ook Robben hoort erbij. :razz:
Vooruit PSV !!!!
15-08-2006, 11:01 PM
Bredanaar Wrote:Natuurlijk, thx. Ook Robben hoort erbij. :razz: [-X Wisselspelers worden uitgesloten.
16-08-2006, 01:57 AM
Clarence Seedorf hoort er imo ook bij, als ie nou alleen wat aan die arrogante houding zou doen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
16-08-2006, 08:16 AM
Vermoedelijke opstelling: Van der Sar; Heitinga, Ooijer, Mathijsen en De Cler; Landzaat, Van der Vaart en Schaars; Van Persie, Huntelaar en Robben.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
16-08-2006, 08:22 AM
Bredanaar Wrote:Zeker wil ik de beste spelers in Oranje. Sar is verreweg de beste Nederlandse keeper (met zeker niet daarna Stekelenburg of Timmer). Nistelrooy en Bommel horen zeker ook bij de beste spelers en horen zeker ook in Oranje. Idem geldt dit voor een Stam, voor een Vaart, voor een Persie, voor een Ooijer, voor een Davids, voor een Huntelaar. Ik vind het klasse van de anders zo stille Sar dat hij als laatste 'gouwe ouwe' eindelijk zijn mond eens opentrekt. Frits Barend en zijn breedbek kikkertje waren gisteren ook nog te zien op Ned 2, en die zei er het volgende over; Het Nederlands elftal is niet het hobby speeltje van Marco van Basten, de beste spelers moeten gewoon geselecteerd worden.. Het feit dat van Bommel bij Barcelona speelt en RVN bij real Madrid zegt genoeg over hun kwaliteiten, die kun je gewoon niet thuis laten.
16-08-2006, 10:06 AM
Quote:Het feit dat van Bommel bij Barcelona speelt en RVN bij real Madrid zegt genoeg over hun kwaliteiten, die kun je gewoon niet thuis laten.Grote-clubnamen-journalisitek...
The great old Ludwig von...
16-08-2006, 10:26 AM
Ricochan Wrote:Het feit dat van Bommel bij Barcelona speelt en RVN bij real Madrid zegt genoeg over hun kwaliteiten, die kun je gewoon niet thuis laten. = gelijk aan: Het feit dat De Cler bij AZ speelt en Kuyt bij Feyenoord zegt genoeg over hun kwaliteiten, die kun je eigenlijk gewoon niet meenemen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
16-08-2006, 10:50 AM
Bumme Wrote:Ricochan Wrote:Het feit dat van Bommel bij Barcelona speelt en RVN bij real Madrid zegt genoeg over hun kwaliteiten, die kun je gewoon niet thuis laten. Er zijn niet zoveel redelijk goede nederlandse linksbacks, dus de keuze voor De Cler is snel gemaakt...
16-08-2006, 10:56 AM
Urby urby urby
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
16-08-2006, 11:03 AM
Bocaloca Wrote:Urby urby urby urbi et orbi ?
16-08-2006, 07:22 PM
Ik ben ook niet gecharmeerd van Mark en Ruud. Dat is iets wat ik wel snap van Marco, eindelijk!
Mooi ajaxsoap dat het is.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
16-08-2006, 08:58 PM
Dag discussie \/
16-08-2006, 09:24 PM
Ik heb de afgelopen weken net geleerd dat oefenwedstrijden niks zeggen.
En het bewijst ook maar dat Huntelaar mee had gemoeten naar het WK. 15,8 miljoen mensen wisten dat al, behalve de technische staf van Oranje. Maar goed, oefenwedstrijd zegt niks. Dan Van Gaal: Terug op de oude vertrouwde nest. Hij mag blij zijn dat Oranje goed speelt en voorstaat. Wat had ie moeten zeggen als Nederland 3-0 achterstond? Negatief doen, terwijl hij zelf daar heel Nederland een prachtig WK heeft ontnomen? Imo is ie wel heel positief, die neusaap.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|