The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Oude Kamphuis is een sterke aanwinst van onze buren hoor, mooi voor de supporters dat hij terug keert!
Reply
Bron: Radio Rijnmond. (over het algemeen redelijk betrouwbaar gebleken in het verleden...)

Quote:15/8/2006 Feyenoord en Liverpool in afronding van transfer Kuyt
Volgens Radio Rijnmond ronden Feyenoord en Liverpool op dit moment de transfer van Dirk Kuijt af. De clubs zijn heel dichtbij een overeenstemming. Dirk Kuyt zou eerder zelf al een akkoord hebben bereikt met Liverpool. De verwachting is dat de Engelse topclub ruim 15 miljoen euro voor de aanvoerder van Feyenoord betaalt.
Erwin Koeman heeft volgens Radio Rijnmond intern te horen gekregen dat hij de transfersom van Kuijt niet volledig kan benutten in de zoektocht naar een vervanger
15 miljoen! Goed gedaan! Dirk, veel succes in Engeland!
Reply
Woutiknout Wrote:Bron: Radio Rijnmond. (over het algemeen redelijk betrouwbaar gebleken in het verleden...)

Quote:15/8/2006 Feyenoord en Liverpool in afronding van transfer Kuyt
Volgens Radio Rijnmond ronden Feyenoord en Liverpool op dit moment de transfer van Dirk Kuijt af. De clubs zijn heel dichtbij een overeenstemming. Dirk Kuyt zou eerder zelf al een akkoord hebben bereikt met Liverpool. De verwachting is dat de Engelse topclub ruim 15 miljoen euro voor de aanvoerder van Feyenoord betaalt,
Feyenoord Netwerk
Erwin Koeman heeft volgens Radio Rijnmond intern te horen gekregen dat hij de transfersom van Kuijt niet volledig kan benutten in de zoektocht naar een vervanger
15 miljoen! Goed gedaan! Dirk, veel succes in Engeland!

Dat wordt druk daar in de spits van Liverpool....
Reply
Woutiknout Wrote:15 miljoen! Goed gedaan! Dirk, veel succes in Engeland!

Quote:Erwin Koeman heeft volgens Radio Rijnmond intern te horen gekregen dat hij de transfersom van Kuijt niet volledig kan benutten in de zoektocht naar een vervanger

15 miljoen is een leuk bedrag maar de supporters van Feyenoord laten zich opnieuw een overgangsjaar door de neus boren.

Ricochan Wrote:Dat wordt druk daar in de spits van Liverpool....

Ik denk dat Kuyt wel eerste keuze wordt. Morientes is al vertrokken en Crouch is soms wat wisselvallig. En van Bellamy heb ik nu ook niet bepaald het idee dat hij een sterke meerwaarde kan worden.
Reply
Bolton biedt 7.5 miljoen voor Vennegoor
Geschreven door Pieter Ooms op woensdag, 16 augustus om 09:37

Het Engelse Bolton Wanderers wil ver gaan om voor de competitiestart Jan Vennegoor of Hesselink in te lijven. Volgens het Algemeen Dagblad zouden zij bereidt zijn om 7.5 miljoen euro te betalen voor de PSV-aanvaller. Dit is slechts een half miljoen minder dan de vraagprijs.

Net wanneer de Oranje-international zich erbij neer heeft gelegd dat hij nog een seizoen bij PSV zal blijven, komt de buitenlandse transfer ineens dichtbij. Eerder toonde FC Porto al belangstelling voor Vennegoor, maar die vonden de vraagprijs veel te hoog.

De lange Tukker is overigens niet de enige kandidaat, ook Mido wordt veel in verband gebracht met de club.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
D'r an met de lippe Wrote:
Woutiknout Wrote:15 miljoen! Goed gedaan! Dirk, veel succes in Engeland!

Quote:Erwin Koeman heeft volgens Radio Rijnmond intern te horen gekregen dat hij de transfersom van Kuijt niet volledig kan benutten in de zoektocht naar een vervanger

15 miljoen is een leuk bedrag maar de supporters van Feyenoord laten zich opnieuw een overgangsjaar door de neus boren.

Ricochan Wrote:Dat wordt druk daar in de spits van Liverpool....

Ik denk dat Kuyt wel eerste keuze wordt. Morientes is al vertrokken en Crouch is soms wat wisselvallig. En van Bellamy heb ik nu ook niet bepaald het idee dat hij een sterke meerwaarde kan worden.

Ik denk dat hij zich eerst moet bewijzen. Ze wisselen daar veel, door het hoge aantal wedstrijden. Ik denk dat hij 4e keus wordt achtr Fowler, Crouch en Bellamy.

We zullen zien wat hij er van bakt. Ik hoop veel, maar verwacht niets van die kakkerlak. Ook Dudek kon het niet bolwerken in de premier league en voor Dirk zal het ook erg moeilijk worden. Voor 15 miljoen had ik iig een ander genomen.
Reply
Kul! iedere club kan Dirk Kuyt goed gebruiken. Als Liverpool hem haalt zullen ze veel plezier van hem gaan krijgen. Hij zal misschien niet meteen in de basis staan maar zodra hij zijn kans krijgt pakt hij die aan en is hij vaste waarde.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
voor 15 miljoen neem ik ook nog altijd liever een vrouw
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:voor 15 miljoen neem ik ook nog altijd liever een vrouw

Nou, Dirk mag er ook best wezen toch?

[Image: 012.jpg]
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Ik hoop voor jou bumme dat jij niet die lelijke gay naast hem bent....
Bangkok resident.
Reply
Dugarry Wrote:Ik denk dat hij zich eerst moet bewijzen. Ze wisselen daar veel, door het hoge aantal wedstrijden. Ik denk dat hij 4e keus wordt achtr Fowler, Crouch en Bellamy.

We zullen zien wat hij er van bakt. Ik hoop veel, maar verwacht niets van die kakkerlak. Ook Dudek kon het niet bolwerken in de premier league en voor Dirk zal het ook erg moeilijk worden. Voor 15 miljoen had ik iig een ander genomen.

Dirk past prima bij het engelse voetbal, heeft een winnaarsmentaliteit en wordt niet gauw van zijn stuk gebracht. Hij doet niet onder voor de 3 spitsen die jij noemt, alleen hij moet het nog wel laten zien. Fowler is passé, Crouch is wisselvallig (ook op het WK) en Bellamy is ook nieuw bij Liverpool, dus moet zich ook nog bewijzen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
VI Wrote:'Liverpool ziet af van Kuijt', Newcastle niet

16/8/2006 12:00

De toekomst van Dirk Kuijt blijft voer voor tal van speculaties. De speler en zijn club, Feyenoord, hebben geen nieuws te melden. Newcastle United doet daarentegen allerminst geheimzinnig, terwijl Liverpool volgens enkele media de international bijna binnen heeft, maar volgens andere bronnen niet zeker weet of men Kuijt wel wil inlijven.
Glenn Roeder geeft de strijd om Dirk Kuijt in ieder geval nog niet op. 'Ik hoop dat hij namens Nederland start tegen Ierland, want ik neem het vliegtuig om in Dublin de wedstrijd te gaan bekijken', verklaarde de manager van Newcastle United.

'Hij is niet de snelste aanvaller die ik in mijn leven heb gezien, maar er is geen twijfel over mogelijk dat hij weet hoe hij moet scoren. Hij is een hard werkende speler en zijn lichaamstaal op het veld verraadt dat hij het soort speler is dat je graag in jouw kleedkamer hebt. Hij is erg toegewijd aan het ploegbelang.'

'Er zijn een hoop plussen wat betreft Dirk Kuijt, maar ik weet ook dat we niet de enige club zijn die geïnteresseerd is. Een club uit de topvier heeft heel erg veel belangstelling', verwijst Roeder naar concurrent Liverpool.

Die rivaal heeft een streepje voor, meldden The Guardian en The Liverpool Echo. Volgens deze Engelse kranten heeft Kuijt er bij de clubleiding van Feyenoord op aangedrongen dat hij alleen geïnteresseerd is in Liverpool. En volgens Radio Rijnmond heeft de spits zelf al een akkoord met The Reds en staan Feyenoord en Liverpool op het punt de overgang van de Katwijker af te ronden.

Máár volgens andere bronnen is er binnen het bestuur van Liverpool onenigheid over de komst van Kuijt. Niet alle bestuursleden zouden het zien zitten in de Feyenoorder, waardoor zijn komst voorlopig van de baan zou zijn.
Reply
Jemig, anders kom je er vandaag pas even achter dat Adriaanse weg is bij Porto. Zie opeens een bericht op vi.nl over de mogelijke opvolger.

#-o
Reply
Quote:Diarra boos: 'Lyon vraagt 35 miljoen voor mij'

16/8/2006 10:13

Mahamadou Diarra wil naar Real Madrid. Olympique Lyon frustreert de wens van voormalige Vitesse-middenvelder door vast te houden aan een afkoopsom van 35 miljoen euro.
'Het moge duidelijk zijn dat ik naar Real wil', zegt Diarra in L'Equipe over de concrete interesse uit Madrid. De Malinees bevestigt dat de Spaanse club contact heeft gezocht met Olympique Lyon over een transfer. 'De reactie was dat er alleen een oplossing komt als er een cheque van 35 miljoen euro wordt meegebracht.'

Zeker omdat voorzitter Jean-Michel Aulas vakantie viert, zit Diarra tot zijn eigen ongenoegen in de wachtkamer. 'Ik heb bij Aulas mijn wens neergelegd naar Real te vertrekken. Maar blijkbaar heeft hij dat niet gehoord. Ik kan niet begrijpen dat ze mij deze kans ontnemen door 35 miljoen te vragen.'

Diarra wil snel uitsluitsel hebben over zijn toekomst. 'Als de situatie donderdag niet is opgehelderd, zal ik zeggen wat ik ervan denk.' De 25-jarige Malinees is bezig aan zijn vijfde seizoen in dienst van Olympique Lyon. De Franse kampioen nam de middenvelder in 2002 over van Vitesse, waar hij drie seizoenen speelde.

35 miljoen??????????? :lol:
Maarreeehhh...is dat nog een beetje Cash voor Vites? Daar heeft hij een tijdje gebald toen hij nog niet zo oud was, dus dat lijken mij 'opleidingskosten' die vergoed gaan worden...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Hoop het wel voor ze, de transfer van Van Nistelrooy naar Man Utd en nu Real leverde FCDB en Nooitgedacht ook leuk geld op. Verder is 35 miljoen natuurlijk absurd, maar ik denk dat we niet verrast moeten opkijken als het een miljoentje of 15-20 wordt. Diarra is in Frankrijk groter dan we denken.
Reply
Bakke Wrote:Hoop het wel voor ze, de transfer van Van Nistelrooy naar Man Utd en nu Real leverde FCDB en Nooitgedacht ook leuk geld op. Verder is 35 miljoen natuurlijk absurd, maar ik denk dat we niet verrast moeten opkijken als het een miljoentje of 15-20 wordt. Diarra is in Frankrijk groter dan we denken.

Zelfs Margriet, een club in Oss waar Van Nistelrooij 1 jaartje gespeeld heeft, krijgt iets van 30.000 euro. Het zou wel nog een aantal maanden duren voor ze het ontvangen, maar toch
Reply
Klopt, bedacht me later dat ik die vergat. Uiteindelijk profiteerde Heerenveen of PSV er het minst van; werkt het soms als een piramide (waar hij het eerst begon krijgen ze het meest) of is het verwant aan de tijd die hij er speelde? Den Bosch streek namelijk een half miljoen op, dacht ik.
Reply
Den Bosch ontving een dikke 4 ton, Heerenveen 75.000 euro.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Diarra boos: 'Lyon vraagt 35 miljoen voor mij'

16/8/2006 10:13

Mahamadou Diarra wil naar Real Madrid. Olympique Lyon frustreert de wens van voormalige Vitesse-middenvelder door vast te houden aan een afkoopsom van 35 miljoen euro.
'Het moge duidelijk zijn dat ik naar Real wil', zegt Diarra in L'Equipe over de concrete interesse uit Madrid. De Malinees bevestigt dat de Spaanse club contact heeft gezocht met Olympique Lyon over een transfer. 'De reactie was dat er alleen een oplossing komt als er een cheque van 35 miljoen euro wordt meegebracht.'

Zeker omdat voorzitter Jean-Michel Aulas vakantie viert, zit Diarra tot zijn eigen ongenoegen in de wachtkamer. 'Ik heb bij Aulas mijn wens neergelegd naar Real te vertrekken. Maar blijkbaar heeft hij dat niet gehoord. Ik kan niet begrijpen dat ze mij deze kans ontnemen door 35 miljoen te vragen.'

Diarra wil snel uitsluitsel hebben over zijn toekomst. 'Als de situatie donderdag niet is opgehelderd, zal ik zeggen wat ik ervan denk.' De 25-jarige Malinees is bezig aan zijn vijfde seizoen in dienst van Olympique Lyon. De Franse kampioen nam de middenvelder in 2002 over van Vitesse, waar hij drie seizoenen speelde.

35 miljoen??????????? :lol:
Maarreeehhh...is dat nog een beetje Cash voor Vites? Daar heeft hij een tijdje gebald toen hij nog niet zo oud was, dus dat lijken mij 'opleidingskosten' die vergoed gaan worden...


Laat die transfer maar doorgaan. :Big Grin
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Bakke Wrote:Klopt, bedacht me later dat ik die vergat. Uiteindelijk profiteerde Heerenveen of PSV er het minst van; werkt het soms als een piramide (waar hij het eerst begon krijgen ze het meest) of is het verwant aan de tijd die hij er speelde? Den Bosch streek namelijk een half miljoen op, dacht ik.

de clubs mogen 5% van de transfersom hebben geloof ik.
Verder gaat het idd om de opleidingskosten, het grootste gedeelte van zijn 'opleiding' zat hij bij Den Bosch.
Reply
Vandaag in de Telegraaf:
Quote:Droomtransfer Kuyt eindelijk rond
door Valentijn Driessen

Dirk Kuyt.
Foto: ANP
LIVERPOOL - Dirk Kuyt (26) speelt de komende vier seizoenen in de spits van zijn droomclub Liverpool. Zelf was de spits van Feyenoord al weken akkoord met de Engelse bekerwinnaar, maar de clubs konden maar geen overeenstemming bereiken over de transferprijs. Feyenoord vroeg 20 miljoen euro. Uiteindelijk betaalt Liverpool ongeveer 18 miljoen euro voor de Katwijkse visserszoon, waardoor deze transfer de grootste is uit de historie van Feyenoord.
Een topprijs voor de club, die altijd heeft gezegd mee te zullen werken aan een transfer als Kuyts droomclub langskwam. Zelf wordt Kuyt er ook niet minder van met een jaarsalaris van bijna 1.7 miljoen euro netto. De international, die gisteren op de reservebank begon bij Oranje tegen Ierland, reist vandaag van Dublin naar Liverpool, waar hij een keuring ondergaat. De 'Reds' hopen Kuyt dan morgen te kunnen presenteren, een dag voor de competitieopening uit bij het gepromoveerde Sheffield United. Woensdag wacht de return tegen Maccabi Haifa in Kiev, waar Liverpool een 2-1 voorsprong in de voorronde van de Champions League verdedigt.

"Ik had al verwacht dat er deze week wat stond te gebeuren", vertelde Kuyt, die al langer zijn zinnen had gezet op een club waarmee hij zou kunnen uitkomen in de Champions League. Spelen in de CL was voor Kuyt een absolute voorwaarde om De Kuip te verlaten. "Anders zou ik bij Feyenoord blijven."

Nadat Feyenoord in de vorige competitie opnieuw deelname aan de Champions League misliep, stortte de wereld van Kuyt een beetje in. Zijn voorkeur ging ernaar uit om met Feyenoord het kampioenenbal op te sieren. Echter, na deelname aan het WK stond voor Kuyt vast dat hij zijn persoonlijke ontwikkeling in de weg stond als hij bij Feyenoord zou blijven.

Liverpool was al langer geïnteresseerd in Kuyt. Anderhalf jaar geleden meldde de club zich al in Rotterdam voor de spits, maar in plaats van een transfer brak Feyenoord het contract met Kuyt open, verbeterde en verlengde het. De huidige coach van Liverpool, Rafael Benitez, is altijd een liefhebber geweest van Kuyt. De Spanjaard informeerde al naar hem toen hij nog trainer van Valencia was en bood toen al twaalf miljoen euro voor Kuyt.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
:cheers:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Dirkie Kuyt!! Notworthy

18 miljoen is genoeg!! :8:

het ga je goed dirk. feli dugarry.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wie moet ik nu elke week kiezen?? #-o
Wie dit leest is gek
Reply
Als die 18 miljoen klopt is het geweldig! Liverpool een club die super past bij Kuyt, en een record transfersom voor Feyenoord. Nou hoor ik ook 10 miljoen vallen en dat zou me wel verbazen om eerlijk te zijn... dan had je 'm beter nog een jaar kunnen behouden, maar voor 18... ja, dan ben je gek wanneer je 'm houdt!
Hoe dan ook, Dirk succes.
[Image: feyenoordod2.gif]
Reply
Wat moet er nu van Feijenoord worden zonder Kuyt en Kalou ???

Dirk gefeliciteerd !
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:Wat moet er nu van Feijenoord worden zonder Kuyt en Kalou ???

Dirk gefeliciteerd !

we hebben kolkka toch al. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kleine Jan Wrote:Wie moet ik nu elke week kiezen?? #-o

klaas jan Wink of nevland Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
centre court Wrote:
Ricochan Wrote:Wat moet er nu van Feijenoord worden zonder Kuyt en Kalou ???

Dirk gefeliciteerd !

we hebben kolkka toch al. :wink:


Ja jullie kopen elk seizoen de speler weg van ado die jullie de das omdoet :wink:

Dus ik kan vast voorspellen dat volgend seizoen Santi Kolk bij jullie speelt.
Reply
Quote:"Kromkamp in Nederland voor besprekingen'
Boulevardblad The Sun meldt dat Jan Kromkamp op dit moment in Nederland is voor besprekingen. PSV zou de favoriet zijn om de rechtsback aan te trekken voor een bedrag van naar verluidt 1,5 miljoen pond.

Indien dit op waarheid berust zou dat wel betekenen dat PSV dichtbij een vertrek is van een of meerdere spelers van de huidige selectie


Quote:17/8/2006 - Mendez medisch gekeurd bij PSV
BRON: De Telegraaf

De Telegraaf meldt dat het aantrekken van Mendez nu toch aanstaande is. Gisteren meldden we al dat Mendez opnieuw naar Nederland was gekomen. Volgens de Telegraaf is hij gisteren medisch gekeurd en is een overstap dus heel nabij. Zijn club LDU Quito zou nu ook openstaan voor verhuur van de middenvelder.

Volgens de krant heeft Koeman er definitief voor gekozen om bij een vertrek van Ooijer Simons of Cocu een linie naar achteren te halen en versterking op het middenveld te halen, waarschijnlijk dus in de persoon van Mendez.
Reply


Forum Jump: