30-07-2006, 10:19 PM
Heerlijke reactie Adder :lol:
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
IGM's die de moeite waard zijn om te delen
|
30-07-2006, 10:19 PM
Heerlijke reactie Adder :lol:
30-07-2006, 10:27 PM
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
30-07-2006, 10:36 PM
uniek Wrote: klote onderschrift weer, uniek :wink: Ze had 'm snel gelezen, maar geen reactie. Stilte voor de storm......?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
30-07-2006, 10:37 PM
ik vond het wel een goeie :lol:
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
30-07-2006, 10:59 PM
uniek Wrote:ik vond het wel een goeie :lol: Paar taalfoutjes maar hij is erg goed!
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
30-07-2006, 11:04 PM
Deportivo Wrote:uniek Wrote:ik vond het wel een goeie :lol: zijn jullie allemaal van de Nederlandse bond van taalkunde ofzo
Als aannemers gebouwen zouden neerzetten op de manier waarop programmeurs programma's schrijven, dan zou de eerste de beste specht voor de ineenstorting van de beschaving zorgen
30-07-2006, 11:10 PM
plopje Wrote:Deportivo Wrote:uniek Wrote:ik vond het wel een goeie :lol: Nee viel me gewoon op
30-07-2006, 11:41 PM
En een forum is geen excuus om het Nederlands taalgebruik te vernaggelen! Ik vind het juist top dat mensen je hier corrigeren! Ook ik word gecorrigeerd terwijl ik dat enkele jaren terug niet voor mogelijk had gehouden (tsja, wat alcohol allemaal met je doet )
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
30-07-2006, 11:55 PM
hehe, nee jullie doen je best maar. Ik zie alleen zoveel mensen die elkaar "proberen" te verbeteren (niet iedereen lukt dat, zonder zelf fouten te maken ) dus was eigenlijk nieuwsgierig of jullie een of ander taalkundig verbond hadden gesloten
Als aannemers gebouwen zouden neerzetten op de manier waarop programmeurs programma's schrijven, dan zou de eerste de beste specht voor de ineenstorting van de beschaving zorgen
31-07-2006, 12:06 AM
Nopes, ik verbeter enkel als ik het zeker weet en als ik het de moeite waard vind om te verbeteren (denk aan als/dan foutjes). Typefouten zijn veel voorkomend maar kun je er ook wel uitfilteren. Daar zul je mij dus ook nooit over zien 'zeiken'
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
31-07-2006, 12:13 AM
zeiken, gebeurt dat hier dan. Heb ik nog niets van gemerkt
31-07-2006, 12:16 AM
02-08-2006, 09:10 PM
Marjolein niets meer van gehoord. Wel ben ik met dorp 1(verweggistan) nog een Swatter aan het kwallen. Ik viel hem vanmorgen aan en hij had een puist aan verdediging neer gezet. Alle imps weg van mij.
van onderen naar boven: Adder schreef: Niet dreigen nou, daar hou ik niet van. Ik wou het overwegen, tot dat je met dat 2e gedeelte kwam. Marjolein 9 begon ook al met zo'n toontje.... Ik heb 1 woord voor jullie. Oedo. Groet, Adder____________ G3n3r@l Lee schreef: Deze oorlog is overbodig, zullen we maar een alliantie sluiten samen? ik heb hier namelijk 5 dorpen en jij 1, nu kom je er nog zonder sancties vanaf ____________ Adder schreef: auw..... goeie actie van je..... Waar is Rico? Heb gisteren IGM gestuurd ivm berre, maar is nog niet gelezen. Iig, Rico en /of Depor, kunnen jullie general en met name berre eens flink vegen en cata's want ik moet weer ff bouwen.
Winnen is niet alles,
02-08-2006, 09:17 PM
Oedo :lol: =D>
Float like a butterfly, sting like a bee,
Your hands can't hit what your eyes don't see
02-08-2006, 09:18 PM
Ik weet wat ik heb gestuurd en ik zou ook heel wat mensen koffie laten zetten
____________ Vlads schreef: ik weet wat suuske allemaal gestuurd heeft ..... zet de koffie maar klaar ____________ Vassago schreef: tja, dat zei ik al, het resultaat zien we wel. Ik hou wel van verrassingen, jij niet? Ik krijg een verrassing van suuske over de vloer waar ik over moet raden dus mag jij over deze raden, oké? ____________ Vlads schreef: en is het de bedoeling dat ik je manschappen ga opwachten met een kopje koffie en een stukje gebak, of zou ik mijn mannen beter even bij de buren om wat suiker gaan vragen op het moment dat j ehier aankomt? ____________ Vassago schreef: Ik kom net thuis van m'n werk. Ik heb geen flauw vermoeden wat ze doen. Waarschijnlijk vroegen ze m'n sitter of ze een rondje mochten lopen. Kennelijk heeft hij daar in toegestemd, iets wat ik nooit gedaan zou hebben. Maarja, ik kan ze nu niet meer annuleren dus we zullen wel zien wat het wordt..... ____________ Vlads schreef: geachte, Mag ik naar de reden vragen waarom uw troepen, onuitgenodigd, mijn dorpen komen binnengevallen? Volgens mijn laatste berekeningen ben ik uw dorpen nooit persoonlijk van dichtbij komen bezichtigen .... mvg, Vlads IGM wisseling die ik had met een gast van .W.A.R. Hij kreeg 3 fakes van mij op z'n dak omdat Hitch TUPAC weer ging pesten. En er stond géén Gallische versterking bij TUPAC :lol:
Float like a butterfly, sting like a bee,
Your hands can't hit what your eyes don't see
02-08-2006, 09:29 PM
Ja, erg leuk Vassago.
dir blijft toch het 1 na leukste onderdeel dat IGM verkeer. Het leukste is natuurlijk iemand overnemen/wegvagen.
Winnen is niet alles,
02-08-2006, 10:24 PM
Adder Wrote:Marjolein niets meer van gehoord. Wel ben ik met dorp 1(verweggistan) nog een Swatter aan het kwallen. Ik viel hem vanmorgen aan en hij had een puist aan verdediging neer gezet. Alle imps weg van mij. Rico op vakantie en zijn dorpen zijn een puinbak, ik wil best ff rammen kan jij sweepen?
02-08-2006, 11:14 PM
Quote: riconisten 02.08.06 Kijk aanvallen maar in het alliantie gedeelte geen zin om ze neer te zetten, 7x graan akker weg 1x verzamelplaats en 1x houtakker
04-08-2006, 10:12 PM
Quote:ok, jammer dat je hem niet 1 week met rust wil laten, wel verstandig, aangezien hij anders legers zou kunnen maken. lafaard, durft niet eens zijn eigen naam te noemen. Voor de mensen die dus ook axium farmen, een serie scouts van te voren kan (als ie idd geen onzin praat, wat ik wel geloof) wel handig zijn, je weet immers maar nooit
10-08-2006, 12:33 AM
Voor de verandering eens geen IGM's waarin iemand zich totaal belachelijk maakt (nou ja, niet heel erg), maar waaruit blijkt dat wij van SD/CT zo langzaamaan het nodige respect aan het opbouwen zijn:
Quote:Asmodea schreef: Quote:Asmodea schreef: Quote: Onkruid zit overal Keep up the good work people!
11-08-2006, 11:38 AM
als reactie op den basti zn berichtjes of mensen niet sd/ct zouden verlaten had ik gevraagd of ik neit magnox kon joinen:
Quote:k zal je zo gauw mogelijk een antwoord sturen, ik heb even niet zo veel tijd. vandaag kwam ie dus met zn antwoord hij ging er nog serieus op in ook :lol: Quote:yups toch jammer dat je je imago zo tegen hebt als piraat. je wordt zo moeilijk geloofd op deze manier terwijl je toch echt het beste voor hebt met iedereen!
11-08-2006, 12:17 PM
Mocht ik ooit nog eens een kamikaze actie willen ondernemen, dan heb ik nu een target! wat een eikel
Fear is your worst enemy.
11-08-2006, 02:27 PM
Wat een arrogante zak zeg. :letitallout:
Don't care what people say, just follow your own way.
Hattrick: Jansoe United (503329)
16-08-2006, 06:11 PM
arrakorn 16.08.06
geen onderwerp 18:03:06 KUT GAST mijn kolonisten dood kap met aanvallen of stuur 3 kolonisten =P~ =P~ wat een nerd =P~ =P~
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
16-08-2006, 06:14 PM
arakorn Wrote:mijn kolonisten dood kap met aanvallen of stuur 3 kolonisten 2000 imps sturen met 3 kolo's.... "ik moest toch kolonisten sturen?"
Fear is your worst enemy.
16-08-2006, 06:23 PM
gaan nu even 1100 bijlen naar zn dorp om te kijken of er weer nieuwe staan =P~
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
16-08-2006, 06:33 PM
Of zijn dorp platgooien en dan op het hoopje as 3 kolos's een nieuwe nederzetting laten maken!
Life's too short for dancing with fat chicks
16-08-2006, 06:51 PM
ghehehee kata's worden gemaakt 8-[
16-08-2006, 08:03 PM
Lib Wrote:Of zijn dorp platgooien en dan op het hoopje as 3 kolos's een nieuwe nederzetting laten maken! whehehehe, hier heb je je kolo's!!
-=TRAVIAN=-
16-08-2006, 10:30 PM
geen igm, maar de kraker blijft een vermakelijk persoon:
Quote:Denk dat magnox en unity 1 zijn dus de rest is gelul in de ruimte. Ik feliciteer alvast unity met de overwinning. Als magnox het met bovenstaande niet eens is, hoor ik dat graag. Hoewel ik een kleine speler ben (te laat begonnen op S2) , ben ik eem expert in militaire acties in zowel verdedigend als aanvallend opzicht. Ik hoor het wel maar bovenstaand laat eigenlijk geen ruimte over behalve als magnox nog wil winnen... dit MOET gewoon de broer van EB zijn... |
« Next Oldest | Next Newest »
|