16-08-2006, 09:43 PM
KJ =D> =D> =D>
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Ierland - Nederland
|
16-08-2006, 09:43 PM
KJ =D> =D> =D>
16-08-2006, 10:43 PM
Matador! Wrote:KJ =D> =D> =D> Ja, wat een kutspeler he? Hij bakte er helemaal niks van. :lol: We hadden echt veel beter Ruud op kunnen stellen. Ik vond trouwens dat vooral Vaart erg goed speelde en Schaars voor een debuut verdienstelijk, al viel hij de laatste 10 minuten van zijn speeltijd wat terug. Persie viel wat tegen, ondanks zijn goal, want hij had er minimaal nog 2 moeten maken en had ook beter moeten kijken. Dirk had een slechte invalbeurt maar ook wat pech met passes die hem net niet bereikten.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
16-08-2006, 10:55 PM
Gerben Zonderland Wrote:Matador! Wrote:KJ =D> =D> =D> Alle lof voor KJ =D>, ook Vaart speelde een puike pot. Dikke Theo liet in die 10 minuten zien dat hij een subliem bal gevoel heeft. Ierland was wel erg slecht, bakte er vooral de eerste helft helemaal niets van...amateurs.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
16-08-2006, 11:27 PM
het is weer hoogst inconsequent om kuijt te passeren. ook is het hoogst inconsequent om dikke theo te selecteren en hofs niet.maar de inconsequenties zijn wel consequent.
ik had huntelaars wel geselecteerd voor het wk (en dan misschien nu ook laten spelen) en ik vind ook dat hofs niet in oranje thuishoort, maar het is wel heel raar allemaal. huntelaars klasse gespeeld. ooijer, vaart, emanuelson en schaars ook goed, goeie invalbeurt van dikke theo. heitinga vond ik wederom matig. kuijt begon matig maar ik vond toch dat hij zich redelijk goed herstelde. bovendien werd hij regelmatig overgeslagen door die tiefesneuzen, maar goed, dat weet je van tevoren.
16-08-2006, 11:40 PM
Omdat alles over links werd gespeeld, werd Kuijt in het begin toen hij daar stond wel in het spel betrokken, later op rechts stond hij verloren.
May The Schwartz Be With You
16-08-2006, 11:56 PM
Huntelaar was goed en liet zien dat hij terecht op dit moment DE spits voor Oranje is.
Viel mij op dat Edward v C in de rust een beetje teveel aan suggestieve vraagstelling deed en RVN wel erg veel tekort deed. RVN heeft enorm veel belangrijke doelpunten voor Oranje gemaakt en zicht altijd voor meer dan 100% ingezet. Ik vind op dit moment KJH ook een betere speler op die positie maar het is in mijn ogen geheel ongepast om RVN nu af te gaan zeiken.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
17-08-2006, 12:03 AM
Bumme Wrote:Huntelaar was goed en liet zien dat hij terecht op dit moment DE spits voor Oranje is. =D> Volledig met je eens Bumme, zo zie je maar weer dat je het ene moment de hemel in wordt geprezen en het ander moment laten ze je keihard vallen.....stelletje slechteriken.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
17-08-2006, 09:16 AM
Mukkus Wrote:Dat is SBS6. Of het is niks of het is alles. Scorebord journalistiek.
17-08-2006, 11:38 AM
Ricochan Wrote:Bumme Wrote:Ricochan Wrote:Het feit dat van Bommel bij Barcelona speelt en RVN bij real Madrid zegt genoeg over hun kwaliteiten, die kun je gewoon niet thuis laten. Gio speelt bij Barcelona en op links back. Die kun je dus gewoonweg niet thuislaten.
Don't care what people say, just follow your own way.
Hattrick: Jansoe United (503329)
17-08-2006, 04:41 PM
Wat Heitinga in Oranje doet is mij een raadsel. Die gast speelt dramatisch.
17-08-2006, 09:38 PM
Jansoe Wrote:Ricochan Wrote:Bumme Wrote:Ricochan Wrote:Het feit dat van Bommel bij Barcelona speelt en RVN bij real Madrid zegt genoeg over hun kwaliteiten, die kun je gewoon niet thuis laten. Die was er nu niet bij om een goede reden, die is normaal eerste keus.
17-08-2006, 11:23 PM
AssyriskaFF Wrote:Wat Heitinga in Oranje doet is mij een raadsel. Die gast speelt dramatisch. ik zal wel weer door een Feyenoord-bril kijken, maar waarom geen Greene? echt een heel goed seizoen gespeeld. vele malen beter dan concurrenten als heitinga, kromkamp en ook jaliens.
Niets is sterker dan dat ene woord...
17-08-2006, 11:50 PM
centre court Wrote:AssyriskaFF Wrote:Wat Heitinga in Oranje doet is mij een raadsel. Die gast speelt dramatisch. Ben ik met je eens alles beter dan Schijtinga.
18-08-2006, 07:56 AM
Oorspronkelijk komt die ook bij Ajax vandaan....
May The Schwartz Be With You
18-08-2006, 08:26 AM
'Van Basten bekijkt Boussoufa'
Geschreven door Matthias Frankema op donderdag, 17 augustus om 13:12 Volgens een Belgische bron, namelijk Het Laatste Nieuws heeft Marco van Basten twee kaarten besteld voor de wedstrijd Westerlo tegen Anderlecht. Hij zou Mbark Boussoufa komen bekijken. De net 22-jarige middenvelder van Anderlecht kan nog altijd kiezen om voor Nederland uit te komen, omdat hij voor Marokko nog geen officiële interland heeft gespeeld, maar enkel een oefenwedstrijd. Boussoufa is geboren in Amsterdam en doorliep ook de jeugdopleiding van Ajax. Hij verliet de club en vertrok naar Chelsea, waar hij door de grote hoeveelheid sterspelers in de selectie niet aan spelen toe is gekomen. Hierop verhuisde Boussoufa naar AA Gent, waar hij na twee goede seizoenen een transfer naar Anderlecht verdiende
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
18-08-2006, 09:56 AM
Mocht Mbark Boussoufa binnenkort een uitnodiging krijgen om voor het Nederlands elftal te spelen, dan zal hij deze afslaan. De 22-jarige middenvelder van Anderlecht is niet van zijn voornemen af te brengen om voor Marokko te gaan spelen.
Boussoufa's keuze tussen Oranje en De Leeuwen van de Atlas is weer actueel nu bondscoach Marco van Basten hem zondag wil bekijken tijdens Westerlo-Anderlecht. 'Ik weet dat Van Basten me volgt', zegt Boussoufa in het Algemeen Dagblad. 'Weliswaar heb ik nog geen officieel duel voor Marokko gespeeld, maar zodra daar de mogelijkheid toe is, zal ik dat wel doen. Mocht Van Basten me oproepen, dan zal ik hem informeren over mijn plannen.'
18-08-2006, 10:36 AM
die naam doet me denken aan dries boussata
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
18-08-2006, 10:47 AM
oh, hij heeft in de ajakkesjeugd gespeeld en wordt gelijk maar gescout. had ik niet verwacht bij van basten. :roll:
die boussaffa wil zijn nederlandse paspoort vast wel subiet inleveren. opzouten met dit soort ondankbare honden.
18-08-2006, 10:50 AM
Bocaloca Wrote:die naam doet me denken aan dries boussata Mij doet die naam denken aan de vader van Simba !
18-08-2006, 12:22 PM
waf Wrote:het is weer hoogst inconsequent om kuijt te passeren.Voor de rechtsbuitenpositie? waf Wrote:kuijt begon matig maar ik vond toch dat hij zich redelijk goed herstelde. bovendien werd hij regelmatig overgeslagen door die tiefesneuzen, maar goed, dat weet je van tevoren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
18-08-2006, 12:32 PM
waarom eigenlijk huntelaar in de spits woensdag terwijl hij 2 maanden terug nog in de pikorde achter RvN, Kuijt en Vennegoor zat?
18-08-2006, 12:35 PM
centre court Wrote:waarom eigenlijk huntelaar in de spits woensdag terwijl hij 2 maanden terug nog in de pikorde achter RvN, Kuijt en Vennegoor zat? Fout; Hij zat als pinch-hitter achter JVOH en is daarom afgevallen voor het WK. Als eerste spits zat hij alleen achter RVN. Nu RVN voorlopig afgevallen is is het logisch dat KJH speelt.
18-08-2006, 12:36 PM
centre court Wrote:waarom eigenlijk huntelaar in de spits woensdag terwijl hij 2 maanden terug nog in de pikorde achter RvN, Kuijt en Vennegoor zat? Vennegoor niet voor de basis :wink: Kuijt in 1e instantie voor rechtsbuiten, maar door het falen van Ruud toch gebruikt voor de spits. Ruud kan het niet meer.... :roll: :8: Oefenwedstrijd, dus kansen voor jongere spelers. En Huntelaar heeft zich de afgelopen weken weer nadrukkelijk bewezen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
18-08-2006, 12:37 PM
Fout; Als je zowel als spits en als pinchhitter 2e keus bent dan ben je er toch op zeker bij? van basten wilde elke positie dubbel bezet hebben, dan had ie toch als 2e spits achter RvN mee gemoeten?
18-08-2006, 12:56 PM
dat was kuijt al
18-08-2006, 12:57 PM
centre court Wrote:Fout; Als je zowel als spits en als pinchhitter 2e keus bent dan ben je er toch op zeker bij? van basten wilde elke positie dubbel bezet hebben, dan had ie toch als 2e spits achter RvN mee gemoeten? Klopt wel CC, alleen had vBasten daar dan net weer een anderde mening, want Babel en Kuyt konden, eventueel, ook nog in de spits, dus had hij er toch wel genoeg... Ach, Marco en zijn keuzes.... Hij zit daar nu eenmaal, wij niet... :lol:
18-08-2006, 01:00 PM
ik word er ook moe van. ook dat rechtsback verhaal. heeft ie kromkamp, heitinga en jaliens bij zich als rechtsback zet ie er op 't WK boulahrouz neer. ik moet geen oude koeien uit de sloot halen dat weet ik, maar zijn keuzes worden elke keer erger.
18-08-2006, 01:20 PM
centre court Wrote:waarom eigenlijk huntelaar in de spits woensdag terwijl hij 2 maanden terug nog in de pikorde achter RvN, Kuijt en Vennegoor zat?Omdat van Basten er voor het WK compleet naast zat om Huntelaar niet mee te nemen. Hij heeft zich weken lopen schamen en kon natuurlijk woensdag niet om KJH heen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
18-08-2006, 01:58 PM
Selectie Oranje:
Doel: Maarten Stekelenburg (Ajax), Henk Timmer (Feyenoord) en Edwin van der Sar (Manchester United). Verdediging: Urby Emanuelson, John Heitinga (beiden Ajax), Tim de Cler, Kew Jaliens, Joris Mathijsen (allen AZ), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Khalid Boulahrouz (HSV) en André Ooijer (PSV). Middenveld: Hedwiges Maduro, Wesley Sneijder (beiden Ajax), Stijn Schaars (AZ), Nigel de Jong, Rafael van der Vaart (beiden HSV), Theo Janssen (Vitesse) en Denny Landzaat (Wigan Athletic). Aanval: Ryan Babel, Klaas-Jan Huntelaar (beiden Ajax), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben (Chelsea), Dirk Kuyt (Liverpool) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).
|
« Next Oldest | Next Newest »
|