02-01-2005, 05:53 PM
Dit heb ik per mail ook aan alle deelnemers gestuurd, maar ik zet het hier toch ook nog maar even neer.
Hoi allemaal!!
In de eerste plaats een geweldig 2005 toegewenst!
Sorry voor dit onpersoonlijke mailtje. Het zijn er anders zo veel die ik moet versturen
Uiteraard hartelijk bedankt dat je meedoet aan de MV Game 2005. Op dit moment zijn er 66 deelnemers. Dat is toch een heel mooie groep om mee (en tegen) te spelen.
Bij deze wilde ik je even herinneren aan de allereerste deadline. Die is dus komende dinsdag al, voor Adelaide, Chennai en Doha. Ik ga niet iedere week een mailtje sturen, dit is de enige keer. Maar omdat sommigen zich al in november hebben ingeschreven zouden ze het nu misschien kunnen vergeten door de vakantie. En dat zou jammer zijn.
(knip stuk over Excelsheet )
Komende dinsdag om 23.59 dus de allereerste deadline. Succes allemaal.
Iedereen veel succes, nog meer plezier, en ik hoop op een mooi tennisseizoen!
Hoi allemaal!!
In de eerste plaats een geweldig 2005 toegewenst!
Sorry voor dit onpersoonlijke mailtje. Het zijn er anders zo veel die ik moet versturen
Uiteraard hartelijk bedankt dat je meedoet aan de MV Game 2005. Op dit moment zijn er 66 deelnemers. Dat is toch een heel mooie groep om mee (en tegen) te spelen.
Bij deze wilde ik je even herinneren aan de allereerste deadline. Die is dus komende dinsdag al, voor Adelaide, Chennai en Doha. Ik ga niet iedere week een mailtje sturen, dit is de enige keer. Maar omdat sommigen zich al in november hebben ingeschreven zouden ze het nu misschien kunnen vergeten door de vakantie. En dat zou jammer zijn.
(knip stuk over Excelsheet )
Komende dinsdag om 23.59 dus de allereerste deadline. Succes allemaal.
Iedereen veel succes, nog meer plezier, en ik hoop op een mooi tennisseizoen!