The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Delegatie van HSV bezocht Ajax - RKC Waalwijk

De wedstrijd Ajax – RKC Waalwijk (5-0) werd bezocht door een delegatie van het Duitse HSV. Ze zaten daar voor John Heitinga, Ryan Babel en Urby Emanuelson.

HSV kent een matige seizoenstart en hebben gelijk al punten moeten inleveren op concurrent Bayern München. Daarom wil trainer Thomas Doll zich nog graag versterken.

Ook de sportdirecteur van Hamburger SV, Dietmar Beiersdorfer, was aanwezig in de Amsterdam ArenA wat aangeeft dat de interesse in één van de drie toch serieus moet zijn


Boula weg, misschien iets voor Johnny.....
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
misschien ryan in de verdediging dan? :lol: :lol:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
waf Wrote:
de seizoenkaartweggever Wrote:
centre court Wrote:jammer dat niemand er inhoudelijk op ingaat, maar dat men zich druk maakt of ik een kloon van waf ben of dat ik 2 woorden verkeerd om heb staan. zegt genoeg lijkt me.

Dat ik dit zei, komt doordat jij opmerkte wat Waf al meerdere malen gezegd heeft, was verder geen belediging of iets dergelijks..
Inhoudelijk erop ingaan? Op jouw opmerking mbt respect voor echte supporters? Wat valt daar inhoudelijk op in te gaan?
Weer de discussie voeren over de definitie van supporterschap?
Om die discussie weer te voeren in zinloos imo. Iedereen heeft daar een eigen mening over.

dus als iedereen een eigen mening heeft moet je niet discussieren? :|

ik heb trouwens met en kutsmoes de hele familie laten geloven dat we zondag beter niet naar de efteling kunnen, opdat ik afscheid kan nemen van dirk. Notworthy

Nee hoor, discussieren mag, echter deze discussie is in een ander toppic al gevoerd en dat CC hem hier weer wil voeren is imo ogen zinloos en afwijkend van het onderwerp waar het in eerste instantie over ging.
Ik vind het zelfs goedkoop om weer hiermee te komen.

Welke kutsmoes? Weer de verjaardag van je pa...
Hoewel dat lastig is als het een familie uitje is... Wink

edit: al gelezen...
The great old Ludwig von...
Reply
Treesong Wrote:
FC Petr Wrote:Ten eerste omdat je een slechte bent :dodgy: , ten tweede omdat hij jou een antwoord heeft gegeven inclusief een betrouwbare bron, dat jij er twee vraagt, is om het even......'t is aan jou om het tegendeel te bewijzen.

Ik zeg het nog 1 keer: Ik stel een vraag en krijg een incorrect antwoord. Dat jij er ook nog intuint zie ik alleen maar als extra bonus Hakkuh

als je uitgelult bent, kom er dan ook niet meer op terug. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Peter Wrote:
centre court Wrote:hier blijkt jouw domheid wel weer uit, of gewoon een gebrek aan kennis van zaken. dat lijkt me nog meer voor de hand liggen. Feyenoord wint vrijwel altijd van psv in de Kuip, zelfde geldt voor de thuiswedstrijden tegen AZ. Van de Top 4 clubs wint slechts ajax regelmatig in de Kuip de laatste 15 jaar.

centre court Wrote:Winst: 6x
Gelijk: 7x
Verlies: 2x

Confused
Dus als Feyenoord 6 van zn eerste 15 competitiewedstrijden weet te winnen ben jij zeer tevreden omdat bijna alles gewonnen is?

toen ik dat zei wist ik de statistieken nog niet helemaal, wist wel dat ze vrijwel nooit verloren. ze spelen alleen wel erg vaak gelijk. maar jij kan anders met 2 overwinningen in 15 jaar ook niet erg tevreden zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Treesong Wrote:
FC Petr Wrote:Ten eerste omdat je een slechte bent :dodgy: , ten tweede omdat hij jou een antwoord heeft gegeven inclusief een betrouwbare bron, dat jij er twee vraagt, is om het even......'t is aan jou om het tegendeel te bewijzen.

Ik zeg het nog 1 keer: Ik stel een vraag en krijg een incorrect antwoord. Dat jij er ook nog intuint zie ik alleen maar als extra bonus Hakkuh

als je uitgelult bent, kom er dan ook niet meer op terug. :wink:

POXAKSCHOFT! Enne... volgende keer gewoon de vraag lezen voor je antwoord geeft... goeie tip voor je VMBO examen Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
centre court Wrote:Van de Top 4 clubs wint slechts ajax regelmatig in de Kuip de laatste 15 jaar.

Kijk, dat wilden we even horen Hakkuh

Maareuh... als domme sloeber moet ik toch even vragen: hoe vaak heeft Feienoort van PSV gewonnen in de kuip in de laatste 15 jaar

dit was je vraag, antwoord heb ik gegegeven. is 6x.

jij zegt dat dat niet 't juist antwoord is, geef dan aub wel 't juiste antwoord.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat is correct inderdaad, maar je lijstje klopt nog steeds niet
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Dat is correct inderdaad, maar je lijstje klopt nog steeds niet

vertel jongen....
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
PSV heeft vaker gewonnen
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
centre court Wrote:
Peter Wrote:
centre court Wrote:hier blijkt jouw domheid wel weer uit, of gewoon een gebrek aan kennis van zaken. dat lijkt me nog meer voor de hand liggen. Feyenoord wint vrijwel altijd van psv in de Kuip, zelfde geldt voor de thuiswedstrijden tegen AZ. Van de Top 4 clubs wint slechts ajax regelmatig in de Kuip de laatste 15 jaar.

centre court Wrote:Winst: 6x
Gelijk: 7x
Verlies: 2x

Confused
Dus als Feyenoord 6 van zn eerste 15 competitiewedstrijden weet te winnen ben jij zeer tevreden omdat bijna alles gewonnen is?

toen ik dat zei wist ik de statistieken nog niet helemaal, wist wel dat ze vrijwel nooit verloren. ze spelen alleen wel erg vaak gelijk. maar jij kan anders met 2 overwinningen in 15 jaar ook niet erg tevreden zijn.

Maar je hoort mij toch ook niet zeggen dat PSV de laatste 15 jaar zo goed als altijd bij Feyenoord heeft gewonnen? Ik weet overigens niet wat slechter is thuis maar 6 van de 15x winnen of uit maar 2 van de 15x; Feyenoord uit is de laatste 15 jaar nou eenmaal de enige wedstrijd waar PSV geen positieve balans aan overhoudt.
Reply
Treesong Wrote:PSV heeft vaker gewonnen

met zulk soort teksten kan ik natuurlijk niets als je ze niet met cijfers kan bevestigen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zelfs mét cijfers kan je niets met teksten, daar je vroeger tijdens de lessen creatief lezen overduidelijk te druk bezig was met het inkleuren van Feienoord logo's op je schooltas
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ooijer nu echt op weg naar akkoord met Blackburn

22/8/2006 14:40

De transfer van André Ooijer naar Blackburn Rovers zit er nu daadwerkelijk aan te komen. PSV is inmiddels tot een akkoord gekomen met de Engelse club over de afkoopsom voor de verdediger. Het is nu aan Ooijer om het ook zelf eens te worden met de club waar hij zo graag voor wil spelen.
Ooijer is onderweg naar Engeland om te onderhandelen. De kans dat de overgang nog afketst, lijkt uiterst gezien de manier waarop de Amsterdammer op een vertrek uit Eindhoven heeft aangestuurd. De Nederlandse international achtte zich niet in staat om uit te komen voor PSV omdat hij met zijn hoofd al bij Blackburn was.

PSV weigerde tot nog toe water bij de wijn te doen. Een nieuw bod van Blackburn, dat meer in de buurt kwam van wat PSV voor Ooijer verlangde, trok PSV over de streep. Want aan een speler met wie de werkrelatie zodanig verziekt is, heeft de club niets.

Bolton Wanderers heeft een ultieme poging gedaan om Jan Vennegoor of Hesselink te overtuigen in het Premiership te komen spelen. De club van manager Sam Allardyce hoopte Celtic af te troeven in de strijd om de PSV-spits.

Vennegoor heeft in ieder geval Bolton afgezegd, waardoor Celtic als enige concrete kandidaat is overgebleven. Woensdag praat de lange aanvaller verder met de Schotse kampioen

Tot nog toe is er nog een groot gat tussen wat Vennegoor wil en Celtic bereid is te betalen. Bovendien heeft Vennegoor aangegeven alleen bij een perfect plaatje weg te willen uit Eindhoven.

Opzouten met Ooijer, het is graag of niet...
Reply
Ooijertje heeft het voor elkaar. =D>
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
realphoolie Wrote:Opzouten met Ooijer, het is graag of niet...

Ik denk dat ie inderdaad graag opzout, jammer van de houding van PSV. Ooijer had een beter afscheid verdiend.........!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Dat ie maar meteen in Engeland blijft. Afscheid nemen van het publiek lijkt me geen goed plan. :letitallout:
Reply
Peter Wrote:Dat ie maar meteen in Engeland blijft. Afscheid nemen van het publiek lijkt me geen goed plan. :letitallout:

Triest!
Wij bij Ajax geven van dit soort zaken altijd het bestuur de schuld. De spelers zelf krijgt een mooi afscheid.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:
realphoolie Wrote:Opzouten met Ooijer, het is graag of niet...

Ik denk dat ie inderdaad graag opzout, jammer van de houding van PSV. Ooijer had een beter afscheid verdiend.........!

Bumme Wrote:
Peter Wrote:Dat ie maar meteen in Engeland blijft. Afscheid nemen van het publiek lijkt me geen goed plan. :letitallout:

Triest!
Wij bij Ajax geven van dit soort zaken altijd het bestuur de schuld. De spelers zelf krijgt een mooi afscheid.

Houding van PSV? Belachelijk om Ooijer nog eens gelijk te geven ook.

PSV bood Ooijer een sterk verbeterd contract aan (25% salarisverhoging) gezien zijn belangrijke rol in het elftal en zijn basisplaats op het afgelopen WK. Ooijer wilde echter persé 40% verhoging, gezien zijn gestegen status. Hierdoor kwamen beiden er niet uit. Vervolgens wil Ooijer dus weg en vind hij een vraagprijs van 5 miljoen belachelijk waarbij hij verwijst naar zn transfersom van vorige zomer (akkoord met Schalke van 1,5 miljoen) die nooit opeens gestegen kan zijn gezien zijn leeftijd.

Als het hem uitkomt vind hij zichzelf meer waard geworden, maar een week later als dat hem niet meer uitkomt is hij opeens niet meer waard geworden. Ik vind het juist zeer goed van Westerhof dat hij een keer zijn poot stijf houdt, zo van "dus jij vond dat je opeens recht had op zoveel meer salaris? Ok, dan vragen we nu ook meer!" Hulde!
Reply
Bumme Wrote:
realphoolie Wrote:Opzouten met Ooijer, het is graag of niet...

Ik denk dat ie inderdaad graag opzout, jammer van de houding van PSV. Ooijer had een beter afscheid verdiend.........!

Ik had Ooijer ook een beter afscheid gegund en ik had hem altijd hoog zitten maar hoe hij de laatste weken met PSV is omgegaan is niet goed te praten.

Niemand is groter dan de club, ook Andre Ooijer niet. Doorgaans krijgen PSV spelers ook altijd het afscheid waar ze recht op hebben en worden ex-spelers altijd en overal toegezongen. Maar met werkweigering om de prijs te drukken maak je je bij de supporters niet geliefd. Je kan je ook opstellen zoals Jantje Vennegoor en met een doelpunt en een publiekswissel van het publiek afscheid nemen. Ooijer wacht hetzelfde lot als Bouma. Andre, veel succes in de vergetenheid!!
Reply
Herrie in het Philipsstadion! Dat is een klus voorrrrrrrrrrrr

[Image: Herrie-in-de-keuken210x186.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
In het toezingen van "oude-helden" zijn jullie inderdaad beter dan wij (schaam mij er soms voor hoe wij met sommige ex-spelers en trainers omgaan) maar ik ben heel benieuwd hoe ONZE Jaap straks bij jullie ontvangen gaat worden.....

Kwestie Ooijer kan ik (als niet fan van PSV) misschien niet goed beoordelen. Ik gun hem iig een mooi afscheid dat hij nu helaas niet zal krijgen.
Hoop dat de fans de zaak ook van zijn kant kunnen bekijken en hij krijgt wat hij verdiend heeft........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:In het toezingen van "oude-helden" zijn jullie inderdaad beter dan wij (schaam mij er soms voor hoe wij met sommige ex-spelers en trainers omgaan) maar ik ben heel benieuwd hoe ONZE Jaap straks bij jullie ontvangen gaat worden.....

Kwestie Ooijer kan ik (als niet fan van PSV) misschien niet goed beoordelen. Ik gun hem iig een mooi afscheid dat hij nu helaas niet zal krijgen.
Hoop dat de fans de zaak ook van zijn kant kunnen bekijken en hij krijgt wat hij verdiend heeft........

Iedereen begrijpt zijn kant; hij is 32, laatste kans om nog in Engeland te spelen, door alle blessures daar zelfs meteen een basisplaats, lekker ff wat centen verdienen en in alle mooie engelse stadions spelen. Zelfde verhaal als met Vennegoor. Ook een mooie kans nu Celtic, maar hij gedraagt zich normaal en zal een fantastisch afscheid krijgen als het rondkomt deze week.

Ooijer had nooit (waarschijnlijk ingegeven door zn zaakwaarnemer Sigi Lens) vieze spelletjes moeten spelen.. eerst belachelijk salaris eisen omdat ie zoveel beter is geworden en vervolgens wel terugkomen op die oude transfersom en als psv daar niet aanwil staken, ziek zijn, mentaal niet in staat voor een potje tegen NEC.. ja daag. Puke Bestuur PSV valt in deze niks te verwijten, waarschijnlijk hebben ze nu die 5 miljoen nog niet gevangen, maar beter 3 miljoen en van hem af dan niks en een seizoen een speler op de loonlijst die niet wil.
Reply
Peter Wrote:...... Hierdoor kwamen beiden er niet uit. Vervolgens wil Ooijer dus weg en vind hij een vraagprijs van 5 miljoen belachelijk waarbij hij verwijst naar zn transfersom van vorige zomer (akkoord met Schalke van 1,5 miljoen) die nooit opeens gestegen kan zijn gezien zijn leeftijd.

Als het hem uitkomt vind hij zichzelf meer waard geworden, maar een week later als dat hem niet meer uitkomt is hij opeens niet meer waard geworden. Ik vind het juist zeer goed van Westerhof dat hij een keer zijn poot stijf houdt, zo van "dus jij vond dat je opeens recht had op zoveel meer salaris? Ok, dan vragen we nu ook meer!" Hulde!

Niet vanwege zijn leeftijd, maar wel vanwege zijn status.

Ze willen nu wel 233% meer transfergeld voor hem (5 t.ov. 1,5 miljoen) (op basis van zijn status), maar gunnen hem niet meer dan 25% extra salaris(op basis van zijn leeftijd). Beetje scheef en meten met twee maten, vind je zelf ook niet?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:...... Hierdoor kwamen beiden er niet uit. Vervolgens wil Ooijer dus weg en vind hij een vraagprijs van 5 miljoen belachelijk waarbij hij verwijst naar zn transfersom van vorige zomer (akkoord met Schalke van 1,5 miljoen) die nooit opeens gestegen kan zijn gezien zijn leeftijd.

Als het hem uitkomt vind hij zichzelf meer waard geworden, maar een week later als dat hem niet meer uitkomt is hij opeens niet meer waard geworden. Ik vind het juist zeer goed van Westerhof dat hij een keer zijn poot stijf houdt, zo van "dus jij vond dat je opeens recht had op zoveel meer salaris? Ok, dan vragen we nu ook meer!" Hulde!

Niet vanwege zijn leeftijd, maar wel vanwege zijn status.

Ze willen nu wel 233% meer transfergeld voor hem (5 t.ov. 1,5 miljoen) (op basis van zijn status), maar gunnen hem niet meer dan 25% extra salaris(op basis van zijn leeftijd). Beetje scheef en meten met twee maten, vind je zelf ook niet?

Dat komt omdat Ooijer zich in de onderhandeling over contractverlening onmogelijk opstelde en niets wilde toegeven, dan vind ik het terecht dat PSV vervolgens de hoofdprijs verlangt en ook niet coulant meer is door minder te vragen dan hij waard is. Vorig seizoen was PSV nog wel coulant en gunde ze hem de transfer naar Schalke voor een schijntje terwijl zijn eigenlijke waarde ook toen al hoger lag. Met Schalke kwam Ooijer echter zelf niet rond (toen wilde ie ook al teveel verdienen)

PSV vraag dus niet 233% meer, ze waren gewoon niet meer coulant en wilden terecht de hoofdprijs vangen gezien de opstelling van Ooijer.
Reply
Peter Wrote:
Bumme Wrote:In het toezingen van "oude-helden" zijn jullie inderdaad beter dan wij (schaam mij er soms voor hoe wij met sommige ex-spelers en trainers omgaan) maar ik ben heel benieuwd hoe ONZE Jaap straks bij jullie ontvangen gaat worden.....

Kwestie Ooijer kan ik (als niet fan van PSV) misschien niet goed beoordelen. Ik gun hem iig een mooi afscheid dat hij nu helaas niet zal krijgen.
Hoop dat de fans de zaak ook van zijn kant kunnen bekijken en hij krijgt wat hij verdiend heeft........

Iedereen begrijpt zijn kant; hij is 32, laatste kans om nog in Engeland te spelen, door alle blessures daar zelfs meteen een basisplaats, lekker ff wat centen verdienen en in alle mooie engelse stadions spelen. Zelfde verhaal als met Vennegoor. Ook een mooie kans nu Celtic, maar hij gedraagt zich normaal en zal een fantastisch afscheid krijgen als het rondkomt deze week.

Ooijer had nooit (waarschijnlijk ingegeven door zn zaakwaarnemer Sigi Lens) vieze spelletjes moeten spelen.. eerst belachelijk salaris eisen omdat ie zoveel beter is geworden en vervolgens wel terugkomen op die oude transfersom en als psv daar niet aanwil staken, ziek zijn, mentaal niet in staat voor een potje tegen NEC.. ja daag. Puke Bestuur PSV valt in deze niks te verwijten, waarschijnlijk hebben ze nu die 5 miljoen nog niet gevangen, maar beter 3 miljoen en van hem af dan niks en een seizoen een speler op de loonlijst die niet wil.

Ik moet me helemaal bij het relaas van mijn dorpsgenoot aansluiten. Ooijer is(was) een fantastische PSV-er maar heeft (misschien door zijn zaakwaarnemer) spelletjes met PSV gespeelt die niet kunnen. Ik hoorde Johan Derksen net op de site van vi zeggen dat de tv inkomsten van Blackburn net zo veel zijn als die van alle eredivisie clubs samen!! Dan hoeft PSV Ooijer toc niet voor een schijntje weg te doen, bovendien heeft hij zelf getekent voor een verbetert contract met transfersom. Bumme, denk je dat Trabelsi ook een mooi afscheid had gekregen toen die wel was weggegaan na het werkweigeren vorig jaar?

Mbt jullie Jaap kan ik wel vast mededelen dat die geen warm welkom thuis kan verwachten. Jaap is tijdens de verschillende confrontaties tussen PSV en Milaan de afgelopen jaren (en ook toen hij nog bij Manchester speelde) altijd toegezongen door ons maar als je vervolgens aangeeft naar PSV terug te willen en dan toch naar Ajax gaat valt dat verkeerd. Ongeacht de schuldvraag of PSV niet enthousiast genoeg reageerde en Ajax concreter was...
Reply
realphoolie Wrote:
Peter Wrote:
Bumme Wrote:In het toezingen van "oude-helden" zijn jullie inderdaad beter dan wij (schaam mij er soms voor hoe wij met sommige ex-spelers en trainers omgaan) maar ik ben heel benieuwd hoe ONZE Jaap straks bij jullie ontvangen gaat worden.....

Kwestie Ooijer kan ik (als niet fan van PSV) misschien niet goed beoordelen. Ik gun hem iig een mooi afscheid dat hij nu helaas niet zal krijgen.
Hoop dat de fans de zaak ook van zijn kant kunnen bekijken en hij krijgt wat hij verdiend heeft........

Iedereen begrijpt zijn kant; hij is 32, laatste kans om nog in Engeland te spelen, door alle blessures daar zelfs meteen een basisplaats, lekker ff wat centen verdienen en in alle mooie engelse stadions spelen. Zelfde verhaal als met Vennegoor. Ook een mooie kans nu Celtic, maar hij gedraagt zich normaal en zal een fantastisch afscheid krijgen als het rondkomt deze week.

Ooijer had nooit (waarschijnlijk ingegeven door zn zaakwaarnemer Sigi Lens) vieze spelletjes moeten spelen.. eerst belachelijk salaris eisen omdat ie zoveel beter is geworden en vervolgens wel terugkomen op die oude transfersom en als psv daar niet aanwil staken, ziek zijn, mentaal niet in staat voor een potje tegen NEC.. ja daag. Puke Bestuur PSV valt in deze niks te verwijten, waarschijnlijk hebben ze nu die 5 miljoen nog niet gevangen, maar beter 3 miljoen en van hem af dan niks en een seizoen een speler op de loonlijst die niet wil.

Ik moet me helemaal bij het relaas van mijn dorpsgenoot aansluiten. Ooijer is(was) een fantastische PSV-er maar heeft (misschien door zijn zaakwaarnemer) spelletjes met PSV gespeelt die niet kunnen. Ik hoorde Johan Derksen net op de site van vi zeggen dat de tv inkomsten van Blackburn net zo veel zijn als die van alle eredivisie clubs samen!! Dan hoeft PSV Ooijer toc niet voor een schijntje weg te doen, bovendien heeft hij zelf getekent voor een verbetert contract met transfersom. Bumme, denk je dat Trabelsi ook een mooi afscheid had gekregen toen die wel was weggegaan na het werkweigeren vorig jaar?

Mbt jullie Jaap kan ik wel vast mededelen dat die geen warm welkom thuis kan verwachten. Jaap is tijdens de verschillende confrontaties tussen PSV en Milaan de afgelopen jaren (en ook toen hij nog bij Manchester speelde) altijd toegezongen door ons maar als je vervolgens aangeeft naar PSV terug te willen en dan toch naar Ajax gaat valt dat verkeerd. Ongeacht de schuldvraag of PSV niet enthousiast genoeg reageerde en Ajax concreter was...

Precies, ook dat maakt onderdeel uit van de 'woede' die nu tegen Ooijer heerst. Hij kreeg toendertijd de keuze:
- veel verdienen maar clausule dat PSV minimaal 5 miljoen mag vragen en het anders mag tegenhouden of;
- iets minder salaris maar ook een lagere transferwaarde.

Ooijer ging voor het grote salaris; nog een reden om nou niet te hoeven zeuren.
Reply
Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:...... Hierdoor kwamen beiden er niet uit. Vervolgens wil Ooijer dus weg en vind hij een vraagprijs van 5 miljoen belachelijk waarbij hij verwijst naar zn transfersom van vorige zomer (akkoord met Schalke van 1,5 miljoen) die nooit opeens gestegen kan zijn gezien zijn leeftijd.

Als het hem uitkomt vind hij zichzelf meer waard geworden, maar een week later als dat hem niet meer uitkomt is hij opeens niet meer waard geworden. Ik vind het juist zeer goed van Westerhof dat hij een keer zijn poot stijf houdt, zo van "dus jij vond dat je opeens recht had op zoveel meer salaris? Ok, dan vragen we nu ook meer!" Hulde!

Niet vanwege zijn leeftijd, maar wel vanwege zijn status.

Ze willen nu wel 233% meer transfergeld voor hem (5 t.ov. 1,5 miljoen) (op basis van zijn status), maar gunnen hem niet meer dan 25% extra salaris(op basis van zijn leeftijd). Beetje scheef en meten met twee maten, vind je zelf ook niet?

Dat komt omdat Ooijer zich in de onderhandeling over contractverlening onmogelijk opstelde en niets wilde toegeven, dan vind ik het terecht dat PSV vervolgens de hoofdprijs verlangt en ook niet coulant meer is door minder te vragen dan hij waard is. Vorig seizoen was PSV nog wel coulant en gunde ze hem de transfer naar Schalke voor een schijntje terwijl zijn eigenlijke waarde ook toen al hoger lag. Met Schalke kwam Ooijer echter zelf niet rond (toen wilde ie ook al teveel verdienen)

PSV vraag dus niet 233% meer, ze waren gewoon niet meer coulant en wilden terecht de hoofdprijs vangen gezien de opstelling van Ooijer.

Vorig jaar stond Ooijer nog niet in de basis van Oranje. Hij zat een enkele keer op de bank of werd zelfs niet eens opgeroepen. Hij was regelmatig geblesseerd en speelde nooit een heel seizoen bij PSV (gemiddeld zo'n 20 wedstrijden de laatste 3 seizoen). Nu is hij fit, speelt in de basis van Oranje en is zo'n beetje de belangrijkste speler van PSV.
Dat lijkt mij een gigantisch verschil in status/positie. Vorig jaar was de 'verkoopwaarde' van Ooijer veel lager dan dat hij nu is. Er was tot vorig jaar ook nooit concrete belangstelling voor hem (voor zover we weten), afgezien van een vage Serie-B-club en wat 4e-alternatiefinteresse vanuit Duitsland.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Vind eerder dat PSV het vies heeft gespeeld, Ooijer die jaren bij PSV heeft gespeeld en een dragende speler is geworden en heel erg veel heeft bijgedragen aan de club (althans dat zie ik van de zijlijn)
Ze wouden hem zo graag houden maar 40% is teveel.
De man is 32, en krijgt nu de laatste kans om nog een paar jaar in het buitenland te spelen, en nu willen ze 5 miljoen voor iemand van 32. De club heeft zich onmogelijk opgesteld door niet te willen zakken met de prijs dan kan ik best begrijpen dat Ooijer zegt rot maar lekker op dan ik wil weg en jullie werken mee goedschiks of kwaadschiks.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:Vind eerder dat PSV het vies heeft gespeeld, Ooijer die jaren bij PSV heeft gespeeld en een dragende speler is geworden en heel erg veel heeft bijgedragen aan de club (althans dat zie ik van de zijlijn)
Ze wouden hem zo graag houden maar 40% is teveel.
De man is 32, en krijgt nu de laatste kans om nog een paar jaar in het buitenland te spelen, en nu willen ze 5 miljoen voor iemand van 32. De club heeft zich onmogelijk opgesteld door niet te willen zakken met de prijs dan kan ik best begrijpen dat Ooijer zegt rot maar lekker op dan ik wil weg en jullie werken mee goedschiks of kwaadschiks.

tuurlijk depressivo, want een dom gelul zeg. de werknemers hebben het voor het zeggen zeker? als je he niet eens bent met een beslissing zeg je gewoon tegen degene die je betaalt dat je geen zin hebt? :roll:

Quote:Feyenoord en FC Utrecht zijn het eens geworden over de transfer van Dwight Tiendalli.

De verdediger heeft zich dinsdagmiddag bij Feyenoord gemeld. Het is onduidelijk wat de Rotterdamse club voor de rechtsback moet betalen. Tiendalli had bij FC Utrecht nog een contract tot de zomer van 2009.

Tiendalli maakte in 2004 de overstap van de A-jeugd van Ajax naar FC Utrecht waar hij in zijn eerste seizoen 11 duels speelde en vorig jaar 29 wedstrijden in actie kwam. Hij speelt niet alleen rechtsback maar kan ook op het middenveld uit de voeten.


uitgegeven: 20:08 21-08-2006 gewijzigd: 15:08 22-08-2006
http://www.rijnmond.nl/Homepage/Reg...rt?itemid=38555

ik was nooit zo van deze gast onder de indruk, maar wie weet.
Reply


Forum Jump: