The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
waf Wrote:
Depor Wrote:Vind eerder dat PSV het vies heeft gespeeld, Ooijer die jaren bij PSV heeft gespeeld en een dragende speler is geworden en heel erg veel heeft bijgedragen aan de club (althans dat zie ik van de zijlijn)
Ze wouden hem zo graag houden maar 40% is teveel.
De man is 32, en krijgt nu de laatste kans om nog een paar jaar in het buitenland te spelen, en nu willen ze 5 miljoen voor iemand van 32. De club heeft zich onmogelijk opgesteld door niet te willen zakken met de prijs dan kan ik best begrijpen dat Ooijer zegt rot maar lekker op dan ik wil weg en jullie werken mee goedschiks of kwaadschiks.

tuurlijk depressivo, want een dom gelul zeg. de werknemers hebben het voor het zeggen zeker? als je he niet eens bent met een beslissing zeg je gewoon tegen degene die je betaalt dat je geen zin hebt? :roll:

Ja laf de werknemer heeft imo in dit geval voor het zeggen, Ooijert staat nou niet bekend als een zakkenvuller die 200x van club wisselt. Als dan de club niet wil meewerken aan een transfer dan is dit een mogelijkheid. Als in het buitenland spelen de droom van Ooijer is en hij krijgt nu zijn laatste kans dan geef ik hem groot gelijk dat hij aanstuurt op een breuk, niet netjes maar dat kan ik van PSV ook niet zeggen. 5 miljoen voor een 32 jarige verdediger vind ik zwaar overdreven helemaal na wat hij voor PSV betekend heeft. Zou netter zijn om hem gewoon te laten gaan voor een normaal bod.
En om nou gewone werknemers met profvoetballers te vergelijken :roll:
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:
waf Wrote:
Depor Wrote:Vind eerder dat PSV het vies heeft gespeeld, Ooijer die jaren bij PSV heeft gespeeld en een dragende speler is geworden en heel erg veel heeft bijgedragen aan de club (althans dat zie ik van de zijlijn)
Ze wouden hem zo graag houden maar 40% is teveel.
De man is 32, en krijgt nu de laatste kans om nog een paar jaar in het buitenland te spelen, en nu willen ze 5 miljoen voor iemand van 32. De club heeft zich onmogelijk opgesteld door niet te willen zakken met de prijs dan kan ik best begrijpen dat Ooijer zegt rot maar lekker op dan ik wil weg en jullie werken mee goedschiks of kwaadschiks.

tuurlijk depressivo, want een dom gelul zeg. de werknemers hebben het voor het zeggen zeker? als je he niet eens bent met een beslissing zeg je gewoon tegen degene die je betaalt dat je geen zin hebt? :roll:

Ja laf de werknemer heeft imo in dit geval voor het zeggen, Ooijert staat nou niet bekend als een zakkenvuller die 200x van club wisselt. Als dan de club niet wil meewerken aan een transfer dan is dit een mogelijkheid. Als in het buitenland spelen de droom van Ooijer is en hij krijgt nu zijn laatste kans dan geef ik hem groot gelijk dat hij aanstuurt op een breuk, niet netjes maar dat kan ik van PSV ook niet zeggen. 5 miljoen voor een 32 jarige verdediger vind ik zwaar overdreven helemaal na wat hij voor PSV betekend heeft. Zou netter zijn om hem gewoon te laten gaan voor een normaal bod.
En om nou gewone werknemers met profvoetballers te vergelijken :roll:

Hij heeft die kans zeker wel gekregen. Hij heeft al jaren een clausule van 5 miljoen (dus niet meer niet minder) maar PSV was vorig jaar bereid hem naar Schalke te laten gaan voor 1,5 miljoen, akkoord lag er, maar Ooijer kwam er persoonlijk niet uit.

PSV wilde zijn contract verlengen maar gezien de situatie qua salarissen konden ze onmogelijk meer dan 25% verhoging bieden. Ooijer vond zichzelf, terecht overigens, zeer belangrijk voor de ploeg en vond dat hij recht had op 40%, maar PSV kon dat simpelweg niet betalen.
Vervolgens komt er intresse en vind Ooijer opeens dat hij nog steeds slechts 1,5 miljoen waard is, ondanks zijn eerdere salariseisen, basisplaats in oranje en belangrijke rol in het team vorig seizoen. Als hij bij de besprekingen over contractverlening niet zo stellig op 40% was blijven hangen was de situatie tussen Ooijer en PSV nooit vertroebeld en waren de onderhandelingen tussen Blackburn en PSV in 1e instantie nooit zo moeilijk gelopen. Hij heeft het zelf verknalt.
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:...... Hierdoor kwamen beiden er niet uit. Vervolgens wil Ooijer dus weg en vind hij een vraagprijs van 5 miljoen belachelijk waarbij hij verwijst naar zn transfersom van vorige zomer (akkoord met Schalke van 1,5 miljoen) die nooit opeens gestegen kan zijn gezien zijn leeftijd.

Als het hem uitkomt vind hij zichzelf meer waard geworden, maar een week later als dat hem niet meer uitkomt is hij opeens niet meer waard geworden. Ik vind het juist zeer goed van Westerhof dat hij een keer zijn poot stijf houdt, zo van "dus jij vond dat je opeens recht had op zoveel meer salaris? Ok, dan vragen we nu ook meer!" Hulde!

Niet vanwege zijn leeftijd, maar wel vanwege zijn status.

Ze willen nu wel 233% meer transfergeld voor hem (5 t.ov. 1,5 miljoen) (op basis van zijn status), maar gunnen hem niet meer dan 25% extra salaris(op basis van zijn leeftijd). Beetje scheef en meten met twee maten, vind je zelf ook niet?

Dat komt omdat Ooijer zich in de onderhandeling over contractverlening onmogelijk opstelde en niets wilde toegeven, dan vind ik het terecht dat PSV vervolgens de hoofdprijs verlangt en ook niet coulant meer is door minder te vragen dan hij waard is. Vorig seizoen was PSV nog wel coulant en gunde ze hem de transfer naar Schalke voor een schijntje terwijl zijn eigenlijke waarde ook toen al hoger lag. Met Schalke kwam Ooijer echter zelf niet rond (toen wilde ie ook al teveel verdienen)

PSV vraag dus niet 233% meer, ze waren gewoon niet meer coulant en wilden terecht de hoofdprijs vangen gezien de opstelling van Ooijer.

Vorig jaar stond Ooijer nog niet in de basis van Oranje. Hij zat een enkele keer op de bank of werd zelfs niet eens opgeroepen. Hij was regelmatig geblesseerd en speelde nooit een heel seizoen bij PSV (gemiddeld zo'n 20 wedstrijden de laatste 3 seizoen). Nu is hij fit, speelt in de basis van Oranje en is zo'n beetje de belangrijkste speler van PSV.
Dat lijkt mij een gigantisch verschil in status/positie. Vorig jaar was de 'verkoopwaarde' van Ooijer veel lager dan dat hij nu is. Er was tot vorig jaar ook nooit concrete belangstelling voor hem (voor zover we weten), afgezien van een vage Serie-B-club en wat 4e-alternatiefinteresse vanuit Duitsland.

Precies, daarom is 5 miljoen dus helemaal geen raar bedrag. Ooijer heeft zelf voor meer salaris en die clausule van 5 miljoen gekozen.
PSV wilde die 40% salarisverhoging ook best bieden, maar er zit gewoon niet genoeg geld in de salarispot. Daarom kan PSV ook geen spelers kopen; er is wel transfergeld, maar de salarislasten zijn al te hoog. Daarom mogen Ball en Reiziger voor ongeveer niks weg, zodat er ruimte komt in de salarispot.
Reply
Peter Wrote:Precies, daarom is 5 miljoen dus helemaal geen raar bedrag. Ooijer heeft zelf voor meer salaris en die clausule van 5 miljoen gekozen.
Precies, zo is het! Ik word ook een beetje moe van die berichtgeving alsof PSV "zomaar" en "opeens" 5 miljoen voor Ooijer zou vragen. Dat bedrag staat gewoon in z'n contract, daar heeft ie zelf voor getekend dus hij en Sigi moeten niet zeiken! En iedereen die 'm nu opeens zielig vindt ook niet !
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
In tegenstelling tot Ooijer is die Vennegoor is wel een zakkenvuller, zeg. Wilde een miljoen euro tekengeld of vergoeding bij wederverkoop van Porto, dat weigerde men. Nu komt 'ie er met Celtic weer niet uit vanwege hetzelfde probleem. Tja, dan vraag je erom niet naar een andere club te verkassen. Raar vind ik ook dat Vennegoor alles en iedereen rondom Celtic looft, maar tegelijkertijd aangeeft dat 'hij niet weg hoeft uit Eindhoven', 'het niet erg zou vinden om te blijven', 'met veel pijn weg zou gaan' en 'ook open staat voor andere opties'. Geef aan of je weg wilt of niet, maar draai er niet zo omheen.
Reply
Bakke Wrote:In tegenstelling tot Ooijer is die Vennegoor is wel een zakkenvuller, zeg. Wilde een miljoen euro tekengeld of vergoeding bij wederverkoop van Porto, dat weigerde men. Nu komt 'ie er met Celtic weer niet uit vanwege hetzelfde probleem. Tja, dan vraag je erom niet naar een andere club te verkassen. Raar vind ik ook dat Vennegoor alles en iedereen rondom Celtic looft, maar tegelijkertijd aangeeft dat 'hij niet weg hoeft uit Eindhoven', 'het niet erg zou vinden om te blijven', 'met veel pijn weg zou gaan' en 'ook open staat voor andere opties'. Geef aan of je weg wilt of niet, maar draai er niet zo omheen.

Hij wil gewoon alleen weg als het een deal is die hij niet kan laten liggen. Als Celtic hem niets meer biedt dan wat hij nu bij PSV heeft, blijft hij liever gewoon in Nederland en ik geef hem groot gelijk. Hij is redelijk zeker van zijn plek na vele seizoen als supersub te zijn gebruikt.
Reply
Hij komt ten minste gewoon opdagen en doet z'n werk...
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Dat Vennegoor graag beter betaald wil worden dan nu het geval is bij PSV, snap ik heel goed. Dat wil iedere weldenkende voetballer. Het gaat me om die 1.0M tekengeld/vergoeding bij wederverkoop (signing on fee) die hij zowel bij Porto als bij Celtic wilde bedingen. Daarnaast ging het me om de tegenstrijdige uitspraken die hij in de media doet.
Reply
'Feyenoord aast op Baumann'
Geschreven door Pieter Hanson op dinsdag, 22 augustus om 21:17

In de zoektocht naar een nieuwe middenvelder heeft Feyenoord zijn oog laten vallen op Frank Baumann, zo melden Duitse media. De 30-jarige Duitser staat momenteel nog onder contract bij Werder Bremen.

Aanvankelijk leek Anatoly Timosjoek het middenveld van Feyenoord te gaan versterken, maar diens club Shaktar Donetsk houdt vast aan een afkoopsom van 10 miljoen euro. De Rotterdamse club wil niet aan dit transferbedrag voldoen.

Daarom heeft Feyenoord zijn pijlen nu gericht op Baumann. De 28-voudig international kan ook als centrumverdediger uit de voeten, maar is bij de Rotterdammers in beeld als controlerende middenvelder.

Baumann zou na het eerdere aantrekken van Dwight Tiendalli en Phillip Leonard de derde versterking in een week tijd moeten worden voor Feyenoord. Voor de nog vacante spitspositie worden Claudio Pizarro, Julio Cruz en Vagner Love genoemd als mogelijke aankopen.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
ook zigic wordt genoemd als spits, daar was ik niet van onder de indruk tijdens het wk. lange gast, invaller bij servie. beetje een type garestejas, hoewel zigic betere statistieken heeft.

Quote:Servier Zigic serieuze kandidaat om Kuijt op te volgen


Bron: FR-Fans.nl, Rtv Rijnmond

In de jacht op een opvolger voor Dirk Kuijt heeft een delegatie van Feyenoord dinsdagavond de Servische spits Nikola Zigic bekeken, zo meldt Rijnmond.nl. Zigic speelde met zijn club Rode Ster Belgrado het Champions League voorronde-duel tegen AC Milan.
De 25-jarige Zigic speelde de gehele wedstrijd, maar scoorde niet. Rode Ster verloor in eigen stadion met 2-1 van de Italianen, en is nu uitgeschakeld voor de groepsfase van de Champions League. De spits speelde tot nu toe 76 wedstrijden voor Rode Ster en scoorde daarin 44 keer.

Zigic stond de afgelopen maanden ook al in de belangstelling bij grote clubs als Arsenal en Blackburn Rovers, maar tot een transfer naar Engeland kwam het nooit. De Servier speelde afgelopen zomer met Servie en Montenegro op het Wk in Duitsland en maakte in de groepswedstrijd tegen Ivoorkust een goal.
Reply
de nieuwe Wrote:Hij komt ten minste gewoon opdagen en doet z'n werk...


AMEN !
Reply
waf Wrote:ook zigic wordt genoemd als spits, daar was ik niet van onder de indruk tijdens het wk. lange gast, invaller bij servie. beetje een type garestejas, hoewel zigic betere statistieken heeft.

Quote:Servier Zigic serieuze kandidaat om Kuijt op te volgen


Bron: FR-Fans.nl, Rtv Rijnmond

In de jacht op een opvolger voor Dirk Kuijt heeft een delegatie van Feyenoord dinsdagavond de Servische spits Nikola Zigic bekeken, zo meldt Rijnmond.nl. Zigic speelde met zijn club Rode Ster Belgrado het Champions League voorronde-duel tegen AC Milan.
De 25-jarige Zigic speelde de gehele wedstrijd, maar scoorde niet. Rode Ster verloor in eigen stadion met 2-1 van de Italianen, en is nu uitgeschakeld voor de groepsfase van de Champions League. De spits speelde tot nu toe 76 wedstrijden voor Rode Ster en scoorde daarin 44 keer.

Zigic stond de afgelopen maanden ook al in de belangstelling bij grote clubs als Arsenal en Blackburn Rovers, maar tot een transfer naar Engeland kwam het nooit. De Servier speelde afgelopen zomer met Servie en Montenegro op het Wk in Duitsland en maakte in de groepswedstrijd tegen Ivoorkust een goal.

ik meen me te herinneren dat er bij die interesse van Blackburn en Arsenal bedragen van 10M pond genoemd werden, dus ik betwijfel of die gast haalbaar is
Reply
'Zigic kost Feyenoord zes miljoen'
Door: Leon Voskamp
23/08/2006 09:06


Nikola Zigic (25) is kandidaat om bij Feyenoord de naar Liverpool vertrokken Dirk Kuijt op te volgen. Volgens De Telegraaf heeft de Servische boomlange spits een prijskaartje van zo'n zes miljoen euro om zijn nek hangen.
Volgens Radio Rijnmond bekeek gisteravond een delegatie van de Rotterdammers de aanvaller tijdens het duel tussen zijn club Rode Ster Belgrado en AC Milan. De Italianen wonnen met 1-2 en plaatsten zich zo voor de Champions League.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:'Zigic kost Feyenoord zes miljoen'
Door: Leon Voskamp
23/08/2006 09:06


Nikola Zigic (25) is kandidaat om bij Feyenoord de naar Liverpool vertrokken Dirk Kuijt op te volgen. Volgens De Telegraaf heeft de Servische boomlange spits een prijskaartje van zo'n zes miljoen euro om zijn nek hangen.
Volgens Radio Rijnmond bekeek gisteravond een delegatie van de Rotterdammers de aanvaller tijdens het duel tussen zijn club Rode Ster Belgrado en AC Milan. De Italianen wonnen met 1-2 en plaatsten zich zo voor de Champions League.

een 'scout' op de fainoid site (de paar keer dat ik hem gezien heb is duit ook mijn indruk:

Quote:Hij is enorm lang en groot en kan daardoor voor problemen zorgen in een defensie, maar ik vind 'm eigenlijk amper gebruik maken van die kwaliteiten. Hij houdt amper een bal vast, z'n handelingssnelheid is onder de maat, z'n kaatsen in onzuiver, hij reageert altijd ipv. zelf te ageren en los te komen van een verdediger, in de diepte is-ie totaal niet aanspeelbaar (zijn goal tegen Ivoorkust was een zeldzame uitzondering) en hij is daarnaast ook flink lui en komt behoorlijk ongeinteresseerd over, terwijl ze in De Kuip toch graag jongens zien die hart voor de zaak hebben. Het grootste minpunt vind ik nog dat hij nooit de eerste paal kiest bij ballen vanaf de zijkant, maar laf bij de tweede paal blijft wachten. Een echte spits met killersinstinct zou dat nooit doen.

Hiervoor vond ik 'm ook niet overtuigend (understatement) in de CL-kwalificatie duels met PSV een paar jaar terug, in de interlands van Servie (en Montenegro toen nog) tegen Nederland en Uruguay die ik heb gezien en in het tweeluik met Cork City waarin hij een wanprestatie leverde in Ierland (waarop Portsmouth de zoveelste club was die afhaakte) en hij in Belgrado wel 2 keer scoorde (bij de tweede paal) en de bal voor de 1-0 met het hoofd neerlegde, maar voor de rest ook onzichtbaar was en ongeinteresseerd overkwam.
Reply
Beggars can't be choosers, waffie :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Beggars can't be choosers, waffie :wink:

Quote:Laatste nieuws:

AFGESCOUT!

Hakkuh
Reply
Misschien is Gabrich nog/weer vrij.
May The Schwartz Be With You
Reply
Berend Botje Wrote:Misschien is Gabrich nog/weer vrij.


of misschien kunnen ze Hirayama bij Heracles loskweken?
:wink:
Reply
of Machlas
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Kiprich!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wie anders dan Van Rijswijk?
Reply
Of Larsson, die heeft iig dezelfde trekjes als Pierre.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Kiprich!

kom niet aan Jozef ad. de tovenaar van tatabanya!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Kiprich!

kom niet aan Jozef ad. de tovenaar van tatabanya!

Waarom niet?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Kiprich!

kom niet aan Jozef ad. de tovenaar van tatabanya!

Waarom niet?

dat vindt ie lekker
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
hahahaha :roll:
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Treesong Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Kiprich!

kom niet aan Jozef ad. de tovenaar van tatabanya!

Waarom niet?

hoevaak had Feyenoord nou thuis gewonnen van PSV dan de laatste 15 jaar Tree? Xtragaap4de
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Bocaloca Wrote:
Treesong Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Kiprich!

kom niet aan Jozef ad. de tovenaar van tatabanya!

Waarom niet?

dat vindt ie lekker

\Big Grin/
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Treesong Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Kiprich!

kom niet aan Jozef ad. de tovenaar van tatabanya!

Waarom niet?

hoevaak had Feyenoord nou thuis gewonnen van PSV dan de laatste 15 jaar Tree? Xtragaap4de

Je lijstje klopt nog steeds niet Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Volgens de bezoekers van vi.nl zou het Kluivert moeten worden.. :lol:

Quote:POLL

Welke spits is de beste optie voor Feyenoord?
19% Julio Cruz
7% Rick Hoogendorp
5% Ahmed Hossam
20% Patrick Kluivert
8% Erik Nevland
18% Claudio Pizarro
4% Jan Vennegoor
15% Geen van allen
36491 antwoorden
Reply


Forum Jump: