The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Knoppert naar Ado, das pas nieuws. :8:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
de nieuwe Wrote:Met wie moeten we nu het meest medelijden hebben: Feyenoorders( met Charisdinges) of PSV-ers (met Kluifje) :roll:

ik denk dat dat wel duidelijk is...
Wie dit leest is gek
Reply
de nieuwe Wrote:Met wie moeten we nu het meest medelijden hebben: Feyenoorders( met Charisdinges) of PSV-ers (met Kluifje) :roll:

Begin maar met jezelf Polderboy!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
de nieuwe Wrote:Met wie moeten we nu het meest medelijden hebben: Feyenoorders( met Charisdinges) of PSV-ers (met Kluifje) :roll:

Begin maar met jezelf Polderboy!
Heb ik ook !
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
EREDIVISIE

Ajacied Charisteas naar Feyenoord (3)

N i e u w bericht, met aanpassing contractduur drie jaar, eerste alinea

AMSTERDAM/ROTTERDAM (ANP) - Angelos Charisteas vertrekt naar Feyenoord. De Griekse spits van Ajax tekent een driejarig contract bij de Rotterdamse club. Dat hebben beide clubs donderdagavond bevestigd.
De 26-jarige Charisteas, momenteel met de nationale ploeg in Moldavië voor een kwalificatiewedstrijd voor het EK, veroverde de laatste anderhalf jaar geen basisplaats bij Ajax. De spits, in 2005 weggeplukt bij Werder Bremen, verloor de concurrentieslag om de spitspositie van eerst Markus Rosenberg en later Klaas-Jan Huntelaar. Charisteas had in Amsterdam nog een contract tot de zomer van 2008. Hij speelde 45 officiële wedstrijden voor Ajax, waarin hij vijftien keer scoorde.
De spits speelde vorig seizoen als invaller wel vaak een belangrijke rol. Charisteas, die Griekenland in 2004 met een doelpunt de Europese titel bezorgde, had afgelopen zondag als wisselspeler nog een groot aandeel in de benauwde zege van Ajax op NAC.
Charisteas moet bij Feyenoord de succesvolle Dirk Kuijt en Salomon Kalou doen vergeten. De Griek is alweer de negende aanwinst van Feyenoord voor dit seizoen. Henk Timmer, Theo Lucius, Benjamin de Ceulaer, Stein Huysegems, Joonas Kolkka, Philippe Leonard, Dwight Tiendalli, Danny Buijs gingen Charisteas voor.
Reply
EREDIVISIE

Tardelli naar PSV

EINDHOVEN (ANP) - Diego Tardelli speelt dit seizoen op huurbasis voor PSV. De 21-jarige spits komt over van Sao Paulo. De landskampioen uit Eindhoven heeft ook een optie tot koop op de Braziliaanse aanvaller bedongen.
Tardelli speelde vorig jaar zomer in Nederland op het WK voor spelers onder de twintig jaar. Hij was toen de centrumspits van de Brazilianen.
DaMarcus Beasley vertrekt na de komst van Tardelli naar Manchester City. De Amerikaan gaat een jaar op huurbasis voor de Engelse club spelen. De 27-jarige Lindsay Wilson heeft zijn contract bij PSV laten ontbinden. De 27-jarige Australiër wil in Engeland een nieuwe club vinden.
Reply
:eeeek: Harry?????? Had dan Nilsson of Nevland gehaald zeg.....pffffff
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
=D> =D>
Wie dit leest is gek
Reply
Keyzer Wrote:EREDIVISIE

Ajacied Charisteas naar Feyenoord.

WHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha... [Image: 3617.gif]
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Dus uiteindelijk hoogstwaarschijnlijk:
Salcido voor Ball
Moens voor Zoetebier
Kromkamp voor Ooijer
Kluivert voor Vennegoor
Mendez voor Vayrynen
Tardelli voor Beasley
Koeman voor Hiddink
-
Als PSV er dit jaar dus opeens niks van bakt ligt t aan Koeman; de selectie is niet zwakker geworden en voor het eerst in jaren 9 basisspelers behouden. Zeker nu Chari naar Feyenoord is uiteindelijk een mooie laatste transferdag.
Reply
Peter Wrote:Tardelli voor Beasley

Het schijnt geen makkelijk mannetje te zijn.. laten we hopen dat hij te belazert is om af en toe op de bank te zitten.. ben wel zeer benieuwd naar deze aankoop (huurling)
Wie dit leest is gek
Reply
Kleine Jan Wrote:
Peter Wrote:Tardelli voor Beasley

Het schijnt geen makkelijk mannetje te zijn.. laten we hopen dat hij te belazert is om af en toe op de bank te zitten.. ben wel zeer benieuwd naar deze aankoop (huurling)

Ik ben ook zeer benieuwd, Piet Visser vind hem een zeer groot talent en je staat niet zomaar in de basis van Brazilië onder 20, zeker niet in de spits. Ben ook benieuwd naar Mendez, ook een tip van Piet net als Farfan dat was. Hopelijk is 1 van de 2 weer zo'n tropische verrassing.

ps. net als bij Mendez huurt PSV Tardelli eerst met optie tot koop als ie bevalt; ideaal!
Reply
Ben uberhaupt benieuwd naar de personen die vandaag aangetrokken zijn..

Kluivert: Ik hoop echt op een mooie rentree. Verneukt ie het bij PSV dan is het defi einde carriere voor hem en ook voor Koeman gok ik...
Kromkamp: ook een wisselvallig figuur. Kan de sterren van de hemel spelen maar kan ook zwaar tegenvallen
Tardelli: Schijnt snel te zijn maar ook snel met zijn uitbarstingen... Zeer benieuwd

Harry: Hahahahaha... Past qua postuur beter bij het duitse voetbal dat Feyenoord speelt ipv het spel van Ajax. Maar moet dat de verlossing worden? 6 goals max schat ik in...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Is het eigenlijk een echte spits of is het (ook) een buitenspeler?
Moet hij Kone uit de basis spelen of zet hij Kluivert gelijk op de bank?
Wie dit leest is gek
Reply
Tardelli schijnt van links te kunnen komen. Verwacht dus eigenlijk ook:

Tardelli - Kluivert - Farfan

met een optie tot:

Kone - Tardelli - Farfan

En anders Zaki maar gewoon, die kan ook op links en centrum spelen :8: :8:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Kleine Jan Wrote:Is het eigenlijk een echte spits of is het (ook) een buitenspeler?
Moet hij Kone uit de basis spelen of zet hij Kluivert gelijk op de bank?

Het is een echte centrumspits. Bij het WK tot 20 jaar stond ie steeds bij Brazilië in de spits, ik vond m niet opvallen maar toen was heel dat elftal slecht. Vorig jaar is hij wel geflopt bij Betis Sevilla, dat belooft niet veel maarja misschien beseft hij nu dat dit echt zn laatste kans om te slagen in Europa kan zijn?! Slechter dan Beasley kan hij iig niet zijn, dus een verbetering is dit altijd. :8: Hij is iig op de dag nauwkeuring even oud als mij. :razz:
Reply
Marshall Wrote:Tardelli schijnt van links te kunnen komen. Verwacht dus eigenlijk ook:

Tardelli - Kluivert - Farfan

met een optie tot:

Kone - Tardelli - Farfan

En anders Zaki maar gewoon, die kan ook op links en centrum spelen :8: :8:

Lijken mij 2 goeie opties.. ik heb er voorin weer vertrouwen in..

Jammer dat ze in de verdediging niet op zoek zijn gegaan naar een goeie centrumverdediger maar Kromkamp vind ik zeker wel een verbetering vergeleken met Lamey (als hij zijn az-nivo weer kan halen uiteraard)
Wie dit leest is gek
Reply
Peter Wrote:
Kleine Jan Wrote:Is het eigenlijk een echte spits of is het (ook) een buitenspeler?
Moet hij Kone uit de basis spelen of zet hij Kluivert gelijk op de bank?

Het is een echte centrumspits. Bij het WK tot 20 jaar stond ie steeds bij Brazilië in de spits, ik vond m niet opvallen maar toen was heel dat elftal slecht. Vorig jaar is hij wel geflopt bij Betis Sevilla, dat belooft niet veel maarja misschien beseft hij nu dat dit echt zn laatste kans om te slagen in Europa kan zijn?! Slechter dan Beasley kan hij iig niet zijn, dus een verbetering is dit altijd. :8: Hij is iig op de dag nauwkeuring even oud als mij. :razz:

Ik zag ook net dat hij volgend jaar in onze verjaardagstopic kan komen staan.... samen met Bergkamp trouwens...
Wie dit leest is gek
Reply
Quote:Voetbal
RKC huurt Ikedia, Hermans naar Willem II
Auteur : Benjamin van Dijk . 31 augustus 2006 22:00 . 0 Reacties
Volledig dossier
Voetbaltransfers
Stuur deze pagina naar een vriend

RKC huurt voor de rest van het seizoen de Nigeriaan Pius Ikedia van AZ. De watervlugge aanvaller kwam onder coach Louis van Gaal niet aan spelen toe in Alkmaar.
RKC wordt de vijfde ploeg in Nederland voor Ikedia. Eerder stond hij onder contract bij Ajax en werd hij uitgeleend aan FC Groningen en RBC Roosendaal.

Willem II heeft Edwin Hermans toegevoegd aan de selectie. De 32-jarige linksback komt over van Fortuna Sittard en tekent voor één jaar in Tilburg. Hermans, die eerder speelde voor MVV, FC Eindhoven en FC Volendam, is de tweede aanwinst voor Willem II vandaag. Eerder werd spits Geert den Ouden al voor een jaar gecontracteerd.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Nou 010 en PSV hebben zich behoorlijk versterkt ! Vooral met Kluivert en Charisteas topspitsen, nu maar bidden dat die Tardelli ook een miskoop is en dan kan het seizoen al niet meer stuk.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
verslaggever: patrick is het rond?
kluiverd: ja, ik heb net getekend
vg: voor hoe lang heb je getekend?
pk: dat weet ik niet, moet je even aan mijn zaakwaarnemer vragen!

=D>
Reply
FC Petr Wrote:Knoppert naar Ado, das pas nieuws. :8:


Eindelijk een goede transfer !!!!!!!!! :8:
Reply
ADO heeft toch sterk ingekocht met Bosschaart en ook Knopper lees ik nu. Goed werk daar in DH!

Ook dan nog een gerucht van mij; Heracles zou zo snel mogelijk van Hirayama afwillen. Wordt vervolgd, hoop in ieder geval niet dat het klopt.
Reply
Ricochan Wrote:
FC Petr Wrote:Knoppert naar Ado, das pas nieuws. :8:


Eindelijk een goede transfer !!!!!!!!! :8:

:cheers: Daar drinken we op goeie, de rest is lekker boeie.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Ook dan nog een gerucht van mij; Heracles zou zo snel mogelijk van Hirayama afwillen. Wordt vervolgd, hoop in ieder geval niet dat het klopt.

Wat dan? Geen goeie afhaalchinezen in Almelo?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Ook dan nog een gerucht van mij; Heracles zou zo snel mogelijk van Hirayama afwillen. Wordt vervolgd, hoop in ieder geval niet dat het klopt.

Wat dan? Geen goeie afhaalchinezen in Almelo?

Daar hoef je je in Almelo geen zorgen om te maken!

Nee verschillende redenen zo lijkt het. Het is nog een beetje giswerk maar Everton zou al wel meer indruk maken en 2 spelers buiten de EU is een behoorlijke loonsom voor Heracles. Bovendien lijkt het allerminst te vlotten met de integratie van onze Japanner. Dingen die je voor de tijd ook kon verwachten. Zou wel een zaak worden á la Calincov, de exacte redenen waarom een getalenteerde spelers als hij vorig seizoen mocht vertrekken is ook nooit boven water gekomen.

Let wel, het zijn geruchten. Die overigens steeds hardnekkeriger worden...
Reply
Quote:Feyenoord-fans razend voor stadion
Geschreven door Rogier Deelstra op donderdag, 31 augustus om 23:32

In Rotterdam zijn de rapen gaar. Enkele honderden, woedende Feyenoord-fans hebben zich vanavond na het nieuws dat Angelos Charisteas (Ajax) hun nieuwe spits wordt verzameld voor de hoofdingang van De Kuip. Zij willen onmiddelijk een verklaring.

Op de toonaangevende Feyenoord-fansites wordt het aftreden van voorzitter Jorien van den Herik geëist, maar ook het vertrouwen in beleidsmakers als Chris Woerts, Wim Jansen, Peter Bosz en Erwin Koeman is tot op het nulpunt gedaald. Het Jorien rot op en een variant hier op zijn overal op het internet te bespeuren.

Naast het feit dat Charisteas niet gezien wordt als een waardige opvolger van Dirk Kuyt, zijn de supporters extra geprikkeld door het feit dat de Griek van Ajax afkomstig is.

"Hij was nota bene vijfde keus bij Ajax! Dit is geen topspits!" zegt Steven op Feyenoord Netwerk. Mark zegt er op diezelfde website niet over uit te komen dat er opnieuw een speler bij een rivaal is gehaald. "Castelen, Green, Timmer, Tiendalli (Ajax), Lodewijks, Lucius, Kolkka (PSV), Huysegems en Vlaar (AZ) en nu Mr. Bean... Ik wil échte Feyenoorders!"

Daarnaast zijn de supporters boos omdat aan het begin van de avond op de officiële website van Feyenoord nog gemeld werd dat Vágner Love (CSKA Moskou) de nieuwe spits zou worden. "Denk je blij te zijn met een topspits, krijg je zo'n balverwerker", reageert een supporter. Tot slote ene Don Paul: "Mijn hart staat stil. Mijn mond open. Mijn haren recht overeind. Dit kan niet waar zijn!"



<!-- m --><a class="postlink" href="http://koopjes.marktplaats.nl/sport_en_fitness/voetbal/48964446.htm">http://koopjes.marktplaats.nl/sport_en_ ... 964446.htm</a><!-- m --> :!:

Haha, er wordt nog geboden ook. Toch gun ik dit Chari niet, maarja...
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
laatste bod: 0,01 euro

:lol:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Depor Wrote:Nou 010 en PSV hebben zich behoorlijk versterkt ! Vooral met Kluivert en Charisteas topspitsen, nu maar bidden dat die Tardelli ook een miskoop is en dan kan het seizoen al niet meer stuk.
Is dat nou uitgaan van je eigen kracht ? :roll:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Mukkus Wrote:laatste bod: 0,01 euro

:lol:

er is nu 18 miljoen geboden, verkopen die hap!
Reply


Forum Jump: