The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(OT) Het grote Verkiezingen Topic!!!
Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:Hier hebben we geen politiek nodig.

Wat deed Hans Wiegel daar dan? :-k

...hele dag 'kut' roepen en bier drinken. Beetje zingen en feesten bij het schaatsen met een gek pakkie an.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Treesong Wrote:
waf Wrote:als de islamieten allemaal naar hetzelfde ziekenhuis gaan, dan hebben mijn ziekenhuizen geen wachtlijsten meer! Hakkuh

Mogen ze dan ook een eigen sociale dienst? Nu moet ik altijd zo lang wachten als ik me weer moet melden voor uitkeringscontrole... staan al die baardapen in hun slammejoek voor me aan de balie de boel op te houden met hun drie woorden Nederlands Icon_evil

Ach daarom stem je links Idea
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Mukkus Wrote:
Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:Hier hebben we geen politiek nodig.

Wat deed Hans Wiegel daar dan? :-k

...hele dag 'kut' roepen en bier drinken. Beetje zingen en feesten bij het schaatsen met een gek pakkie an.

Ja, dat vinden die VVD'ers wel leuk
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Bredanaar Wrote:
Treesong Wrote:
waf Wrote:als de islamieten allemaal naar hetzelfde ziekenhuis gaan, dan hebben mijn ziekenhuizen geen wachtlijsten meer! Hakkuh

Mogen ze dan ook een eigen sociale dienst? Nu moet ik altijd zo lang wachten als ik me weer moet melden voor uitkeringscontrole... staan al die baardapen in hun slammejoek voor me aan de balie de boel op te houden met hun drie woorden Nederlands Icon_evil

Ach daarom stem je links Idea

Sorry, ik kan er ook niks aan te doen dat die allochtonen al het werk hebben ingepikt
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Hier in Breda zoeken ze nog iemand in de kassen om plantjes te verzorgen. Wil je het adres voor een sollicitatie?
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:Hier in Breda zoeken ze nog iemand in de kassen om plantjes te verzorgen. Wil je het adres voor een sollicitatie?

Nee, ik mag niet naar Brabant van m'n psychiater
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Dugarry Wrote:
Depor Wrote:
Dugarry Wrote:
Bocaloca Wrote:
Dugarry Wrote:Jammer dat wafje weer niet met argumenten komt. Meneer heeft zelf nog nimmer een fatsoenlijke discussie gevoerd zonder iemand uit te schelden. Altijd maar ikkuh, ikkuh, ikkuh en alleen ikkuh heb gelijk. Nu hij daar ook door vele anderen al regelmatig op gewezen is komt hij met dit soort onzin. Ik kan me nog ene discussie van gister of eergister herinneren waarbij hij heeeel veeel geschreeuw had, maar niet eens weinig wol, zeg maar gerust helemaal geen wol.

En Boca.... ach. laat maar. Straks begint onze tennisheld weer te janken en over zn zwakke gezondheid te piepen. Arme Bassie, pieduhpieduhpieduhpieduhpieduh.
cry

Ja, is het weer zover? Tranen met tuiten ook? Weer iemand die je heeft betrapt op al je leugens, of is ook je nieuwe vriendin dr vandoor? :wink:

:lol: :razz: :lol:

Loop je te huilen dat iemand het op de man speelt doe je vervolgens precies hetzelfde.....

Hej, das tegen mn buiten-het-forum-om-vriend Boca, die weet wie het zegt en kan er tegen.

:cheers:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
gittermaster Wrote:ik heb dit jaar echt geen idde waar ik op moet stemmen.
Het is in ieder geval afgelopen met PVDA, maar ik weet echt geen alternatief!
Jammer dat Rouvoet bij Christenunie zit.

Idea

[Image: ndvd441filtered1bx.jpg]
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Code:
'Puinhoop'
Volgens Halsema dreigt het allemaal weer mis te gaan en 'dat vinden we als komende linkse regering helemaal niet fijn: om de puinhoop van drie kabinetten Balkenende op te ruimen'.

De economie is trouwens helemaal niet zo heel belangrijk, vindt Halsema, want in Nederland is 'zoveel meer aan de hand dan het wel en wee van de economie'. Daarmee bedoelt zij de 'chronisch zieken die bezuinigen op zorg door de no-claim, allochtone jongeren die geen stageplek krijgen en de bejaarde die niet fatsoenlijk te eten krijgt, om over zorg en een douche maar te zwijgen'.

Is dat wijf nou zo dom of doet ze uitstekend een dom wijf na?
Reply
Hoef Wrote:
Code:
'Puinhoop'
Volgens Halsema dreigt het allemaal weer mis te gaan en 'dat vinden we als komende linkse regering helemaal niet fijn: om de puinhoop van drie kabinetten Balkenende op te ruimen'.

De economie is trouwens helemaal niet zo heel belangrijk, vindt Halsema, want in Nederland is 'zoveel meer aan de hand dan het wel en wee van de economie'. Daarmee bedoelt zij de 'chronisch zieken die bezuinigen op zorg door de no-claim, allochtone jongeren die geen stageplek krijgen en de bejaarde die niet fatsoenlijk te eten krijgt, om over zorg en een douche maar te zwijgen'.

Is dat wijf nou zo dom of doet ze uitstekend een dom wijf na?

Ze is dom...
Mis je nog de opmerking extremistische christenen, extremistische moslims EN de rooms katholieke kerk...en toen had ze ruzie met CDA SGP en de CU.....En daarna nog wat onzin over de natuur etc...
Reply
Depor Wrote:
Hoef Wrote:
Code:
'Puinhoop'
Volgens Halsema dreigt het allemaal weer mis te gaan en 'dat vinden we als komende linkse regering helemaal niet fijn: om de puinhoop van drie kabinetten Balkenende op te ruimen'.

De economie is trouwens helemaal niet zo heel belangrijk, vindt Halsema, want in Nederland is 'zoveel meer aan de hand dan het wel en wee van de economie'. Daarmee bedoelt zij de 'chronisch zieken die bezuinigen op zorg door de no-claim, allochtone jongeren die geen stageplek krijgen en de bejaarde die niet fatsoenlijk te eten krijgt, om over zorg en een douche maar te zwijgen'.

Is dat wijf nou zo dom of doet ze uitstekend een dom wijf na?

Ze is dom...
Mis je nog de opmerking extremistische christenen, extremistische moslims EN de rooms katholieke kerk...en toen had ze ruzie met CDA SGP en de CU.....En daarna nog wat onzin over de natuur etc...

En (aan)rechten van vrouwen
Reply
Genomico Wrote:
Depor Wrote:
Hoef Wrote:
Code:
'Puinhoop'
Volgens Halsema dreigt het allemaal weer mis te gaan en 'dat vinden we als komende linkse regering helemaal niet fijn: om de puinhoop van drie kabinetten Balkenende op te ruimen'.

De economie is trouwens helemaal niet zo heel belangrijk, vindt Halsema, want in Nederland is 'zoveel meer aan de hand dan het wel en wee van de economie'. Daarmee bedoelt zij de 'chronisch zieken die bezuinigen op zorg door de no-claim, allochtone jongeren die geen stageplek krijgen en de bejaarde die niet fatsoenlijk te eten krijgt, om over zorg en een douche maar te zwijgen'.

Is dat wijf nou zo dom of doet ze uitstekend een dom wijf na?

Ze is dom...
Mis je nog de opmerking extremistische christenen, extremistische moslims EN de rooms katholieke kerk...en toen had ze ruzie met CDA SGP en de CU.....En daarna nog wat onzin over de natuur etc...

En (aan)rechten van vrouwen

Geloof dat ze inderdaad 4 miljard wou uitgeven aan manieren om de vrouwenrechten in de wereld te verbeteren. Tsja...je kan natuurlijk ook iets in Nederland verbeteren.
Reply
Hoef Wrote:
Code:
'Puinhoop'
Volgens Halsema dreigt het allemaal weer mis te gaan en 'dat vinden we als komende linkse regering helemaal niet fijn: om de puinhoop van drie kabinetten Balkenende op te ruimen'.

De economie is trouwens helemaal niet zo heel belangrijk, vindt Halsema, want in Nederland is 'zoveel meer aan de hand dan het wel en wee van de economie'. Daarmee bedoelt zij de 'chronisch zieken die bezuinigen op zorg door de no-claim, allochtone jongeren die geen stageplek krijgen en de bejaarde die niet fatsoenlijk te eten krijgt, om over zorg en een douche maar te zwijgen'.

Is dat wijf nou zo dom of doet ze uitstekend een dom wijf na?

ze is niet dom, maar ze kan weinig anders dan met dit soort kaasverhalen komen. aandachttrekkeritis.

over dom gesproken, ik hoorde die megaprutser van een varela op radio 1, stap op de loopband op de sportschool en een half uur later staatie naast me. akelig fit trouwens, die harry.
Reply
Geen dialoog aangegaan Waf? Die gozer stond nummer 2 op de LPF lijst maar nooit iets van gehoord.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
goa Wrote:
gittermaster Wrote:ik heb dit jaar echt geen idde waar ik op moet stemmen.
Het is in ieder geval afgelopen met PVDA, maar ik weet echt geen alternatief!
Jammer dat Rouvoet bij Christenunie zit.

Idea

[Image: ndvd441filtered1bx.jpg]

Ik ben verliefd en ze vindt wolven ook lekker. Ik stem voor de dieren....
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
goa Wrote:
gittermaster Wrote:ik heb dit jaar echt geen idde waar ik op moet stemmen.
Het is in ieder geval afgelopen met PVDA, maar ik weet echt geen alternatief!
Jammer dat Rouvoet bij Christenunie zit.

Idea

[Image: ndvd441filtered1bx.jpg]

Juist de Christenunie kan misschien wel wat doen aal de verloedering van ons land. DIt is een gematigde partij en zit tussen de SGP en het CDA in. Al heb ik Rouvoet hoger zitten dan JPB. Goa, hoort die chick bij de Unie? ZO ja, hoe heet ze, dan weet ik waar ik op moet stemmen!
Reply
Marianne Thieme, voorzitster van de PvdD... Maar weest niet te verlekkerd:

[Image: mthieme005.jpg]
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
ze heeft wel het hoofd van een hamster
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bor de Wolf Wrote:
goa Wrote:
gittermaster Wrote:ik heb dit jaar echt geen idde waar ik op moet stemmen.
Het is in ieder geval afgelopen met PVDA, maar ik weet echt geen alternatief!
Jammer dat Rouvoet bij Christenunie zit.

Idea

[Image: ndvd441filtered1bx.jpg]

Ik ben verliefd en ze vindt wolven ook lekker. Ik stem voor de dieren....

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Reply
Het ging wel echt hard tegen hard gisteren :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Balkenende: "Laten we weer de VOC-mentaliteit aannemen" #-o :oops:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
JPB =D>
Reply
Jammer dat ik er niks van gezien heb. Die bedrijfsuitjes altijd op donderdag :razz:
Wat is er precies gebeurd Adje? Zo'n kleine quote is een beetje kansloos
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
goa Wrote:
gittermaster Wrote:ik heb dit jaar echt geen idde waar ik op moet stemmen.
Het is in ieder geval afgelopen met PVDA, maar ik weet echt geen alternatief!
Jammer dat Rouvoet bij Christenunie zit.

Idea

[Image: ndvd441filtered1bx.jpg]

Wie is dit?
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
dat vroeg ik me ook af =P~
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:dat vroeg ik me ook af =P~

Dat is geen antwoord op mijn vraag. Icon_twisted
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Marianne Thieme van de Partij voor de Dieren
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
goa Wrote:Marianne Thieme van de Partij voor de Dieren

[Image: aWolf.jpg]
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
goa Wrote:Marianne Thieme van de Partij voor de Dieren

Blijf maar lekker rukken op haar! Jullie maken geen schijn van kans, d'r komt geen vlees naar binnen bij haar!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
=D> :lol:
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply


Forum Jump: