18-10-2006, 09:02 AM
Dr lopen er vast wel meer rond met een 'veegploeg' die nergens op slaat :wink:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
IGM's die de moeite waard zijn om te delen
|
18-10-2006, 09:02 AM
Dr lopen er vast wel meer rond met een 'veegploeg' die nergens op slaat :wink:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
18-10-2006, 09:19 AM
IEmand dat zelf ophemelende verhaal van Buce(sebbe, denbasti) gelezen op het forum?
18-10-2006, 12:22 PM
denbasti op Travian forum Wrote:beste travianners,
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
18-10-2006, 07:07 PM
and the story continues: van onder naar boven
Quote: goed hij heeft nog meer dus als je nog wat grondstoffen wilt hebben val hem aan uiteraard was het verslag fake...maar ik had nog steeds geen grondstoffen van m gehad. Dus ik pushte nog even: Quote:ja hopelijk wel ja met als resultaat!!!: Quote:rai Transport van rai :lol: :lol: :lol: wat een lol met die noobs!
18-10-2006, 07:10 PM
:waf:
Don't care what people say, just follow your own way.
Hattrick: Jansoe United (503329)
18-10-2006, 07:14 PM
ik zou wel opletten met pushing mac...
18-10-2006, 07:16 PM
ach ben ook niet van plan dit nog lang door te gaan zetten en ik had ook geen idee hoeveel hij zou sturen he. maar goed heb mn lolletje iig gehad
18-10-2006, 08:33 PM
Ik ontvang ook van een aantal personen maffia tax :8:
03-11-2006, 07:28 PM
geef je 24 uur om een clan te maken en mij een berigt te sturen ander ga je er aan !!
:8: kreeg ik van een persoon met 33 pop die mij met 30 cubbies loopt te farmen op s1. effe een fake gestuurd van een ander account doet er wel een tijdje over maarja mijn antwoord dus je hebt nog 69:27:59 u. om je dorp te verdedigen. suc6 :
04-11-2006, 01:49 PM
Dit is een soort smeekbede van een gast aan mij toen k zijn dorp overnam:
sorry dat zei mijn broertje dom broetje nee ik wil geen ruzie please ____________ Angerfist_01 schreef: Zow gaan we dreigen, je begrijpt wel dat mijn alliantie zich dr ook mee wilt bemoeien als k t niet in me eentje zou redden, wat denk k niet echt het geval is maar toch ____________ de koning paul schreef: stop nou maar met aanvallen of je krijgt empire op je af ____________ Angerfist_01 schreef: leuk geprobeerd ____________ de koning paul schreef: stop met aanvallen want er zijn 2 acounts uit op de dorp als je verliest hij is eerder ben jij veel popetjes kwijt en hij heeft het dorp ____________ Angerfist_01 schreef: en jij valt aan met 443 imps, zeer kansloos ____________ de koning paul schreef: zie je nou wel je valt wel aan dat had ik wel verwacht
[img]http://img181.imageshack.us/img181/7159/imgvz4.jpg[/img]
Ajacied in hart en nieren
08-11-2006, 04:27 PM
er staat inmiddels al een maand dit in ons profiel: wil je synergy joinen? mail dan naar titus pullo en zeker niet naar skandalouz!
toch krijg ik nog zeker 5 aanvragen per week. Altijd kansloos natuurlijk met 1 of 2 dorpen. van onder naar boven: ____________ok skandalouz schreef: omdat we die regel nou eenmaal hebben! daar kan ik niet zomaar vanaf wijken ____________ kevindeman schreef: wrm kaan ik dan niet gewoon nu gelijk joinen je kan aan mij leider vragen turbotymen als ik trouw ben ____________ skandalouz schreef: ok jammer dacht dat jij wel een aanwinst voor de alliantie zou zijn ____________ kevindeman schreef: neej la maar ____________ skandalouz schreef: hehehe nee je hoeft m niet dicht te binden! gewoon een plastic zak zoals die je bij de supermarkt krijgt ____________ kevindeman schreef: __________jajaj en dan stikke __ skandalouz schreef: ok voor die mensen hebben we ook een oplossing..dan moet je in plaats van op je kop te gaan staan een zak over je hoofd doen ____________ kevindeman schreef: omdat ik niet op me kop kan staan ____________ skandalouz schreef: waarom niet? ____________ kevindeman schreef: ____________dat doe ik echt niet skandalouz schreef: yup op die manier weten we dat je trouw bent aan ons! ____________ kevindeman schreef: o moet dat echt ____________ skandalouz schreef: wij hebben 1 regel om te mogen joinen! je moet een filmpje opsturen waarbij je op je kop staat en het geluid van een barende koe na doet ____________ kevindeman schreef: kan ik joinen
08-11-2006, 05:44 PM
:lol:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
08-11-2006, 05:47 PM
:lol: :lol: :lol: geweldige reply
[img]http://img181.imageshack.us/img181/7159/imgvz4.jpg[/img]
Ajacied in hart en nieren
08-11-2006, 06:51 PM
ok ok
pappa ligt blauw achter de comp. =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
08-11-2006, 07:25 PM
omdat je een zak over je hoofd hebt??? :lol:
Life's too short for dancing with fat chicks
08-11-2006, 07:29 PM
ik zit nog steeds in de inloop periode mac laat mooi niets van zich horen :wink:
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
08-11-2006, 07:31 PM
BRIL JANT :lol: :lol:
Don't care what people say, just follow your own way.
Hattrick: Jansoe United (503329)
08-11-2006, 08:17 PM
mijn glimlach is ook groter dan normaal op dit moment.... :lol: =D>
Ik en mijn blote billen gezicht.....
09-11-2006, 09:17 PM
:lol: heerlijk om te lezen naar zo'n drukke dag dat de wereld ook nog erg simpel kan zijn.
27-11-2006, 10:14 PM
ben benieuwd :
Quote: oké zal ff kijken als ik m echt krijg plaats ik m uiteraard hier
28-11-2006, 12:09 AM
=D>
28-11-2006, 01:19 AM
leven in de brouwerij!!!! \/
@lof hoe bevalt mijn account op s1.com? :wink:
Life's too short for dancing with fat chicks
28-11-2006, 01:34 AM
Lib Wrote:@lof hoe bevalt mijn account op s1.com? :wink: en de mijne op s4.nl? :razz:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
02-12-2006, 12:10 AM
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahaahahahahaha
een van die gasten had geen cam en heeft dus een geluidsopname gemaakt <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.competitieteam.nl/travian/s4SD-CT.wav">http://www.competitieteam.nl/travian/s4SD-CT.wav</a><!-- w --> ik zit serieus te overdenken om m een uitnodiging te sturen dit is natuurlijk meesterlijk! |
« Next Oldest | Next Newest »
|