Threads: 21
Nadal-Fish 6-4
JoJo-Davy 6-4! JoJo krijgt maar liefst 12 bps. Daarvan benut ie er maar 1. Lijkt er gewoon op dat ook Davy er hier uit gaat. Zou de volgende finalist van zondag zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Joachim-Davy 6-4 2-0.
Threads: 132
Onvoorstelbare wederopstanding van die Joachim. Knap om zo snel weer op dit niveau te zijn =D>
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Nadal wint makkelijk in 2 van Fish!
Threads: 53
Yeah Davy wint de 2e set met een tiebreak 7-5 =D>
JoJo-Davy 6-4 6-7.
Waarom mag 't nou deze week niet 1x goed gaan?! 6-4 2-0 voor en daarna de kans om 't in de TB af te maken.
Lijkt me dat 't nou niet goed meer gaat.
4-2 ToJo 3e set!!! Maak af dan aub!
Threads: 132
centre court Wrote:4-2 ToJo 3e set!!! Maak af dan aub!
Gezopen CC? :wink:
Threads: 53
5-3 15-0
Tripplexxx Wrote:centre court Wrote:4-2 ToJo 3e set!!! Maak af dan aub!
Gezopen CC? :wink:
Laat 't ook eens meezitten. Daar mag dan toch op gedronken worden. :8:
JOJO wint! Deze gast in vorm is sowieso top 10! =D>
23 aces geslagen en in totaal 14 bps afgedwongen! Sterk staaltje.
Als Gonzo vanmiddag gewoon verloren had, waren 5 vd 6 finalisten van zondag er meteen al uitgeweest.
Safin wint de laatste wedstrijd makkelijk van Baghdatis. Hij is de enige die nog fit lijkt van de toppers van vorige week.
Threads: 118
_Tampie Wrote:Pista Central 11:00
Gonzalez-Srichaphan
Vliegen-Blake
Murray-Ljubicic
Ferrero-Soderling
20:00
Fish-Nadal
Safin-Baghdatis
Pista Alcala 11:00
Ginepri-Ancic
Hrbaty-Haas
Berdych-Calleri
Djokovic-Gasquet
dubbelpartij
Johansson-Davydenko
eerstgenoemden hebben mijn steun.
Nadal, Soderling en Haas gingen de verkeerde kant op. Soderling en Haas maakt niets uit, dat Nadal wint is jammer.
Vandaag:
Pista Central 11:00
Robredo-Ginepri
Berdych-Roddick
Safin-Vliegen
Federer-Soderling
Nadal-Haas
Djokovic-Murray
Pista Alcala 14:30
Johansson-Gonzalez
Henman-Nalbandian
eerstgenoemden hebben mijn steun.
Als Berdych wint van Roddick, zie ik Haas liever winnen van Nadal.
Threads: 97
Hup Roddick, Ginepri, Roddick, Safin, Soderling, Murray, Joachim en Henman! Vooral Joachim en Roddick zijn erg belangrijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 131
Ad Wim Wrote:Hup Roddick, Ginepri, Roddick, Safin, Soderling, Murray, Joachim en Henman! Vooral Joachim en Roddick zijn erg belangrijk.
Dat heb ik door :
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Threads: 2
Ad Wim Wrote:Hup Roddick, Ginepri, Roddick, Safin, Soderling, Murray, Joachim en Henman! Vooral Joachim en Roddick zijn erg belangrijk.
Doen er 2 Roddick's mee? :razz: :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Voor mijn gevoel wel! :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
De play of the day is zeker de moeite waard!!!!!!!!!!!!!!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://tennis-masters-madrid.com//eng/index.htm">http://tennis-masters-madrid.com//eng/index.htm</a><!-- m -->
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Ginepri wint de 1e set met 6-3 van Robredo
Threads: 166
Inderdaad, het is of ik mijzelf zie tennissen. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
kuiper Wrote:Inderdaad, het is of ik mijzelf zie tennissen. :wink:
:8:
Go Robby! Maak mijn MV week in ieder geval wel mooi. Gisteren een tikje gekrgen met Davy, maar ik heb geen Ljubicic en Blake daar dus het gaat vrij goed. Beetje jammer van Benneteau en THai die ik bij MV ook heb.
Threads: 2
Ginepri serveert voor de match.
Dit had toch ook niet iedereen verwacht dat hij Robredo zo makkelijk naar huis zou sturen?
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Threads: 5
Nou, Tommy had er natuurlijk al uit moeten liggen tegen Choker Chela.
Roofmagic
Ginepri in 2. En dan nu.....
Berdych-Roddick.
Kom op Tomas!!!!
Lekker Robby!
Nu Roddick, come on A-Rod!
Wie begon er met serveren?
Threads: 1
Ad Wim Wrote:Lekker Robby!
Nu Roddick, come on A-Rod!
Wie begon er met serveren?
Roddick
You bend your words like Uri Geller spoons...
Threads: 1
Livestream : <!-- m --><a class="postlink" href="mms://video.nusports.cn/nu7k">mms://video.nusports.cn/nu7k</a><!-- m -->
You bend your words like Uri Geller spoons...
|