The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Mukkus Wrote:bron: De Telegraaf

De Braziliaanse spits die de afgelopen zomer overkwam van het Zweedse Malmö FF is inmiddels weer op de eerste plaats beland van de topscorerslijst en heeft nu in acht duels al zeven keer gescoord. Zelfs van de verliezende trainer Ron Jans van FC Groningen kreeg Alves een compliment. "Zoals hij die kansen uit de counters wist te benutten was prachtig."

"Op snelheid kan bijna niemand deze Alves afstoppen en dan maakt hij het vervolgens technisch nog knap af ook. De vraag rijst nu uiteraard of Heerenveen deze spits aan het einde van het seizoen kan behouden. Want geloof me, er zaten alweer de nodige scouts op de tribune."

Scouts van Feyenoord kunnen wel wegblijven, volgens bronnen binnen Heerenveen hangt er een prijskaartje van 20 miljoen om zijn nek.

Als hij dan weg gaat, zien zum ook nooit meer terug. Welke Nederlandse club dan ook, dat gaat echt niemend betalen, en dat is maar goed ook.
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Hoef Wrote:
centre court Wrote:Johan de Snor: Slory en Bruins na dit seizoen naar Feyenoord. =D>

Ze vergeten Steur, die wordt ook veel gekozen bij Competitiemanager. Dat zal de volgende wijsheid van die mongoloïde walrus wel zijn.

Ze vergeten Steur niet, die staat onder contract bij Heerenveen en die laten zo'n belangrijke speler van Jong Heerenveen (okay, hij is nu even verhuurd) nooit naar de concurrent gaan....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
joep Wrote:
Mukkus Wrote:bron: De Telegraaf

De Braziliaanse spits die de afgelopen zomer overkwam van het Zweedse Malmö FF is inmiddels weer op de eerste plaats beland van de topscorerslijst en heeft nu in acht duels al zeven keer gescoord. Zelfs van de verliezende trainer Ron Jans van FC Groningen kreeg Alves een compliment. "Zoals hij die kansen uit de counters wist te benutten was prachtig."

"Op snelheid kan bijna niemand deze Alves afstoppen en dan maakt hij het vervolgens technisch nog knap af ook. De vraag rijst nu uiteraard of Heerenveen deze spits aan het einde van het seizoen kan behouden. Want geloof me, er zaten alweer de nodige scouts op de tribune."

Scouts van Feyenoord kunnen wel wegblijven, volgens bronnen binnen Heerenveen hangt er een prijskaartje van 20 miljoen om zijn nek.

Als hij dan weg gaat, zien zum ook nooit meer terug. Welke Nederlandse club dan ook, dat gaat echt niemend betalen, en dat is maar goed ook.
Hij heeft nu één wedstrijd leuk gespeeld. Maar daarvoor heeft hij geloof ik zes wedstrijden niet gescoord en las ik alleen maar berichten als "luie spits".
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik las zojuist in de krant dat Feyenoord geen geld heeft voor versterkingen dit seizoen. Ik snap er geen hol van, zoveel toeschouwers en zo'n begroting en dan geen cent hebben voor extra spelers. Dat beleid daar moet drastisch veranderen.
Reply
Quote:Adriaanse in gesprek met Dinamo Kiev

23/10/2006 22:56

EXCLUSIEF - Co Adriaanse is in onderhandeling met Dinamo Kiev. De 59-jarige oefenmeester is bijna rond met de koploper uit Oekraïne.
Adriaanse zit zonder club nadat hij voor aanvang van het seizoen ontslag had genomen bij FC Porto. De Nederlandse trainer verliet de club vanwege een verschil van inzicht met het bestuur. In zijn eerste seizoen won hij wel de titel en de beker.

Bij Dinamo Kiev moet Adriaanse de opvolger worden van Anatoli Demjanenko. De club gaat momenteel aan de leiding in de Oekraïense competitie, die elf speeldagen onderweg is. In de Champions League is de ploeg hekkensluiter in Groep E met nul punten uit drie wedstrijden. De afgelopen twee seizoenen moest Dinamo in eigen land de titel aan Shakhtar Donetsk laten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
joep Wrote:
Mukkus Wrote:bron: De Telegraaf

De Braziliaanse spits die de afgelopen zomer overkwam van het Zweedse Malmö FF is inmiddels weer op de eerste plaats beland van de topscorerslijst en heeft nu in acht duels al zeven keer gescoord. Zelfs van de verliezende trainer Ron Jans van FC Groningen kreeg Alves een compliment. "Zoals hij die kansen uit de counters wist te benutten was prachtig."

"Op snelheid kan bijna niemand deze Alves afstoppen en dan maakt hij het vervolgens technisch nog knap af ook. De vraag rijst nu uiteraard of Heerenveen deze spits aan het einde van het seizoen kan behouden. Want geloof me, er zaten alweer de nodige scouts op de tribune."

Scouts van Feyenoord kunnen wel wegblijven, volgens bronnen binnen Heerenveen hangt er een prijskaartje van 20 miljoen om zijn nek.

Als hij dan weg gaat, zien zum ook nooit meer terug. Welke Nederlandse club dan ook, dat gaat echt niemend betalen, en dat is maar goed ook.
Hij heeft nu één wedstrijd leuk gespeeld. Maar daarvoor heeft hij geloof ik zes wedstrijden niet gescoord en las ik alleen maar berichten als "luie spits".

hij heeft wel meer wedstrijden goed gespeeld hoor "luie Ada"
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Ik las zojuist in de krant dat Feyenoord geen geld heeft voor versterkingen dit seizoen. Ik snap er geen hol van, zoveel toeschouwers en zo'n begroting en dan geen cent hebben voor extra spelers. Dat beleid daar moet drastisch veranderen.

alles wat in de krant staat is waar.
Reply
waf Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Ik las zojuist in de krant dat Feyenoord geen geld heeft voor versterkingen dit seizoen. Ik snap er geen hol van, zoveel toeschouwers en zo'n begroting en dan geen cent hebben voor extra spelers. Dat beleid daar moet drastisch veranderen.

alles wat in de krant staat is waar.

Dat neem ik aan, maar waar blijft al dat geld dan in R'dam? Ik denk dat het werkelijk de hoogste tijd is voor meneer van den Herik...
Reply
Bocaloca Wrote:
Ad Wim Wrote:
joep Wrote:
Mukkus Wrote:bron: De Telegraaf

De Braziliaanse spits die de afgelopen zomer overkwam van het Zweedse Malmö FF is inmiddels weer op de eerste plaats beland van de topscorerslijst en heeft nu in acht duels al zeven keer gescoord. Zelfs van de verliezende trainer Ron Jans van FC Groningen kreeg Alves een compliment. "Zoals hij die kansen uit de counters wist te benutten was prachtig."

"Op snelheid kan bijna niemand deze Alves afstoppen en dan maakt hij het vervolgens technisch nog knap af ook. De vraag rijst nu uiteraard of Heerenveen deze spits aan het einde van het seizoen kan behouden. Want geloof me, er zaten alweer de nodige scouts op de tribune."

Scouts van Feyenoord kunnen wel wegblijven, volgens bronnen binnen Heerenveen hangt er een prijskaartje van 20 miljoen om zijn nek.

Als hij dan weg gaat, zien zum ook nooit meer terug. Welke Nederlandse club dan ook, dat gaat echt niemend betalen, en dat is maar goed ook.
Hij heeft nu één wedstrijd leuk gespeeld. Maar daarvoor heeft hij geloof ik zes wedstrijden niet gescoord en las ik alleen maar berichten als "luie spits".

hij heeft wel meer wedstrijden goed gespeeld hoor "luie Ada"

Goed of slecht? Lui of niet lui? Who cares? 8 wedstrijden 7 goals. Bang voor zaterdag Ada?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
waf Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Ik las zojuist in de krant dat Feyenoord geen geld heeft voor versterkingen dit seizoen. Ik snap er geen hol van, zoveel toeschouwers en zo'n begroting en dan geen cent hebben voor extra spelers. Dat beleid daar moet drastisch veranderen.

alles wat in de krant staat is waar.

Peter Bosz wordt gequote op fnooit.netwerk.to met woorden van dezelfde strekking
Reply
Mukkus Wrote:
Bocaloca Wrote:
Ad Wim Wrote:
joep Wrote:
Mukkus Wrote:bron: De Telegraaf

De Braziliaanse spits die de afgelopen zomer overkwam van het Zweedse Malmö FF is inmiddels weer op de eerste plaats beland van de topscorerslijst en heeft nu in acht duels al zeven keer gescoord. Zelfs van de verliezende trainer Ron Jans van FC Groningen kreeg Alves een compliment. "Zoals hij die kansen uit de counters wist te benutten was prachtig."

"Op snelheid kan bijna niemand deze Alves afstoppen en dan maakt hij het vervolgens technisch nog knap af ook. De vraag rijst nu uiteraard of Heerenveen deze spits aan het einde van het seizoen kan behouden. Want geloof me, er zaten alweer de nodige scouts op de tribune."

Scouts van Feyenoord kunnen wel wegblijven, volgens bronnen binnen Heerenveen hangt er een prijskaartje van 20 miljoen om zijn nek.

Als hij dan weg gaat, zien zum ook nooit meer terug. Welke Nederlandse club dan ook, dat gaat echt niemend betalen, en dat is maar goed ook.
Hij heeft nu één wedstrijd leuk gespeeld. Maar daarvoor heeft hij geloof ik zes wedstrijden niet gescoord en las ik alleen maar berichten als "luie spits".

hij heeft wel meer wedstrijden goed gespeeld hoor "luie Ada"

Goed of slecht? Lui of niet lui? Who cares? 8 wedstrijden 7 goals. Bang voor zaterdag Ada?
Uiteraard ben ik bang voor hem aanstaande zaterdag. Hopelijk is Jaap weer fit. Maar ik probeer alleen maar aan te geven dat hij echt zijn wedstrijden heeft en niet regelmatig scoort.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dus KJH is dit seizoen ook een luie spits die echt zijn wedstrijden heeft en niet regelmatig scoort?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Hoef Wrote:
waf Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Ik las zojuist in de krant dat Feyenoord geen geld heeft voor versterkingen dit seizoen. Ik snap er geen hol van, zoveel toeschouwers en zo'n begroting en dan geen cent hebben voor extra spelers. Dat beleid daar moet drastisch veranderen.

alles wat in de krant staat is waar.

Peter Bosz wordt gequote op fnooit.netwerk.to met woorden van dezelfde strekking

zou ik ook zeggen. kan het altijd meevallen en bovendien laat je niet in je kaarten kijken. eerder zou de helft van het transferbedrag van kuijt gebruikt kunnen worden voor versterkingen. ik denk dat het niet op is met tiendalli, garestejas en buijs. ik weet niet wat waar is.
Reply
Bocaloca Wrote:Dus KJH is dit seizoen ook een luie spits die echt zijn wedstrijden heeft en niet regelmatig scoort?
KJH werkt zich altijd de tyfus en ik heb dus andere verhalen gelezen over Alves. Ik vraag me alleen maar af of die berichten kloppen. Daar kunnen Heerenveenaanhangers beter over oordelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Je probeert dingen aan te geven die je je ook weer afvraagt.
Als je dat nou eens andersom doet eerst je dingen afvragen, kijken of het klopt, en daarna dingen aangeven?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik kan toch alleen maar kijken of het klopt, als ik het ook daadwerkelijk verifieer. En daar heb ik dus Heerenveensupporters voor nodig. Die vind ik nergens in mijn omgeving, alleen maar hier. Vandaar mijn bericht. Ik ging er vanuit dat mensen wel in zouden gaan op de inhoud van de post. 20 miljoen lijkt me namelijk wel heel erg veel voor een luie spits die er af en toe eentje in prikt. Dat had ik namelijk gelezen en gehoord over hem.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Bocaloca Wrote:Dus KJH is dit seizoen ook een luie spits die echt zijn wedstrijden heeft en niet regelmatig scoort?
KJH werkt zich altijd de tyfus en ik heb dus andere verhalen gelezen over Alves. Ik vraag me alleen maar af of die berichten kloppen. Daar kunnen Heerenveenaanhangers beter over oordelen.

Ik heb de thuiswedstrijd in de UEFA-cup tegen die Portugezen live mogen aanschouwen en toen was hij erg lui. Ook was hij erg egoïstisch, ook als het niet moest. Maar toch had hij ook in die wedstrijd een paar geniale momentjes waardoor hij zich vrijspeelde voor de keeper om uit te halen. Als hij er van die kansjes 1 of 2 maakt praat niemand na afloop meer over hoe lui of egoïstisch hij was. 20 miljoen vind ik erg veel, maar dat is ongetwijfeld om eventuele koopjesjagers af te schrikken.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
romario was ook lui. toch een van de beste spelers ooit in de nederlandse competitie.

ik vind die alves ook wat overgewaardeerd, hoewel ik het laatste doelpunt aan romario moest denken. hij gaat niet zoveel opleveren als huntelaars, toch een mooie scout van heerenveen.
Reply
Als hij niet zoveel gaat opleveren als Huntelaar is het niet zo'n hele fantastische scout. Hij heeft namelijk ook flink wat gekost.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:En daar heb ik dus Heerenveensupporters voor nodig. Die vind ik nergens in mijn omgeving, alleen maar hier.

Die zitten hier ook niet, Mukkus is een gloryhunter die alleen gaat als ie mag van het vrouwtje....

Hakkuh :wink:
Reply
Ad Wim Wrote:Als hij niet zoveel gaat opleveren als Huntelaar is het niet zo'n hele fantastische scout. Hij heeft namelijk ook flink wat gekost.

misschien bedoel ik met opleveren wel doelpunten? of opbrengst minus kosten? bovendien heb ik het niet over een fantastische scout maar een mooie scout.
Reply
Huntelaar was ook niet de goedkoopste
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Huntelaar was ook niet de goedkoopste

Die was voor Heerenveen bijna gratis, want (via een omweg) betrokken in de deal met Sibon.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Bocaloca Wrote:Huntelaar was ook niet de goedkoopste

Die was voor Heerenveen bijna gratis, want (via een omweg) betrokken in de deal met Sibon.

ja, maar anders krijg je ook geld voor sibon. en je moet er ook rekening mee houden dat heerenveen een gedeelte van de opbrengst moest afstaan aan de provinciale sport vereniging. :wink:
Reply
waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Bocaloca Wrote:Huntelaar was ook niet de goedkoopste

Die was voor Heerenveen bijna gratis, want (via een omweg) betrokken in de deal met Sibon.

ja, maar anders krijg je ook geld voor sibon. en je moet er ook rekening mee houden dat heerenveen een gedeelte van de opbrengst moest afstaan aan de provinciale sport vereniging. :wink:

Sibon hoefde niet weg, maar de lampies wilden hem graag erbij hebben (waarom weet niemand inmiddels meer, want ook bij Nurnberg zit hij op de bank/tribune). Heerenveen wilde alleen een bepaald bedrag accepteren als ze Huntelaar (die zelf weg wilde bij PSV, wegens geen garantie op speeltijd) voor een appel en een ei over konden nemen. In die deal zat inderdaad een doorverkoopclausule, maar desondanks heeft het H'veen nog steeds veel meer opgeleverd dan dat het ze gekost heeft, zowel in geld als in doelpunten. :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ik blijf pusvee nog lang dankbaar voor het feit dat ze liever investeren in midden- en zuidamerikanen dan in Nederlandse jeugd :waf:
Reply
Eredivisie
PSV krijgt Chinese tweeling op stage

24 oktober 2006, 13:04 uur
De Chinese tweeling Sun Ji en Sun Xiang werkt begin november een stage af bij PSV. De 24-jarige spelers van Shanghai Shenhua trainen mee met de eerste selectie van PSV. De landskampioen zei dinsdag echter dat van contractbesprekingen nog geen sprake is. Sun Xiang heeft zes interlands achter zijn naam staan. Hij liep al stage bij Wigan Athletic.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
I rest my case; bij pusvee staat alles in het teken van de verkoop van gloeilampen
Reply
Eén van de beste keepers van de eredivisie heeft zijn contract verlengt, Pieckenhagen blijft tot 2009 bij Heracles. Wat ben ik blij met dit nieuws, ten eerste heb ik weinig vertrouwen in Pasveer en ten tweede moeten wij trots zijn dat een keeper van het kaliber Pieckenhagen bij onze club speelt. Natuurlijk krijg ik negatieve reacties op dit bericht maar iedereen die Heracles vaak ziet voetballen weet dat Pieckenhagen niks onder doet voor keepers als Gomes, Boscher etc. Valt alleen minder op omdat hun een betere defensie voor zich hebben. Pieckenhagen houd Heracles hoogstpersoonlijk overeind in de eredivisie.
Reply
Ik schaal Gomes toch echt iets hoger in!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: