The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
D'r an met de lippe Wrote:Eén van de beste keepers van de eredivisie heeft zijn contract verlengt, Pieckenhagen blijft tot 2009 bij Heracles. Wat ben ik blij met dit nieuws, ten eerste heb ik weinig vertrouwen in Pasveer en ten tweede moeten wij trots zijn dat een keeper van het kaliber Pieckenhagen bij onze club speelt. Natuurlijk krijg ik negatieve reacties op dit bericht maar iedereen die Heracles vaak ziet voetballen weet dat Pieckenhagen niks onder doet voor keepers als Gomes, Boscher etc. Valt alleen minder op omdat hun een betere defensie voor zich hebben. Pieckenhagen houd Heracles hoogstpersoonlijk overeind in de eredivisie.

Beaam. Pieckenhagen is een klasse keeper. Hij heeft mij gecharmeerd met zijn spel, je ziet tegenwoordig overal keepers meerdere grove fouten maken maar Pieckenhagen zelden.

Ekslem Wrote:Ik schaal Gomes toch echt iets hoger in!

Die clown kon wel een broer zijn van Barthez......
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Hoef Wrote:I rest my case; bij pusvee staat alles in het teken van de verkoop van gloeilampen

:roll: Calimero
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
waf Wrote:romario was ook lui. toch een van de beste spelers ooit in de nederlandse competitie.

ik vind die alves ook wat overgewaardeerd, hoewel ik het laatste doelpunt aan romario moest denken. hij gaat niet zoveel opleveren als huntelaars, toch een mooie scout van heerenveen.

Opleveren? Waf, onze spelers hoeven niks op te leveren. Wij hebben nl. geen financiele problemen, maken elk jaar winst, zowel op transfers als op de normale bedrijfsvoering. Alves is gehaald voor doelpunten en niet om door te verkopen. Petter Hanssons contract loopt af, zal niet in de winterstop verkocht worden om er nog wat uit te halen, daarvoor is ie te belangrijk voor het team. Hoewel ze nu wel met contractverlenging bezig zijn.

En je mag Alves best overgewaardeerd vinden. Je had hem toch maar wat graag bij Feyenoord gezien. Hoeveel doelpunten hebben de Feyenoord-spitsen dit seizoen samen al gemaakt?

De samenwerking tussen Alves, Friend en Nilsson loopt nog niet helemaal lekker. Nilsson als frivole, dartelend spitsje, Friend als doorkopper, balvasthouder en Alves daar omheen als creatieveling. Zondag was ie ook egoistisch, Friend helemaal vrij voor de goal.....Alves schiet voorlangs bij 4-2. Maar goed, een spits hoort egoistisch te zijn.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Bredanaar Wrote:
Hoef Wrote:I rest my case; bij pusvee staat alles in het teken van de verkoop van gloeilampen

:roll: Calimero

Wat doet die Calimero daar? Of is dat deel van je onderschrift?
Reply
Ekslem Wrote:Ik schaal Gomes toch echt iets hoger in!

Toevallig omdat hij een shirt van een topclub draagt? Toevallig omdat Talpa vaker fraaie reddingen van hem uitzend? Toevallig omdat hij minder goals tegen krijgt (niet zo gek met zo'n defensie)? Meerdere malen heb ik een tegenstander de defensie zien dollen en rekende ik in mijn hoofd al een tegentreffer maar ik vergat dat wij Pieckenhagen op goal hadden waardoor de tegentreffer uitbleef. Vergeet niet dat Pieckenhagen jarenlang in Duitsland werd gezien als een topkeeper. Maar ook helden worden vergeten waardoor hij nu op 34-jarige leeftijd bij ons cluppie speelt. Alleen zijn mentaliteit al, al verliezen we bij wijze van spreke met 1-0 van Barcelona, Piecke is chagrijnig.

Vret Mien Gras Wrote:Beaam. Pieckenhagen is een klasse keeper. Hij heeft mij gecharmeerd met zijn spel, je ziet tegenwoordig overal keepers meerdere grove fouten maken maar Pieckenhagen zelden.

Pieckenhagen heeft in zijn laatste seizoen HSV een paar blunders gemaakt wat hem meteen de kop heeft gekost. Het was echter een zeldzaamheid in zijn carriere, zo zei hij zelf. Bij Heracles heb ik hem nog niet op grove blunders kunnen betrappen in ieder geval. Columnisten schreven ook wel anders, Piecke kostte teveel loon waardoor de komst van Van Der Vaart onmogelijk werd. Pieckenhagen is wel een type Boscher, publiekslieveling in hart en nieren en ook nog eens een zeer goede keeper. Pieckenhagen zweept het publiek op bij corners om de bal figuurlijk weer naar voren te schreeuwen. Maar beide keepers spelen 'slechts' in het oosten dus waarom zouden ze in heel Nederland toch ook geroemd worden?
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:romario was ook lui. toch een van de beste spelers ooit in de nederlandse competitie.

ik vind die alves ook wat overgewaardeerd, hoewel ik het laatste doelpunt aan romario moest denken. hij gaat niet zoveel opleveren als huntelaars, toch een mooie scout van heerenveen.

Opleveren? Waf, onze spelers hoeven niks op te leveren. Wij hebben nl. geen financiele problemen, maken elk jaar winst, zowel op transfers als op de normale bedrijfsvoering. Alves is gehaald voor doelpunten en niet om door te verkopen. Petter Hanssons contract loopt af, zal niet in de winterstop verkocht worden om er nog wat uit te halen, daarvoor is ie te belangrijk voor het team. Hoewel ze nu wel met contractverlenging bezig zijn.

En je mag Alves best overgewaardeerd vinden. Je had hem toch maar wat graag bij Feyenoord gezien. Hoeveel doelpunten hebben de Feyenoord-spitsen dit seizoen samen al gemaakt?

plaats jij alles even in het feyenoord context, of is dat jouw manier van jij-bakken? ik doelde alleen op je ridicule 20 mio. ik ben gewoon van mening dat als je 9 mio voor huntelaars vangt, je zeker niet meer voor hem zal vangen.

ik had hem trouwens bij feyenoord niet gehoeven, daar had hij op dit moment nooit zo gepresteerd. bovendien veel te duur voor een gok. bij heerenveen had hij ook een tijdje mogen falen.
Reply
Hoef Wrote:
Bredanaar Wrote:
Hoef Wrote:I rest my case; bij pusvee staat alles in het teken van de verkoop van gloeilampen

:roll: Calimero

Wat doet die Calimero daar? Of is dat deel van je onderschrift?

jij-bak!
Reply
Bocaloca Wrote:Eredivisie
PSV krijgt Chinese tweeling op stage

24 oktober 2006, 13:04 uur
De Chinese tweeling Sun Ji en Sun Xiang werkt begin november een stage af bij PSV. De 24-jarige spelers van Shanghai Shenhua trainen mee met de eerste selectie van PSV. De landskampioen zei dinsdag echter dat van contractbesprekingen nog geen sprake is. Sun Xiang heeft zes interlands achter zijn naam staan. Hij liep al stage bij Wigan Athletic.

Hehehe, ik las snel 'PSV krijgt siamese tweeling op stage'....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
D'r an met de lippe Wrote:
Ekslem Wrote:Ik schaal Gomes toch echt iets hoger in!

Toevallig omdat hij een shirt van een topclub draagt? Toevallig omdat Talpa vaker fraaie reddingen van hem uitzend? Toevallig omdat hij minder goals tegen krijgt (niet zo gek met zo'n defensie)? Meerdere malen heb ik een tegenstander de defensie zien dollen en rekende ik in mijn hoofd al een tegentreffer maar ik vergat dat wij Pieckenhagen op goal hadden waardoor de tegentreffer uitbleef. Vergeet niet dat Pieckenhagen jarenlang in Duitsland werd gezien als een topkeeper. Maar ook helden worden vergeten waardoor hij nu op 34-jarige leeftijd bij ons cluppie speelt. Alleen zijn mentaliteit al, al verliezen we bij wijze van spreke met 1-0 van Barcelona, Piecke is chagrijnig.

Ik geef toe dat ik Pieckenhagen niet vaak aant werk zie. Het zal vast een hele goede zijn. Op het moment vind ik Gomes echter 1 van de betere keepers in de wereld. Pieckenhagen past voor mijn gevoel niet in dat rijtje vandaar mijn opmerking.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Neuh, volgens mij is de Siamese lampenmarktpotentie onvoldoende veelbelovend voor Philips, anders hadden ze al lang een Siamese tweeling in het doel staan
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:romario was ook lui. toch een van de beste spelers ooit in de nederlandse competitie.

ik vind die alves ook wat overgewaardeerd, hoewel ik het laatste doelpunt aan romario moest denken. hij gaat niet zoveel opleveren als huntelaars, toch een mooie scout van heerenveen.

Opleveren? Waf, onze spelers hoeven niks op te leveren. Wij hebben nl. geen financiele problemen, maken elk jaar winst, zowel op transfers als op de normale bedrijfsvoering. Alves is gehaald voor doelpunten en niet om door te verkopen. Petter Hanssons contract loopt af, zal niet in de winterstop verkocht worden om er nog wat uit te halen, daarvoor is ie te belangrijk voor het team. Hoewel ze nu wel met contractverlenging bezig zijn.

En je mag Alves best overgewaardeerd vinden. Je had hem toch maar wat graag bij Feyenoord gezien. Hoeveel doelpunten hebben de Feyenoord-spitsen dit seizoen samen al gemaakt?

plaats jij alles even in het feyenoord context, of is dat jouw manier van jij-bakken? ik doelde alleen op je ridicule 20 mio. ik ben gewoon van mening dat als je 9 mio voor huntelaars vangt, je zeker niet meer voor hem zal vangen.

ik had hem trouwens bij feyenoord niet gehoeven, daar had hij op dit moment nooit zo gepresteerd. bovendien veel te duur voor een gok. bij heerenveen had hij ook een tijdje mogen falen.

En dan is het meteen jij-bakken? Jij neemt als Feyenoord-supporter het beleid van Heerenveen even negatief door, mag ik dan terug jij-bakken?Hij was trouwens niet veel duurder dan Charisteas. Harry is niet te duur voor een gok? Harry krijgt gelukkig ook niet de tijd om te falen....

Alves is geen gok, Heerenveen betaalt nl. geen 4M+ voor een gok. Die jongen hebben ze sinds dat ie in Zweden aankwam, 4 jaar geleden, al op de korrel. Hij is veelvuldig bekeken en nu dus aangetrokken. Bij Heerenveen was duidelijk bekend wat deze jongen kon/kan.

Ik weet ook wel dat ze bij Feyenoord spelers aankopen met de ezeltje-prik-methode, oogjes dicht en wijs er maar 1 aan.

Heerenveen wil hem helemaal niet verkopen, als er dan 20M geboden wordt, gaan ze er pas over nadenken.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ekslem Wrote:Ik geef toe dat ik Pieckenhagen niet vaak aant werk zie. Het zal vast een hele goede zijn. Op het moment vind ik Gomes echter 1 van de betere keepers in de wereld. Pieckenhagen past voor mijn gevoel niet in dat rijtje vandaar mijn opmerking.

Gomes is zeker een goede keeper, dat zal ik ook niet ontkennen. Het is ook wel logisch dat iemand die Pieckenhagen niet vaak ziet spelen er van uit gaat dat Gomes beter is, Piecke speelt immers 'slechts' bij degradatiekandidaat Heracles. Bewust of onbewust heeft dat er wel mee te maken dat mensen denken dat de keeper van de topclub automatisch beter is. 99.99% van de gevallen kan Piecke iig niks doen aan een nederlaag.
Reply
Mukkus Wrote:En dan is het meteen jij-bakken? Jij neemt als Feyenoord-supporter het beleid van Heerenveen even negatief door, mag ik dan terug jij-bakken?Hij was trouwens niet veel duurder dan Charisteas. Harry is niet te duur voor een gok? Harry krijgt gelukkig ook niet de tijd om te falen....

Alves is geen gok, Heerenveen betaalt nl. geen 4M+ voor een gok. Die jongen hebben ze sinds dat ie in Zweden aankwam, 4 jaar geleden, al op de korrel. Hij is veelvuldig bekeken en nu dus aangetrokken. Bij Heerenveen was duidelijk bekend wat deze jongen kon/kan.

Ik weet ook wel dat ze bij Feyenoord spelers aankopen met de ezeltje-prik-methode, oogjes dicht en wijs er maar 1 aan.

Heerenveen wil hem helemaal niet verkopen, als er dan 20M geboden wordt, gaan ze er pas over nadenken.

jezus man, doe us niet zo moeilijk. :roll: ik geef mijn mening als waf, niet als feyenoord supporter. en ik heb het alleen over die alves, helemaal niet over het beleid van heerenveen en ook niet over het beleid van feyenoord.

die charineus is een heel andere discussie, de aankopen van feyenoord ook, ik heb louter mijn mening gegeven over die 20 mio van je en over deze speler.
Reply
Hoef Wrote:Neuh, volgens mij is de Siamese lampenmarktpotentie onvoldoende veelbelovend voor Philips, anders hadden ze al lang een Siamese tweeling in het doel staan

:8: Calimero
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Duitse interesse voor Niemeyer
Geschreven door Jurre de Ruiter op donderdag, 26 oktober om 11:30

Volgens de Duitse krant Express heeft 1.FC Koln interesse in Peter Niemeyer. De 22-jarige verdediger van FC Twente is aan het einde van dit seizoen transfervrij en zou al een bezoek hebben gebracht aan Koln.

Het is nog onduidelijk of de Duitsers Niemeyer in de winterstop al proberen vast te leggen, waardoor de Twentenaren in ieder geval nog een transfersom kunnen ontvangen.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:En dan is het meteen jij-bakken? Jij neemt als Feyenoord-supporter het beleid van Heerenveen even negatief door, mag ik dan terug jij-bakken?Hij was trouwens niet veel duurder dan Charisteas. Harry is niet te duur voor een gok? Harry krijgt gelukkig ook niet de tijd om te falen....

Alves is geen gok, Heerenveen betaalt nl. geen 4M+ voor een gok. Die jongen hebben ze sinds dat ie in Zweden aankwam, 4 jaar geleden, al op de korrel. Hij is veelvuldig bekeken en nu dus aangetrokken. Bij Heerenveen was duidelijk bekend wat deze jongen kon/kan.

Ik weet ook wel dat ze bij Feyenoord spelers aankopen met de ezeltje-prik-methode, oogjes dicht en wijs er maar 1 aan.

Heerenveen wil hem helemaal niet verkopen, als er dan 20M geboden wordt, gaan ze er pas over nadenken.

jezus man, doe us niet zo moeilijk. :roll: ik geef mijn mening als waf, niet als feyenoord supporter. en ik heb het alleen over die alves, helemaal niet over het beleid van heerenveen en ook niet over het beleid van feyenoord.

die charineus is een heel andere discussie, de aankopen van feyenoord ook, ik heb louter mijn mening gegeven over die 20 mio van je en over deze speler.

Als ik google op ezeltje prik vind ik o.a. wel een portret van Pierre:

[Image: ezel.gif]

maar weer even on-topic: zoals ik als in de 'originele' post zei is die 20 miljoen ongetwijfeld een afschrikker voor koopjesjagers. Heerenveen wil Alves (voorlopig) niet verkopen, maar als er een club komt (met een suikeroom) die 10+ miljoen neerlegt zullen ze vast wel willen praten over wat de mogelijkheden zijn. KJH hoefde ook niet weg, maar 9 miljoen was een mooi bedrag voor een speler die graag hogerop wilde en ik durf wel te beweren dat Heerenveen (net zoals PSV destijds) een doorverkoopclausule heeft ingebakken in het contract zodat ze nog een graantje meepikken als hij volgend jaar aan Milan verkocht wordt. :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Momenteel is geen enkele speler te koop (behalve een aantal bankzitters zoals Yildirim en Hanssen, denk ik), maar als er een ploeg is die een speler heel graag wil hebben en daar een prijs voor neerleggen, prima.

Als er een club is die 10M biedt voor Alves, worden ze vriendelijk de deur gewezen.

Afgelopen zomer is er zelfs 2M geboden op Hansson (niet Panathinaikos, die boden 2 ton), ook dat is afgewimpeld.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Momenteel is geen enkele speler te koop (behalve een aantal bankzitters zoals Yildirim en Hanssen, denk ik), maar als er een ploeg is die een speler heel graag wil hebben en daar een prijs voor neerleggen, prima.

Als er een club is die 10M biedt voor Alves, worden ze vriendelijk de deur gewezen.

Afgelopen zomer is er zelfs 2M geboden op Hansson (niet Panathinaikos, die boden 2 ton), ook dat is afgewimpeld.
Net stond er nog neerlegd :wink:
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Had de zin eerder iets ander geformuleerd en daarna netjes verbeterd. Problemen mee, wannabee-Gerben?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Had de zin eerder iets ander geformuleerd en daarna netjes verbeterd. Problemen mee, wannabee-Gerben?
Gepikeerd, Mukkus?
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Neuh, denk je dat ik me laat gek laat maken door een 17-jarig bedplassertje?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Nah, als je zo reageert als vanavond heeft het daar wel veel van weg.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
:-$ Mukkus heeft ADHD, dat zijn over het algemeen bedplassers, snap je.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Dudu bovenaan lijstje spitsen van PSV

31/10/2006 8 :36

In de zoektocht naar aanvallende versterking heeft PSV het vizier gericht op Eduardo Alves da Silva (23). De tot Kroaat genaturaliseerde Braziliaan staat bovenaan het verlanglijstje van trainer Ronald Koeman.
Dudu, zoals zijn voetbalnaam luidt, is een linksbenige aanvaller van Dinamo Zagreb. Doordat hij de Kroatische nationaliteit heeft, mag hij ook uitkomen voor het nationale elftal van dat land. Dat deed hij inmiddels negen keer en in die interlands scoorde hij drie maal.

PSV zou Dudu, die voor Dinamo 49 keer doel trof in 85 competitiewedstrijden, in de winterstop willen aantrekken. De benodigde financiële middelen denken de Eindhovenaren te bemachtigen door de tweede ronde van de Champions League te bereiken.
Bangkok resident.
Reply
kone farfan tardelli kluivert dudu, wie mag er weg?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Kluivert ? Is die er nog dan...
Bangkok resident.
Reply
Bocaloca Wrote:kone farfan tardelli kluivert dudu, wie mag er weg?

Boca dat is nou een topclub die maakt niet pas een lijstje als een speler al vertrokken is. Het is imo rdelijk aannemelijk dat Farfan na dit seizoen vertrekt.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Karim El Ahmadi heeft zijn contract bij FC Twente verlengd tot medio 2009, met een optie voor nog eens 2 jaar. De middenvelder, die dit seizoen nog niet in actie kwam door een blessure, had nog een contract tot het einde van dit seizoen. De Marokkaan, bezig aan zijn vierde seizoen in Enschedese dienst, maakte de laatste 2 wedstrijden wel weer deel uit van de wedstrijdselectie.


Naast El Ahmadi verlengden onlangs Wout Brama en Patrick Gerritsen hun contract bij FC Twente. Hiermee lijkt FC Twente voorlopig zeker van de diensten van de jongelingen.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Bocaloca Wrote:Duitse interesse voor Niemeyer
Geschreven door Jurre de Ruiter op donderdag, 26 oktober om 11:30

Volgens de Duitse krant Express heeft 1.FC Koln interesse in Peter Niemeyer. De 22-jarige verdediger van FC Twente is aan het einde van dit seizoen transfervrij en zou al een bezoek hebben gebracht aan Koln.

Het is nog onduidelijk of de Duitsers Niemeyer in de winterstop al proberen vast te leggen, waardoor de Twentenaren in ieder geval nog een transfersom kunnen ontvangen.

Er hebben meerdere clubs uit Duitsland interesse. Daarom zal hij hoogstwaarschijnlijk vertrekken in januari. Hij wil zelf ook graag terug naar zijn geboorteland volgens zijn zaakwaarnemer. Jammer, maar die kunnen we niet houden ben ik bang voor. Peter het ga je goed!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Hiermee lijkt FC Twente voorlopig zeker van de diensten van de jongelingen.

Lees vangt Twente centjes als ze aan het einde van het seizoen toch besluiten te verkassen (tenzij er clausules in de contracten zitten)
Reply


Forum Jump: